Die Suche ergab 27 Treffer

von alexandraB
Do 1. Feb 2018, 08:25
Forum: TV, Serien und Tipps
Thema: Bergdoktor
Antworten: 9
Zugriffe: 15523

Re: Bergdoktor

Ich[-]
von alexandraB
Fr 19. Jan 2018, 08:44
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: Mit dem Wohnwagen nach Norddeutschland oder Schweden
Antworten: 5
Zugriffe: 1027

Re: Mit dem Wohnwagen nach Norddeutschland oder Schweden

Das isch e ganz schöne Campingplatz in dr Lüneburger Heide! Und uf Rügen hets au tolli Campingplätz! Au Südschwede isch super zum campe. Mir sind vor vier Joor gsi miteme Camper vo so us. Üse Grosd isch denn 16 Mt alt gsi. Vil Spass bim plane[-] https://api.app.swissmom.ch/api/Asset/GetWithAspectRat...
von alexandraB
Mi 10. Jan 2018, 14:35
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: Skifahren lernen mit Kinder (5 & 8) in BE oder VS (Rekadorf?)
Antworten: 24
Zugriffe: 4849

Re: Skifahren lernen mit Kinder (5 & 8) in BE oder VS (Rekadorf?)

Ich weiss, dass es in Blatten Bellalp (VS) ein relativ neues Rekadorf gibt. Dieses wurde schon im „Wir Eltern“ vorgestellt. Auch in der Lenk gibt es eins, dieses ist aber meines Wissens nicht direkt beim Skilift/Skischulplatz. Skiausrüstung kann men in Winteesportorten in den meisten Sportgeschäften...
von alexandraB
Mo 28. Aug 2017, 13:13
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: Barcelona
Antworten: 5
Zugriffe: 668

Re: Barcelona

Ich würd, ganz nach em Motto"jetzt erst recht" uf Barcelona go und die Terrorischte nid lo gwünne! Genau das wänd si jo, öis so verunsichere dass mir niene me hi gönd! Ich bin 2005 churz nach de Aschläg ich f d'U-Bahn in London au dört hi greist und es het sich glohnt! Gniess es!
von alexandraB
Mo 21. Aug 2017, 10:43
Forum: Namensfragen
Thema: Initialen wichtig?
Antworten: 40
Zugriffe: 7761

Re: Initialen wichtig?

Öise chliner Sohn het au d'Initiale H.B. und ich find das keis Problem! Der Gross het und brigend N.B., das chönnt eim jo au störe, tuets aber nid!
von alexandraB
Mi 28. Jun 2017, 20:35
Forum: Namensfragen
Thema: Griechischer Jungenname
Antworten: 19
Zugriffe: 4198

Re: Griechischer Jungenname

Ich find Iason sehr schön! Und als 2. Namen würde mir eher Mattia gefallen, allenfalls auch nur Matti (ich weiss, das ist die nordische Form, also eher weit weg vom griechischen[-])
von alexandraB
Fr 23. Jun 2017, 13:46
Forum: Nordwestschweiz
Thema: Uni Spital oder Kantonsspital Liestal?
Antworten: 7
Zugriffe: 3631

Re: Uni Spital oder Kantonsspital Liestal?

Im Bethesda-Spital, ich chas sehr empfähle[-]
von alexandraB
Fr 26. Mai 2017, 07:16
Forum: Shoppingtipps
Thema: Tischgrill für Balkon
Antworten: 6
Zugriffe: 1039

Re: Tischgrill für Balkon

Mir ghöre au zu de Lotus-Grill-Fans! Er isch schnäll parat, stoht stabil, und putze chamer en au guet (isch zwar mim Ma si Job, er beschwert sich aber nie[-]). Mir händ diversi vo dene in Gebruch....
von alexandraB
Do 23. Feb 2017, 09:10
Forum: Shoppingtipps
Thema: Faltbarer Bollerwagen (ulfbo, Beachtrekker)
Antworten: 4
Zugriffe: 633

Re: Faltbarer Bollerwagen (ulfbo, Beachtrekker)

Mir händ eine vo hudora, dört chasch die bstelle!
von alexandraB
Do 26. Jan 2017, 10:16
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Wer darf es wissen
Antworten: 16
Zugriffe: 4364

Re: Wer darf es wissen

Ich würds au em wärdende Papi säge und mit ihm mol chli das Gheimnis gniesse! Aber de werdende Grosseltere händ mirs au scho gli gseit, wär suscht komisch gsi, mir gsehnd si so oft....
von alexandraB
Do 22. Dez 2016, 09:54
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: 3. Mal von vorne
Antworten: 33
Zugriffe: 12138

Re: 3. Mal von vorne

Was für e schöni Überraschig[-]
von alexandraB
Di 13. Dez 2016, 21:46
Forum: Shoppingtipps
Thema: Hörspiele für 3-Jährige
Antworten: 21
Zugriffe: 1893

Re: Hörspiele für 3-Jährige

Der chli Bär Sebastian (Mundart vo der Jolanda Steiner) isch sehr schön!
Und natürlich die ganzi Sammlig vo Globi, Kasperli und Papa Moll[-]
von alexandraB
So 30. Okt 2016, 22:07
Forum: Shoppingtipps
Thema: Taufgeschenk
Antworten: 9
Zugriffe: 882

Re: Taufgeschenk

Junge oder Mädchen?
Wir haben für unsere Jungs jeweils einen "Lebensbaum" (Obstbaum) und Jahrgangswein gekriegt. Schönes Kinderbesteck oder Geschirr find ich auch noch toll....
von alexandraB
Do 20. Okt 2016, 20:54
Forum: Plauderecke
Thema: Geburtstagsgeschenk
Antworten: 4
Zugriffe: 496

Re: Geburtstagsgeschenk

Sorry, es get irgendwie mini Antwort vier mol gschickt[-]Mängisch wird ich nid schlau us dere App....
von alexandraB
Do 20. Okt 2016, 20:50
Forum: Plauderecke
Thema: Geburtstagsgeschenk
Antworten: 4
Zugriffe: 496

Re: Geburtstagsgeschenk

Ich würd nur e Chlinikeit bringe, herbschtlichi Bluemedeko oder es schöns Windliecht, wo mer cha usestelle. Meischtens händ d'Lüt jo scho das wo si bruche (ömel söttigi Lüt wie du si beschribsch[-]) aber e chlini Ufmerksamkeit isch jo glich schön....
von alexandraB
Do 20. Okt 2016, 20:40
Forum: Plauderecke
Thema: Geburtstagsgeschenk
Antworten: 4
Zugriffe: 496

Re: Geburtstagsgeschenk

Ich würd nur e Chlinikeit bringe, herbschtlichi Bluemedeko oder es schöns Windliecht, wo mer cha usestelle. Meischtens händ d'Lüt jo scho das wo si bruche (ömel söttigi Lüt wie du si beschribsch[-]) aber e chlini Ufmerksamkeit isch jo glich schön....
von alexandraB
So 5. Jun 2016, 14:08
Forum: Shoppingtipps
Thema: Bett
Antworten: 8
Zugriffe: 860

Re: Bett

Mami/Papibet isch vo Hasena, der Bettinhalt (Roost, Matraze und Duvet) Vo Tempur!
S'Bett vom Grosse isch vo Mcasa (Flexa) und d'Matrazze vo Happysleep.
Und dr Chli schloft in Ikea und isch au happy[-]
von alexandraB
Di 31. Mai 2016, 09:25
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: Stockholm
Antworten: 2
Zugriffe: 390

Re: Stockholm

Mir sind im Vasa-Museum gsi, im ABBA-Museum, im Stadtschloss, Schloss Drottningholm und am Chrischtchindlimärt! Isch e wunderschöni Stadt am Wasser und au im Winter sehr z'empfähle (mir sind vom 18.-22.12. gsi)
von alexandraB
So 1. Mai 2016, 14:33
Forum: Reisen und Freizeit
Thema: Städtereise ins nahe Ausland
Antworten: 10
Zugriffe: 967

Re: Städtereise ins nahe Ausland

Ich chan dir Colmar und Freiburg sehr empfähle! Sind chli und gmüetlich[-]Münche kenn ich nid, würd aber gärn mol sälber ane!
Vil Spass bim plane und reise!
von alexandraB
Di 19. Apr 2016, 09:08
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: Was den Kindern sagen bei Suizid
Antworten: 22
Zugriffe: 3465

Re: Was den Kindern sagen bei Suizid

Liebe Amea! Das zu hören tut mir sehr leid! Vielleicht kannst du in einer Buchhandlung oder Bibliothek ein Buch zum Thema besorgen und mit Hilfe von diesem dss Geschehene erklären....Ich würde auf jeden Fall offen mit den Kindern sprechen und sie ihre Fragen dazu stellen lassen. Ich wünsch euch alle...