Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Gesperrt
vedeja82
Junior Member
Beiträge: 81
Registriert: Mo 17. Jul 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von vedeja82 »

Sodele, ich han mich chöne "überwinde" und bi dä Gyni aglüte. Ich bin sowas vo nervös gsi und wo dMPA gratuliert het, hetti fascht än Hüül-Lach-Afall übercho *nidnormalbin*

Bi dere Praxis wird meh wohl ab dä 8 Wuche ibstellt, zu dere Ziit isch aber min Partner unterwegs. Also gömmer am 15. August...

Benutzeravatar
Julikind
Member
Beiträge: 145
Registriert: So 1. Nov 2015, 06:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Julikind »

Han etzt de de Termin bim FA chotze fascht vor ufregig.

Benutzeravatar
Julikind
Member
Beiträge: 145
Registriert: So 1. Nov 2015, 06:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Julikind »

War gerade beim FA man sieht noch keinen Embryo in der Fruchthöhle

Gumseli83
Member
Beiträge: 405
Registriert: Mo 15. Jun 2015, 11:46
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Gumseli83 »

Wie weit bist du denn genau?

Weiss jemand wie das geht mit einer übersicht auf der ersten seite, damit man den überblick etwas besser hat?
Bild
Bild

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

Hallo mitenand

@Trageberatig: Wie chan ich mir sone Beratig vorstelle? Wirded eim da ganz verschiedeni Markene und Arte zeigt?

@3 Monatsregel: Für mich isches scho schlimm gsi, dass ich a einige ha müesse vo de FG verzelle. Zum Glück hämers no nöd zfescht verbreitet gha. Mir sind halt nach denä erschtä 3 Mönet au devo usgange, dass alles guet chunt. Drum wettis jetz scho no chli für üs bhalte. Ich glaub wenni nöd vorbelastet wär, würdi au vill offner mit dem umga... Am liebste würdis ja scho luut useposuune ;)

@vedeja und lilyrose: Ich bliibe au da. Ha au no nie FB gha. Freu mich, dass ich nöd älei da bliibe!

@Honigbiene: Oh das findi aber au frech, die Frag vom Arbetskolleg vo dim Maa. Cool dass din Maa grad so guet reagiert hät. Das sind ja genau die, womer nöd als erschts wett iweihe. Vilicht beobachtets dich denn a dem Grillabig...

@Julikind: Tuet mer Leid, dass din FA-Bsuech so unsicher verlaufe isch. Ich hoffe es hät sich nur versteckt oder entwicklet sich no...

@gumseli: Ich glaube die Person, wo de erschti Biitrag gschribe hät "müesst" en Übersicht iifüege, damits ganz am Afang würdi stah. Die Person muess natürli aber au bereit si, das z'mache, immer wieder az'passe usw.

Lg

Lilyrose
Vielschreiberin
Beiträge: 1659
Registriert: Fr 14. Jul 2017, 07:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lilyrose »

@Julikind: ich hoffe sehr, dass der Termin einfach zu früh war und man darum noch nichts sieht. Kannst du in ein paar Tagen nochmal gehen? Ich drück dir die Daumen, dass alles gut wird.

Benutzeravatar
Julikind
Member
Beiträge: 145
Registriert: So 1. Nov 2015, 06:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Julikind »

Ich gehe anfangs August nochmals bin heute erst 5.6

savoy
Newbie
Beiträge: 26
Registriert: Fr 11. Jul 2014, 19:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von savoy »

Hallo zusammen
I ha o dörfe positiv teste u dr et isch no knapp äs märzli - dr 31.03. :-)
I ha scho äs ougustli 2015 u bi dert ire tolle fb-swissmom-gruppe. I ha gläse, äs git o scho ä märzli-fb-gruppe. Wie chumi dert ine?
I freue mi uf ä ustusch!!

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

@julikind: Das isch ja guet möglich, dases sich no entwicklet oder? Ich drucke dir ganz fescht de Duume! Das wird jetz e schwierigi Warteziit für dich... :(

@savoy: Ich gratuliere dir zum positive Tescht!

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

@julikind: Ich bi iner SSW 6 + 2 gsi und me wa äs Pünktli hetmu nid gse! Warschinli isch SSW 5 schonu zfrüä...chunt güät :D

Ich bi zwar iner FB-Gruppa, chumu aber hie sicher öi immer wieder cho läsu und mitschribu 8)

Häbet alli än güäte, beschwärdefriu Abu!

savoy
Newbie
Beiträge: 26
Registriert: Fr 11. Jul 2014, 19:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von savoy »

@mia1984 bi dir ghört me guet vo wo du chunsch :-):-)
I finge ds schriebe uf fb viu agnähmer, deswäge wäri gärn dert derbi.

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

@savoy Hihi, chas nid leugnu 8)

Hesch scho eperum än PN hmacht ver in dFB Gruppa?

savoy
Newbie
Beiträge: 26
Registriert: Fr 11. Jul 2014, 19:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von savoy »

Nei... wäm chani ä pn mache? Uf fb oder hie?

Benutzeravatar
Julikind
Member
Beiträge: 145
Registriert: So 1. Nov 2015, 06:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Julikind »

Flusi hat geschrieben:@julikind: Das isch ja guet möglich, dases sich no entwicklet oder? Ich drucke dir ganz fescht de Duume! Das wird jetz e schwierigi Warteziit für dich... :(

@savoy: Ich gratuliere dir zum positive Tescht!
Jo es esch wahrschindli eifach zfrüeh gsi. Usemene Grond hani jo erscht im Auguscht welle. Etzt stohni nähmli chli zwösche Stüehl und Bänk.

savoy
Newbie
Beiträge: 26
Registriert: Fr 11. Jul 2014, 19:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von savoy »

@julikind: i drücke dir fescht dr dume!!

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

@julikind: Ja du häsch gseit du findsches z'früeh. Das isch jetz würkli e doofi Situation. Au mini Düüme sind ganz fescht drückt!

Benutzeravatar
Honigbiene
Junior Member
Beiträge: 98
Registriert: Fr 2. Jan 2015, 15:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Luzern

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Honigbiene »

@flusi
Für en Trageberatig chasch benere Trageberaterin afrage. Z.b. unter tragefrage.ch. Du chasch denn sicher verschiedeni Tragene und au Tüecher probiere. Es goht aber au drum, uf was me sött achte. Wie me richtig treit. Und be Tüecher au wie me bindet und welli Variante es git. Es git halt scho es paar Dos&Donts.

Wichtig find ich, dass Tragene wie Ergobaby und Manduca (wo me überall gseht) zwar nid schlechti Tragenen sind, aber erst ab Sitzalter. Dr Steg isch nid verstellbar und dr Neugeboreniisatz isch eigentlich nid ideal. Aber die andere Tragenen findsch halt nid be McBaby und Co.

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

@Honigbiene: Danke villmal für d'Info! Das tönt super. Ich wett mich da würkli informiere. Das macht mer aber nach de Geburt mit Baby gäll? Ich ha äbä au scho ghört, dases besseri und weniger gueti Tragene git. Und ide Gschäft gseht mer äbä immer die gliche. Ich ha de Marsupi au über d'Hebamme bezoge. Was ich det als Nachteil empfunde ha... er isch relativ "dick" und für im Summer eher warm...

Ich wünsche allne e schöne Tag!

Joeyita
Vielschreiberin
Beiträge: 1735
Registriert: Mi 22. Okt 2014, 10:28

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Joeyita »

Guete Morge zäme!

Hui da louft ja immer viu. Ig bliebe o gärn hie i däm Grüppli, aber so wies usgseht sie no gar nid aui uf FB abzoge.

@Gumseli: So wies tönt hesch du ou e schnäui ersti Geburt gha, isch bi üs o so gsi. Mini Angscht isch, dassis bim 2. fasch nid is Spitau / Geburtsthus schaffe...

@Julikind: Oje das tuet mer leid, aber isch haut würklech sehr früeh... wieso het die dFA äch so früeh bsteut? Het sie de öpis gseit bim Ultraschall? Drücke dDüüme dasses eifach würklech zfrüeh isch gsi und me ds nächste Mau es härzigs Gummibärli gseht.

@Honigbiene: Ui nei so fräch vo däm Arbeitskolleg, geits no?

@Bläihbuch verstecke: I lege viu Oberteili a wo chli luftig si, weni ängi T-Shirts alege, müessti spetistens ab Mittag dr Buuch izieh und das geit fasch nümm... gester hani Jeans agleit und het mi dünkt sie fö scho a kneife am Bund, uiuiui...
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

Benutzeravatar
Honigbiene
Junior Member
Beiträge: 98
Registriert: Fr 2. Jan 2015, 15:50
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Luzern

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Honigbiene »

@flusi
D Marsupi sind glaub au nid die idealste Tragene. Die schlimmste sind aber die vo BabyBjörn und Co. Alles was nid us Tragetuechstoff isch und vorwärtsgrichtet chönntsch bruche, würd ich eh nid neh.
Hebammene empfehle oft (sofern sie nid usbildeti Trageberaterinne sind) nid s beste. Mini het üs au welle en Manduca adreihe. Hani schad gfunde, v.a. will sie süscht eigentlich en super Hebi gsi isch.
Es git süscht uf FB vili Gruppene rund ums Träge, wo me vil cha lerne und au gueti Tragene findet.

Gesperrt