Die Suche ergab 223 Treffer

von Janluk
Mo 19. Nov 2018, 09:56
Forum: Rund ums Essen
Thema: Zopf wird nicht luftig
Antworten: 49
Zugriffe: 8638

Re: Zopf wird nicht luftig

Ich ha agfange e Vorteig am abig vorher mache und de wird er schön luftig[emoji4] ich mach ne us em Buech vo ihre vo Besonders gut de isch für mich de Bescht woni je gmacht ha mit selber bache[emoji4]
von Janluk
So 21. Okt 2018, 19:49
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: Handwerker Offerte
Antworten: 15
Zugriffe: 2256

Re: Handwerker Offerte

Also mir händ immer alli Beträg akzeptiert und denkt de erwartet mir au rechti Arbet aber nix da[emoji51] mini Fründin het mit gseit wo sie ds Huus baue händ händs immer gmertet und sie isch dr Meinig gsi den zeigsch so quasi gad das nid alles mit dir mache chänd🤷🏼‍♀️ meh als abbe gah oder sege de m...
von Janluk
Fr 12. Jan 2018, 11:43
Forum: Shoppingtipps
Thema: Damensportschuhe Gr 41 für sehr, sehr schmale Teeniefüsse
Antworten: 21
Zugriffe: 3511

Re: Damensportschuhe Gr 41 für sehr, sehr schmale Teeniefüsse

Ich ha sust bi de Schuhe ds 41 aber bi Nike Turnschuhe z.B muess ich immer ds 42 neh...
von Janluk
Fr 5. Jan 2018, 17:15
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: Mathe App
Antworten: 8
Zugriffe: 1385

Re: Mathe App

Mir händ König der Mathematik weiss nid öb das öpis isch mini sind 4.&6. Klass
von Janluk
Fr 22. Dez 2017, 23:57
Forum: Rund ums Essen
Thema: Lievito madre
Antworten: 5
Zugriffe: 1860

Re: Lievito madre

Ich nimm amig 10% vom Mehlateil und due d Hefe defür um d Hälfti reduziere... lah dr Teig defür aber länger gah[-] me chas aber au uhni Hefe mache... aber das hani no nie probiert... ich orentier mi am besondersgut.ch blog und pöltzblog... bi aber au immer no am probiere aber find scho mit de LM wir...
von Janluk
Fr 22. Dez 2017, 13:33
Forum: Rund ums Essen
Thema: Lievito madre
Antworten: 5
Zugriffe: 1860

Re: Lievito madre

Also eini isch ja e Si[-]
von Janluk
Fr 22. Dez 2017, 13:33
Forum: Rund ums Essen
Thema: Lievito madre
Antworten: 5
Zugriffe: 1860

Re: Lievito madre

Ich ha au eine aber au nonig so lang[-] villicht 2Monet was wetsch de wüsse?
von Janluk
So 8. Okt 2017, 14:50
Forum: Plauderecke
Thema: Wichteltüre - Ideen gesucht
Antworten: 5
Zugriffe: 1116

Re: Wichteltüre - Ideen gesucht

Lueg mal uf pinterest oder https://www.piedra.ch/shop/wichtel-türe-und-zubehör/ gitz ganz viel Zuebehör d Büecher findi no guet das Geheimnis der Wichteltür oder Greta und die Kummerfee z.b
von Janluk
So 8. Okt 2017, 10:50
Forum: Shoppingtipps
Thema: Coiffeur Kids
Antworten: 9
Zugriffe: 1288

Re: Coiffeur Kids

Bei meinem 7-12 Jahre 25.- jedoch haben meine Jungs letztes Mal gesagt es hätte mehr gekostet wegen waschen.... das war für mich nicht ersichtlich auf der Preisliste das dies zusätzlick kostet[-]
von Janluk
Do 5. Okt 2017, 19:58
Forum: Teenager
Thema: Kaffee am morgen
Antworten: 39
Zugriffe: 5589

Re: Kaffee am morgen

Ich ha als Chind glaub so ab de 6. Klass DUO trunke au so es Malzgetränk ich has gliebt[-][-] aber glaub eher weg em Zucker[-] und nane Kaffi woni us dr Schuel cho bin oder 3. Sek mit 5 Zucker[-] das hani aber mit 18ni ufghört de Zucker i Kaffi[-]
von Janluk
Fr 22. Sep 2017, 08:11
Forum: Shoppingtipps
Thema: Hose mit schmalem Bund (für Jungs)
Antworten: 21
Zugriffe: 3005

Re: Hose mit schmalem Bund (für Jungs)

Im C&A ds Chur händs mir mal gseit bi C&A gits Jeans wo verschiede kennzeichnet sind skinny normal und... weiss au nüm genau für Chind wo schlank sind aber d Beilängi bruched oder ebe wo eher chli meh bruched am Buuch ich ha genau zwei dertig eine e ganz schlanke wo immer d längi brucht aber...
von Janluk
Mo 28. Aug 2017, 17:42
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: "aufdringlicher" Schulkamerad
Antworten: 21
Zugriffe: 4972

Re: "aufdringlicher" Schulkamerad

Wir haben Phasenweise auch so Kinder aber meine Jungs sagen denen hald schon auf dem Pausenhof oder am Telefon das sie zuerst ihre Aufgaben zu Hause erledigen müssen und erst danach abmachen dürfen. Das verstehen die andern und orientieren sich dan meistens anderst aber das macht meinen Jungs nicht ...
von Janluk
Mi 23. Aug 2017, 11:01
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: Mannschaftssport
Antworten: 11
Zugriffe: 2467

Re: Mannschaftssport

Hallo ich hab ja 2 Jungs im FC und der Ältere war mal bei den C Junioren wegen seiner Grösse und all seine Schulkameraden die zum Teil den geleichen Jahrgang hatten und sogar Älter sind durften unten bleiben. Damals ist mein Älterer Sohn auch ungern ins FC gegangen er wurde auch nicht grad fair von ...
von Janluk
Fr 11. Aug 2017, 21:33
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: Schwimmabzeichen
Antworten: 10
Zugriffe: 1927

Re: Schwimmabzeichen

Ich has au uf es Badtuech wo d Buebe immer ka händ ufgneiht[-]
von Janluk
Fr 21. Jul 2017, 09:12
Forum: Plauderecke
Thema: Nasenarbeit für Hunde
Antworten: 6
Zugriffe: 780

Re: Nasenarbeit für Hunde

Ich het gern mal en Hypohund ka[-] aber wenn ke Diabetiker im Huus hesch chasch das glaub nid guet trainiere[-] de verstecksch es T-Shirt wo aka hesch wenn es Hypo ka hesch und de Sött dr Hund reagiere wenn du s Hypo nid mergsch... so im Grobe aber genau weiss ichs nid will i keine zuetue ha[-]
von Janluk
Fr 14. Jul 2017, 10:06
Forum: Namensfragen
Thema: Jungenname mit 4 Buchstaben
Antworten: 34
Zugriffe: 6656

Re: Jungenname mit 4 Buchstaben

En typisch schwizerische mit 4Buechstabe chunt mir gad Ueli in Sinn[-]Lars, Elia,Raul, Noah,Siro, oh das sind zwei wo nid hesch welle[-] mir chänd etzt meh mit 5in Sinn[-]
von Janluk
Mo 10. Jul 2017, 08:25
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: Alpamare/ Hotel/ Umgebung
Antworten: 21
Zugriffe: 1800

Re: Alpamare/ Hotel/ Umgebung

Ich het etzt au dr Chinderzoo gseit[-] je nach Alter vo de Chind... Rodeln im Flumserberg oder Azmänig isch de aber glich numal es Stückli[-]
von Janluk
Do 22. Jun 2017, 18:05
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: SAC-Hütten
Antworten: 4
Zugriffe: 903

Re: SAC-Hütten

Ja chasch wie d Chäfer39 seit... oder wenns Homepages händ stahts meistens au det... ich denk sie sind sich gwöhnt das me Abseit bi schlechtem Wetter denk eifach froh wenn me gad schnell bscheid gid das wüssend ob sie müend warte/sich Sorge mache oder nid[-]
von Janluk
Do 1. Jun 2017, 10:53
Forum: Teenager
Thema: Handy Abo
Antworten: 102
Zugriffe: 20499

Re: Handy Abo

Das würd mi gad au Wunder neh wird bi üs negstens au Thema si[-]
von Janluk
Mo 8. Mai 2017, 16:09
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Januarlis 2018
Antworten: 430
Zugriffe: 68761

Re: Januarlis 2018

Schleich mich auch nochmals rein :-)

Müsli Mama so lustig wie bei uns nur umgekehrt wir haben zwei Jungs und dann zwei Mädchen:-) und ich hab mir auch immer ein Sommerkind gewünscht unsere sind zwischen Oktober und Februar:-)

Wünsche weiterhin gutes gelungen

Und wieder raus schleich ;-)