Die Suche ergab 27 Treffer

von Vierwaldstädtersee
Do 2. Nov 2017, 11:57
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Märzlis 2018, Teil 2
Antworten: 617
Zugriffe: 96553

Re: Märzlis 2018, Teil 2

Ich habe seit ich ein Teenie bin Probleme mit de Nieren&dadurch unter anderem zu hohen Blutdruck und eine erhöhte Eiweissausscheidung. Darum haben sie einen Bluttest gemacht in dem sie das Risiko für Präeklampsie ungefähr bestimmen können. Es sieht aber bis jetzt gut aus, somit muss ich mir im M...
von Vierwaldstädtersee
Mi 1. Nov 2017, 09:01
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Märzlis 2018, Teil 2
Antworten: 617
Zugriffe: 96553

Re: Märzlis 2018, Teil 2

Hallo Zusammen ich meld mich auch wieder mal... @schlafen ich kann im Moment zum Glück sehr gut schlafen. Kenn das vom Druck beim Schambein aber auch, das hab ich durch den Tag öfters. Laut meiner Frauenärztin ist das aber ganz normal. @ Ü-Ei. Ich find es toll wenn man sich überraschen lässt, wir wi...
von Vierwaldstädtersee
Mo 9. Okt 2017, 13:28
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Märzlis 2018, Teil 2
Antworten: 617
Zugriffe: 96553

Re: Märzlis 2018, Teil 2

@shrimpy ich habe jeweils Stützstrümpfe an weil ich jetzt schon ein wenig Wassereinlagerungen habe (durch Vorgeschickte der Nieren). Ausserdem sollen sie Krampfadern vorbeugen da sie die Venenstabilität unterstützen. @Gumseli welches Tragetuch kannst du empfehlen, es gibt da ja auch unterschiedliche...
von Vierwaldstädtersee
Fr 6. Okt 2017, 15:15
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Märzlis 2018, Teil 2
Antworten: 617
Zugriffe: 96553

Re: Märzlis 2018, Teil 2

@Träge also das dönt für mich alles sehr ihlüchtend und wirde de au mal sone Trageberatig ih Ahspruch näh. Länget das nach dem S Bebe gebore isch? De chamers denk au grad am beste usprobiere, schusch stell ich mer das chli schwierig vor... @Buuch Bi scho au grad chli verschrocke und ha nid gwüsst eb...
von Vierwaldstädtersee
Do 5. Okt 2017, 22:15
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Märzlis 2018, Teil 2
Antworten: 617
Zugriffe: 96553

Re: Märzlis 2018, Teil 2

@Erstusstatig...danke für die viele Tipps, die chan ich sehr guet bruche...ich hetti nemli kei Ahnig wases alles so brucht und würd öbbe au zviel chaufe... Börsene gids bi üs au i jedem Dorf det ghani demfall sicher au mal go luege! @Schlafe.. ich ha das au und ich schlaf am beste wieder ih wenni be...
von Vierwaldstädtersee
Mo 2. Okt 2017, 18:21
Forum: Monatsforen Babys
Thema: Märzlis 2018, Teil 2
Antworten: 617
Zugriffe: 96553

Re: Märzlis 2018, Teil 2

Daankeschön jocelyn :-)
von Vierwaldstädtersee
Fr 29. Sep 2017, 12:11
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

@Flusi... ich glaube d VWP sett eigentlich kei anderi Folge ha für d Schwangerschaft. Ich ha en Nierechrankheit und drum en zhöche Bluetdruck. Ich han drum es höhers Risiko für en Präeklampsie und fürne Früehgeburt. Bis jetzt gsed aber alles guet us und ich bi au in guete Händ. Leider chani aber weg...
von Vierwaldstädtersee
Do 28. Sep 2017, 13:38
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Sorry für die viele Fehler im Text. Schriebe mit em Handy und das gad alligs nid alles so wien ichs wett ;-)
Liebi Grüess
von Vierwaldstädtersee
Do 28. Sep 2017, 13:37
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Zämä Ich denke so Täg könnt doch fast jede womer eifach schlechti Luune hed. Mer cha sich ja au nid immer glich fest freue ich ha emu alligs au ziite wo ich mich frage was mier üs da eigentlich ahdüend... vorallem wenn d Kita-Chind mier wiedermal de Rest Närv raubid ;-) Aber schusch freuid n üs natü...
von Vierwaldstädtersee
Sa 16. Sep 2017, 13:28
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Outing: mier bechömid es Meiteli! Juuhhuuii
von Vierwaldstädtersee
Do 14. Sep 2017, 12:38
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Hallo mitenand. Es isch eifach toll zghöre dasses ah allne Babys guet gad und bald hend au alli die erste drü Mönet gschafft...jiipii! @qinshi ou das dönt aber gar nid guet mit dim erbreche... das stell ich mier soo Müehsam vor! Mega toll chasches du mit Humor näh! Hoffe fest dasses aber glich bald ...
von Vierwaldstädtersee
Di 5. Sep 2017, 12:48
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Nei mier würdid nidemal über en Abtriibig nachedenke. Bi üs isch jedes Chind härzlich Wilkomme! Es gad nur drum dass mer sich besser cha druf vorbereite und d Ärzt würdet de engmaschiger Kontrolliere. Wenns de neu Bluettest nid würd gäh hett ich au kei witeri Abklährige meh gmacht. Fruchtwasserpunkt...
von Vierwaldstädtersee
Di 5. Sep 2017, 07:45
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Hallo mitenand Schön zghöre dasses üchne Buchzwärge allne guet gad! @Gumseli&Thunergirl, hend üchi Bluetige ufghört? Ich hoffes sehr das de Spuck bald es Endi hed und ier üch richtig chönd freue!! @Flusi so schön isch alles in Ordnig! Ez chasch du dich beruhigt ufe ETT freue. @Mami super gsed al...
von Vierwaldstädtersee
Di 29. Aug 2017, 11:54
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Hallo zämä Ohhjee das dönt aber echt ahstrengend mit üche chliine Buebe!! Da chönd mier "bald Mamis" üs ja uf öbbis freue!! Ich chas mier zwar so halbe vorstelle will ich mit chind schaffe, aber die eigene sind sicher nomal stränger!! Ha ehrlich gseid mängisch scho chli bammel davor und de...
von Vierwaldstädtersee
Do 24. Aug 2017, 12:30
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

@marlene weiss gar nid was säge, es isch eifach nume trurig und sooo unfair!!! Ich hoffe dass du das alles guet chasch verarbeite und irgendwenn wieder chasch positiv id zuekunft luege! Ich bi mier ganz sicher dass au ier in zuekunft wirdet es wunder ide ärm halte! @gumseli Was hed de frauearzt gmei...
von Vierwaldstädtersee
Di 22. Aug 2017, 17:13
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Hallo mitenand... Ich mälde mich au wiedermal Huiuiui hie isch de viel los und so vieli schöni Neuigkeite!! Gratuliere herzlich ah alli wo neu dezue cho sind oder grad eh positive arztbsuech hinder sich hend, freut mich mega!!! @grabsche cha mier das gar nid vorstelle dasses würkli so frächi lüüt gi...
von Vierwaldstädtersee
Do 17. Aug 2017, 13:00
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Juuuhuu lilyrose dass sind tolli Neuigkeite!!! Freu mich ganz fest für dich!
von Vierwaldstädtersee
Mi 16. Aug 2017, 22:41
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

@flusi du hesch rächt gha dass du grad en termin abgmacht hesch! Ich würd au nid truue ahzlüte nur will ich mier sorge mache. Geg die 12. wuche rächnetmer würkli demit dass d symptom nachelönd und jedi schwangerschaft isch wieder anderst. Also chamer das sicher nid erahne. Aber ich denke ez eifach p...
von Vierwaldstädtersee
Mi 16. Aug 2017, 17:44
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

@Flumsi ohje vor dem han ich au ganz fest Angst dass s härzli eifach ufhört schlah und mer nüt devo mitbechund! Döff ich dich frage wie das mit de schwangerschaftssymptom gsi isch? Sind die zrugg gange oder blube? Mega super vo dinere Fraueärztin das du nomal döffsch go güxle! Ich ha mine ETT (was h...
von Vierwaldstädtersee
Di 15. Aug 2017, 15:38
Forum: Monatsforen Schwangerschaft
Thema: Märzlis 2018
Antworten: 979
Zugriffe: 117869

Re: Märzlis 2018

Liebi Sunny&Vedeja es tuet mier unglaublich leid für üch!
Ich wünsche üch ganz viel Chraft für die nächst Ziit und dass ier dä Verlust chönd guet verarbeite! Üchi Stärndli wirdit uf euch ufpasse und üch hoffentlich scho ganz bald es neus Wunder schicke!
Fühlid euch drückt!
Alles liebi