Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Antworten
Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Hallo zäme

Dörft ich mich euch (erneut) aschliesse? Einigi känned mi no under me andere name (valea). Da i mim läbe im letschte halbe Jahr oder eigentlich cha me säge jahr, zimli vil passiert isch, hani mer e neui "identität" zuegleit ;)

Jez bini in dr ssw 18 mit eusem babyboy ss und freue mi uf de neu abschnitt im läbe.
Nach dr elss bini froh isch jez alls guet und vor allem immer no ab und zue chli überrascht dases so unerwartet schnäll klappt hät ;).

Et isch ändi sept

Lg lifa
BildBild

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@lifa2016: so schön bisch du au da und sogar scho so wiiit! Froit mi uuuu für Oi! :-)

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Danke Sli :)

Mir fröided eus au wahnsinnig. Es isch ja sonen erliechterig nach de erfahrig mit dr elss!!!

Ihr zwei sind ja scho voll im ändspurt. Han jez nid alles nahgläse. Wie gahts eu?

LG
Valea
BildBild

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@lifa2016: ois gahts tiptop, tankä :-) D SS isch bis ez ohni grösseri Problem verloffä. Und wiä gahts Oi? Nägscht Fr chani dänn äntli wieder mal i min Buuch iegüggslä (letscht Mal hät dä FA numä vaginale US gmacht, das isch nöd so spannend xi), bi ja gschpannt wiä s Baby ez uusxeht und öbs immer na äs Mäitli isch ;-)

@JeyJey: ui, ez hani dini Frag mega lang nöd beantwortät *schäm*, sorry! GVK hämmer fascht fertig und so s Nötigschtä hämmer au zämä, aber nonig alläs im Zimmer. Chleidli muesi dänn z.B. na wäschä. Ha aber mal na welä abwartä, öb s Mäitli namal beschtätiget wird bim nägschtä US, well je nachdem wäschi chli anderi Sache... Und wiä laufts bi Oi so? Falls d Geburt gli bevorschtaht (wänn häsch du ET?) wünschi alläs Guäti!

@alessa: schön, dass es Euch - wenn auch anstrengend - gut geht

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

@Sli: Macht doch nüt, bi au eher schriibfuul momentan. Bi no i 2 Facebookgruppene und det lauft so vill... chum da ine gar nömm zu vill :wink:

@me: Ich ha ja ET 16.Mai, aber gemäss Hebamme sötts hüt oder morn sowiit sii :lol: und gemäss FÄ wohl so Afang Mai. Ich bi gspannt.. noch Wehe am Friitigobig isches jetz wieder rächt ruhig, cha mer grad nöd vorstelle, dass i nöchschter Ziit öppis gaht. Ich wär aber sehr froh, wenn sie sich wörd uf de Wäg mache, ich mag irgendwie nömm. Ja, mal luege...

Wünsche euch wiiterhiin schöns Chugele! Mälde mi denn wohl wieder, wenns Babynews git!! :D
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

fiona85
Member
Beiträge: 157
Registriert: So 15. Feb 2015, 22:15

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von fiona85 »

@valea
Das freut mich riesig.........schön von dir zu hören....schön hat es bei euch geklappt trotz den schwierigkeiten mit der ess und den ängsten die du danach hattest!!! Gratuliere euch und hoffe du erlebst eine gute schwangerschaft!!!!!!!!!

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

@fiona: danke vil vil mal :)! Ich druck dr ganz ganz fescht dume dass bald bi eus mitschribe dörfsch :)

@sli: eus gahts au guet. Han de chli scho relativ früeh dörfe gspüre und das macht natürlich u freud. Wäg dr elss bini au e risiko ss und chume so regelmässig in gnuss vo us :) wiso hät din FA en vaginale Us gmacht? Ha gmeint das mäch me nur am afang. Mine hät jez scho paar mal nümm vaginal gmacht. Bini no froh ;)

@ all: so still worde hie :). Hoffe es gaht allne guet. Hät öpper vo eu geburtsvorbereitigskurse gmacht? Und wenn ja wenn? In allne büecher stah me söll sich früeh drum kümmere, aber ehrlich gseit chunt mer das scho cheibe früeh vor.

Lg valea
BildBild

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@JeyJey: oh, vilicht ischs ez grad i däm Moment so wiit bi Oi ;-) so spannend :-) wünschä aaalles alläs Guäti für d Geburt und falls s doch nonig underwäx isch na en schönä Endspurt! Ufgrund vo was tänkäd d Hebammä und d FÄ, dass äs doch 2-3 Wuchä vorem Termin chunnt?

@lifa2016: bi säbem Undersuäch wo dä FA än vaginale US gmacht hät, hät er d Längi vom Gebärmuetterhals gmässä, dämit er det än Usgangswert chan uufschriibä (glaubs falls ich Wehä hett chönnt er dänn besser beurteile, öb sich ez dur diä dä GMH verchürzt hät).
Mir händ en hypnobirthing-GVK gmacht. Dä isch scho rächt früeh empfohlä, dämit mer na chli chan üebä. Aso grds isch er scho verbi bi ois, ussert am 10. Mai hämmer na ä Einzelstund zum Abschluss.

@me: hät alles guät usxeh bim FA. S isch immer na äs Mäiteli und scho öpä 43 cm und 1905 Gramm :-) Ez gahts wieder langi 5 Wuchä bis zum nägschtä Termin, aber dänn wirdi scho idä 37. SSW sii und es End i Sicht sii :-)

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Liebi Mädels, geschter isch eusi Tochter uf dWält cho, mir sind überglücklich und scho total vernarrt i eusi chliini Muus <3 Sie isch 50cm gross und 3250g schwer und machts guet mit trinke :)
Zuletzt geändert von JeyJey am Do 4. Aug 2016, 17:32, insgesamt 1-mal geändert.
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
natchen86
Junior Member
Beiträge: 76
Registriert: Do 4. Dez 2014, 09:23
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von natchen86 »

Hallo zäme

i mäude mi ou wider einisch :-)

JeyJey: Gaaaaanz härzlechi Gratulation zu öiem Sunneschiin :D :D Gniesset öi Kennelehrziit :D

i hoffe aune andere geits sowit guet?

@me: mir si jetz ider 32 Wuche und es wird langsam aber sicher immer asträngender. i schaffe jetz no 1 Wuche 100% und när dueni uf 50% reduziere. Z chinderzimmer isch igrichtet und mir wäre parat :-)
Bild

nächster Termin:
03.07.2016 ET :-)

Wendy
Member
Beiträge: 143
Registriert: Do 22. Aug 2013, 20:22
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Wendy »

Gratuliere JeyJey
Gnüsse d Kennelernziit mitenand

Benutzeravatar
lifa2016
Member
Beiträge: 120
Registriert: Mo 18. Jan 2016, 11:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lifa2016 »

Liebi jeyjey

Gratuliere ganz herzlich zu eure Dana! :)

Wünsche eu en ganz schöni kännelernzit und gnüsset de Familizuewachs.

Lg valea
BildBild

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

uiii, grad wieder mal da inägüxlät und xeh, dass ich sehr nachlässig xi bin, sorry

@JeyJey: mit viel Verspätig na ganz härzlichi Gratulation und aaalles alles Guäti und Liäbi! Hoffä sehr, Oi gahts guät und Ihr sind underdesse scho äs iigspielts Team? Din FA hät ja rächt guät tippät, ahand vo was hät er tänkt, dass es afangs Mai chunnt? Min FA hät kän Tipp abgäh, sondern mich gfräget, öbi tänk, dassi zum nägschtä Termin na chumä... :-D

@natchen: wünsch där na ganz en guätä Endspurt und ä schöni Geburt! Bisch au uu gspannt wänn s losgaht?

@lifa2016: hoffä, dir gahts guät? Bisch ja underdessä au scho rächt wiit :-)

@me: vo mir uus chönnts gli losgah, bi gspannt wänns so wiit isch, aber ha na käi Aazeichä, vo däm her muesi mi whrs endär bis nachäm Termin gedulde... Schaffä ez numä na halbtags und gnüssäs suscht na chli und inärä Wuchä höri dänn allwäg ganz uuf, wänn bis dänn nöd scho oisi Bohnä underwäx isch ;-) Bi nämmli fäng rächt müed, weli mangels bequeme Positione nüm so chan schlaafä idä Nacht... Im grosse Ganze chani mi aber überhaupt nöd bechlage. Am Do hani dänn na dä letscht Termin bim FA.

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Hallo zäme!

Wow Sli, scho bald isches sowiit!! Gnüss die letschte Tag no, obwohls asträngend isch ;-)

@me: I de 2. Woche het eusi Muus plötzli afange brüele. Und brüele und brüele, bis wiit über 10h am Tag. D'Ursach hämmer nonig gfunde, es sind kä Kollike - wahrschindli es Regulationsproblem, wie so hüüfig bi Schreibabys. Am Do gömmer jetz aber gliich mal no i dOsteo, vilicht hilfts ja. Die 5 1/2 Woche voller Schreie händ rächt aghänkt und ich mues mi immer wieder sälber motiviere, zum dFreud a de Chliine nöd verlüüre. Wenn sie denn aber mal schloft isch sie superhärzig.

Bis glii, drück euch all!
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

Hey ladys

Ich darf mich zu euch gselle!
Ich ha positiv dörfe teste... Ich chas selber no gar nid glaube... Ich glaub ich bruuch no es paar Täg, bis es wirkli acho isch bi mir :lol:

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Juhuuuuuuuuu lisettli, so schööön!! Und du hesch dich scho über so en lange Zyklus gärgeret :wink:
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@JeyJey: Ou neei, das tönt sehr aschträngend :-( Hoffä sehr, dass d Osteo oder allefalls suscht öpis gli hilft!

@lisettli: juhuuuui, gratuliere! :-)

Benutzeravatar
lisettli
Junior Member
Beiträge: 79
Registriert: Mo 24. Aug 2015, 11:33
Geschlecht: weiblich
Wohnort: im Soloturnische

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von lisettli »

Danke euch :D

@jeyjey: jep, bi voll enttüscht gsi, grad will i mr so sicher gsi bi, de ES verwütscht zha :lol: verwütscht hei mr ne definitiv :mrgreen:
Han usgrechnet, ich sett öbe afang 7. Wuche si. Mir gohts zum glück wirklich guet, usser dass i ebe biz müed bin...
Ersti FA Termin isch negst Wuche. :)

Benutzeravatar
JeyJey
Senior Member
Beiträge: 779
Registriert: Mi 26. Aug 2015, 11:02
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von JeyJey »

Ah so schön, muesch denn brichte lisettli!! Vilicht simmer denn no es Ziitli gliichzitig ss, mir wänd ab Herbscht wieder hibble :) - vorusgsetzt, ich ha bis denn wieder en Zyklus...
Ein Wunder an jeder Hand und zwei ★★ im Herzen.

Sli84
Member
Beiträge: 240
Registriert: Di 26. Mai 2015, 10:04
Geschlecht: weiblich

Re: Juhu auch wir legen los- die Schwangeren

Beitrag von Sli84 »

@lisettli: zum Glück isch dini Enttüüschig vergäbä xi :-) truck där dä Tuumä für nägscht Wuchä!

@JeyJey: tärfi frägä wiä Ihr ez diä Zyt bis im Herbst verhüätäd? Muäs mir ja dänn das au gli wieder überleggä. Tänkä im Moment am ehnschtä mit Kondom. Wett uf jede Fall min Körper nöd mit Hormon belaschtä zwüschät därä und dä nägschtä SS und wäni Tempi mässä oder so Züüg machä chani glaubs grad so guät eifach hoffä, dassi nöd schwanger wirdä :-D (aso nöd dassi tänkä, dass das grds nöd funzt, aber bi mir nöd...). Immerhin während därä Zyt wo mer voll stillt hät mer ja nur sehr ä chliini Wahrschindlichkeit, dass mer wieder schwanger wird...

Antworten