Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Gesperrt
Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Nu blödi Frag...we wier in iischer Gruppa Sache schribe, de gseht mu das scho nid? Will mier zeigts uf FB iische Itrag a...nur zer Sicherheit, kennu mi nid üs :-)

Danke!

siha
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Do 25. Jul 2013, 09:45

Re: Märzlis 2018

Beitrag von siha »

mia, wie?

Möndli17
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 08:08
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Möndli17 »

Ich chume gern is fb. Wie heisst Gruppe?

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

Da hani mi au gfrogt aber es isch e geheime Gruppe denn sets niemert gseh si isch nöd öffentlich..

Wenner id Gruppe wend müender zerst öppert aneh im FB demit die Person eu cha dezuetue :-)

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Chönd suscht e pn do inne mache met euchem name, de chönd mer euch zuefüege... ;)

yelea
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mi 28. Jun 2017, 20:01
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von yelea »

Schön, wie das Grüppli wächst :) !
Ich bin praktisch nie auf Facebook, macht bei mir deshalb keinen Sinn, der Gruppe beizutreten. Würde mich freuen, wenn hier im Forum neben der Facebook Gruppe weiterhin auch noch ein bisschen was läuft :lol:

@Mia: Ich darf am 19.7. zur FA, bin meeega gespannt. Anzeichen sind bei mir nebst dem Blähbauch die Müdigkeit und so Übelkeitsschübe, die manchmal plötzlich kurz kommen...

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

@jasi: Danke, de isch alles klar...we ja schusch mega doof...

@yelea: Ich lüägu hie witerhin regelmässig verbi:-) Super, de müäsch nimme lang wartu bis zum 1. Termin...bi mier is de am MO NM sowit...
Übelkeit hänich äbu gar keini, nur biz flau im Magu und wenni epis ässu isch wieder güät.

Gits hie öi epper wo kei Übelkeit het?

Und mit de Büchchrämpf het schich das bi mier so verändrut, das nime das zie isch wie bi der Menstruation, sondern ener so, als ob eppis schwärs im Büch dri liggt und so biz wie Muskelkater-kennt das veli eper vo ew wo scho Chinder het?

Ich bi übrigens ab hitu in SSW 6 <3

Mia

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

@ Mia mer isch eifach au flau aber wenni was esse gots und i bi i de nacht immer wach und am Tag müed :-) ohhh sooo toll wenn hesch du ET?
Bi gspannt was üs verzellsch nochm Termin
Bim buch hanis ähnlich aber au chli krämpf i denk aber au da cha vo de Verdauuig cho..

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Ich hä ja ET 28.2.18...aber bi liäber zew cho, isch gli fasch äs Märzli...iner Februar Gruppa het mer bis jetz niemu zruggschribu...

Und git ja güäti Chance, dass äs Märzli git :-)
Mal lüägu was de dÄrztin am MO zum ET meint...ich tüä cha de alle sehr gäru brichtu wies gsi isch, wasmu gseht het und waswer besprochu hei...ich hoffu de, dasi güäti News ver ew hä...machu mer zimli Sorge...

Ja Verdauig hän ich eh öi än komischi und ständig so äs Rumoru im Büch...sie verstopft und sie Durchfall...

Sit so zwei bis dri Täg ischmer öi immer so liecht fröschtelig und ich bi de immer eper wa schusch zheiss het im Summer und das gar nid mag...jetz häni sie Gänsehüt? Het das epper öi?

Mia

Möndli17
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 08:08
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Möndli17 »

Oh ich bi au mega gspanne uf din fa termin. De erst het mer oft so i de 6./7. Wuche oder? Ich bi zwar mehrfachmami weiss es aber nüm hihihi
Ich han mega es zieh i de lischte und zb au wenni nüsse duds richtig weh! Übelkeit het sivh hüt sersti mal gmäldet und ich bi nonig mal überfällig. Mmmm ich hoff swird nöd me, ich kenns drum nöd us de andere ss.

Möndli17
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 08:08
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Möndli17 »

Aja... I de ledschte ss isch mir au oft flau im mage gsi, luschdigerwiis me zabig wie am morge. Wenni gesse han ischs au besser worde, wie bi eu.

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Mia, das metem fröstle han ich au sit es paar täg, meistens am abig und finde das au sehr komisch.... A das mag ich mich ide erstess nömme erinnere... Das metem nüsse han ich au, dass ich de wie en chrampf bechome im ondere buuch... Nimme ez ame nochli magnesium und han sgfühl das hilft chli gäge das...
Schlächt isch es mir nöd, muess aber duurend ässe, suscht hani en flaue mage und schwindelig...

Benutzeravatar
pfefferminze11
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Mi 14. Jun 2017, 18:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von pfefferminze11 »

Mia: so wie muskelkater hani au :lol: was es nid alles git :lol:

Andee1982
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 16. Mai 2016, 19:55
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Andee1982 »

Ich würd auch gern in die FB gruppe..kann mich jemand adden? Heisse andrea pabst

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

@möndli: Ja da bini öi sehr gspannt :-) Ich hä kei Ahnig was normal isch, isch ja zerschti Mal, hihi. Hätti eigentli ersch afangs August der Termin ka, aber da wäri scho fasch in SSW 11 gsi, das isch mer vill zlaaang gangu...darum häni numal aglitu:-) Genau das mim flau im Magu fat bi mier so am NM a und wird gägs de Abu stercher...

@sunneschii De bini ja froh hesch dü das mim fröschtlu öi...vorna hets uber 30 grad und ich bi scho wieder under der Decki :-)

@pfefferminze Wirkli komisch mit dem Muskel-Kater Gfühl :-)

sandy01
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 23. Jun 2017, 15:35

Re: Märzlis 2018

Beitrag von sandy01 »

andee, hast du noch eine kleine Beschreibung von deinem Profilfoto, es gibt mehrere mit deinem Namen:)...

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

@andee Ich findu dich nid, aber bi öi än FB Niäta :-) Heissu übrigens öi Andrea ;-)

yelea
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mi 28. Jun 2017, 20:01
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von yelea »

Jetzt woni das so lisä, das fröschtle kenni also au, hani bi de grosse beide au nit gha oder mögti mi nüme dra erinnere... Es Zieh hani au, ha moll glesä das chönntit d Mueterbänder si wo sich dehned...

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

Han si glaub gfunde :-)

Übrigens hani au de Schüttelfrost do sinder nöd wllei und das bi 30 Grad;-)

I ha hüt am Tag immer Übelkeit ka aber sobald ich wss gots wieder. Nehmet er enart Folsäure? Ich nimm Elevit oder Nausea... Magnesium memgmol geg krämpf

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Ich hä gad heiss gibadut und dass im Hochsummer, total dernäbu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@jasi: De bini froh geits dier glich :D

Ich nimu scho sit Mitte April Folsäure (AndreaFol). Epis aners nimmi nid...mier het zFräulein am Telefon gseit, dass mu de ab der SSW 10 oder 12 nu Vitamine etc. verchunt, apa so äs Multipräparat :wink:

Gesperrt