Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

i weissau ned wenis beschriebe sell. i be nie defoh usgange das sech öpper ned freut. i fühle mi eifach ned wohl debie. well glaube so rechtig demet grächnet het niemer i be nie so de "jööö, log mol da baby i wett au so eis" typ gsi

Benutzeravatar
kuntergraudunkelbunt
Member
Beiträge: 130
Registriert: Do 2. Apr 2015, 05:55
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von kuntergraudunkelbunt »

Jil9 hat geschrieben: Mo 26. Aug 2019, 18:51 i weissau ned wenis beschriebe sell. i be nie defoh usgange das sech öpper ned freut. i fühle mi eifach ned wohl debie. well glaube so rechtig demet grächnet het niemer i be nie so de "jööö, log mol da baby i wett au so eis" typ gsi
Muss gerade ein wenig schmunzeln. Das war bei mir vor dem ersten Kind auch ähnlich. Und nicht wenige zeigten sich dann auch überrascht als wir die SS verkündeten. Meine Grossmutter Fragte meine Gotte damals sogar noch ob sie denke dass ich es schaffe (mit dem Kind) :lol: . Naja aber ist ja alles easy, unterdessen haben alle auch gemerkt dass ich wohl nicht die schlechteste aller Mütter bin 🙈😂
Bild

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@jil9
ich hoff dir gahts mittlerwile es bitz besser. ich verzell dir wohl besser nöd wie min arbetgeber reagiert hät resp. jetzt tuet. ich hoff fescht für dich, dass das bi di andersch isch und das gits - ghörs immer wieder! ich han übrigens bi mine eltere au chli bammel gha aber meh jetzt als bim erschte. mir händ leider bitz es komplizierts/agspannts verhältnis - mir lebed gar nöd wie sie und gsehnd vieles viel positiver als sie. es bispil vo hüt, wo ich ihne glich no vom gspröch mit mim arbetgeber verzellt han und ich offebart han dass ich nümm zrugg will, seit min papi "muesch aber au zersch en arbetgeber finde, wo dich mit 2 chind no istellt." 🙄 sie freued sich scho für eus - zeiged mir aber nur problem uf anstatt e lösig. so sinds halt die zwei.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

hoi zämme

dörf i eu um hilf bitte?!! i cha erst etz mis ETT resultat becho und i bi so verwirrt dass i eigentli nur de ganz tag brüelet han.

de grund isch : ich bi 28gi, de NT-Wert isch 1.2mm. und etz hät mir de arzt aglüte und gseit :

gemäss mim alter isch snatürliche risiko 1:720 (da risiko isch jo meeega hoch für 28gi, nöd??? )
gemäss bluetwert mit allem zämme isch srisiko chliner bzw 1:900

i cha gmeint alles unter tusig isch schelcht? chönd ihr mir helfe? i bi so verzwiiflet, i weis weder wa denke noch wa mache...

danke!!!

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020 ich denk grad ganz fescht a dich aber lass dich nöd verruckt mache. nt isch nöd uffällig und s'ander isch e risiko berechnig. wenns in % umrechnisch, denn schints scho gar nümm so schlimm 0.13% oder 0.11% isch u tüf. oder nomal andersch agluegt, du müestisch 720/900 chind gebäre wovon eis denn öppis hett. was hät din fa gmeint?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

@zürimum - danke dir viel viel mol für dini schnell antwort!! Also 1:900 heisst, vo 900 fraue mit genau gliche wärt gebärt eini es chind mit T21. Und vlt bini eini vo dene 899 glückliche oder ebe nöd. Was hesch du für es risiko gha?

Glg

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

was het denn de arzt dezue gseit?

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

zürimum hat geschrieben: Di 27. Aug 2019, 16:20 @jil9
ich hoff dir gahts mittlerwile es bitz besser. ich verzell dir wohl besser nöd wie min arbetgeber reagiert hät resp. jetzt tuet. ich hoff fescht für dich, dass das bi di andersch isch und das gits - ghörs immer wieder! ich han übrigens bi mine eltere au chli bammel gha aber meh jetzt als bim erschte. mir händ leider bitz es komplizierts/agspannts verhältnis - mir lebed gar nöd wie sie und gsehnd vieles viel positiver als sie. es bispil vo hüt, wo ich ihne glich no vom gspröch mit mim arbetgeber verzellt han und ich offebart han dass ich nümm zrugg will, seit min papi "muesch aber au zersch en arbetgeber finde, wo dich mit 2 chind no istellt." 🙄 sie freued sich scho für eus - zeiged mir aber nur problem uf anstatt e lösig. so sinds halt die zwei.
ou nei was esch de passiert? i has die woche au hender mi brocht, onder 4 auge hanim direkt ond ohni omweg gseit i be schwanger (kei ahnig we höch mi puls det gsi esch) er esch mega verschrocke het aber gratuliert ond gseit er wörd sech fröie weni weder wörd cho ond er düis met sim chef bespreche. was selli säge, ergend en entscheidig werd falle ond die chani eh ned beiflusse. das dänke helft mer besser demet umzgoh...

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020
mis risiko isch uf t21 1:15'000 / t18 1:900 / t13 1:10'000 berechnet worde. also es sehr grings risiko. ja irgendwie so chan mr das au säge. was hät din fa denn gmeint? söttsch es mit em nipt odere enere fruchtwasserpunktion no gnauer abkläre?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@jil9
ess gspröch für nüt und ich han jetzt s'gfühl dass mr mich gar nümm will aber leider nöd chan chünde. ich hans zimlich emotionslos entgegegno und bin wieder eimal meh am punkt aglangt, dass es würklich zit isch zum gah. ich han zersch gseit was ich mir alles chönt vorstelle... 8 wuche unbezahlt ahänke - staht bi eus im manual / 50-60% mit eim tag ho / verschiedeni bereich wo mich interessiered. denn frögt sie mich was isch wenn de unbezahlt nöd bechunsch, was wenn ho nöd gaht - glaub sie hät welle ghöre, dass ich denn nümm chum. han denn nur gseit, denn mües mrs nomal aluege. denn verzellt sie, wie si i de vergangeheit immer uf eusi wünsch rücksicht gno hät und das jetzt aber nümm chan - seg mir doch grad, das mich nüm willsch!

ahja und sie sueched jetzt öpper wo min job ime 100% pensum macht. 🙄
🌟 September 2016
💙 August 2017

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

zürimum hat geschrieben: Di 27. Aug 2019, 22:09 @jil9
ess gspröch für nüt und ich han jetzt s'gfühl dass mr mich gar nümm will aber leider nöd chan chünde. ich hans zimlich emotionslos entgegegno und bin wieder eimal meh am punkt aglangt, dass es würklich zit isch zum gah. ich han zersch gseit was ich mir alles chönt vorstelle... 8 wuche unbezahlt ahänke - staht bi eus im manual / 50-60% mit eim tag ho / verschiedeni bereich wo mich interessiered. denn frögt sie mich was isch wenn de unbezahlt nöd bechunsch, was wenn ho nöd gaht - glaub sie hät welle ghöre, dass ich denn nümm chum. han denn nur gseit, denn mües mrs nomal aluege. denn verzellt sie, wie si i de vergangeheit immer uf eusi wünsch rücksicht gno hät und das jetzt aber nümm chan - seg mir doch grad, das mich nüm willsch!

ahja und sie sueched jetzt öpper wo min job ime 100% pensum macht. 🙄
das duet mer leid för de i hoffe es fende sech doch no en lösig. i be au gspannt uf mis "urteil". es het de em öbrige ned glängt dasis mim vorgsetzt gseit ha i muesses sim vorgsetzte au no persönlech säge... au wemer so medie lesst hani s gfühl goht wörkli ned emmer alles met rechte dinge zue ond her ond das obwohl i d unternehme doch au es stöckwiit verstoh cha. i hoffe es het i eusem gröppis en hufe wo besseri erfahrige gmacht hend!

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

@zürimum & Jil 9

i cha mi eu aschlüsse mit eurne sorge. und tuet mer leid dass es bi eu au nöd so wunschgemäss, so wie mo sich da 12 wuche lang usgmolet hät, klappet. i cha en mega mega mega coole und entgegekommende chef. und cha denkt da wird gar kei problem, chas em gseit, und er hät mir uf da gseit er häg kündt - i bi us allne wolke gheit. etz cha mir keine säge was mit üs/mir passiert...er hät gmeint i söll warte bis en nochfolger gfunde händ...aber da isch irgendwenn afangs nöchst johr..i mag nöd so lang im unwüsse läbe..

bezüglich minem ETT...i sägs eu da isch so e schiss situaiton..mini wert sind 1:950 schlussendli ... und uf dere analyse wo i etz schwarz uf wiis cha, stoht kei verdacht uf T21 aber wenn mo zwische 1:300 und 1:1000 isch, isch en NIPT in erwägig zu ziehe. und etz hani scho bluet abgeh und da igschickt zmache...et mues i ca 2 Wuche warte, i hoff er chumt frühener... händ ihr erfahrige ob de ergebnis würkli erst i 2 wuche chömet...uf de homepage vo dere Prendia stoht 1 Wuche, bi verwirrt..

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020
willsch du denn bi dim arbetgeber bliebe? ich will nach dem disaster definitiv nümm und wird alles dra setze en neue arbetgeber zfinde für nach em mu, so uf august/september. bi mim aktuelle arbetgeber säg ich jetzt aber no nüt, sie sueched ja eh öpper für mich... 🙄

häsch du die tescht selber müese ischicke?

@jil9
was hät denn de vorgsetzti vom vorgsetzte gmeint?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

@zürimum - jo es isch ebe so dass i mega gern wör do schaffe, i find es isch e super location, min maa schafft au i de nöchi und de betriib isch eigentli cool, nur isch jetz eifach es riise frogezeiche wa mit mir passiert - i wart etz uf de NIPT und nocher red i mit de GL und wöt wüsse wies usgseht

jo, i cha en möse selber ischicke, aber i verstoh nöd wieso :D cha denkt jo easy mach i scho, cha eher denkt die sind fuul zum ufd post goh

du hesch de scho gmacht, gell? wie schnell hesch en gha?

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@glück_2020
isch bi dim arbetgeber denn teilziit möglich? denn sötts ja sicher au nachem mu es plätzli für dich ha. druck uf all fäll d'düme! 🤞#fingerscrossed

ich han en nöd gmacht. will mini wert nöd uffällig gsi sind. ich hett ihn denn müese selber zahle und das isch es mir nöd wert. das isch aber komisch. ich han ja vo es paarne ghört, wo de tescht händ müese mache und det häts immer de fa i gschickt und denn au bscheid geh. komisch. denn muesch aber wohl sicher länger warte. denk a dich.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

@zürimum
jo gratuliert. hanem de gseit i well weder chi de heter gmeint söllem säge wenn und wie vell de düie sis prüfe öbs möglech esch.
aber hey mini arbetsgspändli händ sech mega gfröit <3 da het guet do!
er machet mer met de testresultat chli angst. i be so nervös gsi wo si aglütet het s einzige woni wohrgnoh ha esch gsi, "esch also alles guet si münd sech kei sorge mache" die genau zahle weissi aber nöme

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@jil9
ich glaub du muesch dir kei sorge mache. susch hettets dir öppis anders gseit und die gnaue zahle sind denn au total überflüssig.
wenigstens prüefeds es bi dir 🙄 bi mir hets ja gheisse "ich chan mini abteilig nümm um mini mitarbeiter baue" - als ob sie das je gmacht hetti 😂 wettsch du demfall zrugg nachen mu? wieviel?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

ja, i ha mi job mega gern :) vellecht so 2 täg pro woche, em beschte fall chani aber nach de geburt ca. es halbs johr pause mache. i weisses ned genau. es werd sech zeige vellecht chani mer nach de geburt au garnöme vorstelle zschaffe. :lol: i weisses wörkli ned momentan duet de gedanke de job zverloh aber fasch echli weh

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@jil9
was schaffsch denn du? ich bin nur froh, wenn die ganzi pharse endlich es endi het. werded wohl no langi 6 mönet! ich wett au zuekünftig chli verantwortig chöne überneh und am ball bliebe, für denn wenn ich wieder meh chan go schaffe. chan mir aber au guet vorstelle 6 mönet dihei zbliebe und denn wieder azfange. mal luege was euses budget bis denn hergit.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

@zürimum
nüt speziells, stink nornale Bürojob :)

Antworten