Märzlis 2018

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

Gesperrt
vedeja82
Junior Member
Beiträge: 81
Registriert: Mo 17. Jul 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von vedeja82 »

Liebe julie1977
Euer Verlust tut mir sehr leid...
Schön hast du einen tollen Partner an deiner Seite und ich wünsche euch, dass ihr diesen Verlust gemeinsam verarbeiten könnt. Ich drücke euch auch die Daumen, dass ihr doch bald euer Kinderglück bis zum Schluss ausleben könnt.

Ganz viel Kraft euch in dieser Zeit und liebe Grüsse

julie1977
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: So 9. Jul 2017, 17:00
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von julie1977 »

Liebe Vedeja82
Vielen herzlichen Dank für deine lieben Worte. Das tut gut.
Liebe Grüsse

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

@julie: Ou nei, es tuet mir so Leid, dases üches Chline zu de Sternli gfloge isch. Es isch eifach unfair und tuet so weh. Nimm dir vill Ziit mit dim tolle Ma und gönned üch öpis guets. Ich bi überzüügt es klappet gli wieder und denn chunds guet! Alles alles Gueti und en riese Drücker!

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

@vedeja: Genau das gliche hani hüt Morge au denkt :)
Wieder e Wuche meh (bi mir 7+0) und no 7mal schlafe bis zum FA-Termin. Laaangsam chunds nöcher...
Ich freu mich ja so...

@erzählen: Mir hends immer no niemertem gseit. Wie bi de letschtä SS fallts mir mit de Ziit immer liechter nüt z'sägä. Vilicht isches nachem FA-Termin wieder andersch...

@me: Sit 3 Täg isches mir rächt schlächt. Es fangt immer so vorem z'Mittag und steigeret sich immer meh bis am Abig. Ich ziehs im Moment vor, möglichst dehei z'blibe...
Usserdem hani mängisch rächt Buuchweh. Es zieht wie verruckt und mängisch sinds fascht ächli Buuchchrämpf. Hend ihr das au?

Lg

Joeyita
Vielschreiberin
Beiträge: 1739
Registriert: Mi 22. Okt 2014, 10:28

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Joeyita »

Guete Morge dir Liebe!

@Julie: Oh nei, das tuet mir sehr leid... e liebe Drücker und aus Guete für euch, dass gli wieder es Krümeli zu euch darf finde wo wird bliebe.

@vedeja und Flusi: Wow nümm lang und dir dörft eui Schätzlis ga luege.

@Flusi: Blöd mitem schlächt si... hautet sechs i Gränze oder muesch erbräche? I ha gester Abe ou wieder es mega Zieh im Buuch gha, dasmau aber vor auem obe. I merke richtig wie dr Buuch wachst... wird gäge Abe ou ächt schwierig, zverstecke.
Wow du bisch guet! Bi mir wüsses scho es paar...

@me: ha itz de gad es Meeting mitem Chef und säges ihm de... phu bi gnau glich närvös wie bim 1. :oops:
Stolzes Buebemami - November 2015 und März 2018

vedeja82
Junior Member
Beiträge: 81
Registriert: Mo 17. Jul 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von vedeja82 »

@Flusi: Gell, amel gohts langsam und denn, zack, isch doch wieder ä Wuche ume...

@Buchweh: Ich has nid irgendwie durchgehend (usser a dem Tag woni au doh gschriebe han), aber doch immer wieder mol, äs haltet sich aber schmerztechnisch eigentlich in Grenze...

@Joeyita: Ich druck Dir dDume fürs Gspräch mitem Chef!
Und wege Nervosität, was sölli säge, bin jo sogar vorem Aruef bim Gyni nervös gsi, also chanis bim Chef grad zweimol verstah...

Lisa_84
Member
Beiträge: 106
Registriert: So 2. Jul 2017, 19:30
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lisa_84 »

Hallo mitenand!

Ich mäldu mi öi mal wieder...schön dass hie so vill wärdundi Märzlis-Mamis sind :D

Ich hä leider gar kei Uberblick me, wer wer isch...

Ich wärdu immer nervöser, bi ja jetz 11. SSW und am Samstag wägsli de in di 12. SSW (hä ja ET 3.3.). Und am 14.8. hänich scho der Erscht-Trimeschter Unersüäch 8) Ich weiss, alli welti warschinli scho so wit si und ich freuu mi öi mega, aber ich hä so Angscht, dass bi dem Termin irgendepis nid güät isch...di gregscht Angscht häni ja vor dera ,,Missed Abortion,, - ich weiss, dass isch sältu, aber mu kert ja gli immer wieder derva...

Ich hä öi nie Blüätige kä oder Üsfluss, SSW-Azeichu (bis uf schlimmi Übelkeit) wa immer nu adürund und mine Büch isch am Abu öi immer riesig. Trotzdem macht mu schich Sorge und da ja bim erschtu US iner 7. SSW nu äs Myom isch feschtgstellt wordu, häni jetzt Panik, dass das eifach zMyom isch wo gwagsu isch und nid zBebe...

Meischtens bini positiv und ich fühlu mi öi schwanger und gspirru dass da eppis isch...aber ja, äs tüät eifach güät, wemu schich di Gedanku va der Seel cha schribu!

Wünschu ew alle alles Güäta und ganz ä schöne Namittag

Mia

Chnuebi13
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Mo 23. Dez 2013, 13:57
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Chnuebi13 »

Hallo zusammen

Würde gerne zu euch kommen
War am 31.07 beim FA nach nem positiven Test, da ich unter extremen Zyklusstörungen leide war die Überraschung gross, allerdings dachten mein Mann und ich die SS sei bereits weiter.
Laut ihr ist der Termin am 30.03, sei allerdings nicht sicher, da man nur ein gut aufgebauter Schleim sah und mit gutem Willen ne Fruchthöhle.
Ich hoff nun das Beste. :roll: <3

Allerdings will ich noch meine FA wechseln, die war in der letzten ss ne Katastrophe! Bin mir aber grad nicht sicher, ob ich für den Termin am 21 noch zu ihr soll um dann sicher zu sein?!? :?

In die FB Gruppe komm ich dann gerne wenn ich weiss es ist alles gut mit dem Krümmel.


Liebe Grüsse und euch noch nen schönen Abend

Benutzeravatar
Julikind
Member
Beiträge: 145
Registriert: So 1. Nov 2015, 06:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Julikind »

Nur kurz. Alles io mit Krümmel das Härzchen schlägt. Zuerst meinte sie es seien Zwilinge ist aber Gott sei dank nicht so.

Lilyrose
Vielschreiberin
Beiträge: 1659
Registriert: Fr 14. Jul 2017, 07:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lilyrose »

@Julikind: super....freu mich soo für dich. Macht mir auch grad wieder Mut. Alle Sorgen wegen nichts...

@chnuebi13: willkommen bei uns. Mein neuer ET wäre auch um das Datum rum, wenns dabei bleibt.

@Mia1984: ich versteh deine Sorgen, ist aber bestimmt alles gut und ETT wird sicher auch gut sein, ist ja wirklich eher selten, dass es Auffälligkeiten gibt.

@Julie: tut mir leid, dass ihr euer Baby ziehen lassen musstet. Schön, dass ihr euch in dieser Zeit gegenseitig Halt bieten könnt.

@me: hundemüde...und Kreislauf ist echt ziemlich heftig diesmal. Mir wird oft schwindlig, nicht nur beim Aufstehen. Bin am überlegen,ob ichs doch Chefin schon sagen soll oder doch noch abwarten. Eigentlich spielts keine Rolle, auch im Fall von FG würd ichs sagen, da ich dann sicherlich nicht einfach so weitermachen könnte, als wäre nix gewesen. Mal schauen...

PüNkTcHeN_1
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 9. Aug 2017, 19:22
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von PüNkTcHeN_1 »

Hallo zämä

Ich würde mich euch gerne anschliessen. Heute war bei 8+1 unser erster FA Termin und soweit sieht alles gut aus. Ich beginne allerdings erst langsam mich an den Gedanken zu gewöhnen, dass wir vielleicht bald zu dritt sind. Es war zwar nicht direkt ein Unfall, aber da wir eigentlich informiert wurden, dass wir auf natürlichem Weg wohl keine Kinder bekommen würden bin ich doch etwas überfahren. Zumal der Zeitpunkt gerade alles andere als optimal ist.

Allen die einen erfolgreichen Termin hinter sich haben gratuliere ich ganz herzlich.

Liebe Grüsse

NiceSurprise
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Di 8. Aug 2017, 20:09
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von NiceSurprise »

liebe Julikind

Ich bi zwar von der April Gruppe, wollte jetzt aber dich nochmals kurz nachfragen.. du hattest bei deinem ersten termin bei woche 5+6 nur eine fruchthöhle gesehen, korrekt?

Uch war diese woche bei 6+2 beim FA und habe nur die fruchthöhle gesehen.. mache mir jetzt auch etwas sorgen, und mein nächster termin ist erst in woche 11.. also am 5.9.

Lg

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

@joeyita: Ja, das mitem schlächt si isch chli unagnehm. Erbräche muessi Gott sei Dank nöd! Ich ha eifach immer wieder so Unwohlafäll und fang denn mega a schwitze. Aber es gaht. Hüt Mittag hani jetz es halbs Magnesium trunke und de sind d'Buuchschmärze besser worde. Vilicht muessi das jetz öpä mal mache. Wo häsches denn du obe im Buuch gmerkt? Ich ha eifach immer s'Gfühl, ich merki min Mage so guet, au vo usse. Voll komisch...
Wie isch s'Gspräch mit dim Chef gange?

@vedeja: Du häsch rächt, im Nachhinein isch d'Ziit doch no guet dure gange. Ich finde d'Warteziit bis jetz au nöd ganz so arg schlimm wie ide 1. SS. Wägem Buchweh hani immer mal wieder öpä e Stund lang starchi Mens-Schmärze. De hani amigs e Moment Schiss. Zum Glück gahts de amigs plötzli wieder verbi.

@mia: Schön vo dir z'ghöre! Und ehrlich gseit bin ich scho chli niidisch, wie wiit du scho bisch!!!
Ich verstah dini Nervosität vollkomme! Jetz gönd die müehsame, lange, kritische, erschtä 12 Wuche z'End, me häts endlich überstande und hät drum Angscht, dases denn doch no nöd verbi isch. Aber du muesch positiv dänke! Wenns dim Baby irgendwie möglich gsi isch, denn isches flissig gwachse und wird am Mäntig im US flissig umeturne. Du häsches gli gschafft!

@Chnuebi: Willkomme bi üs und härzlichi Gratulation zur Schwangerschaft. Ich drucke dir fescht d'Düüme, dass mers bim nächste Mal scho düütlich gseht! Wie wiit wärsch denn du nach dinere Berächnig?

@Julikind: Jeee, so tolli Nachrichte. Ich freu mich sehr für dich! Z'erscht gseht mer fascht z'wenig und denn no fascht zwei. Ich verstah, dass du verschrocke bisch!

@lilyrose: Ui, das mitem Chreislaufproblem isch sicher müehsam! Ich ha dir leider grad kei guete Tipp degägä.

@Pünktchen: Au dir gratulier ich ganz herzlich zur Schwangerschaft und wünsche alles Gueti!
Oh das glaub ich dir, dass du grad ächli überrumplet worde bisch. So rächnet mer ja würkli nöd demit. Es bewiest aber eimal meh, dass sichs die Chind eifach sälber ussueched.

Jetz wünsch ich üch allne e schöne und gmüetliche Abig!

Jocelyn
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Mo 24. Jul 2017, 18:41
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Jocelyn »

Willkommen alle neuen März-Mamis :)

In etwas weniger als zwei Wochen sind bei mir die ersten 12 Wochen um und ich habe den nächsten FA-Termin, bei dem ich der FÄ sagen muss, ob wir einen Ersttrimestertest/NIPT/nur Nackenfaltenmessung etc. wollen. Habt ihr euch das schon überlegt und schon etwas entschieden? Habe ganz viel im Internet darüber gelesen, auch wie umstritten all diese Messungen sind und dass nicht einmal bei der Nackenfaltenmessung alle FÄ gleiche Messwerte nutzen... Jetzt bin ich verunsichert, wofür wir uns entscheiden sollen. Wie macht ihr es?

Benutzeravatar
Julikind
Member
Beiträge: 145
Registriert: So 1. Nov 2015, 06:47
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Julikind »

NiceSurprise hat geschrieben:liebe Julikind

Ich bi zwar von der April Gruppe, wollte jetzt aber dich nochmals kurz nachfragen.. du hattest bei deinem ersten termin bei woche 5+6 nur eine fruchthöhle gesehen, korrekt?

Uch war diese woche bei 6+2 beim FA und habe nur die fruchthöhle gesehen.. mache mir jetzt auch etwas sorgen, und mein nächster termin ist erst in woche 11.. also am 5.9.

Lg
Ja man sah nur die Fruchthöhle. Es war ja auch viel zu früh denke bei dir auch. Meine Daumen sind gedrückt kommt sicher gut.

vedeja82
Junior Member
Beiträge: 81
Registriert: Mo 17. Jul 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von vedeja82 »

@Julikind: Toll, ich freu mich für Dich

@Pünktchen: Kann ich irgendwie nachvollziehen, auch wenn es bei uns nicht ganz so überraschend kam. Na gut, dass es gleich im ersten Zyklus einschlägt, war doch überraschend. Jedenfalls ist es auch bei mir/uns nicht der optimale Zeitpunkt. Andererseits, mit meiner bisherigen Erfahrung, frage ich mich auch, ob es überhaupt DEN richtigen Zeitpunkt gibt. Das Leben ist nun mal nicht wirklich vorhersehbar...

@NiceSurprise: Zu diesem Zeitpunkt sind die Kleinen nun mal winzig und habe gute Chancen sich zu verstecken. Ultraschall hat nunmal Limitierungen. Auch, dass dir die Wartezeit lange vorkommt, kann ich mir vorstellen, ich warte ja auch noch auf meinen ersten Termin. Und sage mir eben, dass der Embryo sowieso seinen Lauf nehmen wird. Ob wir nun täglich schallen oder gar nicht, sprich ein früherer Schall würde dir vielleicht Sicherheit geben, aber es würde nichts am Lauf der Dinge ändern... Versuche positiv und "guter Hoffnung" zu bleiben... (Jaja, ich weiss, es schreibt sich so einfach)

@Jocelyn: Ich hatte schon mal geschrieben, dass es bei uns unklar ist, ob wir diese Untersuchungen machen. Ich will dies noch mit der Hebamme besprechen (weil mir die unabhängiger als eine Gyni die daran verdient erscheint). Deine Punkte sind schon ganz richtig und schlussendlich bleibt es bei einer Wahrscheinlichkeit. Die Frage die ich mir gestellt habe ist, was wir mit diesen Resultaten machen würden: Würde ich bis zum letzten, sprich Abtreibung, gehen?

Einen schönen Tag Euch allen!

Lilyrose
Vielschreiberin
Beiträge: 1659
Registriert: Fr 14. Jul 2017, 07:18
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Lilyrose »

@Jocelyn: wichtig finde ich, vorher darüber zu reden was wenn....wir haben in letzter ss nackenfalte und "standard" Bluttest gemacht, das hätte FA sowieso gemacht, ausser wir hätten ausdrücklich verzichtet. Es gab keine Auffälligkeiten, aber wir haben dann aufs mal gedacht, was wäre wenn doch. Wie hätten wir reagiert? sind ja dann doch nur Wahrscheinlichkeiten. Hätten wir alle weiteren Untersuchungen machen lassen wollen, wären wir bereit ein behindertes Kind zu akzeptieren? Usw. Ich glaube, ich würde zumindest wissen wollen, auf was ich mich einzustellen hätte...Nackenfalte mach ich sicher, wenn dort alles unauffällig ist, lass ich Bluttest vielleicht sein.

@Vedeja: glaube den absolut perfekten Zeitpunkt gibts nicht. Vielleicht denkbar schlechte, aber schlussendlich kommts so wies muss und irgendwie gehts immer. Bei mir ists auch so, dass es dann mit meiner Weiterbildung grad etwas knapp sein könnte...aber geht sicher grad irgendwie auf (3 Wochen vor ET ist Abschlussprüfung). Wie sagt man: "Leben ist das was passiert, während du eifrig dabei bist andere Pläne zu machen."

PüNkTcHeN_1
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 9. Aug 2017, 19:22
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von PüNkTcHeN_1 »

@vedeja: den optimalen Zeitpunkt gibt es wohl wirklich nicht. Und irgendwie ist es ja auch schön kann man nicht alles planen und hat die Natur noch ihren eigenen Kopf. Trotzdem mache ich mir Sorgen und arbeite noch etwas daran mich richtig zu freuen. Wieso ist bei euch der Zeitpunkt denn gerade nicht so perfekt? Konntest du dich trotzdem von Anfang an freuen?

@Lilyrose: schönes und sehr passendes Zitat!

@Jocelyn: wir sind auch unsicher was wir alles testen lassen sollen und vermutlich möchte ich noch mit einer Hebamme darüber sprechen. Sowieso möchte ich einen Teil der Kontrollen vermutlich bei einer Hebamme machen lassen. Macht das noch jemand so? Wann sucht ihr euch eine Hebamme und nach welchen Kriterien?

vedeja82
Junior Member
Beiträge: 81
Registriert: Mo 17. Jul 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von vedeja82 »

@Pünktchen
Nun, wir sind noch nicht so lange zusammen (wohnen aber doch schon zusammen, ging alles relativ schnell). Ausserdem ich habe dieses Jahr meinen unbefristeten Job gekündigt, weil es mir dort nicht gut ging und ich mich neu orientieren wollte und habe gerade einen befristeten Job...
Klar, mache ich mir auch Sorgen, wie es weiter gehen soll, vor allem eben auch beruflich/Weiterbildung/finanziell. Aber doch die Freude hat mich schon ziemlich schnell gepackt, auch weil ich den Kinderwunsch lange verdrängt habe. Und jetzt ist es eben so weit und ich habe sehr schöne Reaktionen von meinem Partner und meiner Mutter erhalten, dass ich doch sehr zuversichtlich bin, dass alles kommt, wie es kommen muss.

@Hebamme: Wie geschrieben, ich wende mich auch an eine Hebamme, habe dort auch schon den Termin (wenige Tage nach meinem ersten Gyni-Termin). War auch schon an der Info-Veranstaltung (ist quasi muss vor der Aufnahme), es war toll wie enthusiastisch sie war und gesprochen hat. Sie ist mir/uns also sympathisch, ist in der Nähe und bietet das an, was wir wollen...

Benutzeravatar
Flusi
Member
Beiträge: 248
Registriert: Di 25. Mär 2014, 23:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2018

Beitrag von Flusi »

Hallo mitenand
Was mached ihr so bi dem Wetter? Ich ha die ganzi Wohnig putzt. Isch au grad guet...

@Jocelyn: Wow, bisch du au scho sowiit? Das mitem ETT isch immer sone Sach. Am liebste würdmer ja möglichst vill wüsse. Anderersiits chund äbä d'Frag, wie mer demit umgaht. Ich ha e Kollegin, die häts au la abkläre. Ich weiss aber nümme genau welä Tescht das gsi isch. Det isch denn usecho, das ihres Baby s'Downsyndrom wird ha. Sie hend sich entschiede, das Baby z'bhalte. Bi de Geburt (und hüt nu) isch das Chind vollkomme gsund und hät nüt, was natürli mega super isch! Das hät mich aber scho recht schockiert. Ich stell mir immer vor, das mer unter Umständ es gsunds Chind abtriebe hätti. Aber das isch natürli sehr sehr sälte...
Ide 1. Ss hani nur d'Nackefalte mässe la und da die unuffällig gsi isch susch nüt gmacht. Jetz hani aber en andere FA. Mal luege was er vorschlaht. Ich würs aber gern wieder glich mache.
Phu, das isch die erschti wichtigi Entscheidig. Es folged denn nu vieli meh ;)

Richtige Ziitpunkt: Das mitem richtige Ziitpunkt isch au sone Sach. Min Maa und ich hend das, im Nachhinein gseh, nöd ganz richtig gmacht. Mir hend Bruefs-, Wohn- und Läbenstechnisch alles gmacht, was mir vor de Familiegründig no hend wellä. Und denn hemer gseit: Jetz isch alles gmacht und parat und s'Baby cha cho. Und was isch passiert? Es hät nöd klappet! Also s'SS wärde scho, aber leider häts i FG's geendet.
Das isch denn scho mega schlimm gsi. Mir sind eifach z'verchrampft und zu fokussiert uf das gsi. Wo mer denn wieder anderi Ziel vor Auge gha hend häts klappet. Drum isches eigentli au typisch, dases die Babys bi de eine vo üch so spontan ineschniit. Ich chas total verstah, dass mer überrumplet isch und nöd weiss, öb das jetz würkli möglich und ideal isch. Wenni aber so Gschichte lis, den wünsch ich mir immer, dass mir das passiert wäri. Meh wett ja immer das, womer nöd cha ha...

@Lilyrose: De Lebensspruch isch voll cool. De muess ich mir merkä.

Gesperrt