Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Nanou »

Seids ihr au so erschöpft zwische dure? Könnt am liebschte den ganzen Tag chille.... aber muss ordentlich schaffe .... freu mich auf meine Untersuchung nächsten Freitag dann schau ich mal ob ich mir net in meinem 2. Job mal ne AZ Reduktion hol... 50 -% aufs massieren .... denn nebst meinen 90% im office wird mir das so langsam etwas viel... so doof, dass man das net erzählen kann 🤪

Freu mich mega auf die 3 Monate Plus mit Energie - aber wott mi net beklagen mir isch zumindest net schlecht....

Sagt mal wie geht das mit eurer Fb oder WhatsApp Gruppe das Forum hier isch es bizz kompliziertes Format?

Kann mich da öppert hinzufügen ?

Nen schönen Tag liebe Mamis !!!
Zuletzt geändert von Nanou am Sa 22. Jun 2019, 11:27, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

So schön , so viel noi Februarmamis :D

Ja wer super wenn doch na es par ii oisi FB Gruppe chämtet.. Denke det chamer au chli offner schribe als da im Forum... oder we gseht das us mit de Whats App Gruppe? Sinder det scho es pari lilli20?

Liebi Nanou du bisch da absolut ned die einzig im "omi club" :oops: hihi nei spass ich find das super sind na anderi zuekünftige mamis da wo schochli elter sind. Ich werde nächst Wuche au 39 und es isch mis erste..

Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Nanou »

@Mira Bella
Das freut mi Mega das i da net so allei bin .... 🥰

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

.
Zuletzt geändert von Jil9 am So 2. Feb 2020, 15:02, insgesamt 1-mal geändert.

Lexii
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 16:25
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lexii »

Huhu ech wör mi au gern dezue gselle 😊 ben 28gi usem aargau ond werde zom erste mol mami 😁

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

wooow, soviel neui februar 2020 mamis!😍 allnä äs herzlichs willkomme!! 🤗

ja, für die wo lust händ, gits ä whatsapp-gruppe. die wo lust händ, derfed mir ä privati nachricht mit de nummere schicke, denn tuen ich eu zuäfüege. s'grüppli wachst stetig.. 🤗

Benutzeravatar
claudia89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 20. Jun 2019, 15:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von claudia89 »

Wooow da gaht ja richtig öpis mit so viel istieger 😍

@jil9: ich bi etz 7+1 und ha au en moment brucht zums wüki realisierä (isch au min erstä krümel 😍). Bin etz mega froh hani dä tipp vonere fründin agno und mich da gmeldet. Finds mega schön vo eu allnä zlesä und zgseh dases vielnä glich gaht wiä mir ☺️

@all: ich wünsch eu en schönä samstigabig und gnüsseden, wiä ich hüt, mit eunä liäbstä ❤️🤗

Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Nanou »

@Lilly20: kannsch du mir evtl. Mal a private message schicke ? Ich hab irgendwie no big die Rechte dazu - merci vielmal !

Würd Mega gern der WhatsApp Gruppe anschliessen 🥰

sandy01
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 23. Jun 2017, 15:35

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von sandy01 »

@mira bella ... i chiem gärn id fb gruppe bechume aber leider kei antwort vor @saereli, isch si no im forum aktiv?

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

a very warm welcome to all the new ones! ❤️

@sandy01
schick mir doch e pn mit dine fb agabe, denn sött ich dich chöne hinzuefüege.

@nanou
du muesch 5 biträg schriebe, damit du chasch pn verschicke.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

sorry ihr liebe, ha s forum grad chli vergässe nebst de FB und WA Gruppe🙈 Ha eu en FB aafrog gschickt und wenn ihr die anähmet denne chani eu hinzuefüege🤭

meeeega toll simmer so vill februar 20 mamis😍
@lexii vo wo bisch du im aargau?

Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Nanou »

Super merci für die Info :) dann schreib ich mal fleißig no 3 Post :)

Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Nanou »

Hat oeppert nen Tipp wann man sich neue BHs kauft meine fangen an Mega eng zu werde. Wott aber net drei mal welche go kaufe - Danke für nen Hinweis :)

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@nanou: han dir ä nachricht gschickt😊

Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Nanou »

@lilly: hab keine übercho
Zuletzt geändert von Nanou am Do 27. Jun 2019, 19:32, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

Nanou hat geschrieben: Sa 22. Jun 2019, 22:31 Hat oeppert nen Tipp wann man sich neue BHs kauft meine fangen an Mega eng zu werde. Wott aber net drei mal welche go kaufe - Danke für nen Hinweis :)
vilicht isch das ja öppis für dich. https://www.medela.ch/stillen/produkte/ ... e/still-bh
🌟 September 2016
💙 August 2017

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

I weiss s esch no früeh aber het ergend öpper onder euch d Familie oder Kollege scho iweiht? oder hender euch scho gedanke gmacht wie dasers machet?

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@jil
mir händs eigentlich no niemerdem gseit. aber ich hans nöd chöne für mich bhalte. 🙈 zwei gueti fründinne vo mir wüsseds drum scho. mir wartet jetzt sicher mal de erscht untersuech (12.7.) ab und entscheided denn, wenn mirs wem seged. min arbetgeber muen aber sicher bis i de 12 ssw warte. han mich nach zwei vorfäll mit ere arbetskolleginund de beide chefinne im büro dezue entschiede so lang wie möglich zwarte. wird denn gnueg schwierig die restliche mönet.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
claudia89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 20. Jun 2019, 15:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von claudia89 »

@zürimum: ou nei, tüänds dämfal schwierig? Ich ha ä kollegin wo regelrecht usägmobbt wordä isch vo ihrem chef. Schlussendli hät sie afangs mueterschaftsurlaub kündigung anägleit will sie nüm hät mögä zrug gah 😔 er hät so ussagä gmacht wiä "binere schwangere frau chauft doch niemer es auto" (sie isch autoverchäuferin gsi). Ich hoff du häschs dän doch besser!

@jil9: aso ich has minere familiä gad churz nachem positiv testä gseit. Zudem 2 guätä fründinnä vo mir wonis nöd ha chönä zrugbhaltä 🙈😅 das sind für mich diä lüüt woni au wür welä um mich ha wän mer di nögstä wuchenä en negativä bscheid sötet übercho 🙏

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@clöö
hmmm... im fb würd ich de beziehigsstatus mim gsvhäft uf "es ist kompliziert" istelle. 😉 mini chefin hät mir vor churzem grad no gseit, dass mr mit zwei chind mües ufhöre schaffe. 🙄 sie het selber kei chind/partner und lebt nur fürs gschäft. sie baut im moment mega uf mich, weg de neue teamorganisation - han ich wieder meh verantwortig. sie hät mir sogar per juli e usserordentlichi lohnerhöchig geh, wo ich vermuetlich nöd becho het, wenn sis scho gwüsst hett. 🙈 leider stimmt für mich sit de umorganisation au s'team nümm so würklich. glaub es isch vilicht glich jetzt öppe ziit zum det ufhöre - müesst denn eifach öppis neus ha!
🌟 September 2016
💙 August 2017

Antworten