Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Regionalforen in ZH
Antworten
Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

Hallo gib aumal wieder es lebeueiche vo mir. Es gat ufwärts ind ich ha wiedermal gseh ide familie das ich ke hilf cha erwarte nachde op het min gg ja na paartäg gottlob grei gha und nachde therapie isch au na aber nachene bboni mite jungs ellei gsi. Jenu vo mir muss au nuemert meh hilf erwarte. Hottlob usch de xavier so verständniss voll und hetacht super mit. Bim guet nscht sege jungs gegesitig machets amig five ufsmal de xavier jul knuddle nimmt ihn und seit ha di lien bi grühert gsi sind tränne cho. Sicher dzritte chönts au de julien bisst umd llübt de xavier seit immer wird mid kloppe und bisse chlises mönsterli...suscht es lauft sitem januar momentan chli schlaflosi nächt evkzäh chömet trötzle chamer au guet verstah tuet mer alles nu rede nanig bewusst so ui mamama mmm bababa aber mit zeiche sprach chunt mer au wiit;-).

Shorna ka isch e umstellig aber schön wenn sie scho 5-6std dureschlaft

Wie gats am reste?

Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

hallo

sind all am sunne gnüsse?

endli gat euse compi wieder. leck hent de scho 2 jahr und isch nie recht gange den hemer de immer in ecke gstellt hent ja en laptop. ich ha de nuna brucht für itunes. den hani welle mini bilder wiedermal welle abelade und nix isch gange. hani im FB gschribe wütend scheiss laptop und den het e kollegin vo minere schwima gschribe ihren maa segi compi spezialist und de isch gescht cho und siehe da er funktioniert wieder. mit dem neue windwos hani echt mühe immer updates mache grr. negschte isch en notobook vode appel echt. jenu hent den 65.- müsse zahle den ha gfunde gradis müss ers nid mache und er macht ja das brueflich da er ken job meh findet het er agfange chli selbständig mache.

suscht gats rus guet sowit julien immer chli am grenze teschte und vorallem bisst er de xavier scho 2mal. de xavier isch en guetmüetigecheib und seit mit liebere stimm jukien hör uf das tuet weh. h gseit seg mal mit bestimmte stimm stopp es tuet weh. oder wer dich. nid mit zrug bisse aber halt ufs muul eis gäh. aber suscht hsind die zwei ei herz und seel:-).

also wünsch eui en schöne tag oder wuche was au immer;-).

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Lahne mal wieder es Grüessli da.

@ mi Deseo und Poly
Wie gahts eu?

Benutzeravatar
Candine
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 1. Aug 2006, 19:16
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Candine »

hey hey!
Ui, ha das Forum scho fascht vergässä gha. Schön hets nöiiä gä.... Mau luegä ob mini Ticker`s no stimmä ;-)
BildBildBild

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Hallo Candine!

Ja, dini Ticker stimme no all. :-D

Ui, für Gioia fangt nach de Ferie au en neue Abschnitt a. Freut sie sich? D Seraina, chunt sie jetzt i die 3. Klass?

Benutzeravatar
Candine
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 1. Aug 2006, 19:16
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Candine »

Ja, d`Seraina chunt i diä dritt, de Gianluca i diä 1. Klass und ja, d`Gioia fröit sich uf de Chindsgi und ich fröi mi uf diä "Freiä" Mörgä ;-)

d`Jale chunt erscht nächscht Jahr i Chindsgi?

Wünschä aunä ä schöne Summertag!
BildBildBild

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Ja leider... es tät ihre guet, sie chönt scho jetzt ga. Aber ich freu mich au, wenn sie denn chan ga. Es sind je "nur" no 12 Monät. ;-)

sarault
Member
Beiträge: 121
Registriert: Fr 6. Jan 2012, 20:29

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von sarault »

Halli Hallo liebi Winti mamis :-)

Ich bin Tagesmami in Oberi, also wenn epper na e betreuig suecht darfeder eu gern melde!
Wihned ime grosse Huus mit Garte etc

Griessli

Benutzeravatar
Krambambuli
Stammgast
Beiträge: 2773
Registriert: Di 1. Apr 2014, 16:10
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Krambambuli »

Oh dänn wink ich Dir mal. Wohne au - na - z'Oberi :D (bald z Rüütlinge)

Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

halllo zeme

ich meld mich au wiedermal. bi eus isch viel los gsi weiss nid öb ich das gseit ha gschribe das min schwiegerpapi gstorbe isch am 7.5. de julien entwicklet sich guet trötzle chaner scho guet. rede chunnt au langsam. mitem xavier chaner guet scho stritte aber sie chönts au guet mitenand. verschwiendet amig au is zimmer vom xavier u herzig. de xavier chunt i die 4kl und zumene neue lehrer ändli lehrer ha gfühl die hent buebe besser im griff. item, er muss öbis mitneh ich ha ihn gfröget was er mitneh wet und er het gseit bild vode nachde geburt vom julien wo er mitem julien druf isch und de papi. mis herz isch gschmulze. suscht gits bi eus nid viel. wünsch eui na en schöne abig.

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Hallo Zwetschge

Das din Schwiegerpapi gstorbe isch, han ich nid mit becho. Mis bieleid.

Dini 2 Buebe sind ja eifach goldig. :-D

Guete Schuelafang am Xavi! Bin gspanne, was du brichtisch.

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

@ Zwetschge

Wie gahts em Xavi i de Schuel?

@ Krambambuli

Wie gahts eu so?

Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

hallo zeme

chume doch au mal na dezue wiedermal schribe.

xavier het super agfange ide schuel. het würkli en supi lehrer. au eltergspröch isch supi gsi hoffe er zieht sini lienie dure bis i die 6i.
weiss nid aber cha das sii das de xavier sozege ide vorstufe vode pupertät isch? er testet immer wieder grenze vorallem bide ufzgi. ich ha immer eis theater. er chunnt hei isst zvieri den döfr er amig nachi spiele. den machet mir amig e zyt ab und er seit den immer ja isch guet, aber wens sowit isch den wird gats den amig los. eifach jedesmal na 5min meh usezögere usw. bis ich den na lüüter wird. heja und de chli isch au grad ide trotzphase und wen ich mitem xavier stritte macht er grad au na mit. jenu da mussi jetzt dure. nu merki dur mini gschicht ha ja namal dörfe go operiere. en lymphknote bim hals und na restgweb wo krebs gsi isch und dörf au namal radjodbestrahlig mache:-(. dur das bi ich agspannt und hässig und nanig dur op 100% fit. sicher für de xavier isch au nid eiifach den er het gebärmuetterhalskrebs scho mitbecho und do hönts glaseret und ich ha hei chöne und au bestrahlt und ha hei chöne und chemo hani au wieder hei chöne. dasmal isch halt alles anderst....aber er weiss das e kranket isch usw. sicher macht ihm das au schaffe und das verstah ich au. sorrx bi nu am jammere.

de julien isch eigendlich fit und zwäg en wirbelwind chläteret überall ufe malt gern usw. spielt am liebste mitem xavier lego. sie sind viel i sim zimmer und spielet zeme un herzig gnüss das richtig. was bim julien isch wegem rede er redet lut em kia na zwenig. hent jetzt na schon frist becho bis zude sportferie den müss ich namal konakt ufneh mit ihm demit mer lueget wege logopädie,aber suscht isch er zfriede.

wie gats euo so?

shona wie laufts bi dir mit 3i kind? gits namal eis?

wünsch eui en schöne abig

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

@ Zwetschge
Ich wünsche dir so sehr, damit endlich mal Rueh ichert und de Xavi au nid immer so angscht um dich mues ha.

Ufzgikampf kenn ich vom Dian au, aber ich han irgendwenn gfunde, er mues es sälber wüsse was er mache will. Er isch denn mal amene Morge ohni Ufzgi i de Schuel uftaucht und das isch ihm schlussändlich so peinlich gsi, damit er sie jetzt macht. ;-)

Wieteri Chind, ich hett mir i 2 Jahr namal eis chöne vorstelle, min Maa aber gar nid. Drum wird's bi 3ne bliebe. Ich tuen drum au grad vortlaufend alles weg, wo de Leni z chli isch oder sie nüm brucht. Ich hoffe, es gluschtet mich denn doch nid namal.

Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

hallo

uf isch ja nüm viel los da inne, wo isch den kambulie oder wie hät sie gheisse?

isch dörf am 18dez ja go bestrahle ha so ke luscht aber muss halt. jenu hoffe nachene hani ruhe.

am xavier gfallt ide schuel nu halt umstellig was ufzgi agat und prüefige. obwohl dütsch und english sind na guet nur mathi wo sini schwächi isch.

de julien de trotzt fliessig und teile isch garnid sis ding aber das muss er au lerne. nu hät er en liebe brüeder wo alles grad git. ha de xavi chli müsse bremse und sege he er muss es au lerne und frög ihn öbs dörfsch. rede tuet er immer nanig viel aber da hemer ja bis im februar na schon frist. ha gfühl chunnt immer meh. aber den bini au wieder unsicher. aber jetzt isch er na mit letschte zäh am kämpfe stockzäh. aso eis ums ander.

wie gats eui so?

g

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Es ist wirklich sehr ruhig geworden... Eigentlich schade!

@ Zwetschge
Wie geht es dir? Ich wünsche dir alles Gute für die Strahlentherapie.

@ Krambambuli
Wie geht es euch? Ich würde euch sehr gerne mal wieder sehen. Wahrscheinlich sind meine sms nicht angekommen.

us:
Bei uns ist immer etwas los. Lenia ist auch schon sehr flott unterwegs und nicht ist mehr sicher. Aus Erfahrung hört das Ausräumen und herunter zupfen irgendwann wieder auf. Aber bis dahin... Fleissiges Aufräumen. ;-)

Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

hallo zeme

isch ja fascht nüd meh los da. eigendli schad. aber ja zyt verändert sich.

wie gats eui so?

bi eus isch immer chli was los und ich gnüss de julien in volle zügge na. ha ihn letschti agmulde für i spielgruppe grad chli sentimetal worde. es gat so schnell und sie werdet gross. aso am liebste heti namal eis aber ebe gat bi eus nüm. de xavier isch en super grosse brüeder. sie strittet zwar au aber meistens fangt au de chli a. was meistens eigendli immer. rede chunnt au immer meh aber münd glich namal zumm kis mal lueg eöb mer doch na i logo münt. wet zwar nid ha so ke bock druf. es chunt ja immer meh wörtli und er isch halt en langsame. nid so wie de xavier de hät eim scho bede gschnurret und isch scho troche gsi. julien laht sich zyt. de xavier het na zügnis becho bi zfriede. jetzt gats um note bhalte hebe. leck es graut mir scho wenn er i oberstufe chunnt und wüsse muss i welli richtig er wet lehrstell sueche. heja aber au da mümer dure. suscht gats bi eus wieder ufwärts ich ha therapie überstande und ha aber scho recht glitte. meh als letschtmal. heja aber au da hemer gschafft.

so wünsch eui schöni wuche.

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Alles Gueti zum Geburtstag liebi Zwetschge! Fier schön. : - )

Zwetschge83
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Fr 9. Jan 2015, 20:52

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge83 »

shorna has erscht jetzt gseh bi nüm in Pc innecho. hent chli lämpe gha. sorry danke trotzdem und has gnosse;-)

wie gats eui?

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Hiiiilfeeee! Was isch mit en Forum passiert... Find mich gar nüm zrächt, findes schrecklich!

Wie gahts eu so?

Antworten