Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@ mira bella
bis gester mittag bini au scho u müed gsi. aber wohl wegem schlafmangel.. ez isch vil besser und gat mir au tip top. eifach mängisch gfühlsschwankige. 🙈 d'brüst spanned praktisch nüme momentan..

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

@maiblume
Grund isch will binere Schwangerschaftsdiabetes dGfahr bestoht das sBaby zgross isch. Wobi mis 2017 meiteli isch 2 Wuche zfrueh igleitet worde und het grad emol 2980 gwoge. Aber sie het sSchlüsselbei broche gha vo demhär het er mir scho gseit will er kei Risiko igoh und es gsech nacheme KS us diesmol.

@alli
Isch öbberem au scho schlecht? Mir isch es scho sit ere Wuche mulmig aber sit dem Wuchenänd ziemlich heftig übel am morge und nomittag.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@lilly
euse chli gross wird im august 2.

@babalicious
dini tochter hett bi de geburt s'schlüsselbei broche? stell mir das grausam vor.

schlecht isch mir nöd aber das zieh im unterlieb wird grad immer wie stärcher. i de erschte ss han ich kei schlechtsie kennt und das dörf au dasmal gern so sie.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

@babalicious mir isch sit hüt schlächt🙈 känne das so ned vo de 1. SS und hoffe, dass es eifach bim schlächt sii blibt und ned is erbräche goht...

@lilly20 herzlich willkomme und herzlichi gratulation😍 würkli lustig, dass eigentli alli erste chind 2017erli sind🤭

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

aso mir isch nöd schlächt, mängisch ganz en liechte aflug vo flau. aber wüki nu schüüch. ich kenn's vo de 1.ss au nöd und hoffe, dass es dasmal au so isch.

@zürimum
ja, han de chat namal chli gläse, ha gseh, dass dus scho erwähnt häsch, sorry. 🙈

@all
ab wenn händ ihr azeiche gmerkt? sind ihr scho müed? aso die heftig bleierni müedigkeit, wo ein fast nöd dur de tag bringt, meini... und händ ihr au scho chli müeh mit de konzentration? sit ich weiss, dassi schwangerbin, fallts mir teilwiis u schwer, zum öperem folge/zuelose. willi so mit mine gedanke ad'schwangerschaft beschäftiget bin.🙈
chönd ihr malna schribe, wue wiit ihr grad sind? aso wuche + tag. han de überblick nanig so..

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

@Zürimum
Jo schön isch es :cry: nit aber es verheilt relativ rasch und beeiträchtigt öbbe die erste 3-4 wuche. Me muess eifach ganz vorsichtig sie bim alege wegem Ärmli. Hangt wie es lahms Flügeli. Ussert wenn me nit vorsichtig gnueg isch bim azieh tuets em Baby nit weh.

Aber mir hän au Glück gha gwüssi Babys muen Physio ha.

@Saereli
Willkomme im Club demfall :| bi mir hilft momentan dusse sie. Ha jetzt ghört dApothek het eso Seabands wo me cha probiere. Oder schiins mit Vitamin B6 usgliche. Mir isch bi beide vorher au schlecht gsi jedesmol zobe aber und diesmol fohts scho am morge aa.

Benutzeravatar
Tarja
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Sa 25. Aug 2018, 12:54
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Tarja »

Ben aktuell be 6+4 ond komischerwiis hani set 2 täge fasch ke „nebewörkige“ meh ossert dassi emmer chönnt schlofe aber deför am morge am 4i wach be.🙈 ond ofs wc chönnti em moment au allpot. SZieh em UL esch aber fasch weg, vellecht het sech för serste dGebärmuetter mol gnueg dehnet?!?🤔
Aber ganz ehrlech wenns so wiiter goht beni zfrede, ha dänkt da sig schlemmer😅

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

Ich ha au no chum Symptom, gestern isch mer einisch sehr schlächt gsi, aber ha mi ned müesse übergeh.
Ich merke eifach, dassi schneller us de Puste bin.

Hüt hani scho min erste Ultraschall gha, do ich durch en Insemination schwanger worde bin und d Kinderwunschpraxis das scho so früeh macht. Es seht alles guet us und mer het scho s Härzli schloh gseh. Jetzt hoffi, dass alles guet witerlauft :)

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Hallo ihr Lieben

Ich hoffe euch geht es gut. Ich möchte mich verabschieden. Mir und dem Baby geht es gut :) Aber ich habe gemerkt, dass ich Abstand vom Forum brauche, weil mir einige Meldungen manchmal zu nahe gehen. Hatte am Wochenende eine kleine Krise weil ich mir einbildete, dem Baby gehe es nicht mehr gut. Und habe dann gemerkt, dass ich mich einfach verrückt gemacht habe, weil ich von so vielen Fehlschlägen gelesen habe (nicht nur in unserer Gruppe). Da können einige sicher besser damit umgehen, aber ich irgendwie nicht.

Es war sehr schön mit euch zu schreiben und ich wünsche euch weiterhin einen wundervollen Austausch und vor allem eine freudige und gesunde Schwangerschaft :) Ich drücke euch alle.

Ganz liebe Grüsse & weiterhin alles Gute!
Maiblume

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

hallo 🤗

@maiblume: schad, dass du eus scho wieder verlahsch. bin froh, dass es dir und dim baby guet gat. und chan din grund au nahvollzieh. leider gits i dere kritsche ziit wüki vil abgäng. und jedes mal, wenn ich ufs wc gah, hani biz schiss, dassi villicht ä bluetig han. und han ebe vor de 1.ss au eimal eis verlore. aber ich säg mir au, dass das eifach d'natur isch und die zum glück so guet funktioniert. ich wünsch dir und dim würmli vo herzä alles gueti.

@tarja: mh, ich glaub d'gebärmuetter dehnt sich amigs scho schuunwiis. isch glaub recht normal, dass das zieh und au die andere azeiche chömed und gönd. ach, ich hett defür die nacht äntli (!!) chönne so richtig tüüf und fest pfuse und denn lütet min wecker am 5.45!😏

@eva: so schön, dass bi eu alles guet isch. so es schöns gfühl!😍
hey, das mit de puste isch im fall scho i de letschte und au ez widr i dere schwangerschaft mis erste ahzeiche gsi. finds recht krass, wie früeh das chunnt. vor allem, will ich recht sportlich bin...

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

Liebi Maiblueme

Ich wünsch dir und dim baby alles liebe und guete. Cha din Grund komplett nochevollzieh

Liebi Grüessli

Babalicious

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@lilly
du bisch entschuldigt - du bisch schwanger. 😉 ich bin hüt 5+4

@maiblume
ich chan dini gedankegäng verstah und wünsch dir und dim baby alles gueti. machs guet!

@eva
schön isch sowit alles guet mit dir und dim baby. ich bin fasch chli niidisch, würd nämlich au gern s'herzli ghöre schla vo eusem zweite chline wunder. geduld isch nöd mini stärki.

@stünggu
wie gahts dir?

@alifriel
wie gsehts bi dir us?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

@zürimum: I be nömm schwanger, has leider verlore. Mi Frouearzt het mi aber sehr positiv gstemmt. I ha jetz de "Bewiis" dassi schwanger cha wärde. Ond sone Früehabort esch jo leider wörklech rächt hüüfig, offebar vorauem wemme nonie schwanger gsii esch, so weni. Mer lönd öis ned lo entmuetige ond probieres weder. Es het jo zom Glöck bem erste Mou schnäu klappet. :wink:

Stünggu
Junior Member
Beiträge: 67
Registriert: Di 7. Jun 2011, 13:02
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Aargau

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Stünggu »

@zürimum. Danke fürs nachefrage. Mis hcg isch trotz bluetige aständig gstige und bluetige sind weniger worde. Da ich jo en gelbkörperhormonmangel han hani jetzt die medis erhöht und hoffe dases blibt wies isch. Aber da i hslt dur mini grinnigsstörig au no bluetverdünner ha isch das mit de bluetige immer so en sach. Mir hoffed jetzt eifach ganz fescht dases ned zunere 4 te fg chunt.

@alfiriel. Das tuet mer vo herze leid. Wünsche eu viel chraft und muet wiiter zmache.

@ maiblueme. I cha di absolut verstah... alles gueti
Mit mine drü 🌟🌟🌟 im Härzä und eim ♥️ a de Hand
🌟 1.8.2011
🌟 4.1.2017
🌟 27.2.2019
♥️ 10.2.2020

Silinana
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Di 18. Jun 2019, 11:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Silinana »

Hoi Zãme
Ich bin 34... Geschter positiv teschtet...zum Zweite mol... Hans gar nonig glaubt... ☺
Ich wohne im aaragau...
Mir isch zimli übel am tag und am obed müed...
Ich freumi if eure Ustusch :)

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

Ich bi hüt grad bim Arzt gsi für e Ultraschall alles guet Herzli am böpperle :D

FebruarBaby
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 21:54

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von FebruarBaby »

Joi mitenand. Herzlich willkomme a de neue Mitglieder und herzlichs Biileid ad Alfiriel.
Glück und leid liit leider mengisch sehr näch binenand. Gester isch min grossvater gstorbe und ich han hütt min erste richtige Termin bim FA und mer hoffed denn chli meh d Situation chöne zfasse. Das isch -leider- de Chreislauf vom läbe. Mir isches hütt bitz zvill gsi und ich bin dehei blibe. Han scho fast sit afang buchweh und das hett sich wohl durs Ereignis no verstärcht. Hoffe ich chan hütt bitz chraft zrugg tanke und bin ready für die nächste wuche. Hoffentlich hett de FA en tipp fürs buchweh! Muen fast immer mit offener Hose heifahre! :-D hoffentlich gseht das niemert! Haha.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@alifriel
das tuet mir vo herze leid. so trurig dass es isch, bin ich froh dass ihr öppis positivs chönd mitneh. viel erfolg bim neu versueche. 😘

@stünggu
das sind doch positivi nachrichte. ich hoff ganz fescht mit eu. 😘

@silinana
herzlich willkomme bi eus. wie alt isch denn dis erschte chind?

@babalicious
so schön. ich wett au.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Paloise
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: So 16. Jun 2019, 07:08

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Paloise »

Hoi zämme,

ich gsell mich denn au mol in Club! Ich müsst jetzt so ungefähr in de 5.ssw sii, han mi Termin bim FA next wuche.
Isch unses 3. und en Nachzügler nach 2011 und 2013.

Was händ ihr so für Veränderige gspürt jetzt am Ahfanng? Ich han vor allem meeeega Hunnger ständig und schlof sehr schlächt. Wach immer gege 4uhr uf und den isch d Nacht glofe. Bi de erste beide hani das net gha, han gschlofe wie es Murmeltier.

Freu mi uf de Ustusch mit euch, bin üringns ursprünglich us Basel

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@ alifriel: das tuet mir au sehr leid, dass sich s'chline verabschiidet hät. das tuet u weh. umso schöner dass dich de frauäarzt so hät chöne stärche.
wo bi mim partner und mir de chinderwunsch ufcho isch, händ mir es guets jahr gha, bis es klappt hät. denn händ mirs aber leider au verlore und ich bin soooo trurig gsi. aber nacher hani äntli gwüsst, dass ich chan schwanger werde und das au chöne positiv gseh. hch wünsch dir alles alles gueti. meistens gats nach so öppisem u schnell wieder, bis es klappt. de köper isch denn in üebig🤗

Antworten