Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Gesperrt
sandy01
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 23. Jun 2017, 15:35

Re: Märzlis 2018

Beitrag von sandy01 »

huhu zäme,

mini übelkeit het hüt auso grad ganz es anders mass erreicht, bi mir hiuft leider öpis ässe nüt...
i nimme o scho es zitli folsüre, elevit nimmi de später...elevit cha d übelkeit verschlimmere oder ou verstopfige mache...chani beides
grad nid bruche :mrgreen:

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

Sandy01 mer isch hüt obet gar nöd wohl seeehrrrr schlecht... jo ha verstopfige und mengmol durchfall... i glaub i loh elevit au mol weg und nimm nu folsäure...
Breche hani zum glück na ned müese

Rahel85
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 16:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Rahel85 »

Hallo zäme! herzliche glückwunsch allne zur schwangerschaft! au mir händ vorere woche dörfe positiv teste und sind soooo happy!! min erst termin hani scho am mäntig, wills ferietechnisch nid andersch möglich isch gsi! de et sett am 5. märz si! mir freuet eus riesig!! ich nimm sit längerem femibion! bis uf en komische buch (rumore und mängisch es zieh) hani gar kei beschwerde, das macht mängisch fasch e chli angst ob ächt alles guet isch! wünsche allne wo scho vo de übelkeit betroffe sind alles gueti :-( liebi grüessli

Benutzeravatar
dreamy82
Newbie
Beiträge: 32
Registriert: Do 6. Jul 2017, 11:46
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von dreamy82 »

Juhuuuui Ladies,

Nomel eini :) bin etz 5+2 und uebeeeergluecklich!!!!! min Termin wird 6.03.18 :)
I ha min erste Untersuech au am 17.07. aso freu I mi scho wen mir all den es Update werdet ha!

Zu mir: Ich bi 34, verlobt und min Schatz isch (leider) I de USA. Mir hend sit 2.5 Jahr e Fernbeizhig und es klapped aber super. Etz muemer luege dass da mitem Visum sich so usspielt, dass I den nach em Baby uebere chan.
Bin au froh das I den do d Behandlige und alles han, wil mir so e supppper System hend und gueti Aerzt :)

Aso ich han eigetli scho d Woche vor mine "Taeg" gmerkt das I endloooooos mued bin, het nur no choene pfuse. Und den han I de ersti test gmacht und e fiins lineli gse, und aber ned choene glaube. Han also nomel 2 Taeg gwartet und nomel 2 gmacht, wider uuu fin, und den nomel 2 Taeg und di negste 2 Test (chauf's gad im Doppelpack hihi) sind aso eiduetig positive gsi. Das het also grechtfertigt wieso I so mued gsi bin. Susch han I eigetli nur amel es Zieh ab und zue, aber zum Glueck kei Morgeuebelkeit oder so. Hoffe das bliebt au eso :)

I freue mi etz scho das mir das zeme choend erlebe und wuensche allne e gueti Schwangerschaft

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Hallo Dreamy!

Herzlichä Glückwunsch zer SSW :D De si wier bim ET nur 6 Täg vanand, ich bi 6 + 1 :wink:

Das mit dum zie und der Miädigkeit hänich öi kä, darum bini uberhöipt ersch druf cho än Tescht zmachu! De bini froh gits öi nu epper ohni Übelkeit 8) Wie wit bisch de bi dinem erscht US?

Häbet alli än güäte, beschwärdefrije NM <3

Mia

Jasi1985
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 2. Jul 2017, 20:43
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jasi1985 »

I finds so toll we die Gruppe wachst und hoff me hend e tolli Ziit mitenand :-)

Gratuliere eu Neue... er derfet gern id FB Gruppe cho.. eifach PN schribe mit euem Name..

We hend enart eui Manne reagiert? Min isch sooo happy aber glich au verhalte weg de Fehlgeburt.. hoff es chunt alles guet..

Benutzeravatar
Winterfee
Junior Member
Beiträge: 54
Registriert: Sa 16. Jan 2016, 22:56
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Winterfee »

Hallo Zääme

Ich schlüss mich de Märzli-Gruppe ah. mir hend 1.5 Jahr uf euses zweite chäferli gwartet. vor einer woche hani döffe positiv teste. s'hett jetzt im zweite zyklus mit clomifen klapped und mir hend scho es 4 jährigs töchterli :-)

leider chani ferietechnisch erschd am 25.7. zum US :-( ha wie chli angst dass das "z'spat" isch... hed öper vo euch au ersch so spat? ich wär denn ca. 7 + 4...

de errechnet ET isch de 9. März 2018

Liebi Grüüeess

ah ja und bi au vo LOZÄRN :-)
ॐ om shanti ॐ
_____________________________________________________________________________


Bild

✩15.07.2017 7.ssw
✩15.01.2018 6.ssw

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Allne neue herzlichi gratulation zur schwangerschaft und dass mer e schöni chugeliziit döfet zäme ha... ;)
Oh so cool, vo wo bisch du denn vo lozärn? ;)
Ich hocke grad vorem offne chips sack... :roll: aber nochher gets ja denn na fröcht :lol:

Wönsche allne e guete tag na..

Benutzeravatar
dreamy82
Newbie
Beiträge: 32
Registriert: Do 6. Jul 2017, 11:46
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von dreamy82 »

Danke fuer's herzliche ufnaeh :)

aso wen I am 17.7 d erst arzttermin ha soet gad di 7t woche afoh...
am Telefon het sie gmeint vorher bringts ned viel, daher isch es fuer mi okay.

Muess villicht sege dasi vor ca. 7-8 jahr e fehlgeburt gha han, sehr lang brucht han zu mi psychisch erhole, drum isch es etz umso me e freud das es klapped het im erste monet quasi, unnnnnd etz hoffe mer natuerli uf s beste.
I nimme aber scho vitamine sit oeppe 4-5 moenet und ha mi bi de ernaehrig au verbessered. Also daher hani etz eigetli kei angst und freu mi uf de erst dokter termin :) Weiss gar ned was mi det erwartet?

Aso min Verlobte isch erstmal komplett verwirrt gsi hihihi hanem e ueberaschigsvideo gmacht (ebe halt fernbezihig) und woner den endli ufgstande isch am morge hemer gfacetimed und ich hanem s video uf sis ander natel gschickt. er het's den oeppe 3 mal muse aluege und het s den langsam afo kapiere hihihi zum's den so richtig mache, hani den aber via facetime halt nomel en test mit ihm zeme gmacht (digital) damit er s het choene lese :) deeen ischer total uebergluecklich gsi und het fast freudetraenli muesse weg wuesche hihihi

Benutzeravatar
dreamy82
Newbie
Beiträge: 32
Registriert: Do 6. Jul 2017, 11:46
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von dreamy82 »

[quote="Sonneschii14"]Allne neue herzlichi gratulation zur schwangerschaft und dass mer e schöni chugeliziit döfet zäme ha... ;)
Oh so cool, vo wo bisch du denn vo lozärn? ;)
Ich hocke grad vorem offne chips sack... :roll: aber nochher gets ja denn na fröcht :lol:

Wönsche allne e guete tag na..[/quote]

hihihi de chipspack findi super! :) loh's dir schmecke

Benutzeravatar
pfefferminze11
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Mi 14. Jun 2017, 18:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von pfefferminze11 »

Dreamy i ha de et au am 6.3 :) :)
Winterfee: i ha us ferietechnische gründ au ersch am 20. de Termin :(

Benutzeravatar
pfefferminze11
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Mi 14. Jun 2017, 18:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von pfefferminze11 »

Dreamy dörf i frage wie de das für di isch, wenn du jetzt do ohni di partner bisch? Stelles mir no schwierig vor.. wie oft chöne dir eu denn gseh? Excüse wenn i so e gwundernase bi :lol:
Ganz liebi grüess :)

sandy01
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 23. Jun 2017, 15:35

Re: Märzlis 2018

Beitrag von sandy01 »

hey winterfee, toll hets mit em clomifen de gli klappet...
i ha dr et am 5.3. u mi erscht fa bsuech am 21.7, auso genau glich wie du eigleche...das isch auso uf kei fall zspät...
aber ja....s warte chunt eim vor wie e ewigkeit!

Möndli17
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 08:08
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Möndli17 »

Au vo mir herzliche glückwunsch und willkomme de neue ;-) isch ja mega cool hets bi eu bedne klappt!!
Das flau si kenni us mine ledschte ss. Dasmal hani aber gar kei appetit und wenni den iss willi denk i sett doch, wird mir schlecht. Het das sust no öpert so?

Möndli17
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 5. Jul 2017, 08:08
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Möndli17 »

Ah ja und ich nim Burgerstei Schwangerschaft und Stillzeit, han mir jetzt aber au no femibion bstellt. :)

Benutzeravatar
pfefferminze11
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Mi 14. Jun 2017, 18:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von pfefferminze11 »

Het öbber vo euch es schwangerschaftstagebuech?

yelea
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mi 28. Jun 2017, 20:01
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von yelea »

Winterfee, ich han min Termin au erst bi ca. 7+5, si händ das extra so gleit damit mer scho chli meh gseht, isch aso sicher nid zspot!

Es klassischs Schwangerschafts-Tagebuch hani nid, ich schribe eifach churz uf, wenn öppis speziells isch (z.B. Datum vom SS-Test, erste Ultraschall, spöter s Datum woni s Baby s erst moll gschpüre, wo's dr Papi s'erst moll gschpürt, womes plötzlich vo usse gseht strample im Buuch usw....) und tue denn da bim Chind ins Tagebuech dezue drischribe...

Andee1982
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 16. Mai 2016, 19:55
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Andee1982 »

Winterfee hat geschrieben:Hallo Zääme

Ich schlüss mich de Märzli-Gruppe ah. mir hend 1.5 Jahr uf euses zweite chäferli gwartet. vor einer woche hani döffe positiv teste. s'hett jetzt im zweite zyklus mit clomifen klapped und mir hend scho es 4 jährigs töchterli :-)

leider chani ferietechnisch erschd am 25.7. zum US :-( ha wie chli angst dass das "z'spat" isch... hed öper vo euch au ersch so spat? ich wär denn ca. 7 + 4...

de errechnet ET isch de 9. März 2018

Liebi Grüüeess

ah ja und bi au vo LOZÄRN :-)
Ich hab den termin auch erst am 3.8...bin jetzt 4+0...hab den termin dann also bei 8+0

chanel_1
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 5. Mär 2014, 20:37
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von chanel_1 »

Hallo zusammen

Ich bin nun auch dabei. Es ist mein zweites Kind und ich bin morgen 4+0, kann es noch nicht so recht fassen, freue mich aber sehr. Aktuell noch keine Übelkeit, aber das kam bei mir erst in Woche 7, dann aber heftig. Würde mich sehr freuen, wenn ich bei euch in die FB Gruppe dazukommen könnte.

Sonneschii14
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 29. Jun 2014, 16:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Sonneschii14 »

Willkommen chanel... ;)
Schrib doch eifach öbertem e PN mit dim name so chönd mer dich sehr gärn ufnäh... ;)
Schlafet alli guet, ich freue mich ja duurend soooo ufnes bett ;)

Gesperrt