Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 20

Regionalforen in AI, AR, GR, SG, SH, TG und FL
Antworten
Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

@essen ohne kids: Ächt niemer meh :shock: würdi säge, d'Termine die Wuche löh mer lah si und ziele uf nöchst Wuche! Was meinsch sommer, wei mer äs Tête à Tête mache :wink: ?

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

stroietta; Also ich kumme scho "nur" mit Dir go essen. Suscht wär i min Vorschlag en neue "Doodle" mache für ab mitte Oktober. Muss da säge, dass i da aber erst wieder ebe ab em 15. Oktober kann, da min GG no Ferie hät und mir sicher bis am 6. Oktober weg sind und die 1 Wuche dehei, wett i nöt umbedingt plockiere de Abig, aber wenn's nit anderst gaht hat suscht ab 6. Oktober. Was meinsch Du dezu bzw. die andere Fraue? Klar sint dänn no Schulferie oder grad erst nachher?

@me; Allne e gueti Nacht.
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

fontauna
Member
Beiträge: 380
Registriert: Di 9. Mai 2006, 19:43
Wohnort: de hei
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von fontauna »

hami au mal fürs essa oni kids i trait mir gat halt nur grad eis datum.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.


Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

@Essen ohni Kids
Mir gängt vo da vorhandene Date nur dr 21.9. Aber dr Vorschlag mit eme Termin ab Mitte Oktober wär mir no sympathisch.... S isch aktuell grad furchtbar viel los...

@ "8 femmes" wo d Lema mitspielt
Absolut sehenswert! I bin am Zischtig in Gnuss vo dr Generalprob cho und s Stuck isch total packend gspielt gsi!
Also nix wia los und Tickets buacha bi www.alteskino.ch
ES LOHNT SICH!

Liäbi Grüess
sterntaler

Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

Essen ohne Kids
1. Findet im September keis statt
2. Ändi September gits ä nöie Doodle-Alouf für dr Oktober

Hoffe das isch oh i öiem Sinn :D

@sterntaler: Het sech Jobmässig scho öppis ergäh?

@sommer: Und, die nöii Stell scho aträtte? Schaffisch de jewiils ganzi oder halbi Täg?

@miika: Wie geits mit dem Kindergarte?

@us: Mier hei oh mit Spielgruppe (ei Morge) und Muki gstartet. Jetz isch irgendwie alles um einiges stressiger worde...

fontauna
Member
Beiträge: 380
Registriert: Di 9. Mai 2006, 19:43
Wohnort: de hei
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von fontauna »

essa ohni kids: stroietta mir spialts kai rolla ob sept oder okt luag dänn eifach widar ob i amena datum ka oder nid allefalls au sponatan.

uns: bi eus lauft auf immar öppis turna schwümma kiga spielgruppa bi nöma so viel voram pc, wenn dänn bini flissig anera eigena gschich schriba.
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.


Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

@stroietta; Super, viele Dank jetzt scho für de "Doodle-Esse" im Oktober. Mir sint einfach 1. Wuche Oktober weg, wird mi dänn nach üsne Ferie iträge :lol: Nei, i wird d Stell am 8. Oktober atrette und wird am Mäntig und Dienstag de ganz Tag schaffe. Mir alli hoffet fest, dass mis Mami das mag mache 2 Tag Kind hüte, suscht mümer dänn luegä was mer machet. Kind sint im Moment voll astrengend, vorallem de Gross, het vollge nöt erfunde.

@sterntaler; Machsch Du dich dänn selbständig oder was bzgl. Job? Viel Glück uf jede Fall.

@sonnenschein; Jetzt scho viel Spass bim detail planen vo eune Ferie :lol:

@me; Sit 10 Täg isch de Cédric ohni Windle. Bis uf 1 Unfall währendem Spiele binere Kollegin und gestert über Mittag bim Mittagsschlaf hämmer kein Unfall kah. De Gross Maa wot eifach kei Windle über Mittagschlaf und vorher au nöt uf WC. So bin i immer angespannt, wänn er dänn kunnt, ob Bett no trocke isch. Währende Nacht hämmer aber no Windle, wobi di au zu 90% trocke sint.
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

Hallo mitenand

I lohn eu wieder mol en Gruess do und hoff, es goht eu guat!

Mir sind grad zrugg vo einere Wucha Feria in Berlin und händ e churzwiiligi Ziit bi mina Verwandta gha.
Jobmässig gits aktuell nüt neus.... weiss immer no nid so rächt wo ana, dass es soll go...

Gits schu en neue doodle fürs Essa?

Liäbi Grüess
sterntaler
Zuletzt geändert von sterntaler am Di 9. Okt 2012, 21:31, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

@Cédric von Sommer
Nachträglich ein herzliches "HAPPY BIRTHDAY".
Ich hoffe, ihr habt schön gefeiert...
Bild

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

@sterntaler; Viele Dank für Geburiwünsch. Au eu de Grosse no nachträglich alles Gueti zum Geburi. Soviel i weiss git no kein "Doodle" für's Esse ohni Kid's. Was suchscht denn Du für en Job? Häsch nöt eine oder verwechsli da öpis?

@lema; Herzliche Gratulation - ihr hänt hüt ja en Geburi zfiere. Leider laht Wetter aber nöt dazu zum Party dusse mache. Trotzdem viel Spass eu allne.

@stroietta; Dörf i fröge, machsch Du en Doodle für's Esse ohne Kids? Herzliche Dank :D

@me; De Geburtstag vom Cédric hämmer im Kinderhotel "Amiamo" in Zell am See gfieret. Hotel hät en kline Geburikuche gmacht und i de Kinderbetreuuig häter es Malbuch übekoh und mir hänt alli am Morge Gsunge. Vo üs häts e paar Kinder - DVD geh. Am Sunntig simmer dänn no zum Grosi, det häts au en Geburikuche geh mit Kärzli und Elefantendeko und natürlich au Gschänkli. I ha die Wuche mine beide 1. Arbeitstäg hinter mir bracht. Läck hät min Kopf graucht....... :roll: Computersystem lässt grüssen, also das interne Betriebssystem und die Abläuf sint scho ganz anderst, als i mi gwönnt bin. Mega viel mit Mail und kopiere in Fall, scanne, und fascht kei Briefe im Word schriebe. Es isch alles Papierlos, alles mussmer scanne, da mer keis Dossier meh hänt pro Kund. Für mi die grössti Umstellig und ebe das liebi System. Janu, jetzt mühnt sie e kli Geduld ha und i au, aber Geduld ha isch ja leider nöt mini Sterchi :oops:
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

miika
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Sa 28. Jul 2007, 17:33
Wohnort: Ottawa, Canada

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von miika »

han nu schnell welle säge, das mir zwüsched em 6. dezember und 3. januar wieder i de schwiiz sind ;-)

miika
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Sa 28. Jul 2007, 17:33
Wohnort: Ottawa, Canada

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von miika »

Mal en allgemeini Frag, baschtled ihr mit de Chind uf Wienachte? Und wenn ja, was mached ihr eso? Sueche echli Idee, ich wett gern öppis mache wo beid Chind chönnted, aber mir fehlt no die zündend Idee. Letscht Jahr hani mit em Alex Schale us Plexiglas gmacht, und vo de Charlotte hetts eifach Fotitassene gäh für Götti und Gotti. Aber i wett nöd unbedingt immer zwei Sache organisiere.

fontauna
Member
Beiträge: 380
Registriert: Di 9. Mai 2006, 19:43
Wohnort: de hei
Kontaktdaten:

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von fontauna »

hallo Miika: mir tüand tischört bedruka und wäscheklammern amalä. das für alli für min papa machemar no praline und tüands ina holzschachtlä wod kindar dan au no amalä düand. letzes jahr hämmer glas bemalä
Tippfehler ecc könnt ihr behalten.


Grosse Zicke Nov.06
Kleine Zicke Feb.09

Benutzeravatar
stroietta
Junior Member
Beiträge: 59
Registriert: Sa 16. Jan 2010, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von stroietta »

Hallo zäme

Da isches ja ruehig :shock: !

Entschuldigt bitte, dass i kei nöie Doodle gmacht ha :oops: Aber bi üs geits grad ä chli drunder und drüber (aber mit Usnahm vo äs paar eher harmlose Krankheite durchus im positive Sinn)! Söll i no einisch ä Alouf mache? Het im Vorwiehnachtsstress überhoupt öpper Ziit und Lust?

@miika: Mir male Schüfeli und Bäseli ah! Hoffe, dassd Farb de oh haftet :oops: Aber das chöi beidi mache und si si oh mit Ifer bir Sach!

@sommer: Wie geits mit schaffe? Hesch ds System im Griff (oder ds System di :wink: )?

@alli andere: Geits guet?

miika
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Sa 28. Jul 2007, 17:33
Wohnort: Ottawa, Canada

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von miika »

@stroietta und fontauna
Danke für d'Tips, ich schriib mer die glaubs uf für nächscht Jahr. Ich han mi jetzt entschiede, das mir Pfanneuntersetzli bemaled. Ich han im Baumärt Porzellanplättli gholt und han vom Alex sim letschte Geburi no Porzellanfarb da, womer denn nachane chan im Bachofe brenne. Mal luege, öb das funktioniert. Mues denn bi de Charlotte eifach luege, dass sie würkli nume d'Plättli amalet :-)

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

So melde mich auch wieder mal. Es läuft so einiges. Im Büro wird es mir mit Bestimmtheit nicht langweilig und zu Hause läuft auch so einiges. Merk auf einmal, dass die Woche dann schon schnell um ist, wenn man erst ab Mittwoch wirklich "Zu Hause" ist. So heute hab ich mir noch neue Skischuhe gekauft und Cédric bekam zum 1. mal richtige Ski's und Schuhe mit "Sweet - Helm" inkl. Skibrille. Sieht toll aus. Also teurer Samstag :mrgreen: Wir sind jetzt aber parat für den Winter und das Skifahren.

Frage, wollen wir nun mal ein Essen ohne Kid's machen? Wer hat Lust ein "Doodle" zu machen. Hab nämlich keine Ahnung wie das geht, sonst würde ich einen aufschalten.

Ach ja, unser Kleiner Mann ist schon richtig gross und leider auch etwas zu schwer :roll: 81cm und 12,700kg.

Wünsche Euch allen ein ruhige Zeit und bis bald einmal.
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

Ich melde mich auch wieder mal aus der Versenkung - es ist einfach grad ziemlich viel los.
Am Sonntag ist Premiere mit dem Gospeltrain Felsberg, worauf ich mich sehr freue!

Das viel grössere Projekt ist aber mein beruflicher Sprung in die Selbständigkeit. Ab sofort bin ich mit meiner eigenen mobilen Ergotherapiepraxis unterwegs und befasse mich da nebst Papierkram auch z.B. mit dem "Basteln" einer eigenen Homepage. Spannend!

Soviel grad für den Moment. Ich lass euch allen einen ganz lieben Adventsgruss da.

Liebe Grüsse
sterntaler

lema
Member
Beiträge: 139
Registriert: Do 20. Jan 2005, 20:52

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von lema »

@sterntaler: Gruess zurück - tolle Premiere am Sonntag und eine gute Nacht wünsche ich Dir!
Hexli 19.12.04
Lusbueb 10.10.06

Benutzeravatar
sterntaler
Junior Member
Beiträge: 50
Registriert: Mo 13. Nov 2006, 22:05
Wohnort: St. Galler Oberland

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sterntaler »

@alle
Ich wünsche euch frohe Weihnachtstage und einen superguten Rutsch ins neue Jahr!

Herzliche Grüsse
sterntaler

Benutzeravatar
sommer
Senior Member
Beiträge: 520
Registriert: Fr 12. Sep 2008, 20:05
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Graubünden

Re: Bündner Plaudereggli (Sarganserland / Werdenberg) Teil 2

Beitrag von sommer »

Hallo zämme

Wünsche Euch allen, wenn es auch etwas spät kommt noch ein gutes Neues Jahr.

Am Montag geht es für Cédric zum 1. mal in die Skischule, jeweils am Morgen von 09.-11.00 Uhr. Mami geht auch gleich in die Hausfrauen-Skischule. Dank Grosi, sie schaut dann auf Séverin. Hoffe einfach, dass die Skischuhe mitmachen.

Machet's au guet und hoffentlich gseh mer üs gli wieder mal bimene Nachtesse ohni Kid's. :lol:
Bild Bild

Mit 2**tüüf und fest im Herze vom August 2010

Antworten