Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett

für regelmässigen Austausch unter Gleichgesinnten
Antworten
Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
Jo am zischtig.. jo isetablette hani mir scho vor 6 wuche gholt..
Ich hoff ihr könndenn guet nutze [-][-]

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Benutzeravatar
harmony
Vielschreiberin
Beiträge: 1495
Registriert: Do 26. Jan 2012, 15:35
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von harmony »

So mini Liebe, ig mälde mi ou weder mol :)
Da ig e super Job ha becho und die Chance no möcht nutze, werde mir de Kiwu für die nexte 1-1.5 Johr ad akta legge. Ig wirde die Ziit nutze um e Hormontherapie mache gege mini doofi Endometriose.
Heisst natürli wiiters, dasi do nume no selteni, stilli Leserin wirde sii.
Ig wünsche üch alles alles gueti! <3
4 Jahren Kiwu, Endo Level II :arrow: 05/2018 & Doppelpack 10/2022

Benutzeravatar
caramel_joghurt
Member
Beiträge: 255
Registriert: Sa 22. Okt 2011, 07:36
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von caramel_joghurt »

@harmony: toll mit em Job. Natürlich ou schad, aber vilecht hets jetzt eifach so söue si u die zyt isch natürlich gat ideal um dini endo zbehandle. Wünsche dir auso aues guete. U ig hoffe ganz fest dass das Wunschchind de nach Dr hibbelpause Dr weg zu dir findet.

@tiare: ah ok. Geng no/wieder bluetige?

@me: phu,scho wieder extreme MS. Weiss gar nid werum das plötzlich geng so extrem isch u ES erwarti ersch Fr/Sa
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
Meega cool mit dim job.. hoff das denn hirmontherapie guet aschloht.. wünsch dir alles liebi und hoffe das üs informiersch wenns news git ;)

@caramel
Jooooo und denn no stark.. nei voll müehsam :( i dreih fast düre.. und i ha sgfühl langsam merkis au körperlich.. aber morn gangi jo zum FA..

Benutzeravatar
roehrli85
Member
Beiträge: 478
Registriert: Mo 23. Jun 2014, 19:37
Geschlecht: weiblich
Wohnort: BE

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von roehrli85 »

@harmony: wini scho im andere Thread ha gschribe, i bi überzügt du geisch dr richtig Wäg. Du chasch im Job wyter cho und glichzytig hoffentlich dini Endometriose i Griff becho. Vilech isch när de drfür dr Wäg zum Chind ganz eifach, wär weiss. I drücke di ganz fest u wünsche dir aues Guete! Aber würd mi fröie ab u zue vo dir z köre

@Tiare: i hoffe FA cha dr häufe. Es tuet mr so mega Leid für di

@caramel: i ha o z Gfüeu i merke dr ES scho früeh cho. Ha ou irgendwie e stärkere MS. Mängisch isches leider ou so, dasses bim härzle weh tuet, das isch ja de ou kontraproduktiv u nid so entspannt. Aber andersits bini o froh, es hiuft mr mini fruchtbare Tage besser wahr z näh. Cha si dass mr mit ES damau wider sehr nach zäme wärde si :-)
Vilech isch das aues es Zeiche mit dire ELSS ändgültig abzschliesse für dass dr Wäg iz gäh isch für s richtige Glück
Mir geits süsch grundsätzlich ganz guet. Bi ir lezschte Zyt rächt down gsi, aber iz versuechi wider dr Chopf ufzrichte u wyter z luege. I gloube i muess positiv dänke, damits cha gah o wes när jedes mau umso meh weh tuet, brucht das baby wo zu üs wot cho dr Gloube u d Hoffnig dasses guet chunt. Auso versuechi stark z si für dass das Wunder cha gscheh
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Benutzeravatar
caramel_joghurt
Member
Beiträge: 255
Registriert: Sa 22. Okt 2011, 07:36
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von caramel_joghurt »

@tiare: hoffe auso Dr FA gseht hüt dUrsach. Isch ja obermüehsam

@roehrli: ja positiv denke isch sicher geng besser. Eigentlich bini momentan ou ganz positiv igstellt, zDown si chunt aube wieder mit Dr TR. Aber ja, irgendwann isches ou bi üs die letschti tr vor Dr SS gsi.
Bi dire Schwägerin isch aues guet?

Hetti eigentlich jetzt mau öber Interesse ame treffe gha? Jetzt si mer ja zwar nüme viu, aber wer ja EV glich no cool enand mau live z'gseh?
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
aso ich wär sofort debii ;) könnd jo mol gmüetlich go esse ;)

@röhrli
positiv isch immer guet ;) hoff kasch die istellig bhalte ;) und eues wunder kunnt ganz bestimmt..

@me
i weiss nid wani mache söll i könnt nur no brüele.. bi etzt gad bim FA gsi und de hät gmeint die bluetige liget dra dasi e schlechti eiriifig han.. jetzt wötter mir für 3!!! mönet pille voschriebe.. das sich de zyklus uf null stellt.. und nocher wetter gad mitere stimulation afange.. i ha scho nochde pille glaub nur no zur hälfti zueglost.. ha mi müesse konzentriere dasi nid gad afang brüele.. er häts mir aber glaub agseh und hät gseit wenn das zlang isch könnmer au nur 1 monet pille mol neh und denn mitde stimu afange.. ach fraue ich ha so angst vor hormon i mim körper.. andersiits wenns nid anderst goht.. er seit e stimu macht nur sinn wenn de zyklus mol uf null gsetzt isch.. i muess etzt mit mim gg rede.. ich glaub wenni das mach wotti das er zerscht goht go es SG mache.. i frog mi halt scho obi ufsmol s'problem ka siii.. wenni e schlechti eiriifig han hani den überhaupt en eisprung? ach mann ich bin so ime loch gsi dasi en so sache gar nid gfroget han :hide: i weiss nid was mache :(

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

Ha etzt gad mit mim schatz gredt und er hät sofort zum SG zuegstimmt.. hät aber angst dasers nid schafft.. wüssed ihr ob ich mitdörf??

Benutzeravatar
harmony
Vielschreiberin
Beiträge: 1495
Registriert: Do 26. Jan 2012, 15:35
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von harmony »

@tiare
är cha das au dehei mache und när mues aber s becherli, mit körperwärmi, sofort is labor brocht werde.
Aber die meiste manne maches grad deht... dir heit jo fasch jede tag sex gha süsch... de wirds nach 3 täg abstinenz für ihn de sicher nid sooo schwär sii.

hmmm, dini chind si jo scho es paar johr her und d fruchtbarkeit wird jo nid besser mitem alter. Es cha natürli scho ou sii, dases bi dir ide letzte Johre deht im Körper chli en veränderig gäh het. Schlussement bisch villicht mitere 3 monatige Pillepause am Endi glich schneller schwanger, als wenn jetz 3 Mönet nüt machsch und eifach soo wiiterprobiersch.... esch schwierig und unvorstellbar i dere Situation, ig weiss... aber andersume, wartisch jetz scho so lang uf es Baby, de chunts uf die 3 mönet jo fasch nüm aa....
4 Jahren Kiwu, Endo Level II :arrow: 05/2018 & Doppelpack 10/2022

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@harmony
hahahaha jo das hani ihm au gseit aber ebe mann und ihre kopf :P
und wäg de 3 monet pause.. um das gohts mir ehrlich gseit gar nid.. i ha gester mim GG au gseit etzt bini eh scho alt do kunnts uf die paar mönet au nüm a.. mi schiessed eifach die Hormon a... ha das mim körper eigentli nüm welle atue :( maan ich hett doch eifach nie denkt dasi 2x unplant eifach schwanger wird.. 1x sogar mit pille und denn weni will bini nümm 100% funktionstüchtig.... de gedanke macht mi zimli fertig :(

Benutzeravatar
caramel_joghurt
Member
Beiträge: 255
Registriert: Sa 22. Okt 2011, 07:36
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von caramel_joghurt »

@tiare: oje, aber mau z'positive gseh erstens du weisch werum und din FA probiert mit dir e Lösig zfinde. Verstah aber dass du ein Körper jetzt nid unbedingt uf Hormon wotsch setze. Ufe ander weg wird das scho sin Grund ha werum das notwendig isch u wes ner derfür mit ere ss schnell klappt. Aber dEntscheidig was für öich stimmt heit ja dir. Findi guet vo dim GG dass er das SG wet mache u das schafft er sicher :wink:
Aber du hesch doch aube Tempi gmässe? We die ufe geit söt ja eigentlich e ES si gsi oder?!
Du seisch es, bi mir sisi zwar nid unplant gsi aber ha immer agno anhand vo mim Alter klappt das sicher ou wieder schnell. :roll: ganz schön naive Gedanke gsi :|

@me: ES naht. Zudem muessi jetzt über die Ferietäg ou mau mit GG bespräche was mir witer wei. We er bi sim Standpunkt blibt nüd witere wöue zunterneh de üebe mer öbe no 2-3mönet u de isch fertig. U sisch isch de ou wieder e Termin bim FA nache um mau zbespäche was mer chönt mache
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
Jo klar gründ gits sicher ;) und jo ebe das mit de tempi denki ebe au.. ha etzt am FA hüt es mail gmacht mit all mine frage under anderem ebe au die ;) i bi hüt kli gsi go google und i fühl mi scho biz besser ;) und min schatz isch hüt mit wunderschöne rose haicho und hät gseit er macht alles zum üse wunsch zerfülle.. er wünscht sichs so richtig fest das merktmer..
Jo i denk viölfach mir jommeret uf höchem niveau aber i glaub egal wievill kind me scho hät we de kiwu do isch änderet das nüüt.. und i glaub noch 2 kind zbegriffe dases plötzlich a eim selber ligt isch für mi gad kli schwierig..

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Benutzeravatar
roehrli85
Member
Beiträge: 478
Registriert: Mo 23. Jun 2014, 19:37
Geschlecht: weiblich
Wohnort: BE

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von roehrli85 »

@Tiare: so würklech Sinn dass du drbi bisch machts nid. Schlussändläch muess er säuber z Sperma abgäh u vilech machts ne nur meh närvös we du öpe im Wartezimmer wartisch. Mi GG hets dert gmacht, het aber z weni chöne abgäh bim erste mau u de heter wider e Termin gmacht u dehei is gmacht. Het vo däm Zytpunkt aber gloub nur e Stund Zyt ka, damits nid z fest "verwässeret" oder so. Auso heters id Unterhose gsteckt isch de ufe Zug u hets nach 50 Min. häre bracht ka. So toll isch das ou nid gsi, drum wenn möglech versuecht me d Prob gschider vor Ort abzgäh
Tuet mr Leid wäg au däm. Es isch aber nid so, dass du d Pille während langer Zyt nimmsch u dür das dr Zyklus dürenand bringsch, sondern nur zum dr Zyklus wider normalisiere u de spricht fingi nüt drgäge. I weiss das warte schisst ah, drfür chas dr FA när mit Stimu wider i Schwung bringe. U i gloub i dene 3 Monet wärde di die Hormon nid sooo fest belaste. Hoffi
Egal wi dir öich entscheidet, es muess für öich stimme, vor auem für di
U we di öpis belastet u z Gfüeu hesch du hesch z weni gfragt, de lütisch haut nomau ah

@caramel: i gloube a däm Punkt bisch du ou scho gsi. D Frag isch was du wosch und we das nid mit däm überistimmt was di GG wot, hoffi eifach dass dir e Einigung findet, bzw. we dir das ufgäbet, dasses doch ou für di stimmt.
Ja i hoffe bi ihre isch aus guet. Si si iz grad 4 Tag z Paris gsi u wahrschinlech hamer meh Sorge gmacht aus si wägem Flüge

@treffe: ha grundsätzlich nüt gäg nes Träffe, nur, mir hei scho so mängisch drüber gredt u nie gmacht.....

@me: i gseh mau wider nur no schwangeri u Lüt wo grad gebore hei. Gani is Fitness u stöh zwöi usgrächnet e viertu Stund näb mir wo di einti ar andere verzeut, dass d Kollegin doch grad gester gebore heig. När gani is Migros u verwütsche zuefällig e Wage wo öper Bébéchleidli het kouft u offebar dr Chleiderbügel, agschribe mit grössi 64 oder so, im Wage het la lige. U di hei ir Migros gad di härzigschti Chleiderkollektion wo si je hei ka. Wi für mi gmacht und irgendwie hani dert nid use chöne ohni wenigstens eis vo dene härzige Jäggli z bsitze, us Angst dassi die Kollektion muess überspringe u wes sowit isch i die Sache nüm cha choufe. Iz bsitzi es Jäggli mit Grössi 56 u frage mi werum :roll:
Mir geits aber grundsätzlich nid schlächt, nur ES wot gloub wider mau nid so gli cho
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@roehrli
O wott jo mit zum im helfe nid zum im wartzimmer warte ;) und wie gseit mir gohts nid drum dasi 3 mönet ruhig gstellt bin mit de pille sondern um de ganz chemiescheiss.. i was medis abelangt kli grüen.. ich nimm selber kei medis mach alles mit huusmitteli und au kind bechämed sowiit wie möglich kei.. wenns nid andest gaht natürlich.. sie sind au nonig gimpft.. das isch halt e istelligssach und drum hani mit dem entscheid halt kli mi zkämpfe.. stells dir vor eie wemmer ame vegi würd säge zum das anebringe miesch etzt 3 mönet jede tag es stuck fleisch esse.. öpe so fühli mi..

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

Scho krass die erste vo dem thread sind jetzt mitem 2. Schwanger.....

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Benutzeravatar
caramel_joghurt
Member
Beiträge: 255
Registriert: Sa 22. Okt 2011, 07:36
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von caramel_joghurt »

@tiare: hesch schon e Antwort vo dim FA becho Wege dine Frage. Dass mit Dr Tempi würd mi ou no Interessiere, ha aber gester mau gläse dass das ou nume zu 70% stimmt dass bi tempiastieg ou e ES isch gsi. Aber weiss nid wie de ner Dr witeri thempiverlouf wer. Verstah di scho mit Dr Pille, nihme eigentlich ou ke Medi ussert es geit nüme anders sisch nume homöopatisch. Aber ig für mi Teil würd Dr chinderwunsch vor dra Stelle us drum haut mache. Aber ig bi nid du :wink:

@roehrli: oh, findes aber trotzdem herzig hesches kouft. Hoff ganz fest dasses de ou gli chasch bruche. Blöde ES, söu jetzt cho. Ja ig weiss, bis jetzt hane i ou geng no chöne Überzüge. Glücklich, HM, wes kes dritts git wirds wou geng chli weh due aber ig cha ihn ou nid zu öbisem zwinge.

@treffen: ja ebe drum hani nomau gefragt. Tiare isch eifach chli vo witer aweg, roehrli u ig wohne ja ziemli nach vonang.

@me: eigentlich hani Dr ES jetzt aube so ZT 13/14 gha aber ha geng no ms u Tempi isch ou hüt nume chli ufe, mau luege was morn isch. Sisch isch er wou no nid gsi :? Jetzt wo mer ne mau super heute chöne nütze, grrr
⭐️
Luusbueb 11
Strahlefroueli 13
⭐️
Madame 17
Pfüpfi 19

Benutzeravatar
Tiare29
Senior Member
Beiträge: 609
Registriert: Fr 25. Mai 2012, 10:52
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komp

Beitrag von Tiare29 »

@caramel
Es isch ganz klar das wenns nid anderst goht ich das mache wird.. so extrem bini denn doch nid.. aber wett eifach etzt zerscht no mini frage beantwortet ha [-] und ebe luege ob bimm GG alles guet isch ;)

@treffen
I mach eu e pn

Gesendet von meinem SM-G900F mit Tapatalk

Benutzeravatar
harmony
Vielschreiberin
Beiträge: 1495
Registriert: Do 26. Jan 2012, 15:35
Geschlecht: weiblich

Re: Wir warten seit Frühling 2014 - Teil 8 und sind komplett

Beitrag von harmony »

roehrli85 hat geschrieben: Mo 10. Aug 2015, 12:00 - *****übere hüpf***** -

Danke Harmony fürs wider nöj erstelle.
Das längt uf jede Fau, wemer ja iz aui es Mai-Baby bechöme!
haha roehrli lueg maaaaau :) het haut no 2 johr duuret
4 Jahren Kiwu, Endo Level II :arrow: 05/2018 & Doppelpack 10/2022

Benutzeravatar
Mimi83
Member
Beiträge: 119
Registriert: Mo 3. Mär 2014, 10:43
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Luzern

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett

Beitrag von Mimi83 »

Halli hallo
Jo ha mol öpis ghört munkle, dass ihr zwei schwanger sind! Wenn im mai isch es bi euch so wit??
Lg

Benutzeravatar
roehrli85
Member
Beiträge: 478
Registriert: Mo 23. Jun 2014, 19:37
Geschlecht: weiblich
Wohnort: BE

Re: Wir warten seit Frühling 2014 und länger - Teil 8 - komplett

Beitrag von roehrli85 »

Hehe, harmony... aber bitte no nid im Mai ;-)
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Antworten