Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Mama87
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 9. Jul 2019, 15:17
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mama87 »

Das gaht mir imfall genau gliich mit em Wach sii. Ich hanaber scho 2 Chind (Mai 2017 und August 2018) und han das i beidne andere Schwangerschafte i de erschtä 14 Wuche gha, nacher besserets. I derä Schwangerschaft jetzt ischs aber fascht am schlimmschte :-)

Mama87
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 9. Jul 2019, 15:17
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mama87 »

Chasch mich evt au i die Facebookgruppe näh? "Ju Biene" isch min Name.. (chan au kei nachrichte schicke uf swissmom)

Mama87
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 9. Jul 2019, 15:17
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mama87 »

Hallo zäme

Ich bi neu da, han bereits de 1. Termin bim FA gha vor ca. 1 Wuche. Bi eus isch es di 3. Schwangerschaft. Han scho 2 Söhn (Mai 2017 und August 2018). ET isch de 9. Februar, es wird aber en Kaiserschnitt gäh (1. Schwangerschaft nach 15 Stund Wehä en Notkaiserschnitt und 2. Schwangerschaft Steisslag und somit wird di 3. Geburt automatisch zume Kaiserschitt).

Ah und ich bin us Züri (aber vom Land) :-)

Hobbes20
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Fr 5. Jul 2019, 15:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Hobbes20 »

Herzlich willkommen demfall😊

@sareli chan mer dier en afrag über fb schicke für gruppe?

chiquita
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 10. Jul 2019, 11:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von chiquita »

ig due mi iz ou mau hie mäude, isch no spannend, was me da so aus cha läsä. :D mim partner wirds mängisch scho fasch z viu, wiu ig so viu über d schwangerschaft lise, isch üses erschte mau. :wink: ig ha zwar ou so aui üebleche symtpom, aber s schwirigste isch für mi fasch s lüge und verheimleche. obwous im mim umfäud scho paari wüsse... :? bi de froh, wenni ändlech offe dermit cha umga...

Hobbes20
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Fr 5. Jul 2019, 15:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Hobbes20 »

Wem seisch das.... das isch au das mit dem wo ich mega müeh han... vorallem hämmer jetzt ei iladig um di ander oder suscht en alass😑

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

chiquita hat geschrieben: Mi 10. Jul 2019, 11:32 ig due mi iz ou mau hie mäude, isch no spannend, was me da so aus cha läsä. :D mim partner wirds mängisch scho fasch z viu, wiu ig so viu über d schwangerschaft lise, isch üses erschte mau. :wink: ig ha zwar ou so aui üebleche symtpom, aber s schwirigste isch für mi fasch s lüge und verheimleche. obwous im mim umfäud scho paari wüsse... :? bi de froh, wenni ändlech offe dermit cha umga...
do dronder liid i au chli.
s mami het geschter gfrogt öbi abgnoh ha, de brüeder het gseit mer sette de no einisch euses Europa-Park weekend plane, em gschäft wärde au scho plän und termine för em 2020 gmacht ond i denke mer emmer, wenn ehr wösstet....

Benutzeravatar
DB2
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Sa 6. Jul 2019, 17:53
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von DB2 »

Jil9 hat geschrieben: Mi 10. Jul 2019, 13:44
chiquita hat geschrieben: Mi 10. Jul 2019, 11:32 ig due mi iz ou mau hie mäude, isch no spannend, was me da so aus cha läsä. :D mim partner wirds mängisch scho fasch z viu, wiu ig so viu über d schwangerschaft lise, isch üses erschte mau. :wink: ig ha zwar ou so aui üebleche symtpom, aber s schwirigste isch für mi fasch s lüge und verheimleche. obwous im mim umfäud scho paari wüsse... :? bi de froh, wenni ändlech offe dermit cha umga...
do dronder liid i au chli.
s mami het geschter gfrogt öbi abgnoh ha, de brüeder het gseit mer sette de no einisch euses Europa-Park weekend plane, em gschäft wärde au scho plän und termine för em 2020 gmacht ond i denke mer emmer, wenn ehr wösstet....
ou ja, da freu mi au druf, weni nienets meh was muen verschwiege und mer die erste kritische wuche hinter ois händ.
mini eltere und d'schwöschter wüsseds aber scho und au mini besti fründin. Eifach die lüt, mit dene ich au wet drüber rede, falls was schief gat.

Benutzeravatar
fa_ma_re
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 09:19
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von fa_ma_re »

Hallo ihr liebe! Ich meld mich au wieder mol. Mir hend morn de 2. FA-Termin. Dasmal mit Maa…

Ich han im Moment etremi Blähige… :roll: bin ständig am umefurzte und rülpsä (tschuldigung für de usdruck)…. :oops: Isch das "normal"? Het das suscht au öpert?
Es isch ja nid schlimm. Aber es isch halt eifach mengmol chli unahgneh. Und au wenn ich und min maa susch würklich kei Hemmige hend was das ahbelangt :lol: ischs mer langs au vor ihm unahgnehm, wells so viel isch.

Und no was anders... So wie das usgseht, hend ihr e FB-Gruppe... wie chum ich i de ine? :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

hets en spezielle grund daser bem 1. termin ned debie gsi esch? I froge nor so blöd well i ha mim partner gseit er chön bem erschte au debie si.

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

fa_ma_re hat geschrieben: Do 11. Jul 2019, 11:36 Hallo ihr liebe! Ich meld mich au wieder mol. Mir hend morn de 2. FA-Termin. Dasmal mit Maa…

Ich han im Moment etremi Blähige… :roll: bin ständig am umefurzte und rülpsä (tschuldigung für de usdruck)…. :oops: Isch das "normal"? Het das suscht au öpert?
Es isch ja nid schlimm. Aber es isch halt eifach mengmol chli unahgneh. Und au wenn ich und min maa susch würklich kei Hemmige hend was das ahbelangt :lol: ischs mer langs au vor ihm unahgnehm, wells so viel isch.

Und no was anders... So wie das usgseht, hend ihr e FB-Gruppe... wie chum ich i de ine? :)
Das mit de Blähige kenni au sehr guet. 😂 es isch normal het mer d Fraueärztin gseid. Extrem viel Fraue liedet ide Schwangerschaft au under Verstopfige. Gid gwüssi Nahrigsmittel wo guet sind bi Blähige und sie chli lindert.

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Jil9 hat geschrieben: Do 11. Jul 2019, 13:06 hets en spezielle grund daser bem 1. termin ned debie gsi esch? I froge nor so blöd well i ha mim partner gseit er chön bem erschte au debie si.
Min Partner het bim erste Termin au scho chönne debi si, es isch sogar erwünscht. Bim erste Termin bechunsch viel neui Informatione wo de Partner au wüsse sett. :)

Benutzeravatar
fa_ma_re
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 09:19
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von fa_ma_re »

[quote=Jil9 post_id=7719624 time=1562843173 user_id=58366]
hets en spezielle grund daser bem 1. termin ned debie gsi esch? I froge nor so blöd well i ha mim partner gseit er chön bem erschte au debie si.
[/quote]

Nei hät kein spezielle Grund gha. Ich han ihm au gseit das vo mir us au bi jedem debi si chan, wenn er das wot. Min FA hät mir am Telefon gseit gha, das er de "gross" Infoblock" bim zweite Termin macht. Bim erste Termin hät er eifach wele luege ob de Wurm am richtig Ort isch und hät gad no en undersuech gmacht gha.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

danke euch vell mol, am 22. esches be mer de au ändli so wiiit

Hobbes20
Newbie
Beiträge: 10
Registriert: Fr 5. Jul 2019, 15:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Hobbes20 »

fa_ma_re hat geschrieben: Do 11. Jul 2019, 11:36 Hallo ihr liebe! Ich meld mich au wieder mol. Mir hend morn de 2. FA-Termin. Dasmal mit Maa…

Ich han im Moment etremi Blähige… :roll: bin ständig am umefurzte und rülpsä (tschuldigung für de usdruck)…. :oops: Isch das "normal"? Het das suscht au öpert?
Es isch ja nid schlimm. Aber es isch halt eifach mengmol chli unahgneh. Und au wenn ich und min maa susch würklich kei Hemmige hend was das ahbelangt :lol: ischs mer langs au vor ihm unahgnehm, wells so viel isch.

Und no was anders... So wie das usgseht, hend ihr e FB-Gruppe... wie chum ich i de ine? :)
Stimmt we chund mer i die fb gruppe ine😊

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

Ihr dörfet mir gern e Nachricht schicke für d FB gruppe 😁 ihr münd vorher eifach 5 biiträg gschribe ha do im forum, dass me cha nachrichte verschicke🙈 denne füeg i eu hinzue👍

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

es herzlichs hallo a alli neue februarmamis. für die wo id'whatsapp gruppe möchted, dörfed ihr mir gern em pn mache. ihr müend aber 5 biträg gschriebe ha, zum chöne pns zverschicke. ahja die wo i beides also au id fbggruppe möchtet, die afrage nimm ich au entgege. 😜
🌟 September 2016
💙 August 2017

Meitshi89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Fr 8. Dez 2017, 17:46
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Meitshi89 »

Saereli hat geschrieben: Do 11. Jul 2019, 22:50 Ihr dörfet mir gern e Nachricht schicke für d FB gruppe 😁 ihr münd vorher eifach 5 biiträg gschribe ha do im forum, dass me cha nachrichte verschicke🙈 denne füeg i eu hinzue👍

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hallo mitenand. ich han hüt de erschti untersuech gha. es isch alles guet. euses chline wunder hät zwei beindli, zwei ärmli und es herzli wo wie wild schlaht. ich bin sooo happy! 🥰 et bliebt wie errechnet am 13.2.20
🌟 September 2016
💙 August 2017

Giannbella
Newbie
Beiträge: 31
Registriert: Fr 28. Jun 2019, 10:45
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Giannbella »

Das fröit mi für dich :) . Isch immer schön wenn alles guet isch. I wellärä Wuchä bisch denn jetzt? Dörfti epä 10 oder 11 si, oder?

Antworten