Märzlis 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
roehrli85
Member
Beiträge: 478
Registriert: Mo 23. Jun 2014, 19:37
Geschlecht: weiblich
Wohnort: BE

Re: Märzlis 2020

Beitrag von roehrli85 »

@me: Churzbricht, mir si ändlech bim erste Termin gsi, Härzli schlaht. FA het iz 7+3 gschätzt, auso nach a däm wo ig ha gseit. Aues ok! ET dämfau aktuell 3.4., wird wenn nötig nächst Mau no korrigiert
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Elin10
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 25. Jul 2019, 21:19
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Elin10 »

Hallöchen ihr lieben Mitschwangeren,

Ich danke euch für die vielen netten, aufmunterten Worte. Eine solche Gruppe ist wirklich was tolles, voll mit Frauen die genau wissen, von was man spricht. Sobald ich meine 5 Kommentare hinterlassen habe, werde ich mich melden bezüglich der Whatsapp Gruppe.
Ich hoffe ihr sind alle gut in die neue Woche gestartet. Ich wünsche euch einen schönen Feierabend.

Liebe Grüsse
Elin

@Mona
Wie schön. Es ist immer sehr emotional der Familie eine so großartige Neuigkeit zu erzählen.
Du bist aber eine arme. Aber gut haben dir die Medikamente geholfen. Grössere Brüste sind eine schöne Nebenwirkung. Hihi.

@Nicido
Ja ich bin natürlich auch froh…stelle es mir sehr schwierig vor da der Arbeitsplatz ja noch nicht Bescheid weiss.

@Flöörli90
Ich bin heute bei 8+2 also in der neunten Schwangerschaftswoche. Ja ich versuche stets positiv zu denken und die schlechten Gedanken schnell auf die Seite zu schieben😊 Mein EP ist übrigens am 29.03.2019.

@roehrli85
Danke für die aufmunterten Worte. Du hast ja so recht.

@Lulita
Das hört sich wirklich nach einem sehr klugen Freund an. Bin generell ein ängstlicher Mensch aber ja.. spätestens jetzt muss ich an mir arbeiten. Mein Baby braucht später auch eine starke Mama und keine ängstliche Heulsuse;-)

@Würmli18
Willkommen liebe Chantal. Ich stelle es mir sehr streng vor…diese Müdigkeit mit einem Baby/Kleinkind und du hast ja sogar noch mit starker Übelkeit zu kämpfen. Du kannst ja nicht einfach nach Feierabend ein Nickerchen machen. Bist du noch in der Babypause oder musst du auswärts arbeiten gehen?

@Flusi
Danke für deine netten Worte. Ohh.. Übelkeit mit Erbrechen da hast du jetzt das ganze Paket abbekommen. Wünsche dir gute Besserung und dass die Übelkeit schnell vorbeigeht. Ich versuche zukünftig meine gute Verfassung zu geniessen😊

@maerli123
Wie schön, dass beim Termin alles super war. Das sind immer so schöne Momente. Genieße die Bekanntgabe, es ist so schön die Freude in den Gesichtern zu sehen.

Würmli18
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 15. Feb 2018, 12:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Würmli18 »

Hallo zusammen

@Roehrli85 dann hat sich dein Baby mein Geburtstags ausgesucht. Schönes Datum🤗

@Elin10
Ja es ist schon recht anstregend mit meinem Sohn und der Schwangerschaft aber es geht. Ich lege mich am Mittag hin wenn er auch schläft.
Im Moment bin ich 100% Hausfrau und muss Gott sei Dank nicht arbeiten. Bin sehr froh darüber.
Was arbeitest du?

Habt ihr eine Whatsappgruppe? Wenn nein wollen wir eine machen? Ich würde das sonst machen.
Lg

maerli126
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Mo 23. Mär 2015, 10:11
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von maerli126 »

Oh bei einer Whatsapp Gruppe wäre ich auch dabei

Benutzeravatar
roehrli85
Member
Beiträge: 478
Registriert: Mo 23. Jun 2014, 19:37
Geschlecht: weiblich
Wohnort: BE

Re: Märzlis 2020

Beitrag von roehrli85 »

@Würmli18: haha, ja schauen wir mal was der FA nächstes Mal meint, aber ist genau eine Woche vor meinem Geburtstag. Nur bin ich ja bewusst in der Märzli-Gruppe und nicht April-Gruppe. Ich gehe stark von einer Geburt vor dem Termin aus, spätestens knapp um den Termin.
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

+Fleur+
Vielschreiberin
Beiträge: 1945
Registriert: Mi 17. Jun 2015, 14:19
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von +Fleur+ »

Whatsappgruppe gibts bereits ;)
Muus, Oktober 2015
Zwärgli, Januar 2018
*Stärnli*, Juni 2019 (6. Ssw)
Chäferli, März 2020

xxbienemajaxx
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Mi 19. Okt 2016, 09:20
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von xxbienemajaxx »

@Elin
Oh so schön ohni übelkeit. I wör mir das wünsche. I has mega stark und dauerübelkeit sit wochene. I treih schier dure. Aber zb. Mini mueter het bi beidne ss kei übelkeit oder sust was gha, dere isches super gange. Und i han au koleginne wo kei übelkeit gha hend. Vo dem her das gits au. Und gnüsses. Mach dir nöd so en kopf und freu di das vo dem verschont bliebsch.

@Mona
Und hilft dä ingwertee? I han jeze 2 täg rueh ka vor dä übelkeit aber hüt isch sie scho dä ganz tag wieder permanent do gsi. Oh so tolli news das sich dini mueter so gfreut het.

@Würmli
Hoi chantal. Schön dörfsch au mit üs kugele.

@Flusi
Ich han mini ss kleider au scho füreghollt will alli hose drucket. I gseh us wie im 5 monat, obwohl i no fast nix zuegno han. I han tablette jeze sit 3 täg nümme gno. Di letzte 2 täg sind guet gange, fast kei übelkeit gha, aber hüt isch wieder ganz schlimm gsi. Bin jeze bi wuche 11+5 und hoffe dasis bald gs hafft ha. Wenns wieder schlimmer wird fangi wieder ah mit dä tablette.

@nicido
Ich hoffe es ist alles in ordnung?

@all
Unterschied vo fb zu whats app gruppe? I bi sit minere 1 ss inere fb gruppe und findes sehr übersichtlich und praktisch, will alles echli besser gordnet isch. I stell mir d whats app gruppe sehr unübersichtlich vor? Mir sind jeze scho z 11 i dä fb gruppe und wörs cool finde wenn nome dezuestosse wöred.

@me
I ha letzt wuche e horrorwuche gha mit übelkeit und müedigkeit. I bi so am ahschlag gsi und mit dä nerve völlig am endi. Und mit emne 2 jöhrige kind wo kei mittagschlof me macht und 2 hünd isches echt ahsträngend... die wuche isch zum glück echli besser. Ha jeze 2 täg kei übelkeit me gha und mi scho gfreut das verbi isch, aber hüt wiederdä ganz tag dauerübelkeit.. bin jeze i dä wuche 11+5 und nöchst wuche ziestig hani wieder termin für nackefaltemessig.

Benutzeravatar
roehrli85
Member
Beiträge: 478
Registriert: Mo 23. Jun 2014, 19:37
Geschlecht: weiblich
Wohnort: BE

Re: Märzlis 2020

Beitrag von roehrli85 »

Das isch so FB Gruppe isch viu übersichtlicher. Bi WhatsApp schribt me und öper antwortet, öper schribt öpis anders u irgendwann het me übersicht meh u me ma o nid immer aues läse. Bi FB eröffnet me es Thema u dert cha jede zu jederzyt no später ga läse, nacheluege, nach öpis sueche wome scho besproche het, näbebi es Träffe veribare, jede vo sine Termine verzeue, vo sire Geburt brichte u jede cha für sis eigete Bebe das mache u de wyterhin dert d Fortschritte mitteile. Me gseht immer grad vo wäm was isch, um wäns geit, um was es geit... me cha Träffe veribare u plane ohni dass me 3 Milliarde nachrichte ufescrolle muess u no e Monet oder es Jahr später cha ga nacheluege u wesech meh aschliesse, u sech jede vorstellt u über sini Termine brichtet u je meh sech ibringe u mitrede, sech mitfröie desto meh entsteit es Fründschaftlechs Mitenand u das cha sehr schön wärde. D Juni Chäferli 2018 Gruppe womer hei isch es igspilts Team vo fasch 30 Froue wo aui es glich auts Chind hei und obs s erste, zwöite oder dritte isch, aui profitiere vonenand u gad gester wider hei sech 6 vo üs troffe. Es chöme immer mau wider es paar zäme u aui si froh sech so ustusche z chöne. Sit gli 2 Jahr kenne mir üs, hei Höchine u Tiefine vo dr SS bis zur Geburt düre gmacht sowie s komplette erste Läbensjahr und ou iz simer immer no sehr viu am schribe u ustusche. Es het chli abgno, isch aber immer no intensiv u schön! So es Ustusche isch mire Meinig nah bi WhatsApp nie ir gliche Intensität möglich
Mäuschen 05.06.18 nach 30 ÜZ, 3,5 Jahre, natürlich geklappt
Spatzilein 15.03.20
M im 2. ÜZ natürlich geklappt, kaum geglaubt

Bild

Würmli18
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 15. Feb 2018, 12:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Würmli18 »

Danke für sie schön ufnahm.
Wo find ich euri FB Gruppe?
Mir hend im Juli 2018 au es mega cools Grüppli und de Ustusch schätz ich mega. Würd mi freuie wenns da au so en Ustuusch würd geh und ich eui besser chan kenne lerne.

+Fleur+
Vielschreiberin
Beiträge: 1945
Registriert: Mi 17. Jun 2015, 14:19
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von +Fleur+ »

Hi Würmli, schrib mer e PN mit dim FB Name inkl. Beschribig vom Profilbild, denn füegi di als Fründin hinzue und denn id Gruppe (isch e gheimi, da chame nur Fründe hinzuefüege). Alles klar? :D
Muus, Oktober 2015
Zwärgli, Januar 2018
*Stärnli*, Juni 2019 (6. Ssw)
Chäferli, März 2020

xxbienemajaxx
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Mi 19. Okt 2016, 09:20
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von xxbienemajaxx »

Oh ja i bin jo au inere fb gruppe april 2017 und mir sind fast 40 fraue und au jeze no hemmer regelmässig kontakt und me lernt eim guet kenne. Isch jeze au schö zum mit dene ustusche will glich es paar wieder gebohre hend oder au wieder schwanger sind. Und es isch echt mega übersichtlich. Und es chömmed immer so viel froge mit kind, i bin scho so oft froh gsi zum mich mit dene ustusche. Und vo dem her chani d fb gruppe nur empfehle😊.

elabra
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 25. Jun 2019, 16:28
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von elabra »

Hallo Mittenand.

Ich heisse Daniela, bin 32gi und Schwanger mitem 1. Baby. Han am Mittwuch min ETT gha und hüt Bluetwert becho das alles i.o. isch. Termin isch de 2.3.20.

Hend ihr scho e whatsapp-Gruppe und oder FB?

Flöörli90
Newbie
Beiträge: 41
Registriert: So 4. Nov 2018, 21:46
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Flöörli90 »

Huhu elabra

Willkomme im März Grüpplii :D

Mir händ demfall de gliich ET: 2.3.20

Es gitt e whatsapp und e fb gruppe, chasch di bide +Fleur+ (2 Biiträg vorhär) mälde. Damit chasch privati Nachrichte schriibe muesch 5 Biiträg gschribe ha :)
Babypirat März 2020

Tanjatamara89
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: So 25. Aug 2019, 09:09
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Tanjatamara89 »

Guete Morge Ladies

Ich würd ganz gärn au no bi üch debii sii wänni dörf 😍 Ich sött hüt 9+0 sii, und öppe am 29.03.2020 ET ha 😍 nöchscht Wuche chani äääändlich zum Gyni...
Ich ha scho 2 Wunder: Tochter 29.12.2011 und de Sohn 03.06.2017 😍

Würmli18
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 15. Feb 2018, 12:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Würmli18 »

Herzlich Willkomme ide Märzli Gruppe🤗
Wie gats eui?

Tanjatamara89
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: So 25. Aug 2019, 09:09
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Tanjatamara89 »

Danke Würmli18 😍 Üs gahts sowiit guet, mir isch eifach bis amigs am Mittag schlächt und müed sii isch d'Untertriibig vom Jahrhundert 😂 und eu?

Elin10
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 25. Jul 2019, 21:19
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Elin10 »

Willkomme i dä Gruppe und herzlichli Gratulation zudä Schwangerschaft:-)
Leider han ich kei Facebook meh..

Negscht Mäntig han ich wieder en Untersuech. Mir händ eus für de NIP-Test entschiede und de wird ebe idä 10/11 Wuche duregfüehrt. Bin so froh...hetis nöd no witeri 3 Wuche usghalte. Wot endlich sicher si, dases mim Liebling guet gat.

Vieli vo eu erreichet jetzt denn bald die magische 12 Wuche :D . So toll.
Händer eu scho überleit, wie ihrs de ganze Fründe und am Arbeitgeber seget?

Liebi Grüess Elin

Elin10
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 25. Jul 2019, 21:19
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von Elin10 »

[quote=+Fleur+ post_id=7724547 time=1566250305 user_id=47626]
Whatsappgruppe gibts bereits ;)
[/quote]

Yupi habe nun meine 5 Beiträge. Mache dir sofort eine PN:-)

elabra
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 25. Jun 2019, 16:28
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von elabra »

[quote=Flöörli90 post_id=7725273 time=1566714459 user_id=57299]
Huhu elabra

Willkomme im März Grüpplii :D

Mir händ demfall de gliich ET: 2.3.20

Es gitt e whatsapp und e fb gruppe, chasch di bide +Fleur+ (2 Biiträg vorhär) mälde. Damit chasch privati Nachrichte schriibe muesch 5 Biiträg gschribe ha :)
[/quote]

Hehe so cool :) vo wo bisch denn du?

Danke qird mi bide fleur melde.

elabra
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 25. Jun 2019, 16:28
Geschlecht: weiblich

Re: Märzlis 2020

Beitrag von elabra »

Komisch, ich han 5 biiträg aber chan nöd schriibe :( +fleur+ chöntsch du dich evtl mal bi mir melde? Viellicht chani dänn antworte? 🤗🤔

Antworten