Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hallo glück_2020. au dir herzlichi gratulation zur ss. wenn du wegem elevit durchfall häsch, würd ich dir empfehle es anders produkt uszprobiere. mir wird zb vo burgerstei immer schlecht. wie gahts dir susch? lg
🌟 September 2016
💙 August 2017

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

@Baerli
do gohts mer glich we der metem schaffe, cha mer da au ned vorstelle, sett de Lehr 100% am schaffe ond nöchscht johr plötzli nöme?
Da au i us de region aarau be wörd sech do secher öpppis irechte loh;)

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

[quote=zürimum post_id=7722003 time=1564659743 user_id=58295]
hallo glück_2020. au dir herzlichi gratulation zur ss. wenn du wegem elevit durchfall häsch, würd ich dir empfehle es anders produkt uszprobiere. mir wird zb vo burgerstei immer schlecht. wie gahts dir susch? lg
[/quote]

Hoi zürimum

Danke und dir natürli au es gratuliere vo herze !
I cha bim arzt aglüte und er hät gmeint i sölls jetzt am obig vorem esse neh anstatt am mittag nochem esse. Etz häts die 2 täg klappet, mol luege obs bliibt. Jooh und wies mer goht hmm :D also so jede 2-3 tag bini extrem müed und schlof am 7ni ih bis am morge 7ni :) nüm normal :D und letsch wuche hani es mega steche gha und cha den am arzt aglüte und er hät gmeint jo da säg guet solangs kei bluetige hät. Da züg säg sich jetz am usdehne (ersti schwangerschaft). Und wenn i nüt gspür wie gest denn schieb i scho panik wieso i nüt gspür - typisch ich :lol: .

wie gohts dir? was hesch du für wewehli? i bi übrigens au us züri, glg

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

Hii,

i cha wölle froge wer d'erfahrig mit dem pränatale test hät? i bi 28gi und gsund und mini und sini familie sind au all gsund und de arzt hät gseit er wird de normal ersttrimestertest i de 12ssw wuche mache und hät mir nocher no es prospekt id hand druckt und gmeint jo säb chönt mo au zuesätzlich mache, kostet ca 600.- und wird den sDNA vom chind usefiltriert und glueget ob alles iO isch. i bi etz mega verunsicheret ob i da mache söll oder nöd. hät da öppert gmacht?

glg

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020
bi mir spanned mini brüscht und ich han richtig fieses ruggeweh. au merk ich grad wenn ich zwenig gesse und trunke han, denn wirds mir amigs so chli komisch. au han ich immer wieder es zieh i de buchgägend - mal meh mal weniger. susch gahts mir guet, mir freued eus so fescht uf euses zweite wunder. mir wohned im chreis 7 und ihr?

zu dinere frag wege pränataleteschts. ich han erfahrig mit ere chorionzottenbiopsie und ich wettis nie meh müese mache. für mich isch es ganz schlimm gsi. ich wird de normali ett inkl. bluettescht mache. ufgrund vo mim alter (37) wird de bluettescht es höchs risiko ageh, und das au wenn d'nackefalte unuffällig isch. bedütet dass ich denn no de nipt - zahlt vo de kk - wird mache. de choschtet mines wüssens aber 1000. so wie du das schriebsch tönts für mich aber jetzt meh - nach eme zuesatzverchauf vom fa als nach würklich öppis notwendigem. und alles gsehnd die teschtsch au nöd - sind ja kei 🔮
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
kuntergraudunkelbunt
Member
Beiträge: 130
Registriert: Do 2. Apr 2015, 05:55
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von kuntergraudunkelbunt »

Mein ETT wird aufgrund der Ferien erst in der 14. Woche stattfinden (13+4), ist das nicht ein wenig spät? In der letzten SS hatte ich den irgendwo zwischen 12. und 13. Woche.
Bild

Benutzeravatar
fa_ma_re
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 09:19
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von fa_ma_re »

Hallo mini Liebe!
Ich meld mich mich au wieder mal...
Ich han letscht wuche leider müese mittere Mage-Darm-Gripp kämpfe. Bin dem entsprächend immerno rechd groggi, gooht mer aber wieder guet.
Was mich sitem Samstig aber (wieder) plaged isch es suure Ufstosse. Ich schriebe aber wieder, well ich scho vor de SS en Reflux gha han und das drum leider eis alt bekannts Liide isch bi mir. Drum mach ich mir da au kei Gedanke drüber. Han scho sit em erst FA-Termin es Medi degege becho, woni neh darf.
Eusem chline Wunder gohts sowiet guet.
Die Wuche stoht bi eus denn au de 1.Trimestertest ah. Freu mich scho zum de Wurm im Ultraschalle endlich wieder z'gseh!

wie gohts au so?

Janw
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Do 30. Nov 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Janw »

Hallo zäme
Ich getrau mi jetzt doch au zschribe. Mir erwarted am 15.2. euses 2. Wunder. Euse chli isch erst grad 1 worde. Ich bi 36i und mir wohned im Züri Unterland. Ich wär au am whatsapp und gheime FBI gruppe interessiert. Freu mich mit eu zschribe und ustusche wies änand gaht.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

zumindest mer gohts tip top
kei überlekeit, kei schmerze, nichts. am 19. stoht de 2. untersuech ah ond wenn de alles guet esch weihe mer eusi Familie ih ond min arbetgeber. vor dem moment grauts mer nochli. sowiit hani alles guet chöne verstecke, ha komischerwiis 2 kg abgnoh.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

mir gahts sowit guet. merk immer grad wenn ich zwenig gesse und trunke han denn wirds mir nämlich schlecht und trümlig. han sit es paar täg guet ruggeweh im untere rugge und grausami nackeverspannige. muëhsam! min nöchste termin isch am 16.8. mit ett. morn muen ich mim ag mitteile, wie ich wett witerschaffe. bin gspanne wie das usechunt.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

@zürimum - i welere wuche bisch du dass es scho am AG seisch? mir hät mo grote i söll warte bis zu de 12te..aber i werds nocher gad säge well i denk i wöt fair sie und erwart dass er au den fair isch und jo,mol luege obd rechnig ufgoht

süscht gohts mi super, chli müed...und jede morge tast i mini brüst gschwind ab und denke tuet weh, isch guet" :D

i mach momentan mega viel mit kollegine ab und i mues erlich säge, i nimms mir immer vor es nöd zverzelle aber irgendwie ghörts etz eifach dazue und denn säg is immer, mengmol ärger i mi im nochinein aber jo, blöd :)

i bi gspannt wa ihr vom ETT verzellet und wär froh um erfahrigsbricht ob er de nipt gmacht händ

machet ihr sport? i bi so viel am schlofe und beweg mi NULL well i eifach todmüed bi, und cha e schlechts gwüsse weg dem

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020
ich bin jetzt i de 13 ssw und has mim ag bereits nach erschte us i de 10 ssw gseit. wenns nöd guet wäri, denn würdeds ja eh au mitbecho. also vo dem her - spielts wie kei rolle. und mir händ so viel sache besproche und planet und irgendwenn han ich nümm chöne so tue als ob ich denn debi bin.

sport isch jetzt übertriebe. ich gang 1x i de wuche is yoga. det bin ich aber die letschte beide mal igschlafe 🙈

han mich geschter no mit ere kollegin unterhalte, sie schaffed inere fraue/kinderwunschklinik. sie meint wenn nackefalte und nasebei unuffällig isch und alles andere wo mr gseht sött da isch, eim en bluettescht nur no tuet verunsichere. wird drum nach de nackefalte nomal überlegge und denn entscheide.
🌟 September 2016
💙 August 2017

biinle
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mo 5. Aug 2019, 21:46

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von biinle »

Hallo!

Gibt es für ET Februar 2020 eine FB Gruppe? Andere soziale Portale sind nicht so meins. Ich würde mich über einen Austausch mit Mamis ET Feb. 2020 freuen.

Kurz zu mir: Ich bin 31 Jahre alt, wohne in der Zentrlschweiz und habe bereits einen bald 2,5 jährigen Sohn.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@biinie / @janw
zersch mal herzlichi gratulation zur ss. 🥰 es git e gheime fb gruppe wie au e whatsapp gruppe. wenn ihr 5 biträg gschriebe händ, chönd ihr mir e pn mache und ich chan eu hinzuefüege. bruche eifach eure whatsapp name (am beschte mit beschriebig vom profilbild, falls es eu mehrmals git 😉) oder handynummere.

wie gahts eu?
🌟 September 2016
💙 August 2017

chiquita
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 10. Jul 2019, 11:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von chiquita »

Das Thema Sport beschäftigt mi ou zimli. Isch mini erschti SS. Ig ha bisher tanzet/turnet und Mannschaftssport gmacht. We me recherchiert gseht me nume, weli Sportarte guet wäre ir SS, aber Yoga, Walke, Schwümme etc. isch nid so mis, ou wenni mi jetzt chli meh ufs Velo odr zume Spaziergang zwinge. Het öper Erfahrige mit Mannschaftssportarte ir SS? Mini FA seit, das sig keis Problem und ou wenn ig kei Luft meh bechume, s Chind bechöm immer no gnueg Suurstoff. Bi zimli hin und her grisse, ha planet, no id Trainings z ga, aber kei Wettkämpf meh z mache, so wirdi chli zu Bewegig motiviert.

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

@zürimum - du hesch absolut recht mit dinere begründig, das hani mer au scho überleit. aber irgendwie wenn i dra denk em da zsäge fitzts mir gad dur de mage :D und i bi etz für de arbetgeber zum dümst mögliche ziitpunkt schwanger bzw werd i de busyseason abwesend sii...ups :)

danke für dis feedback bzw nipt. jo i cha au denkt da säg doch nöd so nötig wenn mo "jung" isch. also i mues es so säge, wärs mir vo de KK zahlt wör is mache ohni züberlegge. aber für da geld chani s'chinderzimmer teilwiis irichte...

@chiquita- min arzt hät gmeint nüt wo so ruckartige bewegige muesch mache, bzw kei ballsport...und wegem schnufe, er hät gmeint wenn i kei luft bechum isch es denn scho zviel.. und i cha mer denkt, spintsch i mach doch nie so fest sport :D und er hät glaub mini gedanke gläse und gmeint "goht den schneller als Sie denket"

Benutzeravatar
fa_ma_re
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 09:19
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von fa_ma_re »

Also ich mache sit Jahre eimal i de Wuche Pilates und han jetzt ahgfange am Abig, zeme mitem Maa no en Spaziergang zmache.

Ich bin jetzt i de 13 Ssw und has mim AG scho ziemli früe gseit gha. Glaubs so i de 8 Ssw. Aber seb au meh well mer eifach gad chli halbjahresplanig gmachd hend...

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

kuntergraudunkelbunt hat geschrieben: Fr 2. Aug 2019, 22:12 Mein ETT wird aufgrund der Ferien erst in der 14. Woche stattfinden (13+4), ist das nicht ein wenig spät? In der letzten SS hatte ich den irgendwo zwischen 12. und 13. Woche.
ich han min ett au ersch bi 14+1. denk das wird scho ok sie. wiso meinsch dass es zspat isch?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020
es passt doch irgendwie nie würklich für en arbetgeber. mini beide chefine händ sich trotzdem sehr für mich gfreut und mir lueged denn am 22.8. wies nachem mu söll witergah. plane chan mr das halt au da nöd würklich. hüt händ mir mini stv. informiert, au sie hät u freud gha und morn tüend mir denn no s'team informiere.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
kuntergraudunkelbunt
Member
Beiträge: 130
Registriert: Do 2. Apr 2015, 05:55
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von kuntergraudunkelbunt »

zürimum hat geschrieben: Di 6. Aug 2019, 17:25
kuntergraudunkelbunt hat geschrieben: Fr 2. Aug 2019, 22:12 Mein ETT wird aufgrund der Ferien erst in der 14. Woche stattfinden (13+4), ist das nicht ein wenig spät? In der letzten SS hatte ich den irgendwo zwischen 12. und 13. Woche.
ich han min ett au ersch bi 14+1. denk das wird scho ok sie. wiso meinsch dass es zspat isch?
Han gläse das für de US und s Messe vo de Nackefalte eis bis zwei Wuche vorher ideal wär. Aber ebe, d FA wirds scho wüsse ;-)
Bild

Antworten