Schöne KS

Teilt Eure Erfahrungen!

Moderator: Phönix

Gartezwergli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 11. Apr 2017, 12:59
Geschlecht: weiblich

Schöne KS

Beitrag von Gartezwergli »

Ide Schwangerschaft hann ich emmerweder uf dere Site Geburtsbricht gläse ond jetzt gfonde ich schrieb Euse au dri. :) :)

Eusi Schwangerschaft esch eigetli schön gsi de chline esches emmer gut gange ond Übelkeit bes am Schluss en treue Begleiter gsi. Die chli esch emmer chli grösser gsi als Schuelbuch daher hemmer eus au mol met em Ks usenandergsezt.
Es esch di 39 ssw gsi di letschdi Ontersuechig. Mis Buchgfühl hett mer dezue grote de Ks zwähle da ich mich eigetli emmer cha druf verlah hemmer eus de uf de Dienstag de 24.1 uf di 13.00 geiniget. Am Menntignomitag hemmer de Svorgspröch gha für de Ks. Ich ha mi de erkundiget für Abführmittel, dass ich nach de Narkose ned weder Verstopfige ha wi be de andere Op wo ich mol gha ha. Hebamme hett denn CTG aglugt ond gfonde Sie gebi mer nüd da liechti Wehe drofe siged ned dassi i paar Stund weder do be.
Weder die Hei (16.00) hemmer eus uf euse letschdi gmeinsami Obe gfreut. Doch plötzli eschmer mega komisch worde (18.00)ond sehr onwohl. Ha aber gfonde di schiss Senkwehe chönnd mer öpe de Buggel abrotsche. Doch am 20.00 send die "Senkwehe" emmer no ome gsi ond ha de zu mim Ma gseid: du mer esch ned so gut i gang mol is Bett velech gatz mer de weder besser. Am 21.00 beni de weder uf ond de Ma is Bett gschekt ond gfonde gang wenigstens du go schlofe i glaub da werd nömme 13.00. Schlussendli beni vom 22.00 nor na ometegeret ond ade heizig gstande (radiator :-))met em füdli zum bezi chönne entspanne. Am 24.30 hani de im Spital aglüte ide hoffnig für de Trick 77 welli nömm gwösst ha wie laufe well Weheabstend emmer chlinner worde send. Doch de Trick 77 hett gheisse Ma wecke ond in Spital. Am 1.00 ufem Parkplatz acho hann ich mech am Auto abgstötzt ond min Ma esch devo zotlet ond hett zersch gar ned gmerkt dass ich ned noche chumme ;-).
Acho im Gebärsaal hett Hebamme de gfrogt ob ich de Ks jetzt welli ond Sie Team söll organiesiere. Doch so wie ich ben ha de gfonde, nei Schmerzmettel esch ok i wett es usgschlofnigs Team wo a mer omeschniblet. :P
Also gut Zäpfli ine ond witer meditiere bes am Morge. Aber am 4.00 hett im Zemmer nebedra en Geburt sin Höhepunkt agnah dass ich mini Wahr pakt ha ond in Notfall före zwösche Zitige ghoket be ond witer gschnufet ha wells mer zvell gsi esch :-) hihihi.
Am 6.00 esch denn min Arzt cho ineluge ond hett de gfonde mer fönd früener ah am 7.00 chummi si cho hole.
Ond so esches de gsi nachemene schöne Ks am 7.41 esch eusi Soraya ufd Welt cho met 54cm ond 4600g

Malaga1
Inaktiv
Beiträge: 2971
Registriert: Mi 9. Jul 2014, 20:45
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Malaga1 »

Ein so langer Text in Dialekt ist für mich unlesbar bzw. viiieeel zu mühsam
sie 2009
er 2010

Konfetti
Senior Member
Beiträge: 922
Registriert: Mo 13. Okt 2008, 20:42

Re: Schöne KS

Beitrag von Konfetti »

Geht mir genau so.

Benutzeravatar
pundel
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 30. Mär 2014, 13:04

Re: Schöne KS

Beitrag von pundel »

Das finde ich gerade ziemlich fies. Sie hat sich die mühe gemacht und einen schönen bericht geschrieben und dann kommen solche komentare.... ich finde schriftsprache auch einfacher zu lesen, aber wenns einem nicht passt kann mans ja einfach überlesen. In einer bestehenden diskusion kann ja gerne darauf hingewiesen werden, aber hier finde ich das fehl am platz.

Gesendet von meinem SM-G925F mit Tapatalk
Bild

adea
Member
Beiträge: 227
Registriert: Do 3. Sep 2015, 16:12
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von adea »

First world problems...
@pundel: gebe dir vollkommen recht!
@gartezwergli: gratuliere dir zu deiner kleinen! Alles gute!
1. ICSI 10/2016 pos. Junge, Juli 2017
1. Kryo 9/2019 pos. Mädchen, Mai 2020

minikids
Member
Beiträge: 146
Registriert: Mo 14. Jul 2008, 10:22

Re: Schöne KS

Beitrag von minikids »

Gratuliere zu deiner tochter.
Schön geschrieben und deine kleine hat den termin doch noch selber gewählt ;-)
Bild

Gartezwergli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 11. Apr 2017, 12:59
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Gartezwergli »

Zum Glück ist jedem freigestellt wie er "schriebe wett" und was er lesen will.

Lieben Dank für die Glückwünsche :)

Malaga1
Inaktiv
Beiträge: 2971
Registriert: Mi 9. Jul 2014, 20:45
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Malaga1 »

Nicht ganz, lies mal die Regeln:

viewtopic.php?f=71&t=202607

Du wirst auch schlicht mehr gelesen, wenn du hochdeutsch sprichst. Undnicht zuletzt finde ich Dialekt ziemlich unhöflich gegenüber denen, die ihn nicht verstehen. Und auch ich habe sehr Mühe, wenn ich Bern- oder Walliserdeutsche Texte entziffern sollte...
sie 2009
er 2010

adea
Member
Beiträge: 227
Registriert: Do 3. Sep 2015, 16:12
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von adea »

Es steht, dass schriftdeutsch das lesen vereinfacht. Nicht, dass dialekte verboten sind.
Ich verstehe schon, dass du und sicher auch andere mühe mit dialekten habt, aber dennoch. Es ist etwas sehr intimes und emotionales über die geburt zu schreiben. Du hättest sie auch auf eine andere art darauf hinweisen können, wenn es unbedingt sein sollte.
Und unhöflich wäre es, wenn jemand trotz bitte, weiterhin auf dialekt schreibt oder jemanden bei so einem emotionalen thema wegen nichtigkeiten zu recht weist
1. ICSI 10/2016 pos. Junge, Juli 2017
1. Kryo 9/2019 pos. Mädchen, Mai 2020

Benutzeravatar
Schildchrötli
Newbie
Beiträge: 49
Registriert: Fr 17. Aug 2007, 07:33
Wohnort: Kt. Bern

Re: Schöne KS

Beitrag von Schildchrötli »

Danke füre schön Bricht u Gratulation zur Soraya. Ich lise gärn in Dialäkt. Bini doch aus Ching vom Aargou is Bärnbiet züglet. Da heimelets mer grad :wink:
Zudäm fingis so viu persönlecher. Muess ja niemer mitläse wo nid wott.
Tochter 2007, Sohnemann 2008, Töchterlein 2010, Söhnchen 2013

judeli
Member
Beiträge: 319
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 07:55
Geschlecht: weiblich
Wohnort: sg

Re: Schöne KS

Beitrag von judeli »

Danke für de schöne Bericht! Ich werd ziemlich sicher auch einen Ks haben und denke, dass ich die ersten Wehe erleben will und das Baby somit selber entscheiden kann, wann es kommen will.

Gartezwergli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 11. Apr 2017, 12:59
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Gartezwergli »

Vielen Dank :) schön zu hören, dass nicht alle was dagegen haben :)

Ich hatte zuerst grosse Angst vor einem KS. Ich musste auch viel Einstecken von Menschen die mich persönlich nicht kannten : was bist du für eine Mutter die es erst gar nicht versuchen wil blablabla....
Mir war aber das Risiko vom Steckenbleiben einfach zu gross....Ich würde mich immer wieder so entscheiden :) wollte mit diesem Bericht einfach sagen dass man auf sein Gefühl hören soll und ein KS auch schön sein kann :) :) :)

judeli
Member
Beiträge: 319
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 07:55
Geschlecht: weiblich
Wohnort: sg

Re: Schöne KS

Beitrag von judeli »

Hoi Gartenzwergli

Ich nomol.. komme gerad vom äussere Wenden..und auch das hat nicht geklappt..genauso wenig wie Moxen und Akupunktur. Meine FA meinte bei Erstgebärenden ist die Chance das eine Wendung funktioniert nur bei knapp 33%.. also nicht sehr gross. Meine Hoffnung dass es sich jetzt von selber dreht ist gering...bin jetzt Ssw 36+3...ich glaub nicht dran und werde demnächst auch das Spital informieren wegen KS.. wir haben also eine ganz ähnliche Geschichte. Ich bin hin und her gerissen wegen Steissgeburt aber Hebamme wie FA raten mir zur KS. Ich würd mir einfach wünschen, dass mein Insiderli selber den Termin bestimmt und nicht die Ärzte mir einen Termin vorschreiben. Mal schauen...muss ich noch abklären. Ich freu mich, hat es bei dir schlussendlich so gut geklappt.. was meinst du zu dem Punkt, dass nun dad Risiko steigt, dass es bei der nächsten Geburt wieder eine KS sein muss?

Benutzeravatar
Schnitte
Senior Member
Beiträge: 671
Registriert: So 19. Feb 2017, 18:16
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Schnitte »

Herzlichen Glückwunsch auch von mir! Eun sehr schöner Bericht!!! Ich hoffe ihr konntet euch gut erholen :)

Gartezwergli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 11. Apr 2017, 12:59
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Gartezwergli »

Danke wir konnten uns sehr gut erholen :-) wir geniessen die Zeit sehr :-) Kinder sind soo wundervoll <3

Müsli2417
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: So 23. Apr 2017, 18:48
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Müsli2417 »

Schöne Bricht. Ischsie demfall doch am 24.Jan. gebore? Euse Schatz drum au (9.43). Mir händ au en sehr guete Ks gha. Stahne voll hinder eusere entscheidig.

Benutzeravatar
Nik
Member
Beiträge: 112
Registriert: Sa 11. Jun 2016, 15:08
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Nik »

Danke für din Bricht. Mier händ am gliche Tag au en super KS gha mit tolle Lüt und super Stimmig im OP :D :D :D . Ich chan din Entscheid voll und ganz nachvollzieh: geplante KS jederziit wieder.
Bin aber scho sehr nervös gsi, das zwei Tag vorher zimlichi Üebigswehe agfange händ.
------------------------------------------------------------------------------------------
Zwei Kids 2015 und 2017 und ne Katze 2012

Gartezwergli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 11. Apr 2017, 12:59
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Gartezwergli »

Dankeschön :) ja si esch am 24.1 ufd welt cho eifach chli früener as planet :) met de wehe beni sehr glasse gsi ond i minere eigete welt :D aber wos mech send cho hole onds op team met de grüne chleider oms bett gstande esch esch fertig gsi met entspannig ond glasseheit :)

Ich gratulier euch ganz herzlich zu euchne schätz :D gaz eu au gut? Wie gross ond schwer send euchi schäzis gsi ond wi heisseds?

Müsli2417
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: So 23. Apr 2017, 18:48
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Müsli2417 »

So lässig. Hend demfall all de glich Geburtstag vo nun ah :)
Gratuliere dir natürli au . Eus gahts prima. Nur leider hämmer es "Chötzlibaby" d.h. immer am wäsche. ;)
Euse Prinz heisst Leano Elijas und isch gebore mit 48cm& 2790g jetzt ischer bereits 5.5 kg. Ziit lauft eus fast devo hani s gfühl.

Gartezwergli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 11. Apr 2017, 12:59
Geschlecht: weiblich

Re: Schöne KS

Beitrag von Gartezwergli »

Sehr schön :)

I be au vell am wäsche :)

Das stemmt zyt lauft sehr schnell i ha emmer glachet wenn mer mamis gseid hend zyt laufi schnell wennd kind hesch .... Ha de ame gfonde hää de tag hett genau glich vell stonde wi mine ohni kind aber ha jetzt selber gmerkt wi di zyt vel schneller lauft :D :)

Antworten