Mai 2018

Moderator: Züri Mami

Antworten
Bine89
Junior Member
Beiträge: 98
Registriert: Di 19. Jun 2018, 13:30
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Bine89 »

hani mir no dänkt mä cha äbe ersch aberä gwüssä azau biträg PN's verschickä und dämfau ou empfa 😔😊

livjona
Junior Member
Beiträge: 64
Registriert: Sa 22. Sep 2012, 18:06
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von livjona »

hallo liebi mai mamis

ech hoffe üch gahds allne guet ond dass ehr en guete alltag gfunde hend met üchne chline schätzis. d‘julia esch jetzt 4 mönet alt und zäme met ehrem stolze brüeder hemmer es schöns aber au strängs familieläbe. aber macht vel freud.

ech wönsche üch allne alles gueti !

Benutzeravatar
Kia88
Member
Beiträge: 149
Registriert: Mo 3. Mär 2014, 08:42
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Kia88 »

wi di zit rennt!

mir hei üsä alec am 04.05. dörfä it armä schliessä und si überglücklech und so verliäbt=)

bine89 vo wo bisch de genau? ig bi ou usem seeland =) du bisch jo nid ir FB-Gruppä aber villech chönntä merso jo mou abmachä wenn mer so nöch wohnä?=)

lg
Babyboy 2016 <3

chlises Wunder Mai 2018 mir fröiä üs wahnsinnig uf di <3

Benutzeravatar
Mira_1988
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Mai 2018, 14:17
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Mira_1988 »

Ja isch krass wie schnäu das es geit ... üsi Bohne isch ou scho 3.5 Mönet u macht mega fortschritte. Dräitsech ufe buuch, ligge isch scho nümme kuul ... wahnsinn. Mah fasch nid nache mit luege 🙂 nächscht wuche heimer scho die 2ti Impfig ... uii ... hoffe geit de chli besser weder di erschti ... 🙄
Üsi Bohne 23.05.18

Benutzeravatar
Ypoons
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Mo 11. Sep 2017, 06:06
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Ypoons »

es isch unglaublich, wie d Zyt rast. Voreme Johr hani grad mau gwüsst dasi Schwanger bi und jetzt ligt es putzmunters Meitli bi eus und lächlet mi a :)

Findes mega beidruckend, wie me cha zueluege wie die chliine täglich öpis neus lehre und d Wält entdecke.
Ufe Buch dräihe cha si sech sit letzt Wuche ooohni Problem, zack und sie liegt ufem Buuch. Zrugg chunnt sie noni immer sälber und de wird sie immer stinkig und foht a brüehle. So wirds emu au mir nit längwilig.
Merke au, wie si nüm immer wott ligge, aber natürlich geit jo süsch no nüt anders. Geduld isch nit ihri Stärki :)
Die Nacht het sie 9 Stund am Stück gschlofe! E absoluti Premiere. bi grad erschrocke woni am halbi 5 uf d Uhr gluegt ha. darf aber gärn öfters vor cho :o)
Bild

Benutzeravatar
Mira_1988
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Mai 2018, 14:17
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Mira_1988 »

Ja grad öppe voremne jahr hani ou erfahre das i schwanger bi ... wow 9h ... krass. Üsi chlini chunt öppe im 4.5 Stunde tackt ir nacht u im mom düre tag öppe au 2.5 ... nimmt wider ä gump ...

Jaa si mache grad mega fortschritte jetze .. isch kuul ...
Si plouderet o mega mit eim u göiset ... härzig
Üsi Bohne 23.05.18

Benutzeravatar
Krambambuli
Stammgast
Beiträge: 2773
Registriert: Di 1. Apr 2014, 16:10
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Mai 2018

Beitrag von Krambambuli »

16 Wochen, 8kg und 68cm

Wir sind auf der allerobersten Perzentile mit beidem. Gibt wohl mal ein grosser Mann (-:

Ansonsten ist der Kleine grad ziemlich launisch, so ist das halt. 2x blieb er jetzt abends bis 21:30 wach, das ist mir echt zu lange und ich habe die Taktik wieder so geregelt das ich mit ihm ins Zimmer gehe, halbdunkel mache und einfach ruhig bei ihm bin bis er schläft. Das macht er momentan mit.

Er trinkt seit einiger Zeit um 21/22 Uhr einen grossen Schoppen, 230ml, dann um ca 2 Uhr wieder einen und dann 7Uhr wenn wir aufstehen noch einen..... Er hat einen gesegneten Appetit (-;

Heute waren wir beim Kinderarzt weil er vermehrt nach rechts guckt, jetzt bietet uns ein Chiropraktiker dann auf und wir lassen mal schauen ob man irgendetwas richten kann/muss. Bin gespannt wie das wird.

Wir haben momentan jeden Tag Kinderbesuch von der besten Freundin meiner knapp 4 Jährigen, manchmal ist mir das ebiz zuviel .... Muss mal schauen ob ich das eindämmen kann/wie ich es lösen kann. Vllt einfach kürzer als der ganze Nami spielen....
Tipps?

Sonst läufts gut hier, er wächst, plaudert und entwickelt sich gut (-;

Benutzeravatar
Kia88
Member
Beiträge: 149
Registriert: Mo 3. Mär 2014, 08:42
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Kia88 »

@mira: du bisch jo ou fasch bi üs =) mir chönntä üs jo mou z 3. träffä wenn mer so nöch wohnä =)

Krambambuli: bi üs genau glich... aues uf dr oberstä percentilä oder drüber =) hihihi si geschter gad ir 4r monets kontrouä gsi... u üsi gielä si ufts gramm glich schwär gsi bir 4 monets kontrouä =)

ou mir geit d zyt viu viu viu z schnäu! dr alec träit sich nonid so viu aber immer meh! liggä fingt är eh doof är wot lieber hockä =/

häbet ä schönä nomi...
Babyboy 2016 <3

chlises Wunder Mai 2018 mir fröiä üs wahnsinnig uf di <3

Benutzeravatar
Krambambuli
Stammgast
Beiträge: 2773
Registriert: Di 1. Apr 2014, 16:10
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Mai 2018

Beitrag von Krambambuli »

Wir haben einen Spielbogen. Seit heute schafft er es, wenn er beide Händchen zusammendrückt, dort ranzukommen. Das freut ihn mega und ist sehr süss für mich zum zusehen !

Benutzeravatar
Mira_1988
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Fr 4. Mai 2018, 14:17
Geschlecht: weiblich

Re: Mai 2018

Beitrag von Mira_1988 »

@Kia88. Vo wo siter de ?

So kuul. Bi üs zeichnet so langsam e Rhytmus ab. Bi froh.
Mir hei de nächscht Wuche 4 Monets kontroue. Nimmt mi de wunger. Isch scho afe es grosses Bebe worde. :?
Spiuboge fingt üsi ou super. Hare dert Sache dranne wo si cha packe. De quitschetsinu göisetsi aube vor fröid.
Aber süach isch hocke scho kuuler, weder ligge ...

@krambambuli: Hoffe dir chöit öpis mache.
Üsi Bohne 23.05.18

Antworten