Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Das chunnt scho guet Jil :) Machs eifach immer so wies sich für dich/euch am beschte afühlt. Ändere cha mer so Sache jederziit. Wenn ich denk was ich afangs Schwangerschaft denkt ha wie ich die Sache agang und wie jetzt. Da hät sich no so vill gändered. Und wirds villicht no mehrmals! Haha. Du machsch das sicher super. Mir ali.

Gueti Ziit eu wiiterhin ❤

Katha182
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Sa 16. Nov 2019, 10:33
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Katha182 »

Hoi Zamme
Bin mit in 2. Wunder schwanger und Et is am 2.2.20 😂 Komme aus in Züri Oberland und freu mich um Austausch.
Glg Katha

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

hallo zäme
händ er scho en 3D ultraschal vom chnöpfli mache loh?

Didiber
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 11. Jun 2019, 10:02
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Didiber »

Jo da hemer au emol gmacht. Isch fasch echli gruselig xii und i has nüme wölle bim nögste termin. Han nocher au googled und s het mer gholfe z erfahre dass no anderi mamis verschrocke sind ab dene bilder. di dritt dimension wird ebe nu berechnet und drum xehts seltsam us. Chunt villicht au echli uf d qualität vom ultraschallgrät aa.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

danke för dini nochrecht. mer händ die möglechkeit bem arzt ebe ned und mösste daher wechsle, de hani mi gfrogt öb sech das echt lohne wördi. aber i mein i guet 2 mönet hämer hoffentli s "original" e de arme <3

green_Flora
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: So 28. Jul 2019, 09:51

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von green_Flora »

Hallo zäme.. hät öper vo euch au schomol während de Schwangerschaft en Infektion gha? ich han en liechte Vaginalinfekt und mues jetz Tablette näh (Fluomizin).. aber es sig lut ärtzin normal ir schwangerschaft wils imunsystem uf andri sache glenkt isch ;) förs kind also kei Gfohr. Trotzdem macht mer sich halt Gedanke. Wär drum a euerne Erfahrige interessiert.

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

green_Flora hat geschrieben: Mi 11. Dez 2019, 10:09 Hallo zäme.. hät öper vo euch au schomol während de Schwangerschaft en Infektion gha? ich han en liechte Vaginalinfekt und mues jetz Tablette näh (Fluomizin).. aber es sig lut ärtzin normal ir schwangerschaft wils imunsystem uf andri sache glenkt isch ;) förs kind also kei Gfohr. Trotzdem macht mer sich halt Gedanke. Wär drum a euerne Erfahrige interessiert.
Ich ha kei Vaginalinfekt gha, defür scho 2x en Bloseentzündig woni denn ha müesse Antibiotika neh. Ha süst no nie Bloseentzündige gha und jetzt grad eini um de Afang (Endi 1. Trimester) und jetzt eini vor 2,3 Wuche (Afangs 3. Trimester).
Ha mer au viel Gedanke gmacht wegem Antibiotika neh, aber mir isch es denn wöhler gsi, wie wenn die Entzündig uewanderet und no s Baby schädige würd-

Eliaciel
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Fr 13. Dez 2019, 19:46

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Eliaciel »

green_Flora hat geschrieben:
> Hallo zäme.. hät öper vo euch au schomol während de Schwangerschaft en
> Infektion gha? ich han en liechte Vaginalinfekt und mues jetz Tablette näh
> (Fluomizin).. aber es sig lut ärtzin normal ir schwangerschaft wils
> imunsystem uf andri sache glenkt isch ;) förs kind also kei Gfohr. Trotzdem
> macht mer sich halt Gedanke. Wär drum a euerne Erfahrige interessiert.


Hoi, ich hab leider schon 2 mal einen gehabt. Beide mal mit Fluomizin behandelt. Dem kleinen gehts aber prima. Würd mir da keine gedanken machen :) Gute Besserung!

green_Flora
Newbie
Beiträge: 14
Registriert: So 28. Jul 2019, 09:51

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von green_Flora »

Eliaciel hat geschrieben: Fr 13. Dez 2019, 19:50 green_Flora hat geschrieben:
> Hallo zäme.. hät öper vo euch au schomol während de Schwangerschaft en
> Infektion gha? ich han en liechte Vaginalinfekt und mues jetz Tablette näh
> (Fluomizin).. aber es sig lut ärtzin normal ir schwangerschaft wils
> imunsystem uf andri sache glenkt isch ;) förs kind also kei Gfohr. Trotzdem
> macht mer sich halt Gedanke. Wär drum a euerne Erfahrige interessiert.


Hoi, ich hab leider schon 2 mal einen gehabt. Beide mal mit Fluomizin behandelt. Dem kleinen gehts aber prima. Würd mir da keine gedanken machen :) Gute Besserung!
ooh wirklich? das beruigt mich es biz. nur ischs jetz bi mier schlimmer worde. Jetz han ich en Pilz. :? und bruche Gyno-Pevaryl. kensch das au? mini Ärztin isch leider ned so gspröchig und motiviert mich ufzkläre. ich möcht gern alles wüsse. jetz gang ich halt im internet go läse. irgendwie hofft und vertraut mer eifach, dass si scho eim würded entsprechend informiere oder richtig behandle, wens gförlig wär?!

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

also i chamer wörkli ned vorstelle das si der öppis wörd geh wo dini oder d gsundheit vom chend gfördet.
I hoffe s schloht schnell ah ond du chas hes gli absetzte ond muesch der nöme so vell sorge mache

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

wann habt ihr das geschlecht eures babys erfahren? bei uns geht es nun richtug 31ssw und man kann uns noch immer nicht sagen was es wird. :lol:

Lissi14
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 28. Nov 2019, 03:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lissi14 »

Jil9 hat geschrieben: Mi 18. Dez 2019, 15:24 wann habt ihr das geschlecht eures babys erfahren? bei uns geht es nun richtug 31ssw und man kann uns noch immer nicht sagen was es wird. :lol:
Wir haben es schon in der 19ssw erfahren und in der 25 dann definitiv :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

i cha emmernonig glaube, das mer da i de höttige ziit i de 30ssw nonig usefende cha :roll:

Lissi14
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 28. Nov 2019, 03:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lissi14 »

Jil9 hat geschrieben: Fr 20. Dez 2019, 14:55 i cha emmernonig glaube, das mer da i de höttige ziit i de 30ssw nonig usefende cha :roll:
Ja das finde ich auch... hat sich denn das Baby nie richtig gezeigt oder ist sich der FA einfach nicht sicher?

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

wir hatten in der kontrolle der 20 + 30 woche 2 verschiedene ärztinnen und beide haben unabhängig voneinenader das jeweils ander geschlecht identifiziert, sich sicher sein bzw. festlegen wollte sich aber keine. auch das gesicht haben wir noch nie gsehen, da es immer die Hände vor das Gesicht hält. mir scheint als hätte ich ein sehr scheues Wesen im Bauch, scheu oder auch einfach nur clever :wink:

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

hoi zäme. its me zürimami! han mis login vergesse, han aber mis alte wieder usegfunde. 😊

han mich scho ganz lang nümm gmulde, isch viel gange und ich bin sit hüt ide 33 ssw. eus beidne gahts guet, wie gahts eu so?

@jil9
mir wüssed imfall au nöd was es git. tendenziell es meitli aber min fa hät sich i de 22 ssw nöd welle festlegge und sit det häts es immer guet versteckt. am 30.12. han ich de nöchsti us und denn frög ich nomal. wetts ebe scho wüsse und susch lönd mir eus denn def. überrasche.

mir händ eus es rima familiebett bstellt. 200x270 😍 und denn gits no es bistellbettli, dass mir alli gnueg platz händ. mir werded trotzdem die beide zimmer no zügle, damit mir s'spielzimmer us de stube is grosse schlafzimmer chönd zügle. im chinderzimmer staht denn es 90x200 flexabett (zum spöter mal no chöne erwitere) und mir werded no s'babybett usem cheller hole und das det dri stelle.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

Hallo zürimami, schön besch weder do :)
demfall beni ned alleige metem schüüche chend em buch wo nüt vo sech priisgeh wott :lol:

Eliaciel
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Fr 13. Dez 2019, 19:46

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Eliaciel »

green_Flora hat geschrieben:
> [quote=Eliaciel post_id=7740329 time=1576263019 user_id=59844]
> green_Flora hat geschrieben:
> > Hallo zäme.. hät öper vo euch au schomol während de Schwangerschaft en
> > Infektion gha? ich han en liechte Vaginalinfekt und mues jetz Tablette näh
> > (Fluomizin).. aber es sig lut ärtzin normal ir schwangerschaft wils
> > imunsystem uf andri sache glenkt isch ;) förs kind also kei Gfohr. Trotzdem
> > macht mer sich halt Gedanke. Wär drum a euerne Erfahrige interessiert.
>
>
> Hoi, ich hab leider schon 2 mal einen gehabt. Beide mal mit Fluomizin behandelt. Dem
> kleinen gehts aber prima. Würd mir da keine gedanken machen :) Gute Besserung!
> [/quote]
>
> ooh wirklich? das beruigt mich es biz. nur ischs jetz bi mier schlimmer worde. Jetz
> han ich en Pilz. :? und bruche Gyno-Pevaryl. kensch das au? mini Ärztin isch leider
> ned so gspröchig und motiviert mich ufzkläre. ich möcht gern alles wüsse. jetz gang
> ich halt im internet go läse. irgendwie hofft und vertraut mer eifach, dass si scho
> eim würded entsprechend informiere oder richtig behandle, wens gförlig wär?!


Mit dem hab ich leider(oder eher gott sei dank) keine erfahrung. Aber ich denk nixht das dir die ärztin was gibt was nicht notwendig oder richtig wär. Ansonsten kann man gott sei dank ja heut vieles nachgooglen. :) hoffe dir gehts mittlerweile besser!
Lg

Eliaciel
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Fr 13. Dez 2019, 19:46

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Eliaciel »

Bei mir hats auch rech lang gedauert mit dem Geschlecht. In der 26 ssw hab ichs erfahren, aber gesicht gesehen hab ich auch noch nicht. Der kleine ist scheinbar auch ein wenig schüchtern :lol:

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

ich hoffe ihr seid alle gut in das neue jahr gestartet, in unser jahr :)
man könnte ja fast behaupten der countdown ist angezählt.

was steht bei euch noch an?

Antworten