Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

zürimum hat geschrieben: Sa 27. Jul 2019, 08:06 @bebn
han glese, dass du no dihei wohnsch und din partner viel unterwegs isch. staht denn neb de ss au no en umzug ines gmeinsams dihei a? #gwunder
Ja, würed gern bald mal zämezieh. Isch ned so eifach mit de Wohnigssuech im Moment, da selte öpper im Summer umzieht. Mir möchted au gern no im Herbst hürate. Isch also viel los bi mir :)

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@bebn
wo sueched ihr denn e wohnig? bi eus wird grad fleissig zügled. 🙈 aber ich weiss vo was du redsch. mir händ letscht jahr uf de september än nachmieter gsuecht. händ denn 1 monet dopplet zahlt. es hätt weh tue aber de umzug hät sich trotzallem glohnt.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

zürimum hat geschrieben: Sa 27. Jul 2019, 12:12 @bebn
wo sueched ihr denn e wohnig? bi eus wird grad fleissig zügled. 🙈 aber ich weiss vo was du redsch. mir händ letscht jahr uf de september än nachmieter gsuecht. händ denn 1 monet dopplet zahlt. es hätt weh tue aber de umzug hät sich trotzallem glohnt.
Irgendwo wo‘s stüürgünstig isch. Hend denkt Pfäffike SZ. Wird irgendwenn scho klappe🙈

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

säb wär würklich stürgünschtig. 😉 wo wohned ihr denn jetzt. au scho det i de nöchi? falls du au id whatsapp gruppe wetsch chasch mir gern e pn mache. d'bolle han ich scho dri tue. 😜
🌟 September 2016
💙 August 2017

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

[quote=zürimum post_id=7721265 time=1564112103 user_id=58295]
@moon89 bi eus wirds zweite chind. de chli gross wird im august 2. wo isch sie nur hi die zit? ich han damals im september au e fg gha und bin denn im dezember wieder ss gsi. ich han am afang ständig angscht gha, dass öppis nöd guet chönt sie. wie gahts dir demit? denn ab de 12 ssw isch es immer wie besser worde und ich han denn au e tolli ss gha. wo wohned ihr denn in züri? mir im chreis 7.
[/quote]
@zürimum, exgüsi meldi mi ersch jetz wider..bin chli offline gange ;) gnau so isch bi mir, ich ha so angst gha dass es wider passiert und au jetz chani die sorg nöd ganz vergesse. je witer d ss isch, desto liechter fallts mr aber. momentan gahts au besser mit de übelkeit, nüm so schlimm zum glück! schön hets bi eu au schnell widr klapped! zit isch wükli unheimlich und ade chind findi gseht mrs am beschte wie schnell alles gaht :0 mir wohned eigentli usserhalb in glattpark. ich wür übrigens au gern id fb und whatsapp gruppe.. mach dr e pn.. :)

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

Hoi aengeli84, gratuliere zur ss und willkomme im forum! wie geht es dir?

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

Mira Bella hat geschrieben: Mi 24. Jul 2019, 20:27 Macht doch nüt ☺️
Ok, ned toll.. aber schön hets gad wider klappet 👍🏻
Mir gahts ganz guet ich ha au ned so grossi beschwerde- zum glück 🤗 bi mir sinds nu mini brüscht wo mal me mal weniger fescht spanned.. müed wäri eigentli nöd aber schlafe eifacht schlecht, d wärmi macht mer chli z schaffe 😅 schlecht ischmer au nie xi ev chli en flaue mage i mim blähbuuch 🙈
Ich bin ezt ide 10 ssw min ET isch 21.02.
Mira Bella, schön dass es dir relativ guet gaht!! zum glück hets jetz chli abküehlt, das machts agnehmer;) da bisch öpe gnau e wuche vor mir hihi. schöne tag!!

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

zürimum hat geschrieben: Sa 27. Jul 2019, 13:16 säb wär würklich stürgünschtig. 😉 wo wohned ihr denn jetzt. au scho det i de nöchi? falls du au id whatsapp gruppe wetsch chasch mir gern e pn mache. d'bolle han ich scho dri tue. 😜
Eigentlich ned, ich wohne in Zug und min Partner in Rapperswil-Jona. Für ihn isch‘s chli nöcher als für mich.

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

@aengeli84 es hilft wükli vorallem esse! mir hets ghulfe ständig öpis chlises zesse und gnueg wasser trinke.. ingwertee cha au helfe, ich han no so ingwer kaubonbon (ibons vom reformhus) wo mir zwüschedure sehr ghulfe hend und zum es tüüf überbrücke. hoff es gaht dr gli besser!

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

aengeli84 hat geschrieben: So 28. Jul 2019, 18:49 @moon89
Danke das probier ich emol us. Isch dir indämfall nümm schlächt?

Was passiert so in däre Whatsapp und Facebook-Gruppe?
doch immerno, aber sit paar täg nur no am morge. vorher 24h lang! letscht weekend isch au besser gsi und denn ischs plötzli wider cho.

ide gruppe bini au ersch sit hüt. es wird glaub flissig ustuscht, gfrögt und ghulfe und schint ganz e tolli gruppe fraue zi :)

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@aengeli. i beidne gruppe isch mal meh mal weniger los, wobi d'whatsapp aktiver isch wie d'fb gruppe.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

so, hüt bini 12+1 und so laaaangsam goht d Übelkeit und s erbräche wäg.

Ha no en 'doofi' Frog. Morn hani de Untersuech mit de Nackefaltemässig. Jetzt hani im internet amigs gläse, dass mer zu US, welchi abdominal gmacht wärde en volli Blose ha sött. Stimmt das? Die Dame am Telefon het nüt gseit und jetzt frogi mi, wie ich dört morn am beste uftauche :lol:

chiquita
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 10. Jul 2019, 11:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von chiquita »

Vonere volle Blase für ä US weissi zwar nüt, aber ig gloube, es lohnt sech sowieso jedes Mau, mitere volle Blase zum FA z ga, wiu me ja eh so zimlech jedes Mau ä Urinprob abgit... :wink:

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

jo da händs mer au so gseit, be jedem Termin müss en Urinprob abgeh werde.
apropo untersuechige, löhnd er no meh mache als "nor" d nackefaltemässig?

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

die nackefalte mässig beschäftigt aktuell grad au d'whatsapp gruppe sehr.

@Hello-eva
abdominal erinneret mich meh ad chorionzottenbiopsie und das wär ja en invasive igriff und für de muesch e zimlich volli blase ha. (leider weiss ich das us eigeter erfahrig) für en normale isch das eigentlich nöd nötig.

bim ett wird d'nackefalte gmässe und en bluettescht gmacht. achtung! abeme gwüsse alter git de bluettescht uf jedefall es höchs risiko a! denn würd de nipt tescht denn no astah (vo de kk denn au zahlt). das isch en witere bluettescht und e nödinvasivi alternative zume invasive tescht wie z.b. chorionzottenbiopsie.

es muen aber jede für sich entscheide, öb er die teschts will mache. ich wird sie mache, will ich mich gern uf so öppis möcht chöne vorbereite, mit em wüsse dass all die teschts nöd alles chönd vorher gseh.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

aengeli84 hat geschrieben: Mo 29. Jul 2019, 18:17 @moon89 den hoffe mr, dass es besser wird. :-)

Und wie kum ich in die beide Gruppene?
wenn du 5 biträg gschriebe häsch, chasch du mir e pn mache und ich chan dich hinzuefüege.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

Hoi zämme :)

Zerst möcht i eu allne gratuliere! :D I bi etz i de 10 SSW und mir gohts eigentli guet bis uf da dass i meeeeeega müed bi, ständig, vo morgä bis obig..
wa mi eher stört bzw angst macht - i cha so es fitze/steche im unterleib. händ ihr das au? und sobald i da Elevit vom Arzt nimm chum i durchfall über. etz weis i nöd wa mache - tipps?

liebe Gruess

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

[quote=zürimum post_id=7721795 time=1564481090 user_id=58295]
die nackefalte mässig beschäftigt aktuell grad au d'whatsapp gruppe sehr.

@Hello-eva
abdominal erinneret mich meh ad chorionzottenbiopsie und das wär ja en invasive igriff und für de muesch e zimlich volli blase ha. (leider weiss ich das us eigeter erfahrig) für en normale isch das eigentlich nöd nötig.

bim ett wird d'nackefalte gmässe und en bluettescht gmacht. achtung! abeme gwüsse alter git de bluettescht uf jedefall es höchs risiko a! denn würd de nipt tescht denn no astah (vo de kk denn au zahlt). das isch en witere bluettescht und e nödinvasivi alternative zume invasive tescht wie z.b. chorionzottenbiopsie.

es muen aber jede für sich entscheide, öb er die teschts will mache. ich wird sie mache, will ich mich gern uf so öppis möcht chöne vorbereite, mit em wüsse dass all die teschts nöd alles chönd vorher gseh.
[/quote]

Danke für dini Usfüehrlichi Antwort. Mer hand nur en normale Buch-US lo mache und sie het sich alles gnau aglueget und den s Risiko bestimmt. Es seht alles perfekt us und sie het gmeint en Bluetuntersuechig würd sie ned mache, do sie keinerlei Risiko seht (bin binere prenatal-Spezialistin gsi). Bin nur sehr erlichteret, dass alles guet isch und ich dänke mir wärdes jetzt bi dere Untersuechig so beloh :)

Baerli
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 1. Aug 2019, 12:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Baerli »

Hallo ihr Lieben!
Habe bis anhin immer nur fleissig mitgelesen und habe heute entschlossen, mich auch aktiv an den Konversationen zu beteiligen. bin aktuell 10 + 5 SSW, errechneter Termin ist 22.02.2020 (was ja ein ziemlich cooles Datum fände!). Ich arbeite 100 % und kann es mir einfach beim besten Willen noch nicht vorstellen, plötzlich Zuhause zu sein - geht es nur mir so? habe echt Respekt davor, gerade auch, weil ich in der unmittelbaren Umgebung (noch) keinen richtigen Freundeskreis habe, sind relativ frisch in der Region Aarau. Bis anhin war der Arbeitsplatz so das Zentrum des sozialen Lebens und habe ein bisschen Schiss davor, unter der Woche alleine Zuhause zu sein. Wäre daher auch schön, Kontakt zu Gleichgesinnten hier zu finden, die es dann auch nachvollziehen können, wenn man plötzlich hauptsächlich nur über Babykrams spricht :).

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hallo baerli. willkomme i de februar gruppe und herzlichi gratulation zur ss. dini gedanke kenn ich vo minere erschte ss. hüt schaff ich no 60% und gnüss jedi frei minute mit mim chline maa. das mit em kontakt kenn ich au nur zu gut. bi mir hät sich min kollegechreis total verändert aber es stimmt für mich, meistens zumindest.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Antworten