Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

♥️lich willkomme @ silinana und @ paloise! schön, sind ihr au da!!
paloise, mir isch es gnau glich gange!! ez isch bizzli besser mit schlafe und hunger...

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@babalicious: meeega schön, freu mi für dich!! gnüss das schöne gfühl!

@februarbaby: mis biileid weg din grosspapi! händer de termin scho gha? isch guet gange?

@ all: hät öpper vo eu interesse, ä whatsapp-gruppe gründe? ich han leider kei fb und han denkt, wär villicht eifacher so chli chatte und mit de ziit bildli ustuusche..

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

herzlich willkomme de neue❤️

@alifriel das tuet mir uu leid! i wünsche eu vill kraft und findes sehr stark, dass du s positive drin chasch gseh😘

@stünggu oh das sind doch tolli news! da freut mi sehr für eu❤️

@paloise ich ha au übelkeit sit vorgester und es zwicke und zieh im UL...

@lilly20 binere WA Gruppe wär i au debi👍

FebruarBaby
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 21:54

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von FebruarBaby »

Hoi zäme.
@Lilly20 han etz de Termin gha, isch aber nüt würklichs usecho. Im Ultraschall hettmer nüt gseh ussert e ufbouti Gebährmuetere. Keis Chind ume (au nöd im Eileiter). Denn hemmer namal en positive Urintest gmacht und bluet gnoh. Fazit; ich bin schwanger aber ebe au doch nöd. Han nächst wuche namal termin falls de Bluettest au gnueg positiv isch (erfahr ich am Fritig).
Kennt öpper sone Situation?

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@ saereli: kuul,das freut mi! han denkt, ich warte ez mal nachli ab, wär sust na lust hät. denn chönted die, wo debii sind, mir inere persönliche nachricht d'nummere & name schicke. denn chani en chat erstellä😊

@februarbaby: mh, doof, dass ez namal so muesch bibbere und warte. bisch jetzt i de 8. wuche? was hät denn de arzt dezuä gseit? wenn du ja erst sit endi mai überfällig bisch, isch es allefalls eifach na z'früeh, zum öppis gseh, nöd?

FebruarBaby
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 21:54

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von FebruarBaby »

@lilly20 theoretisch sötti ide 8. Wuche si. Er hett zersch gmeint das öppis nöd normal isch. Es müesi öppis ide blase ine ha.. aber die isch läär. Hoffe jetzt dases würklich eifach nur zfrüeh gsi isch und mer nächstmal öppis gseht. Er hett sogar extra mitem vaginalultraschall glueged. Aber au ide Eileiter isch nüt gsi.

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

@Lilly20
Danke vielmol. Wie chan ich dir e privat Nachricht schicke? Wär inere whatsapp Gruppe au debi.

@februarbaby
Ich han dodervo scho ghört vo öbberem und isch denn alles guet gsi nochär eifach positiv denke. Sowiit ich weiss isch es bi ihre gsi will sich de Zyklus verschobe gha het und sie gar noni sowiet gsi isch.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@paloise
herzlich willkomme bi eus. wie alt bisch du und wo wohnsch hüt, wenn ursprünglich us basel bisch? ich schlaf viel schlechter, bin gschneller müed, scho grausam vergesslich 🙈 und gspür immer wieder es zieh. schlecht isch mir nöd und das dörf au so bliebe.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@februarbaby
mis herzliche bileid weg dim grosspapi und ich wünsch dir und dinere familie viel chraft i dere schwere zit. das mit dim baby find ich sehr speziell - so öppis han ich no nie ghört aber vilicht isch es würklich wie babalicious schriebt. positiv bliebe! 😘
🌟 September 2016
💙 August 2017

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@februarmami: das tuet mer leid, dass ez so lang im ungewüsse bisch. hoffe ganz fest, dass es eifach z'früeh gsi isch!!

@ babalicious: kuul, bisch au debi!👍 wenn du da bi swissmom agmolde bisch, und ufem forum bisch, gits ganz obe rechts benachrichtigung/private nachrichten. denn chasch det druf und vo det us a mich persönlich schriibe. muesch min name igäh. hoffe, es klappet. und sust schick ich dir zerst ä privati nachricht, denn muesch nuna antworte.

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@ februarbaby: sorry, han vorher din name falsch gschribe. bin nachli müed🙈 isch widrmal eini vo dene nächt, mit ganz vil wach umeligge...

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

Lilly20 geschafft 😊

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

vo wege nur wenig begleiterschinige... 🙈 ich bin hüt im yoga igschlafe - während em üebige mache. 🤣
🌟 September 2016
💙 August 2017

sandy01
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Fr 23. Jun 2017, 15:35

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von sandy01 »

hallo zäme,
i darf mi öich hoffendlech no aschliesse:)?
i ha hüt ziemlech überraschend dörfe positiv teste...es isch üses 3e u eigleche hätte mir no 1-2 monet wöue warte das i dr summer no cha „gniesse“ u mir scho es feburarli u es märzli hei...aber s schicksau hets andersch wöue🙈! fröie mi ufe ustusch!

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

Sali Sandy01
Herzlich Willkomme. Vo wo bisch denn? Wie alt?
Wenn isch de usgrechneti Termin?
Ich bin usem Ag 39gi und erwarte au mis 3. Chind usgrechnete Geburtstermin isch de 08.02.20

Benutzeravatar
claudia89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 20. Jun 2019, 15:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von claudia89 »

Hallo mitenand, ich würd mich eu sehr gern aschlüssä 😍 ich ha bereits am 31. Mai positiv testet und mer freued eus riiiiesig uf euses erstä würmli ❤️
Bin sehr gspannä uf dä ustusch, vorallem wills serstä chind isch und eifach aaaalles neu isch 😅

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

♥️lich willkomme sandy und clöö! so schön, sind ihr au da!

@ clöö: oh, demfall bisch ez scho öppe ide 8. wuche? häsch scho en termin gha?

@ sandy: mi händ eigentli au denkt, mi hetted lieber chli es früehligs-summer chind, will mini ganz familie im jan/feb geburri hät. aber mi händ glich nüme wellä verhüete, halt au, will mer glich nie weiss, wie lang dass es gat und obs überhaupt namal klapper..

vo wo sind ihr? und wie alt?

@all: mi händ ab hüt ä whatsapp-gruppe. villicht händ ihr au lust, zum debii sii. denn derfed ihr mir ä privati nachricht mit eurä nummere schicke. 😊

Benutzeravatar
claudia89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 20. Jun 2019, 15:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von claudia89 »

@lilly20: ja gliii, im moment bini 6+6 und min erstä termin isch nögstä zistig und ich bi scho "lang" am hibblä, ha sgfühl es gaht ewig bis dä termin endli da isch 🙈

Mir händ eich au liäber es märz oder april chind welä, händ aber au dänkt filicht gahts ja chli länger bises ischlaht, isch dän aber glich gad im zweitä alauf passiert.

Ich bi vo niederglatt und 30i. Würi gern au i eui gruppä istiegä, schick dir grad mini nummerä 😊

Benutzeravatar
claudia89
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 20. Jun 2019, 15:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von claudia89 »

@lilly20: da ich absolutä früschling bin (hüt agmeldet) chani no kei privatnachrichtä verschickä, ich schick sie dir sobalds freigschaltä wird 🙈

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hallo clöö und sandy. ❤️-lich willkomme bi eus. schön sinder au da. 🙋‍♀️ mir gahts also genau glich - isch bitz schnelller gange als denkt. 🤪
🌟 September 2016
💙 August 2017

Antworten