Juni 2019

Moderator: Züri Mami

Antworten
Maruna
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: Di 23. Okt 2018, 18:59
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Maruna »

Also mis Sportprogramm isch im Moment uf Null, willi so erschöpft bin und mit de Übelkeit no dezue 😬 und grad mit dem drohende abort vom zwilling hanis eh nöd no welle „provoziere“.

Ich mach aber sicher wieder Yoga später bis churz vor de geburt, halt schwangerschaftsyoga o.ä.

Ha gmeint am afang sell mer nöd so verruckt tue, grad well mer s Baby nonig gspürt und daher nöd genau cha ischätze, was em guet tuet und was nöd 🤷‍♀️

Aber solang die wohl fühlsch würdi säge, jedi so wies ihre guet tuet, ussert es git klari medizinische indikation degege.

jenz89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Di 28. Mär 2017, 16:05
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von jenz89 »

Wir sind die Juni Mamis:
ET/ Name/ Kanton/ Jahrgang/ wie vieltes Kind

2.6./cat3/ZH/82/3. (5.)
4.6./Butterfly8//88/2.
4.6. / Caroline alias Manon/BS/75/1. Kind (1 *)
4.6./ Sonnenschein91/ TG/1991/ 3.
5.6./Maruna/ZH/1988/1 &*
6.6/Boni90/ZH/1990/1 Kind
6.6 / Cleops / AG / 85 / 1.
6.6./ Smaa / AG/ '87/ 1. (2*)
6.6./Tilcara/VS/84/2.
6.6/ Ari/ AG/ 1992/ 1.
6.6./Jenz89/SZ/1989/2.
9.6/Binti/ZH/87/1./(1*)
12.6./ Loca/ TG/ 1987/ 2. (2*)
14.6/elischamiles/BS/1994/2
21.6./ Maus85 / TG / 85 / 2. (tocher mai16)
22.6./ Zappelina/ BS/ 1990/ 1
25.6./Moowgli81/81/1
27.6./CoRa86 / SO /1986/ drittes Kind / 1*
29.6./Happiness/TG/1987/3. (1*)
??/anbe2/ZH / 1992 / 1.
17.6./Session/GR/84/2.(1*)

Unsere * wir sind in gedanken bei euch
Mime
Pavitra
Rochmeitli

Bitte direkt i dere formatierig schicke, damit is nur cha ine kopiere.. danke!

jenz89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Di 28. Mär 2017, 16:05
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von jenz89 »

Guguseli

Wir sind unterdessen schon 8 Mamis in der geheimen Facebookgruppe, in der wir uns täglich austauschen😍

Wer Lust hat dabei zu sein gebt Bescheid 🤗 Dann sende ich euch eine Einladung.

Glg

Benutzeravatar
Ari
Junior Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 18. Okt 2018, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Ari »

Ich han gester min 2. Untersuech gha und es isch alles guet 😊 FA het zwar gmeint ich seg chli früehner dra als berechnet aber de Unterschied isch recht gering und drum wird de ET nöd apasst.
Mache bis jetzt yoga und han au scho mal chli weg Schwangerschaftsyoga gluegt. Würd glaubs ganz gern au im 'echte Lebe' anderi werdendi müetter treffe, i mim fründeskreis bin ich bis jetzt die Erst und die Einzig...

@jenz89 ich hab dir eine PN geschickt, ist die angekommen?

Cleops
Newbie
Beiträge: 17
Registriert: Fr 5. Okt 2018, 19:55
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Cleops »

@Ari Du bisch au na sehr jung :-)
Mir wohned im gliiche Kanton und händ de gliich ET, vllt laufed mir eus mal über de Weg? ;-)

cat3
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Sa 5. Mai 2018, 20:20
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von cat3 »

@ari: Froit mich, dass alles gut ist bei dir.

Wie geht es euch allen so? Smaa hast du nicht etwa heute wieder einen Untersuch? Hoffe immer noch alles in Ordnung.
Ich habe seit einer Woche starken husten. Jetzt noch mit leichter Heiserkeit. Heute und morgen unterrichte ich je 8 Lektionen danach werde ich wohl keine Stimme mehr haben... :roll: Von der Schwangerschaft merke ich ausser der Mündigkeit und einem Bäuchlein nichts. War aber auch bei meinen beiden Kindern so. In 2 Wochen have ich bereits den ETT geht irgendwie sehr schnell. Hoffe Babylein lebt und ist gesund. Mach mir da mehr Sorgen als bei den früheren Schwangerschaften...
Allen einen schönen Tag.

Smaa
Member
Beiträge: 157
Registriert: Fr 19. Mai 2017, 20:10
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Smaa »

@ari: schön das alles gut aussieht. Ein treffwn wäre sicher mal cool.

@cat3: warst du beim arzt oder fa wegen dem husten?
So zu unterrichten ist sch.... kenne dass ja auch! Aber jetzt bist du schwanger und musst vorallem auf dich und den bauchzwerg aufpassen!
Ja habe heute meinen 2.US bei 9+6.. *daumendrück*

Anbe92
Newbie
Beiträge: 25
Registriert: So 28. Okt 2018, 07:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Anbe92 »

@Ari suuuper das alles guet isch, dass freut mi! :)

@smaa drucke duume das alles guet isch hütt!

Ich han am Fritig min erste Untersuech und bin recht nervös und chli besorgt ob alles guet isch.. bis ufd müedigkeit, ab und zue mal es zieh ide Brüst und im unterlieb fühli mi immer na total unschwanger..

Benutzeravatar
Ari
Junior Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 18. Okt 2018, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Ari »

@alle danke eu fürs freue :)

@cleops na als SEHR jung würd ich mi jetzt nüm bezeichne :D aber das wär cool.

@anbe92 chunt guet!!

hoff dass bi eu au alles witerhin i.o. isch und drucke duume für die astehende Untersuechige. Min nächste Termin isch am 30. November, denn staht au de ETT a wenn ich das richtig verstande han...

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Hellooo

Schön das allne sowie guet gaht und das die Krümmel wachset und gedeieet.. 💕 isch uhh schön soviel positivs dörfe zlese..

Mir gohts sowiet au ganz guet.. hüt chli flau im Mage und sooo müed.. aber sust alles ok.. ich dörf am Mäntig wieder zur Kontrolle und dänn denki das idä nögschte 2-3 Wuche au dä gross Untersuech astoht. Mal luege, bin scho wieder ganz gspannt und hoffe sisch alles ok..

Eu en schöne schnelle Tag
Ich sitz nachli im Büro fest han sooviel Arbet und Zitdruck aber sooooo kei lust däzue will ich sooooo müed bin..😩

Smaa
Member
Beiträge: 157
Registriert: Fr 19. Mai 2017, 20:10
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Smaa »

Also min termin iscv super gsi. Alles guet :-) schline isch scho dopplet so gross wie vor 2 wuche. Also perfekt... und es het sich au schön bewegt und gwunke ♡
Min nechste termin isch ETT i 3 wuche am 28.11.

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Hey Smaa

Das freut mich zghöre das em würmli guet goht und alles in ornig isch.. ohh scho i 3 wuche ETT die Zit flügt..

Ich sgfühl ich han doch erscht gad dä Test gmacht und ets sind scho fast 5 wuche Vergange sit dänn..

maus85
Member
Beiträge: 102
Registriert: Sa 20. Sep 2014, 20:40
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Im schöne Thurgau

Re: Juni 2019

Beitrag von maus85 »

so schö soviel positiv ghöre i hoffe cha mi hüt nomitag au no mot positiver meldig ahschlüsä ha min 1 termin! zwar luägä recht positiv mini ss beschwerde sind wieder stärker worde! i bin aber trotzdem total nervös!
sternenkind nov. 14

1. Kind mai 16 :D
2×*

maus85
Member
Beiträge: 102
Registriert: Sa 20. Sep 2014, 20:40
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Im schöne Thurgau

Re: Juni 2019

Beitrag von maus85 »

so vo mir au positivs ha herzli gseh schloh! chlinä isch cchli chlinner 7+0 und rein rechnerisch wär i 7+4!
bin so froh
sternenkind nov. 14

1. Kind mai 16 :D
2×*

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

Hey Maus schön zghöre das au bi dir alles in Ornig isch..
Es isch sooo es schöns gfühl wemer das herzli gseht schlah.. ohh da sind mir gad beidi zimlich glich wiet.ich bin ets 7+3.. 💕

cat3
Junior Member
Beiträge: 56
Registriert: Sa 5. Mai 2018, 20:20
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von cat3 »

Freue mich, dass die US alle gut waren.
Wegen dem husten war ich nicht beim Arzt. Habe mich eibfach bei meinen Söhnen abgesteckt. Sie husteten maehr als 2 Wochen lang. Aber langsam wird es besser.
Ich habe dieses Mal wirklich Angst vor dem ETT. Entweder, dass das Baby nicht mehr lebt oder fast noch schlimmer, dass es nicht gesund ist. Weiss auch nicht wieso. Bei den letzten Schwangerschaften hatte ich das weniger stark... Habt ihr da auch manchmal Bedenken?

Smaa
Member
Beiträge: 157
Registriert: Fr 19. Mai 2017, 20:10
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Smaa »

So schön maus :-) wenn derfsch wieder gah?

@cat: ich weiss nöd. Bin no nie bis zum ETT cho. Aber ich han zgfühl es seg ois dasmal würkli vergönt dass alles guwt chunt

@me: ETT hani de scho bi 12+6. Unglaublich wies plötzli lauft

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

@cat: natürlich macht mer sich ab und zue Sorge ob alles guet isch.. aber ich weiss ned ich han sones inners Gfühl das alles guet chunt.. Mîr wüsset gnau wenn euses Wunder entstande isch und genau zu dem Zitpunkt hets gregnet und dä hani zu mim Maa gseit lueg dä Himmel brüellet wills hüt en Engel verlüret wo sich ufe Weg zu eus macht..
Und dä isch Geburtstermin au na kurz vor mim Geburi das nimm ich alles als zeiche das alles guet chunt..

@smaa; ja gell es goht plötzlich ganz schnell..

@me: bin froh dasi am Mäntig wieder verbi cha.. wür am liebste einisch idä Wuche gah.. Min Maa chunt immer mit er wett au däbi si und alles miterlebe so guet er chan.. Morn flüget mir uf Kopehage en kurzttrip bis am Sunntig..

elisaba
Newbie
Beiträge: 19
Registriert: Di 10. Jan 2017, 06:35
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von elisaba »

Ich muess mi leider vo euch verabschiede. S isch e fählgeburt. Ich wär jetzt in dr 9ssw, s isch aber ab de 6. nüme gwachse.
Bi rächt gfasst, has irgendwie gspürt.

Ich wünsch euch allne alles, alles Gueti witerhin!:)

Moowgli81
Member
Beiträge: 238
Registriert: Fr 25. Mai 2018, 16:27
Geschlecht: weiblich

Re: Juni 2019

Beitrag von Moowgli81 »

@elischamiles; mis herzliche Beileid das tuet mer unendlich leid.. ich wünsch eu ganz viel kraft und zueversicht fürd Zuekunft.. dicki Umarmig..

@katharinamartin: Du hesch dich bewusst bi eus gmulde? Mir sind e gruppe wo alli bereits Schwanger sind und im Juni so Gott will eusi Wunder bechömet..

Also bisch natürlich herzlich willkomme bi eus.. aber ich denke das eim ned gad motiviert inere Gruppe wo scho alli Schwanger sind.. es git es Hibbelforum für alli wo wend Schwanger werde und am Hibble sind..😍😘

Antworten