Märzlis 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Mom88
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mi 10. Jul 2019, 22:15
Geschlecht: weiblich

Märzlis 2020

Beitrag von Mom88 »

Hoi Zämä

Juhuii ich han hüt positiv testet und nach minerä Berächnig isch ET 10.3.2020. Freu mich meega druf und hoffä natürlich, dass Alles guät gad.

Ich wohnä im Kt. Nidwaldä und miär hend scho ä Tochter wo im 2017 uf d Wält cho isch.

Freu mich uf ä Ustuusch mit üch.

Liäbi Grüäss & ä schönä Abig

Benutzeravatar
sweetcherry_93
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Do 11. Jul 2019, 11:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von sweetcherry_93 »

Hallo Mom88

Mini FA hät au mir mini SS bestätigt, euse Termin wär de 7. März und s'allererste Wunder für eus!

KC88
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Do 11. Jul 2019, 16:44
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von KC88 »

Hallo ihr liäbä

Han au dörfe positiv teschte 😍
Hend de ersti Termin bi de Ärztin am 24.7 bin scho ganz gspanne. Es isch üses erschti 😊
Nach minere Berechnig hemmer de Termin am 4.3.20.
Wiä fühled ihr eu? I fühl mi so unschwanger wiä me sich nur chan fühle und machmer drum chli Gedanke 🙄
Bin us de wunderschöne Oschtschwiiz

Liäbi Grüess

Benutzeravatar
pat86
Member
Beiträge: 131
Registriert: So 13. Jul 2014, 18:51
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Märzlis 2020

Beitrag von pat86 »

Hallo zusammen.
Ich ha gester au positiv dörfe teste. Mini freud haltet sich no sehr in gränze. 🙈 liit dra das da mini 6 Schwangerschaft isch und s 3 chind wäri. Ha es meitli (7.15) und en bueb (3.18). Ich hoffe ganz fest das mir das mal Glück händ und das Baby möcht bi eus blibe. Ah genau. Termin wer öpe mitti märz 20 dänki. Wer guet nöd spöter. 🤣

@KC88 ich ha scho en bich wiä im 4 monät und weiss nöd wiä ich das no söll versteckä. Übel ischs mir au scho (bimi gwöhnt bim chind 1 nur bis zur 12 ssw bi chind 2 ischs mir bis i diä 23ssw übel gsi und ab de 35 wieder) und diä blödi müedigkeit närft au scho.

KC88
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Do 11. Jul 2019, 16:44
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von KC88 »

@Pat86 Oh I hoffe ganz fescht, dass das Mol alles guet chunnt ♥️
Was scho so en grosse Buuch. Chans chum erwarte bismer bi mir was gseht😊

WelcomeToMyLife
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 42
Registriert: Di 31. Jul 2018, 13:44
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von WelcomeToMyLife »

Hoi Zäme
Ich han hüt Morge än postive Schwangerschafttescht kah.💪😊Termin irgendwänn mitti März. Han im August 18 ä FG kah i dä 6SSW, drum han ich jetz au äs bitzli meh Angscht! Ich hoff äs chunnt guet...! 1.FA Termin isch am 31.7
Ich bin 36gi und us äm Kanton ZH und äs isch euses 1.Chind
Freu mi uf än ustusch mit eu! Liebe Gruess

Claudia123
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 12. Jul 2019, 08:09

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Claudia123 »

Hallo zusammen
Ich bin heute 5+3 ist meine 2 Schwangerschaft, mein Sohn ist 16Jahre alt.
Ich bin das erste mal früh Mama geworden.
Letztes Jahr hatte ich eine Bauchraumschwangerschaft die mit einer OP beendet wurde und 2x Chemo spritzen.
Hoffe dies mal geht es gut.

Mich plagt im Moment die Übelkeit bereits jetzt, morgens und abends, geht es auch noch jemandem so?

Lg
Claudia 123

WelcomeToMyLife
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 42
Registriert: Di 31. Jul 2018, 13:44
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von WelcomeToMyLife »

Hallo Claudia
Gratuliere zur Schwangerschaft! Natürlich auch allen anderen in diesem Forum!
Ich habe bis jetzt zum Glück keine Übelkeit und hoffe das bleibt so...aber ist ja noch sehr früh!
Ich habe nur etwas empfindliche Brüste seitlich, immer wieder mal ein ziehen im Unterleib,Leisten und Kreuz.
Diese Nacht hatte ich jedoch etwas schiss, bin ab einem starken Schmerz im Unterleib erwacht, der ca.5 min ging. Ich habe Angst das ich wieder eine FG haben könnte.
Liebe Grüsse

Benutzeravatar
sweetcherry_93
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Do 11. Jul 2019, 11:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von sweetcherry_93 »

Wooow soo vili März Babys! Sehr kuul!

Also ich bin hüt 5+6 mit eusem erste Wunder und fühl mich obermega fett! D'Jeans bringi nüme zue..
Ich han eifach extrem vill Buchweh und Verstopfige, defür kei Übelkeit oder so. Und d'Müedigkeit isch des grauens :lol: Und mini Brüst sind am explodiere!

Das euses erste Wunder isch und ich Endometriose han bin ich extrem ängstlich und hoffe extrem, dass alles guet gaht und sich euses Blaubeeri guet ihnistet!

Kennt öper das mit de Verstopfige au?

TM-Lari
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: So 5. Feb 2017, 23:23
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von TM-Lari »

Höi Zäme

Ha geschter ond höt pisitiv teschted - freu mech sooooooo.
Mer hend scho es Töchterli (Okt. 17) - freu mech mega höt Obe mi Maa met ehre zäme zöberrasche :o)

Benutzeravatar
pat86
Member
Beiträge: 131
Registriert: So 13. Jul 2014, 18:51
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Märzlis 2020

Beitrag von pat86 »

sweetcherry_93 hat geschrieben: Fr 12. Jul 2019, 10:17 Wooow soo vili März Babys! Sehr kuul!

Also ich bin hüt 5+6 mit eusem erste Wunder und fühl mich obermega fett! D'Jeans bringi nüme zue..
Ich han eifach extrem vill Buchweh und Verstopfige, defür kei Übelkeit oder so. Und d'Müedigkeit isch des grauens :lol: Und mini Brüst sind am explodiere!

Das euses erste Wunder isch und ich Endometriose han bin ich extrem ängstlich und hoffe extrem, dass alles guet gaht und sich euses Blaubeeri guet ihnistet!

Kennt öper das mit de Verstopfige au?
Nei ich ghöre zu de glücklichä wo eher durchfall hät. 🙈

Sandy-Seven
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Fr 12. Jul 2019, 14:00
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Sandy-Seven »

Hallo zäme :-)

Ha letscht Wuche positiv teschtet und luut minere Berächnig so Mitti März Termin. Ha unglaublich Freud und chas chuum erwarte allne z säge :-)
Chume usem Kanton Luzärn und Twins wo 20 Monet alt sind.
Wenn gönd ihr s erschte Mal zum Arzt? Bi minere letschte Schwangerschaft bini erscht ca. i de 11. Wuche gange....

Flöörli90
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: So 4. Nov 2018, 21:46
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Flöörli90 »

Huhu Zäme

Ich würd mich au gern no bi euch aschlüsse :)
Isch euses erste Baby.

Han letscht Wuche positiv testet und bin hütt 6+4, Termin wäri de 2. März gemäss miine Berächnige.

Do mini FA etz denn 2 Wuche Ferie hett hani hütt scho de ersti Termin gha und s Härzli schloh gseh <3 hoffe es entwickelt sich guet wiiter, negst Termin hani ide 12. Wuche.

Beschwerde göhnd no bis jetzt, Übelkeit bim Autofahre und meistens vorem Mittagässe, zimmlech müed de Tag duur defür chani ide Nacht chum schlofe :D und mini Brüst sind scho wahnsinnig gwachse xD cha chum ufem Buuch schlofe...
Babypirat März 2020

Benutzeravatar
sweetcherry_93
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Do 11. Jul 2019, 11:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von sweetcherry_93 »

[quote=pat86 post_id=7719769 time=1562930309 user_id=44328]
[quote=sweetcherry_93 post_id=7719728 time=1562919434 user_id=58454]
Wooow soo vili März Babys! Sehr kuul!

Also ich bin hüt 5+6 mit eusem erste Wunder und fühl mich obermega fett! D'Jeans bringi nüme zue..
Ich han eifach extrem vill Buchweh und Verstopfige, defür kei Übelkeit oder so. Und d'Müedigkeit isch des grauens :lol: Und mini Brüst sind am explodiere!

Das euses erste Wunder isch und ich Endometriose han bin ich extrem ängstlich und hoffe extrem, dass alles guet gaht und sich euses Blaubeeri guet ihnistet!

Kennt öper das mit de Verstopfige au?
[/quote]

Nei ich ghöre zu de glücklichä wo eher durchfall hät. 🙈
[/quote]

Oh shit, au nöd grad besser! 🤦‍♀️

Benutzeravatar
sweetcherry_93
Newbie
Beiträge: 23
Registriert: Do 11. Jul 2019, 11:59
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von sweetcherry_93 »

[quote=Flöörli90 post_id=7719843 time=1562944059 user_id=57299]
Huhu Zäme

Ich würd mich au gern no bi euch aschlüsse :)
Isch euses erste Baby.

Han letscht Wuche positiv testet und bin hütt 6+4, Termin wäri de 2. März gemäss miine Berächnige.

Do mini FA etz denn 2 Wuche Ferie hett hani hütt scho de ersti Termin gha und s Härzli schloh gseh <3 hoffe es entwickelt sich guet wiiter, negst Termin hani ide 12. Wuche.

Beschwerde göhnd no bis jetzt, Übelkeit bim Autofahre und meistens vorem Mittagässe, zimmlech müed de Tag duur defür chani ide Nacht chum schlofe :D und mini Brüst sind scho wahnsinnig gwachse xD cha chum ufem Buuch schlofe...
[/quote]

Ooh soo schön!! Ich freu mich so uf das, s'Härzli gseh bzw ghöre schlah!!
Haha jaa de mitem ufem Buchschlafe wird au bi mir jede Tag kritischer!! 😂

Benutzeravatar
pat86
Member
Beiträge: 131
Registriert: So 13. Jul 2014, 18:51
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Märzlis 2020

Beitrag von pat86 »

Gratuliäre allnä neuä. 😍

Ich dörf am 31.7. s erst mal in undersuech und schieb uf grund vo minäre vorgschicht rächt panik. Ich hoffe das alles guet isch. Suscht wirds mini letzt ss si und es blibt bi 2 chindä. 🙈

@sweetcherry93 schön häschs härzli gseh schlah. 😍

Mölchli
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Sa 13. Jul 2019, 18:13
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Mölchli »

Hallo zäme!
Als erschts mau aune härzlichi Gratulation!

Ig ha am 2.7. dörfe positiv teste u bi meeega am hibbele. Es isch üses erschte Chind und der erscht positivi Test. Errächnete Termin isch gemäss Frouearzt 8.3.20.

Das mit der Vertopfig kenni ou. Und ig bi so müed wie no nie, chönnt die ganz Zit schlafe.... Het öpper vo euch e Tipp wie meh d Arbeitstage trotz Müedi u komischem Buuch (so richtig schlächt ischmer nid, aber sehr unwohl ziitewiis) cha überstah?

Ig ha gört dases so Läbensmittel git wo meh nid sett ässe (Sushi, Rohmilchprodukt,...). Lueget Ihr da scho druf? Ig ha scho extrem verschidnigs gläse u gört!
Nächschte Termin hani mitti Ouguscht (12SSW). Wenn mäldet Ihr der Krankekasse öichi Schwangerschaft?

Liebs Grüessli us Bärn

Benutzeravatar
pat86
Member
Beiträge: 131
Registriert: So 13. Jul 2014, 18:51
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Märzlis 2020

Beitrag von pat86 »

Mölchli hat geschrieben: Sa 13. Jul 2019, 18:23 Hallo zäme!
Als erschts mau aune härzlichi Gratulation!

Ig ha am 2.7. dörfe positiv teste u bi meeega am hibbele. Es isch üses erschte Chind und der erscht positivi Test. Errächnete Termin isch gemäss Frouearzt 8.3.20.

Das mit der Vertopfig kenni ou. Und ig bi so müed wie no nie, chönnt die ganz Zit schlafe.... Het öpper vo euch e Tipp wie meh d Arbeitstage trotz Müedi u komischem Buuch (so richtig schlächt ischmer nid, aber sehr unwohl ziitewiis) cha überstah?

Ig ha gört dases so Läbensmittel git wo meh nid sett ässe (Sushi, Rohmilchprodukt,...). Lueget Ihr da scho druf? Ig ha scho extrem verschidnigs gläse u gört!
Nächschte Termin hani mitti Ouguscht (12SSW). Wenn mäldet Ihr der Krankekasse öichi Schwangerschaft?

Liebs Grüessli us Bärn
Gratuliäre zerst mal. Bim erste chind hani no 100% gschaffet. Ha gfunde mit de müedigkeit isch da viel besser gange wiä jetzt woni „nurno“ dihei bi. Bi abglänkt gsi. Aber heicho vom schaffe znacht gässe und dän grad gschlafe.

Gäge übelkeit hät mir bis jetzt am beste en spagyrikspray us de apotheke ghulfe. Ev chöntsch no es seaband probiere. Ingwertee söll au no hälfe.

Äääh hät dini fä nüt gseit wäg de „verbotnä“ läbesmittel? Alles was roh isch sött mer miedä. Also rohs fleisch (au gräuchts), rohmilch produkt, rohe fisch und eier. Da sött mer miede wäge toxoplasmose und listeriä. Öb mers macht oder nöd isch jedem sälber überlah. Ich chönts mir nöd verzeihe wänni so züg gässe hett und dän öpis mit em baby wär.

Ich ha mini ss nonie de kk gmulde. Wänns öpis wänd wüsse schriibeds scho. Aso bis jetzt hät immer mini fä än zäddel übercho wo sie hät möse underschriibä.

Mölchli
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Sa 13. Jul 2019, 18:13
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Mölchli »

Hallo Pat86

Merci für dini Antwort. Ig wirdes mau mit Ingwer versueche. Es Seaband wär cool, leider wüsste uf dr Arbeit de grad aui Bscheid =S
Ja ig verzichte gloub ou uf die Sache, sicher isch sicher.
I ha äbe gmeint mer setti das mälde wiu denn d Leisteige anders sige... aber warte mau bis zum nächschte Termin und frage bim FA nache...

Du hesch gschribe du sigsch biz ängschtlich wäg dire Vorgschicht.. Hesch de mau es chindli verlore?

Dörfi frage wie alt Ihr so sind? Bi 24gi und es isch es absoluts Wunschchind, ghöre aber sicher zu de jüngere hie =P

Benutzeravatar
pat86
Member
Beiträge: 131
Registriert: So 13. Jul 2014, 18:51
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Märzlis 2020

Beitrag von pat86 »

Chasch de punkt wos seaband „massiert“ zwüschet dure mit em finger massierä. Säb isch de akupunkturpunkt gäge übelkeit. 😉

Ja ab de 13ssw bisch du komplet franchise und sälbstbehalt befreit. Aber ebe da han ich nanie öpis möse mache bis jetzt. Das isch immer diräkt glofe. Wichtig isch eifach das dini fä schwangerschaft bim behandligsgrund aneschriibt.

Ja ich han scho 3 fg gha. 2 sind missed abortet gsi. Sprich ich ha kä bluetige gha aber s chind hät sich eifach nöd wiiterentwickläd. Das isch immer i de 6ssw gsi wo s härzli het sölle afaschla. Drum hani rächt angst vor dem us.

Ich wirde das jahr no 33i.

Antworten