Die Suche ergab 10 Treffer

von Sara8
Do 27. Dez 2018, 23:15
Forum: Kinderwunsch
Thema: Positiver SST - Überglücklich und doch Panik
Antworten: 8
Zugriffe: 2845

Re: Positiver SST - Überglücklich und doch Panik

Als erstens herzlichen Glückwunsch [emoji4] Es ist ganz wichtig das du ruhig bleibst, jede schwangerschaft ist anders. Versuche es zu geniessen und ganz wichtig von deinem [emoji93] Abschied zu nehmen, denn dies ist ein „neues“ Baby und ist ganz wichtig das es spürt das du dich freust. Sobald du dei...
von Sara8
Di 27. Nov 2018, 10:15
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: Uhr für 10 Jährigen
Antworten: 13
Zugriffe: 1908

Re: Uhr für 10 Jährigen

Flik flack zb [emoji4]
von Sara8
Mo 1. Okt 2018, 19:42
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: CSS
Antworten: 16
Zugriffe: 2139

Re: CSS

Ich...und bis jetzt sehr zfriede [emoji4]
von Sara8
Mi 22. Aug 2018, 19:28
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: Arbeitszeugnis
Antworten: 2
Zugriffe: 1017

Re: Arbeitszeugnis

Ich bin kein Profi..aber han selber Scho ganz viel müesse schribe für Mini Mitarbeiter..weiß öpe was mer derf oder nöd derfsch schribe..wenns „codiert“ isch etc. Was möchtsch gern wüsse?
von Sara8
Di 14. Aug 2018, 19:45
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: 37. Ssw Querlage Erfahrungen äussere Wendung
Antworten: 10
Zugriffe: 5664

Re: 37. Ssw Querlage Erfahrungen äussere Wendung

Hallo..Mini Nachbarin häts vor churzem gmacht..es isch alles guet gange und sie hät denn Natürlich chöne gebäre [emoji4] ich weiß mer redet au vo risike aber für das blibsch ja es paar Stund im Spital das sie dich beobachte chöne..wenns denn nöd klappet Chasch sege häsch alles verseucht und wirsch s...
von Sara8
Di 14. Aug 2018, 14:24
Forum: Kinderwunsch
Thema: Zu niedriger HCG Wert
Antworten: 14
Zugriffe: 2868

Re: Zu niedriger HCG Wert

Es Chan sii das es eher langsam stiigt mach dich nonig wahnsinnig es isch no Nüd verbii [emoji4]
von Sara8
Mo 30. Jul 2018, 22:07
Forum: Kinderwunsch
Thema: Ab wann SST
Antworten: 12
Zugriffe: 2226

Re: Ab wann SST

Bim erste mal isch es normal das 20 oder neh Teststreife bruchsch es muess dich zerst no „kenne lerne“ aber glaub mir es isch super mir häts mega ghulfe und bin au schwanger blibe [emoji4]
von Sara8
Mo 30. Jul 2018, 13:32
Forum: Kinderwunsch
Thema: Ab wann SST
Antworten: 12
Zugriffe: 2226

Re: Ab wann SST

Also de CB fertilitätsmonitor isch eigentlich sehr zuverlässig ab dem Tag wo teste chasch..wünsch dir trotzdem viel Glück und suscht nöd entmuetige und ab in nächste Zyklus [emoji4]
von Sara8
So 10. Jun 2018, 09:20
Forum: Kinderwunsch
Thema: Schwanger?!
Antworten: 10
Zugriffe: 2857

Re: Schwanger?!

Mach doch en digitale isch besser so häsch Sicherheit..leider sind genau die Test nöd so top und Scho vieli fraue händ gseit seg falsch azeigt worde..ich wünsch dir ganz viel Glück [emoji256] das es klappet hät das wär würkli toll [emoji4]
von Sara8
Mi 24. Feb 2016, 12:06
Forum: Kinderwunsch
Thema: Früher Abgang
Antworten: 2
Zugriffe: 874

Früher Abgang

Hallo Zusammen

Hatte nun mein zweiter Abgang [-] ich verstehe das nicht. Meine FÄ sagt es sei alles im Ordnung sie kann nicht sagen von was es kommt. Denkt ihr das ich vielleicht eine neue Ärztin suchen sollte oder mach ich mir einen zu grossen Kopf?