Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Tarja
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Sa 25. Aug 2018, 12:54
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Tarja »

Ich han eifach das obligate zieh em buch ond chrützschmerze.
Vorallem zobe nochem schaffe merkis guet. Am Morge esch be mer jewiils alles tiptop wie wenn nüt wer😅
Aber die langsam Verdauuig macht mer scho chli zschaffe.

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Herzlich Willkomme Alfiriel und Stünggu :) Ich wünsch eu e gsundi Schwangerschaft und dass ihr eu au bald chönd richtig freue, wenn villicht de erscht Undersuech echli Sicherheit bringt :)

@Stünggu, So schön häsch du sones Vertrauensverhältnis zu diner Chefin und dass sie di understützt. I dim Bruef findi das scho no wichtig. Ich bi dihei au scho chli am umedirigiere statt schleppe.. haha. Mir hets susch aml chli weh ta bim Lupfe. Siti chli lueg gahts besser :)

Cool dass einigi vo eu no ihri letschte SS-Chleider chönd benutze. Leggins und villicht es Winterchleid drüber wär au e Idee. Ha mir au überleit mir scho e Trägejacke zuezlege für di letschte SS-Mönet und nachher denn fürs Träge, isch ja no Winter denn :)

SS-Azeiche: Di grössere und liecht schmerzende Brüscht, chli es Zieh oder mensähnlichi UL-Gfühl, super dringend und oft ufs WC, ständig müed (ha leider au no Ise-Mangel). Aber ha mi scho a alles gwöhnt :D Hm und Gfühlsschwankige...

Didiber
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 11. Jun 2019, 10:02
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Didiber »

Übelkeit hani zum glück gar kei, aber vill meh appetitt und zahpaste chani nüme schmöcke!
Über chleider hani mer no kai gedanke gmacht, abxe devo dassi ez scho en grössere bh ha müesse chaufe, wells afoch so weh tuet. Wöt mer gar nöd vorstelle wie gross die no werded!!
Übrigens hanis hüt spontan em chef xeit, sither isch mer vill wohler. Er het sich mega gfreut und het e total gueti istellig. Es het sich usem gspröch ergeh, i ha eigetli gar nöd vor gha em das ez scho zsägä. Aber s het passt und ez muesses vorläufig niemer me wüsse bis es sicherer isch.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hallo alfiriel und stünggu. schön dass ihr au da sind.

@stünggu
dir druck ich ganz fescht alli düme ✊🏻 wo ich han, dass es dasmal klappet und ihr bald das chline wunder dörfed id arme schlüsse. dörf ich fröge vo wo du bisch?

@alfiriel
ich chan dich so guet verstah. isch es dis erschte chind? mir gönd tuusig gedanke dur de chopf. im einte moment han ich mega schiss, dass ich/mir das mit 2 chind nöd schaffed und im nöchste freu ich mich eifach nur, dass es wieder klappet het. eis ufe und abe. 🙄 dörf ich no fröge wie alt du bisvh und vo wo?

@maiblume
ich lieb mini mamalila winterjagge (nei ich bechum kei geld defür 😉) han sie de letscht winter au oft ohni chind und ohni isatz agah. ich gang denn mal in estrich was ich vo mine ss summerchleider denn im winter trotzdem chan azieh aber ein zwei neui sache wird sicher geh.

e witeri begleiterschining, nebedem öfters i de nacht ufs wc zmüesse - ich chan nümm ischlafe und bin spötischtens am 7ni hellwach. glaub min körper stellt sich scho uf de schlafentzug i. 😴🥴

was sind eigentlich die frage wo eu im moment am meischte beschäftiget? bi mir ganz klar die familiäri situation - wie wird das mit 2 chind? bin ich gnueg belaschtbar? chan ich allne (inkl. mir) witerhin gerecht werde? die finanzielli situation - schaffed mir das finanziell? übernehmed mir eus nöd mit dem? was bruchts alles für neuaschaffige? und denn no d'arbetssituation - wenn säge, wie gahts denn witer? was isch nachem mu?

spannend find ich ja, dass ich mir überhaupt kei gedanke mach, öbs guet chunt. ganz andersch als i de erschte ss, wo ich mir am afang immer wieder angscht gha han, dass es chönt zunere fg cho. han damals churz vorher e fg i de 10 wuche gha. 😢
🌟 September 2016
💙 August 2017

Stünggu
Junior Member
Beiträge: 67
Registriert: Di 7. Jun 2011, 13:02
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Aargau

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Stünggu »

@zürimum, ich chume usem aargau
Nachv3 fg isch im moment leider tatsächlich min einzig gedanke wirds hebe? Au wenni sehr positiv i die ss ga isch da e riiise angscht.
I ha mir grad en nöi winterjagge kauft und damals woni si a probiert ha hani zu mim schatz gseit. Super da her ou e babybuch drin platz 😂
Ich freu mi sehr ufs babysache und chleider shoppe aber i wirde mi nochli zrugne...
Mit mine drü 🌟🌟🌟 im Härzä und eim ♥️ a de Hand
🌟 1.8.2011
🌟 4.1.2017
🌟 27.2.2019
♥️ 10.2.2020

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

I ha höt Morge Schmierbluetige öbercho, das esches de äuä gsii met de Schwangerschaft :cry: jo, es wär mis erschte chend ond i be 31

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@ stünggu
ich chan dich guet verstah und hoff mit dir mit. e positivi istellig hilft natürlich au. babysache chaufe isch denn würklich öppis tolls. freu mich au scho. dörf ja nomal will min chline grosse es summerbaby gsi isch und er isch mit 54cm und 3900g eher en grosse gsi.

@alfiriel
das muen ja eigentlich nüt heisse und glich würd ich mir die gliche gedanke mache. chasch gli zum fa? hoff es isch nüt.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

@zürimum: I ha grad aglüüte, i cha hot vormettag verbii go.

Bärnermeitschi2
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 13. Jun 2019, 13:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bärnermeitschi2 »

@alfiriel wünschender z‘ beschtä u hoffä äs sig aus guet.I chumä morn gad i di 7.wuchä.

FebruarBaby
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 21:54

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von FebruarBaby »

@Alfiriel ich han ide 4. wuche bzw. Denn wennd d täg hetted sölle cho au bluetige gha. Aber ebe nur tröpfliwiis. Und ohni gschmier. Hesch denn scho positiv tested? I wellere wuche bisch? Hoff es isch alles i.o.!! :-(

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

Danke vöu mou. Bem Ultraschall hetme nüüt gseh. Ha müesse Bluet gäh ond go de am Mäntig nomou. Mis Gfühel seit mer dasses verbii esch. :cry: Das esch halt d'Natur. De hets eso müesse sii. Mi Körper werd wösse was er macht. Hätti ned so früeh testet hätti gar ned gwösst dassi schwanger be. Höt hät luut Kaländer mini Mens müesse afo ond das hetsi jetz haut ou. Was lehri druus: s'nöchschte mou nömm vorhär teschte ond nömm google :?

I wönsche öich aune of au Fäu ganz e schöni, magischi Ziit! :)

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

@ FebruarBaby: I wär ändi vode 5. Woche. letschte Sonntig hani positiv teschtet. D'Bluetige hend höt morge agfange ond wärde emmer stärcher hani s'Gfüehl. Weni kei Tescht gmacht hät wördis förne normali Mens halte (die esch nie bsonders starch be mer).

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

@Alfiriel
Tuet mir sehr fest leid. Fühl Dich zerst emol ganz fest gedrückt. Schicke Dir ganz viel Kraft

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

@Babalicious_79: Danke vöu mou! <3

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

@Alfiriel. Das tut mer mega leid :( Ich find du gasch aber guet mit dem um, findi starch. Ich wünsche dir und dim Schatz vill Chraft und Liebi i dere Ziit. Druck di.

@Bärnermeitschi2, ich chume morn au i di 7. SSW :)

Alfiriel
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 13. Jun 2019, 17:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Alfiriel »

@Maiblume: Danke der vöu mou

Bärnermeitschi2
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 13. Jun 2019, 13:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bärnermeitschi2 »

@alfiriel duet mehr lid für di wünschender ganz viu Chraft.
@ maiblume so cool de si mir gad glich wit weisch du di Termin scho i ga de i 2wuchä zur Fä de chunts de us.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@alfiriel
das tuet mir sehr leid für dich. ich wünsch dir viel chraft. und denk a dich.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

@Bärnermeitschi2, Findi au mega cool :) Ich kenn nur sDatum luut Internet. Det heissts 08.02.2020. Bi denn au froh wenn mir das en Profi no usrechned und agit.

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

I schliesse mi dem Grüppli au aa momentan 08.02.20 isch Termin :lol:
Wobi Fa het scho gseit das passt er erst in de 12. Wuche aa je nach Grössi usw

Antworten