Juni 2019

Moderator: Züri Mami

Antworten
Loca
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 22. Okt 2018, 12:42
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Loca »

Ihr Lieben

@elischamiles: das tut mir sehr leid - ich fühle mit dir...

@alle: bei mir ist nach wie vor starke Übelkeit angesagt. Mit Itinerol B6 gehts mittlerweilen aber sehr gut. Auch mir haben sie in der Apotheke etwas Angst gemacht, aber auf nochmalige Nachfrage meinten sie, dass es nicht schädlich ist und ich es wirklich nehmen soll wenn es mir so schlecht ist.
Einfach falls es nochjemandem immer noch so übel ist...
Hoffe es ist bald vorbei...

Jolii
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 12. Nov 2018, 16:59
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Jolii »

Hallo zäme

Ech be jetzt i de 12. Woche ond ha vonere Fröndin vo dem Forum erfahre. Momentan hanni s Gfühl ech ha die gröbschte Symptom döre. Am Ahfang isch mer mega schlächt gsii ond ech be sehr müed gsii. Aber jetzt merki nümi. Ech ha mi 1. Ondersuech i de 6. Woche gha ond scho gseh s Härzli schlo. Sett denn hanni aber kei Termin meh gha ond jetzt benni mega nervös was mi am Donnstig bim ETT erwartet. Mach mer ergendwie Sorge obwohli gar kei Grönd dezue ha.

Do no mini Ahgabe (weiss ned genau woni die hätt selle ineschriibe :D): 03.06./Jolii/LU/1996/1.

maus85
Member
Beiträge: 102
Registriert: Sa 20. Sep 2014, 20:40
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Im schöne Thurgau

Re: Juni 2019

Beitrag von maus85 »

hoi jolii
schö bisch au unter üs! für dä do. druck i dir dumä! häsch jetzt vo dä 6ssw bis jetzt muösä wartä für dä 2 untersüäch?
do inä isch chli ruhig weiss nid ob ali uf fb am schribe sind?
wet eigendli au scho sit fast 1 wuche it fb gruppe aber sie wo mi möst ufneh isch anschiendend do au nümä so aktiv!
sternenkind nov. 14

1. Kind mai 16 :D
2×*

Jolii
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 12. Nov 2018, 16:59
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Jolii »

Danke :)
Jo ha 6 Woche müesse warte. Gloube ou dassi dorom so nervös be. Bruche weder e chliine Bewiis, dass do ou werkli es Wonder am entstoh esch. Ond fröi mi druf, dass es nömm länger es Gheimnis muess sii.
Wörd söst au i die FB-Groppe ;).

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Hey mini 2 Liebe

Ja im FB lauft chli meh wie da..
Ich duens dä Gruppe Admin dure geh das sie schnell da is formum lueget zu euch zuefüge..

@jöli: wow 6 Wuche warte isch ja unglaublich lang krass ich hett ned so lanh chöne warte ich muess ets au 4 Wuche warte ufe nögscht Untersuech und findes Eeeewiggs würd am liebste all 2 Wuche goh.. 🙈

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Gad gseh wenn ihr mir euri vollständige Näme ageber und beschriebet was ihr im Profilbild hend chani eu im FB su zuefüge...

Grüessli

maus85
Member
Beiträge: 102
Registriert: Sa 20. Sep 2014, 20:40
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Im schöne Thurgau

Re: Juni 2019

Beitrag von maus85 »

das ha i scho lang per privat nochricht gmacht
sternenkind nov. 14

1. Kind mai 16 :D
2×*

Jolii
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 12. Nov 2018, 16:59
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Jolii »

Wie chamer en privatnochrecht mache?

@Moowgli Jo ech hätt au am liebste all 2 Woche en Ondersuech. Wo sie met mer Termine abgmacht hend hanni ned dänkt, dass 6 Woche warte so schwerig werd.

Benutzeravatar
Sonnenschein91
Junior Member
Beiträge: 85
Registriert: So 17. Nov 2013, 20:52

Re: Juni 2019

Beitrag von Sonnenschein91 »

@ jolii
Sus muesch uf dä namä vo dä person ud den chunsch ufs profil vo derä person ud wend bitzeli abä gosch stott privat nochricht.
Wens wegem FB got cha der sus ou ä nochricht schriebä den muesch nuno antwortä

I muess ou 6 wuchä wartä bisi wieder cha go ud 5 sind zum glück scho umä.
Bild

Jolii
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 12. Nov 2018, 16:59
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Jolii »

@Sonnenschein jo chönntisch du mer schribe, fende die Funktion ned 😅

Benutzeravatar
Sonnenschein91
Junior Member
Beiträge: 85
Registriert: So 17. Nov 2013, 20:52

Re: Juni 2019

Beitrag von Sonnenschein91 »

@ jolii
Ha der eini gschickt
Bild

Jolii
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 12. Nov 2018, 16:59
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Jolii »

Ech cha ned antworte well ech noni gnue lang registriet be. Schrib jetzt halt mini ahgabe do: Jolanda Aregger uf mim Profilbeld ben ech met Sonnebrelle ond im Hendergrond gseht mer Schnee/Bärge.

cat3
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Sa 5. Mai 2018, 20:20
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von cat3 »

Hallo an die Neuen.
Ich bin immer noch am warten auf den nächsten US mit ETT. Befürchte immer noch das etwas nicht stimmt. Zum Glück stimmt mein Gefühl nur in 50% der Fälle, aber ins FB käme uch nur bei einem guten Ergebnis. Dort habe ich aber jeweils überhaupt keinen Überblick mehr und würde wohl vor allem mitlesen... Oder bleiben noch einige hier? Finde es viel angenehmer hier.
Ich bin immer noch etwas müde, aber langsam etwas weniger. Manchmal ein leichtes ziehen im Unterleib. Sonst nichts. Wie geht es euch so?

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Guten Morgen Cat

Warum hast du kein gutes gefühl? Wann war der letzte US?? Wann kannst du wieder hin zum ETT?

Ich denke die meisten hier sind bereits in die FB Gruppe gewechselt dort geht etwas mehr.. wir freuen uns wemm du nachkommst.. ich hoffe du kannst schnell zum Arzt und Siehst das alles in Ordnung ist..

cat3
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Sa 5. Mai 2018, 20:20
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von cat3 »

Den letzten US hatte ich vor 3 Wochen. Den nächsten mit ETT am nächsten Dienstag. Warum ich ein ungutes Gefühl habe keine Ahnung. Vermutlich wegen den beiden FGs dieses Jahr. Trau der Sache einfach nicht. Warum sollte es genau jetzt stimmen?

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Weil es genau jetzt der richtige Zeitpunkt dafür ist.. glaub an dein Weihnachtswunder.. es ist bestimmt alles in Ordnung.. ich Drück dich ganz fest.. und immer schön positiv denken..

cat3
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Sa 5. Mai 2018, 20:20
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von cat3 »

Danke.
Noch 6 Tage... Und bereits 2 Klassen haben es bemerkt... :roll:
Habt ihr auch schon einen sichtbaren Bauch? Find das so blöd, bevor man es offiziell verkünden will...

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Ich bin jetzt in der 9ssw gemäss ärtzin wohl eher schon 10 aber sie hat mich noch nicht vordatiert.. Gemäss Krümmel bin ich schon 4 Tage weiter..🙈
Heute morgen musste ich mich 4! Mal umziehen weil egal was ich anzog mann es gut erkennen konnte.. ich bim etwas genervt und muss mir heute dringend 2-3 grosse pullover holen..
Da wir am 26.11 endlich mal das komplette Team zusammen sitzen werd ichs wohl dann allen sagen.. bin dann zwar erst in der „11“ aber egal dann ist es raus und ich kanns eh nicht mehr lang verstecken..

Anbe92
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 28. Okt 2018, 07:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Anbe92 »

@cat.. mir gahts genau glich... ich han am 9.11 mini erst kontrolle gha und s herzli hett gschlage und alles isch sowit guet... aber ich fühl mich mega unschwanger han sozege kei azeiche und immer wieder es unguets gfühl :( ich bin jetzt afangs 9 wuche.. und han i einehalb wuche wieder en termin, will sie gmerkt hett wie verunsicheret dasi bin nach dere gschicht mit de eileiterschwangerschaft....
aber irgendwie müemmer immer positiv denke..

jenz89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Di 28. Mär 2017, 16:05
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von jenz89 »

Sorry, Mädels dasi da nüm so aktiv bin, aber isch gad vill los dihei und ode FB Gruppe ischs für mich übersichtlicher und agnrhmer... wird aber wieder regelmässiger da inegugge damit ich ned wieder FB Afrage verpasse🙈
@cat3 und @anbe92 ich drucke ganz fescht duume das alles guet isch, ihr hend das verdient nach dem waser duregmacht hend💗 Das chunt guet! Aber verstahne daser em nächste Termin entegefiebered. Nüm lang warte... Denn hender wieder Baby-TV 😍

Antworten