Die Suche ergab 28 Treffer

von Sumsum_85
Di 25. Dez 2018, 00:50
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Schwangerschaft / Krankgeschrieben / Urlaub
Antworten: 6
Zugriffe: 6086

Re: Schwangerschaft / Krankgeschrieben / Urlaub

Bin der gleichen Meinung wie die anderen. Wenn du nicht mehr arbeitsfähig bist, wirst du eher auch nicht mehr flugfähig sein. Und in der Regel nimmt man in der Zeit in der man krankgeschrieben ist, kein Urlaub. Der Arbeitgeber kann dir den Urlaub kürzen und ansonsten hast du den nach deinem Muttersc...
von Sumsum_85
Do 20. Dez 2018, 23:17
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: Putzfrau
Antworten: 42
Zugriffe: 6901

Re: Putzfrau

Mir hend eusere Putzfrau vorher 25 Fr/h netto zahlt und mittels vereifachts Abrächnigsverfahre ihre AHV usw izahlt. Glaub isch brutto öbe uf 33 Fr/h cho. Und e Unfallversicherig hemmer für sie gha. Sie hed d Putzsache unds Putzmittel kauft und eus in Rächnig gstellt. Jetzt hemmer öber wo e eigeni Pu...
von Sumsum_85
So 9. Dez 2018, 22:25
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Kontrollen ab 32.ssw - Frage
Antworten: 13
Zugriffe: 4961

Re: Kontrollen ab 32.ssw - Frage

Ich ha 5 Wuche vorem ET eine gha und den erst am ET wieder. Mini Kolleginne und Schwöster hend au all 2 Wuche müesse go. Und CTG hani erst am ET gha. Dänke wänns komplikationslos isch, passts scho. Guete Endspurt!
von Sumsum_85
So 25. Nov 2018, 19:59
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Stuhlinkontinenz und Hämorrioden nach Saugglockengeburt
Antworten: 10
Zugriffe: 4939

Re: Stuhlinkontinenz und Hämorrioden nach Saugglockengeburt

Ich hatte auch einen Damriss 2. Grades und am Anfang konnte ich de Stuhl auch kaum zurückhalten. Mit der Rückbildung wurde es besser. Habs auch mit dem FA angeschaut und sie meinte ich solle erst mal Geduld haben. Für die Hämmoroiden gibts doch creme, nicht? Ganz gute Besserung
von Sumsum_85
Mi 7. Nov 2018, 23:48
Forum: Teenager
Thema: Gefahren für das Kind
Antworten: 10
Zugriffe: 3291

Re: Gefahren für das Kind

Wenn ich mich zurück an meine Jugend erinnere: alles verbotene ist Interessant. Ich denke, das Beste ist Aufklärund mit wissenschaftlich belegten Fakten. Aber am Schluss kommt es vermutlich hauptsächlich auf die Freunde deines Kindes und den Charakter deines Kindes an. Du wirst es nicht verhindrrn k...
von Sumsum_85
Mi 31. Okt 2018, 23:43
Forum: Plauderecke
Thema: Sky Sport
Antworten: 5
Zugriffe: 912

Re: Sky Sport

Ja sowit ich weiss lösischs und den laufts immer witer und isch aber jede Monat kündbar. Aber do findsch sicher d Vertragsbedingige online.
von Sumsum_85
Mi 31. Okt 2018, 19:24
Forum: Plauderecke
Thema: Sky Sport
Antworten: 5
Zugriffe: 912

Re: Sky Sport

Min Fründ heds. Chostet halt en rächte Betrag im Monet. Hends als app ufem Fernseh druffe.
von Sumsum_85
Di 30. Okt 2018, 18:04
Forum: Shoppingtipps
Thema: Familienplaner für an die Wand
Antworten: 14
Zugriffe: 1939

Re: Familienplaner für an die Wand

Mir hend eine bi cewe sälber gmacht. Muesch luege, wievell Spalte möglich sind, hend nome 3 brucht.
von Sumsum_85
Di 23. Okt 2018, 23:37
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: Kostenaufteilung Mann / Frau
Antworten: 27
Zugriffe: 5064

Re: Kostenaufteilung Mann / Frau

Mir sind ned verhürotet und hends drum im Konkubinatsvertrag so greglet, dass alles i ein Topf chunt. Den wird Süle 3a und PK usgliche (cha jo ned si, dass ich weniger für mini Altersvorsorg cha uf d Site legge). Vom Räscht wird en Teil det glo für de gmeinsami Unterhalt und de Räst wird halbiert un...
von Sumsum_85
Sa 6. Okt 2018, 01:11
Forum: Das erste Lebensjahr
Thema: Babywagen für Fiat Panda
Antworten: 4
Zugriffe: 2332

Re: Babywagen für Fiat Panda

Weiss ned,öb euche Kofferum chliner isch als de vomene Opel Corsa. Mir hend jetzt de Indy vo Gesslein kauft. D Wanne mue zwar füre, aber mit Sportsitz sett nochher alles hinde inepasse
von Sumsum_85
So 30. Sep 2018, 23:30
Forum: Plauderecke
Thema: Spital Geschenke-Ratgeber
Antworten: 23
Zugriffe: 3522

Re: Spital Geschenke-Ratgeber

Herzliche Glückwünsche erstmal. Ich habe meinem Freund extra jeden Tag etwas mitgegeben, damits am Schluss nicht viel war. Restaurant Gutscheine sind doch häufig 2 Jahre gültig. Ich hoffe sehr, ihr schaffts in den 2 Jahren mal in ein Restaurant mit Baby oder halt ohne.
von Sumsum_85
Mo 24. Sep 2018, 22:47
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Wehen Einleiten mit Vaginal Zäpfen
Antworten: 10
Zugriffe: 5876

Re: Wehen Einleiten mit Vaginal Zäpfen

Sorry... sonntig 22.30 hani d Tablette becho. Mändig 1.30 isch d Fruchtblase platzt und den isches vo 0 uf 100 los gange. Am 3 isch de Fründ do gsi, den isches mit de Prässwehe losgange und am 4.04 hemmer die Chli im Arm gha. D Wehe sind den sofort weg gsi, werum d Plazenta fast nüme cho isch. Bim l...
von Sumsum_85
Mo 24. Sep 2018, 22:43
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Wehen Einleiten mit Vaginal Zäpfen
Antworten: 10
Zugriffe: 5876

Re: Wehen Einleiten mit Vaginal Zäpfen

Ich ha bi 40+6 mit vaginal Tablette igleitet. Am Sonntig 22
von Sumsum_85
Mo 3. Sep 2018, 17:59
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: Unverheiratete Eltern - Finanzen, PK, etc
Antworten: 79
Zugriffe: 8820

Re: Unverheiratete Eltern - Finanzen, PK, etc

Wir sind in der gleichen Lage wie ihr. Wir haben dann mit einem Anwalt eine Lösung ausgearbeitet und einen Konkubinatsvertrag machen lassen. Ist aber zu umständlich hier alles sufzuzählen. Du kannst mir aber gerne eine Mail mache (kuepfersabrina@gmail.com). Pk auf jedenfall einander eintragen lassen!
von Sumsum_85
Mo 27. Aug 2018, 23:08
Forum: Plauderecke
Thema: Cumulus Kreditkarte
Antworten: 51
Zugriffe: 11581

Re: Cumulus Kreditkarte

Ich find sie super. Chostet nüt und chasch no Cumulus Pünkt sammle. Ha en automatische Duruftrag, wo ich en gwüsse Betrag zahle (damit im Fall vom vergässe, was mr au scho passiert isch, ned z höchi Köste entstönd). Weiss ned wie höchs bi andere kk isch. Was mich eifach biz schockiert hed, isch die ...
von Sumsum_85
Mi 22. Aug 2018, 21:57
Forum: Spielgruppe- / Kindergarten- / Schul-KIDS
Thema: Reitstunden
Antworten: 12
Zugriffe: 2374

Re: Reitstunden

Hoi Nicole. Wänn sie ritte will, würdi mir Rittstunde afange und ned voltigiere. Das isch jo meh Kunstturne ufem Ross. Vo de Rittställ her, würdi mir verschiedeni go aluege und den luege wss für euch passt. De Rittstall Häfeli in Klingnau isch glaub ned z tür. D Rittstunde ha ich guet gfunde, aber i...
von Sumsum_85
Mi 1. Aug 2018, 14:21
Forum: Kinderwunsch
Thema: Leben in Warteschleife
Antworten: 11
Zugriffe: 5793

Re: Leben in Warteschleife

Ich cha dir nome s gliche empfehle wie NinuHH. Schränk dich ned i. Wänns i de erste 3 Mönet verlürsch, den ned, will du Achterbahn fahrsch und en pole kann me unterbräche. Ich glaub bi eus heds nome so schnell igschlage, will mir dänkt hend es got eh no länger und für imene halve Johr no e Reis uf A...
von Sumsum_85
Mo 9. Jul 2018, 20:16
Forum: Kleinkinder
Thema: Angst vor Männern
Antworten: 18
Zugriffe: 3442

Re: Angst vor Männern

Also ich cha dir nome säge dass mini Nichte das au gha hed ab 1.5 Johr. Ussert natürli bim Papi. Mit de Grossvätere isch den immer besser worde,je meh sie sie gseh hed. S gliche bim Götti. Inzwüsche bin ich als Gotti abgschriebe,wenn de Götti ume isch (sie wird bald 2). Bi mim Fründ und andere Männe...
von Sumsum_85
Di 3. Jul 2018, 16:27
Forum: Geld, Versicherungen, Recht, Beruf
Thema: Bewerben und Kinderwunsch
Antworten: 11
Zugriffe: 2129

Re: Bewerben und Kinderwunsch

Ich würd mi au bewerbe. Und luegs nomol mit dim Ma a. Cha ned si,dass es immer a eus Fraue hange bliebt. Min Fründ hed au immer gseit, bi ihm sig das ned möglich,will sini Arbeit hüfig uf Projekt basiert isch. Han ihm gseit, den muess er halt en neue Job sueche, will mir wänd das Chind zäme. Aber si...
von Sumsum_85
Mo 25. Jun 2018, 21:37
Forum: Allgemeine Themen Schwangerschaft
Thema: Nabelschnurblut / -gewebe
Antworten: 16
Zugriffe: 4795

Re: Nabelschnurblut / -gewebe

Ich has au wele spände. Got aber i mim Spital leider au ned, drum lömmers jetzt