(23)suche jmnd zum austauschen.

Regionalforen in ZH
Antworten
Benutzeravatar
Laaany
Newbie
Beiträge: 24
Registriert: Di 6. Dez 2016, 08:30
Geschlecht: weiblich

(23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von Laaany »

:)
Zuletzt geändert von Laaany am So 5. Feb 2017, 21:01, insgesamt 1-mal geändert.

Kleines_87
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Fr 28. Okt 2016, 11:57
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von Kleines_87 »

Hallo [-] Ich bin vo dübi (29gi, 32.ssw)

MamaMona
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 9. Dez 2016, 21:35
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von MamaMona »

Und ich us Züri 26i, wend öper suechsch, wo au schwanger Isch denn Bini di falsch aber Mini Tochter Isch nonig Jährig und drum Isch die Ziit no sehr Presänt, fallds also öper suechsch wo das hindersich het, jetzt zwar es Müeds :D aber Glücklis Mami Isch und der Villich sogar die eint oder anderi Angscht us erfahrig chönt näh, chasch mer ja schribe. Du hesch übrigens au uf Mini Mami-Fründin ahfrag gantworted.. bin mit 25i Mami worde und kenne au die zusätzliche Problem vo "jungä" Eltere.. liebe Gruess und guets Neus.

Würmchen93
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Mo 2. Okt 2017, 12:10
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von Würmchen93 »

Ech be 24 ond werde im dezember Mami. Went intressi hesch ah ustusch pleuderle den mäud dii doch bii mer.

Lg Martina

siralou
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Mo 2. Okt 2017, 17:26
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von siralou »

hallo ihr 'jungenmamis oder werdenden mamis'-aus der Region ! bei mir ist es noch ganz frisch erst 9 Woche ausser meinem Mann den und mir &natuerlich die ärtzte weiss es noch niemand. ich bin 29 und habe eine ganz spezielle Vorgeschichte aber nun hoffen wir sehr dass wir unser sehndlichst erwuenschtes Kind im April anfangs Mai 18 gesund in den armen halten duerfen.ich suche ebenfalls jemanden zum austauschen oder evt.auch fuer eine freundschaft. wohne im Oberland.

Stümpeli
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: So 23. Okt 2016, 19:41
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von Stümpeli »

siralou hat geschrieben:hallo ihr 'jungenmamis oder werdenden mamis'-aus der Region ! bei mir ist es noch ganz frisch erst 9 Woche ausser meinem Mann den und mir &natuerlich die ärtzte weiss es noch niemand. ich bin 29 und habe eine ganz spezielle Vorgeschichte aber nun hoffen wir sehr dass wir unser sehndlichst erwuenschtes Kind im April anfangs Mai 18 gesund in den armen halten duerfen.ich suche ebenfalls jemanden zum austauschen oder evt.auch fuer eine freundschaft. wohne im Oberland.
Hallo
Han da gad din post gfunde :D den isches ja jetzt den bald sowiet für dich :D
Also ich bin 29gi mini tochter isch zwar scho 10 mönet alt, aber ich wohne au im Oberland also in Rüti :D
Neui fründschafte zfinde isch immer schön :D also went luscht hesch mal mit eus öpis mache den chasch mehr ja e PN mache :D

Lg Fabienne

kimelyan
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 14. Nov 2018, 06:30
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von kimelyan »

[quote=Laaany post_id=7529717 time=1483075671 user_id=51895]:)[/quote]

Hallo:)
Hät au ziiit bin 25gi min sohn ish endi juli18 zur welt cho:)

kimelyan
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 14. Nov 2018, 06:30
Geschlecht: weiblich

Re: (23)suche jmnd zum austauschen.

Beitrag von kimelyan »

[quote=MamaMona post_id=7530507 time=1483385132 user_id=51926]
Und ich us Züri 26i, wend öper suechsch, wo au schwanger Isch denn Bini di falsch aber Mini Tochter Isch nonig Jährig und drum Isch die Ziit no sehr Presänt, fallds also öper suechsch wo das hindersich het, jetzt zwar es Müeds :D aber Glücklis Mami Isch und der Villich sogar die eint oder anderi Angscht us erfahrig chönt näh, chasch mer ja schribe. Du hesch übrigens au uf Mini Mami-Fründin ahfrag gantworted.. bin mit 25i Mami worde und kenne au die zusätzliche Problem vo "jungä" Eltere.. liebe Gruess und guets Neus.
[/quote]


Wär suscht debi für es treffe:)

Antworten