Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Gesperrt
Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Nein, nur mein Mann und ich wissen es...traue mich irgendwie nicht es all zu früh zu sagen...denke aber, wenn alles gut ist, dass wir es vor der 12. SW den Eltern/Schwiegereltern verkünden werden...die werden alle 4 zum ersten Mal Grosseltern :-)

Vielleicht dann noch drei guten Freundinnen die auch schon ein Kind oder Kinder haben...aber erst mal abwarten...

Direkt Verstopfungen hab ich nicht, aber total anderen Stuhlgang (sorry) und dauernd so ein Gegrummel im Magen...ist dauernd was los...

Wir haben unsere grossen Sommerferien dann letzte Woche August und erste Woche September, dann verreisen wir eine Woche nach Italien...nein mit grossen Reisen nächstes Jahr ist wohl nixs mehr, hihi!!!

Das mit dem Hibbelig kenn ich...würd schon gerne alles planen, einkaufen und es allen verkünden...aber geht ja nicht so gut ;-)

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Übrigens, für die Krämpfe hilft mir abends gut ein Entspannungsbad...habe heute eines vom Migros mit Melisse ausprobiert, war super ;-)

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Hallo zäme... ;)
Ich han mich grad emal durch euchi biträg duregläse... ;)
Ich han vor es paar tag au döfe positiv teste, meeeega freuuuu!!!!!!!! :)))))
So wie ich das usgrächnet han isch de ET am 7.3...
Und de ersti FA termin hani am 17.7..
Ich freue mich weder vo euch zläse... ;)

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

@Sonneschii juhuuu willkomme bi üs und gratuliere... min FA Terlon isch au am 17.7 chömer zeme hibble :-) isches dis erste chind? Was hesch du für Azeiche?

@Mia jooo Bad hilft mer au immer mues i gad au mol hole :-) jaaa ich au ... we hets din Maa ufgnoh?

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Oh so cool, ja denn chönd mer zäme hibbele. . ;))
Isch mis zweite chind und vor eim jahr hani ir 7ssw au en früehabort gha.. drum bini ez nachli am hoffe dass alles klappet..
Ich han eigentlich nur en blähbuch und han wie ide erste ss so gloscht uf fruchtigi sache zum trinke... ;))) Mängmal ganz es bizzli en flaue mage, aber glaube isch ame meh vor honger... Han so kohldampf zur ziit...

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

@Sonneschii

Ich han au en Frühabort ka drum bini au chli verhalte:-) und hoff bi üs beidne isch alles guet... aber i bi der au id Kontrolle und de seit mer es wachst nöd bi ase verschrocke ha kei bluetige ka nüt ..we isch bi der gsi?

Jooo sobald i was ess got de Flau Mage weg chönt momentan inehaue wes nu got :-)

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Guten Morgen zusammen

Herzlichen Glückwunsch @Sonnenschii zu deiner Schwangerschaft :D

Habt ihr gut geschlafen? Ich konnte endlich mal wieder wieder einschlafen, nach dem ich um 03:30 wieder wach war*freu* Nur träume ich total doofe Sachen von SS und Babys-wie geht euch das?

Das tut mir sehr leid mit euren Aborts...hoffe ganz fest, dass es dies mal klappt :mrgreen:

Diese Gedanken hab ich auch im Kopf und da es meine erste SS ist, ich auch nicht mehr unter 30 bin, habe ich auch Angst, dass mich dies treffen könnte...aber am nächsten MO weiss ich ja dann Bescheid ob es eine intakte SS ist...

Aber wir sollten doch an die schönen Dinge denken :D

@jasi: zBad isch von Kneipp, duftet sehr fein! Du meinst wie mein Mann auf die SS reagiert hat? Der konnte es kaum glauben, was so schnell? Er war perplex und hat sich dann aber gefreut und war stolz auf seinen männlichen Beitrag :mrgreen:

Habt einen guten und ruhigen Tag!

Mia

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

Guten Morgen meine Lieben

Ich hatte nicht so ne gute Nacht immer wieder aufgestanden und Unterleibsziehen. Habe dann ein Magnesium genommen jetzt ist es besser. Jedoch stämfkg Pipi :-)

Ich träume ständig jetzt Sachen über die SS aber vermutlich weil ich schon mit dem Gedanken einschlafe. Blöde Frsge aber habt Ihr trotzdem Ausfluss? Ich merke trotzfrm weisslichen Ausfluss nicht viel aber er ist da..

So muss wieder Pipi :-)

Einen tollen Tag

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Guete morge metenand
Also ich schlafe au sowas vo unruhig, die nacht bini all 3 stund go bisle und am abig hani ame ewigs bisi ischlafe... naja, aber trotzdem mega müed... ;) Die liebe hormon, was die nöd alles chönd astelle met eus... :)
Gets da drondert anti-raucherinne sitem positive ss-test?
Usfloss han ich chuum jasi.. also ganz liecht, aber nöd vel meh weder suscht... Mag mich aber na erinnere dass ich ide letschte ss ame han müesse slip ilage benotze willis so stark gha han...
Trinket ihr trotzdem no chli kaffi? Ich han ez zemlich uf tee umgstellt, aber am morge und am mittag muess ame gliich na e kaffi here... ;)
Sooodelig, gahne de junior go ufneh... Wönsche allne e schöne sonnige beschwerdefreie tag... ;)))

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

Gute Morge sonneschii

Ouuu ja bi au all uf und jetzt Todmüde :-) heieiei sus schlofi immer super..

Ich rauche sit 5 Johr nüm vo dem her kei Problem. Hesch scho ufghört? Da isch sicher nöd eifach ... aber radikal isch cillicht besser

Jo i trink trotzdem au mol no en Kaffi obwohl me Tee und Fruchtsaft aber mengmol hani sooooo Lust. We gsehts bi eu mit süssem us? Hender Heisshunger? I ha da vor 1 wuche ka und ez isch scho wieder guet..

Wünsch eu en tolle Tag

sandy01
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 23. Jun 2017, 15:35

Re: Märzlis 2018

Beitrag von sandy01 »

Guete Morge,

galratulation aune nöie=). i ha scho fasch d Übersicht verlore, muess mi jez scho entschuldige wenni nid uf aui iga...fröie mi emu riesig ufe ustusch u dases gäng wie meh wärde!
i ha ou wieder mau chli ruhiger gschlafe...
i trinke mini zwöi kaffii am tag, meh trinke aber ou schüsch nid.
Mit em süesse geits solang i nüt choufe us nüt dehei heit, schüsch würdis gloub vernichte...
i hoffe dir chöit aui dr schön tag gniesse:)

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Hallo zusammen!

Da ich Kaffee gar nicht mag, habe ich dieses Problem gar nicht :mrgreen:

Süsses versuche ich einzuschränken, aber ab und zu Schoggi muss doch sein :D

Ausfluss hatte ich mit der Pille fest, jetz gar nichts mehr - ist das normal?

Ich habe nur ca. einmal im Monat ein paar Zigis geraucht, manchmal gar nicht...von daher fällt es mir nicht schwer!

Es ist wirklich schwierig die Gedanken auf etwas anderes zu lenken...kein Wunder träumt man komische Sachen 8)

Macht es gut <3

Mia

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Hallo zäme... ;)
Ich han radikal ufghört, nochhem positive test hani mine tabak i gösel gschmisse... ;) Süesses isch bi mir eigentlich nur schoggi, suscht bini eigentlich eher di salzig ..aberich isse normal wiiter, biige eifach na es paar fröcht und gmües meh ufe spieseplan... ;)
Finde alles in maass pasdt scho... ;) Und schliesslich bini de meinig de körper nimmt scho waser brucht, also gahni au mine glöscht noche... ;) Ez grad sinds eierbrötli... :))))
Gniesset alli de wonderbari tag...

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Was meinet ihr zunere facebook groppe? :)

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

Also ich bin au für e gheimi Gruppe :-) am beste... kenn mi zwor mit Gruppe erstelle überhaupt ned us aber i denk es wer i de Zuekunft sicher eifacher...

Übrigens Eierbrötli heti gad au mega lust ;-)

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Ich hä geschter Abu öi äs Eierbrötli mit Avocado kä :D

Gheimi FB Gruppa fini öi güät, hä aber kei Ahnig wie das geid... :shock:

Ich hoffu ier heiged alli än güäte Tag kä mit nid zvill Beschwärde! Ich chänti scho wieder ga schlafu 8)

Mia

Benutzeravatar
pfefferminze11
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Mi 14. Jun 2017, 18:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von pfefferminze11 »

Hallo zämmä,

Also i wär au debii binere fb gruppe :)
Mir sind i de ferie am campiere und versueche mi do gsund z ernähre :-D i nimm au andreafol und wäge dem lange chinderwunsch no utrogestan.
Au i muess hüfig go bisle-mir sueched immer e zältplatz nöch an dr toilette (für i dr nacht) :lol:
Übrigends bi ich 28 und vo basel...
Liebi grüess:)

Benutzeravatar
pfefferminze11
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Mi 14. Jun 2017, 18:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von pfefferminze11 »

:lol: @sonneschii: i schlafe au früeh ih will i so müed bi u wenn i i dr nacht verwache chani mängisch nümm ischlafe.. liggt villicht au am mittagspfuus woni immer muess mache :lol:

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Au da mittagspfuusmacherin... ;) Solang de junior de na ihaltet... Sell ich mal probiere en groppr erstelle?;) Kei garantie dass das grad klappet... ;))) pfefferminze, au da utrogestan... Muesch es bis zur 12. Wuche näh? Wie duesch es dosiere? Vaginal?
Ich bin öbrigens vo lozärn und bin, äähmmmm, 31gi... ;) Muessi immer nocherächne... ;)))))

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Aha... Ez müesst ich euchi näme na wösse damit ich euch chan zuefüege? Wie machemer denn das ez? ;) die wo nöd wend da öffentlich ihri näme schriibe mir es email mache?

Gesperrt