Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 20

Regionalforen in AI, AR, GR, SG, SH, TG und FL
Antworten
Benutzeravatar
snoopy87
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 22. Dez 2009, 13:38
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von snoopy87 »

Anfangs August klingt toll.

Schade...... naja ich bin auch froh, dass ich die 3 in das Auto packen kann obwohl wir bei den Chemie Hüüsli wohnen. Wo hat es dann bei dir in der nähe eine? Scherrat?

LG
  • Laura 08 & Robin 10
BildBild

fontauna
Member
Beiträge: 380
Registriert: Di 9. Mai 2006, 19:43
Wohnort: de hei
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von fontauna »

snoppy: nein pavilon rieven dort wo es im februar gebrannt hat. nach dem sommerferien können sie da wieder rein. wald wäre sicher toll für die kinder aber im winte mit der rad und schnee dort hin zu fahren und zwei stunden dort herumsitzen und frieren da es sich nicht lohnt zurückzufahren bringts einfach nicht und ihr gefällt es in der normalen sg wir sind eh den ganzen tag draussen und sie gehen auch in der normalen einmal in monat in den wald.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.


Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

Hallo mitenand

I lohn eu allna mol es chliises Summergrüessli do und hoff, es goht eu trotz nu mittelprächtigem Summerwätter guat.

sterntaler

Bild Bild

Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

Wünsche euch allen einen schönen 1. August!

Ansonsten nicht viel Neues...

fontauna
Member
Beiträge: 380
Registriert: Di 9. Mai 2006, 19:43
Wohnort: de hei
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von fontauna »

snoopy: sorry wenn i mi nüma gmeldat ha bü eus sich einfach immar etwas glofa. wegem spielpi gats mir leider erst widar abäm 20.August amena nami. wais nid obs dir dänn no gat. sorry
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.


Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

Lasse mal es liebs Grüssli da. Haben en mega schöne 1. August dörfe fiere mit Brunche imene Bergrestaurant in Flims obe und dänn no en Spaziergang. Am Abig hämmer dänn no mit Fründe ufem Spielplatz bie üs hine brätlet. Isch mega lässig gsi und Kind hänt de Spielplatz gnosse.

Bi üs lauft immer öpis, seis mit Bsuch oder mit de Fründinne öpis abmache. Spaziere, Bädele und Spielplatz. Wär doch schön, wämmer mal im September wieder emal zämme öpsi könnt mache. Bis zwar dänn no Ende August in Grindelwald mit de Bube und mim Mami i de Ferie.

Mäh hänt grad e Magedarmgrippe vom Grosse dure, hoffentlich definitiv agschlosse. So isch de kli für 1 Nacht bim Grosi gsi, dass er sich nöt asteckt, suscht simmer alli zwäg.

Gnüsset no Sunne und warme Wetter. :lol:
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Benutzeravatar
Sonnenschein072
Member
Beiträge: 101
Registriert: Do 4. Mai 2006, 18:41
Wohnort: Graubünden
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von Sonnenschein072 »

Hallo Mitenand

Ich loss au no es liebs Grüessli do. Bi uns lauft immer öbbis und drum verbringi nid viel Zyt am PC.

Uns gohts guet und mir gniesse die letschti Feriewuche, freu mi aber sehr, dass nögscht Wuche ändlig wieder dr Alltag los goht.

Liebe Gruess
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

Alli wider guet i Alltag gstartet? Wie geits de nöie Spielgrüppler, Kindergärtler, 1. Klässler, ... ?

Bi üs gilt am Mäntig "ärnst": Dr Quirin het dr erst Spielgruppe-Morge. Bi gspannt ob är mi laht la gah oder ob i oh der darf bliibe :wink:

Also i wär oh derbie zum sech wieder mal zträffe! Aber dr Mittwuch geit bi mir leider nümme. De gsehts wahrschiinlech schwierig us, oder?

Schöns Wucheänd euch allne!

lema
Member
Beiträge: 139
Registriert: Do 20. Jan 2005, 20:52

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von lema »

Hallo!

Ich würfe au emol wieder es Grüessli in d Rundi!
Be üs laufts au wieder, momol. Zudem hani na en neue Job agfange. Isch jetz gad na recht intensiv bis i do e bitz dri bin... Wie das halt so isch wemme nämo neu afangt.

Treffä mit Kids isch be miär schwierig. Zum einä hät jedä Nomi einä vo beidne Schuel oder KiGa und zum anderä hen mini zwei wohl au je länger je weniger Interessä dra. Sie triffen sich lieber mit ihrne Fründä.

Aber ich wär denn bei Gelegenheit sicher emol wieder amne Obet z ha zum go fein essä go :mrgreen:

Aber erscht nachem 22. September. Vorher bini na voll beschäftigt - z erscht mit Probe und nochher mit de Uffüerige vo "8 femmes" im Alte Kino. Wür mi natürli freue, wenn Ier go luegä chemmten! :wink:

Schös WE wünschi allne!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

Hallo mitenand

@lema
Wo häsch denn aagfanga schaffa? I hoff es gfallt dir!

@Essen
da wär ich auch wieder mal dabei....

@us
Bi üs sind noch da Feria alli guat gstartet; d Seraina in Chindergarta und dr Andrin in d Waldspielgruppa. S isch grad no chli es Umgwöhne, jeda Tag so strukturierti Mörga z ha.... Mit Uufstoh hät d Seraina zum Glügg kei Müe, Tagwach isch bi üs eh meischtens so um dia halbi Sibni...

Denn sind mir üses Huus am Umbaua und händ a grossi Baustell ums Huus uma (inkl. Bagger + Co.) Do gits natürli immer chli öppsi z luaga, aber dr Nochteil isch, das üsere Garte praktisch nüma zum Spiela nutzbar isch.... So heissts am Nomitag halt öppadia chli flücha (letscht Wucha zweimol an See....)
GGs und mina Part isch aktuell alli Fenschter z wächsla. Letschta Mäntignomitag händ mir 3 Stuck gschafft und au geschter nomol zwei. Jetzt bliibed vorerst no 5 wiiteri plus dia neu Iigangstür bi dr alta Garage... Letschteri chunt morn Nomitag aaglieferet und denn wänd mer sie denn grad verbaua.
S wird üs so sicher nid langwiilig bis in Herbst ina - hüt sind mir no chli an da Innaaschlüss vo da Fenster dra, händ gester churz vor Ladaschluss no s Bauhaus gstürmt zum dia benötigta Bretter hola.
Uf ca. Ende September gits denn hoffentli dr neui Balkon....

Zur Baustell ums Huus chunt au no e anderi Baustell - bi mir uf dr Arbet gits zimlich grossi Veränderiga und i bin grad dra d Papier am Zämastiefla zum mini eigeti Praxisbewilligung überzcho...

Liäbi Grüess
sterntaler

fontauna
Member
Beiträge: 380
Registriert: Di 9. Mai 2006, 19:43
Wohnort: de hei
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von fontauna »

sterntaler: dänn no guat baua i weiss wia asträngend das das ka si.

uns: mr sind au guat gstartet ladina gat jeetzta in d ütscha kiga und äs gfallt ira deta sehr guat quiana startet mora wiedar in sg. dia und au dia letzti wucha sich no lokar gsi. ab der nächti wucha hemmar scho me program. am mo zwi mal turna di und mi schwümma do usnamswis mal nüt fr widar turna. zwischat dura mol no an namitag wald ecc. also es lauft bi üs au immar öpis. teffa mit kids weiss i nid heb ichs mol no schaffä i denka aber ehar weniger da mir sucht scho as risa program händ. essa am abet ohi kids bini au der bi.

wünscha eu allna no a guati wucha.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.


Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

Hallo zäme

Da grundsätzlech Interässe amene Ässe ohni Kids ume isch, ha i mier erloubt ä Doodle zmache! Die erste Termine si scho glii, drum bitte schnäll itrage.

Ort würde säge luege mer de, je nachdäm wär sich itreit. Grundsätzlich aber scho eher Chur, de isches oh fürd Sommer, Fontauna und mini Wenigkeit „verträtbar“. Oder was meine „d’Underländer“ :wink: ?

Hie dr Link: http://doodle.com/22r75252654evgqt

lema
Member
Beiträge: 139
Registriert: Do 20. Jan 2005, 20:52

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von lema »

Hallo!

Stroietta, danke für de Doodle - für mich chunnt aber in dem Ziitrum keis Datum in Frog. Sin genau die Öbet, woni Theateruffüerig ha. Hihi, chönn jo statt go essä go luegä cho 8)

LG!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

miika
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Sa 28. Jul 2007, 17:33
Wohnort: Ottawa, Canada

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von miika »

winke au mal wieder über de Teich :-)

@lema, nimmt mi au wunder, wo schaffisch?

@sterntaler
Gratuliere zum Schritt in d'Selbständigkeit! Hoffe s'klappet alles riibigslos (inkl. d'Baustell)

@us
de Alex fangt am Zischtig (Mäntig isch en Fiirtig) de Chindsgi a, jede Tag ganztags... er freut sich, aber mal luege wien ers ushaltet, oder öb er denn amigs ab em Mittwuch oder Dunnschtig am morge nüme zu de Federe us chunnt :-) Das heisst, zwei Täg gaht er immer no in dütsche Chindsgi, das isch nur am morge und da chaner au uf em Heiwäg im Auto no schlafe wenns müesst si.
Susch lauft nöd viel, ich versueche de Hushalt und d'Chind sowiit in Schuss z'halte während de GG vo früe bis spat und oft au am WE schafft. Es isch Hochsaison bi de WC-Hüsli, da gsehmmer vom Daddy im Moment nöd viel. Aber hoffentli besserets gli, und hoffentli chaner sichs nächschte Summer denn echli besser iirichte. Susch gsächted ihr denn glaubs in Zuekunft echli meh vo mir während de Summerferie... ;-) Ich würd ja eh u gern emal im Summer cho, aber das werded mer denn vermuetli mal ohni GG müesse mache, ebe will z'viel lauft im Gschäft. Usserd es laufi denn emal eso guet, das mer ois no en Angestellte meh chönd leischte ;-)
PS: de nächschti Bsuech isch wieder (brrrr) für Wienachte planet, vermuetlich ab afangs Dezember bis nach Neujahr. Aso nu so wägem doodle iirichte für Esse ohni Kind :lol: :wink:

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

@stroietta; Super, danke vielmal für de Doodle. Hami grad Idreit. Ja, Chur wäri super, aber mal luegä was "Unterländer" meinet. Isch e gueti Idee wieder e mal zämme go Esse.

@sonnenschein; Au wieder guet i Kindsgiwuche gstartet?

@lema; I weller Branche und wieviel Prozent kasch schaffe? Häsch au so mega lang gsucht?Kasch au per PN antworte, keis Problem. :lol: Warum i das frögge, siehe unter "me".

@me; Bi üs gaht's eigentlich glich wieder bzgl. Termine wie im letschte Jahr, da de Séverin no nüt hät und de Cédric bis jetzt wieterhin "nur" 1 mal pro Wuche i Spielgruppe gaht. De Tag hät sich uf de Dunschtigmorge verschobe, das isch die ganz Umstellig. Aber hey, au i ha nacheme knappe Jahr suche en Job für 40% gfunde. Bin ja gspannt wie das söt laufe. Scho komisch, hammi so uf en Job gfreut, jetzt woner da han, kummi plötzlich kalti Füss über, ob i nöt zviel Fachwüsse vergesse han i denen gut 3 Jahr woni weg gsi bin im Job. Wird am Mittwuch de unterschriebni Arbeitsvertrag bringe.

Also bis bald und hoffentlich klappt's mit em gmeinsame Esse :lol: Danke Stroietta auf jede Fall jetzt scho.
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

@stroietta
Tolli Idee mit em zäma go essa und danke für e Doodle! I tuan mol d Date duraluaga und träg mi entsprechend ii.

@sommer
Gratuliere dir zum Job und wünsche dir schu jetzt en guata Start.

@me
weiss grad wieder mol überhaupt nid, wie's jobmässig witergoh söll... :( Dia ganzi Situation isch leider chli sehr verzwickt.
Drfür laufts uf üsere Baustell guat. Für das Johr sind jetzt alli Fenschter gwächslet :lol: :lol: GG hät hüt Vollgas gä! So chön mir üs jetzt so richtig uf üses gmeinsama chinderfreia Bergwuchaend freua, wo nögscht WE aastoht. D Wetterprognosa sind guat. 8)

Liäbi Grüess
sterntaler

Benutzeravatar
Sonnenschein072
Member
Beiträge: 101
Registriert: Do 4. Mai 2006, 18:41
Wohnort: Graubünden
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von Sonnenschein072 »

Hallo mitenand

@Sterntaler, ich find din Umbau als ich mein dä vom Huus :wink: total spannend und ich lieb dini Föteli uf FB. Denn hämmer beidi nögscht Wucheänd Kinderfrei :D Mir gönn mit Fründe uf Brambrüesch. Die einte hän dötte es Hüüsli und denn gniesse mir das tolle Wätter, öbbis feins vom Grill und es Bierli.

@Sommer, Danke, mir sind guet gstartet. Die Wuche pändlet sich alles langsam mit de Termin i.

@Lema, ich lueg emol ob ichs schaff ane Uffüehrig z'cho. Mues wirklich me luege was im Alte Kino so lauft, meischtens merkis erscht immer hindedri :cry: Viel Spass bim neue Job, muesch luege, du kunnsch viel schnäller wieder ine als de dänksch.

@Treffen mit Kinder, ich kann nur dr Mittwochnomidaag abiete, denn susch sind alli Nomidääg usbuecht. D'Lea hett 3 ganzi Täg Kindi und am Donnschtignomidaag wo sie kei Kindi hett, hett sie Musik und Turne.

@Treffen ohni Kinder, ich lueg die Date hütte no mit mim GG a und denn mäldi mi wieder.

@Me, Bi mir isch au einiges los. D'Lea hett me Kindi und sus no Termin und d'Yanik goht jetzt ind Waldspielgruppe, ind Spielgruppe und mit mir ins Muki-Turne. Denn bini no flissig am Küeche backe und verkaufe und im Fraueverein bini au me igspannt. Es wird mir also nid langwielig :wink: Jo und bald gömmer ind Ferie, do sotti au no es paar Sache vorbereite, freu mi so uf 2 Wuche Uszyt mit dr Familie.
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

Hey, wot nimert in Usgang koh mit üs :roll: :mrgreen: :lol: De Doodle isch ja immer no leer :mrgreen: Wo sinder Fraue :?:

Wünsch allne es sunnigs Weekend. Mir münt leider praktisch dehei bliebe, will de GG die Wuche inkl. Weekend Führweehrpiquet hät. So gömmer mit em Grosse zum Coiffeur, i i Massage am Samstig und am Sunntig kunnt Gotti mit Familie vom Grosse zum Brunch. Wird dänn en Spaziergang geh und de GG kunnt mit de Vespa dänn uf de Spielplatz.
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

@sommer: Doch doch, i chume mit :lol: Ha mi grad itreit!

Traget öich bitte ih, die erste Date si scho bald!

Benutzeravatar
Sonnenschein072
Member
Beiträge: 101
Registriert: Do 4. Mai 2006, 18:41
Wohnort: Graubünden
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von Sonnenschein072 »

Guete Morge

@Treffen, ich mues leider passe. Bi mir isch dr September so vollgstopft und es goht keis Datum. Han ebbe no Eltereoobe und Sitzige Fraueverein und mi GG wott jo au no ind Führwehr.

I hoff, ihr krieget doch no es paar Fraue zämme und gniessets.

Liebe Gruess
Sunneschiin 03.04.2006
Wunderzwärg 08.06.2009

Antworten