Juni Babys 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Ich han au ruhigi spontan geborni Chind, und mini Schwögerin zwei Kaiserschnittchind und die zwei sind definitiv alles andere als ruhig. Im Gegenteil de gross hät jetzt im Chline Kindergarten scho ständig ärger mit de Kindergartelehrerin. Glaub das lit nur am Charakter vom Chind und bi dene zwei garantiert au no ade Erziehung.😬😝

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Hmm und zu de Natürliche Geburt 🤔 ich finde di natürlich Geburt streng schmerzhaft und mer isch nochher eifach froh und glücklich wenn den do isch. 😁😂🤣😂🤣
Und paar Stund spöter sind d‘schmerze wieder vogesse.😉

I hoffe wird den bim 3. au wieder so. 🙈🤷‍♀️
Freue tuen ich mi ufs 3. aber irgendwie isch es ganz anders wie bide erste zwei. Vielleicht au wils de 5 und 7 Johr Unterschied händ zu de grosse. Irgendwie fangsch wieder vo vorne a. 😝

Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@sara, denke au isch oft Charaktersach und no me sinds halt en Spiegel vu eus Erwachsne.

Jo gell Schmerz wird nid weniger leider bim gebäre aber isch so gschnell vergesse, also mir ischs so gange.

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Sakanas hat geschrieben: Mo 7. Okt 2019, 22:38 @sara, denke au isch oft Charaktersach und no me sinds halt en Spiegel vu eus Erwachsne.

Jo gell Schmerz wird nid weniger leider bim gebäre aber isch so gschnell vergesse, also mir ischs so gange.
Jo säg das mit em Spiegel vo de Eltere jo nöd minere Schwögerin die isch den gad uf 180. 😂🤣😂🤣😂🤣
Aber danke das da no anderi so gsehnd. 😁

Jo geg d‘schmerze gits zum Glück no PDA. Bi de Mia han i nochdem ich PDA übercho ha fast nünt me gspürt und bi de Livia han ich de defür bi de presswehe s‘gfühl gha bi de PDA seg de saft usgange.. 😂😂
Ah jo i ha bi beidne igleitet drum sind dschmerze am afang au stärker gsi. 🙃

Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@sara, ja mitm Spiegel isch doch wahr. Ha aber au sone Schwögerin *augenverdreh* hihi...

Oh ja gell. I ha zwar ohni Schmerzmittel gebore (au ihleitet aber schlicht weg kei Zyt me gha) aber i find au: zum Glück gits es, und mer cha zrugggriffe.

Wege hesch müesse ileite? Schöni Näme hend dini Meitle.

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Danke i finde die näme au immerno di schönste.. 🥰

Ich ha beidi übertreit dMia 9 Täg und dLivia 3 Täg
Bi de Livia ha ich wo ich gwüsst ha ich überträg gad gseit a wellem datum das ich wöt go ileite und bi de Mia isch es zuefall gsi 13.02.2013, Livia 15.04.2015 😉😝

Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@sara, ja hesch doch recht und denn ileite aber guet verlauffe?
I ha 20.7.2017 bi minere :-) ich selber ha e Wuche spöter...

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

Ja es isch sicher charakter sach aber i ha sgfühl dass me merkt dass die spontan geborene kind me hend müesse kämpfe zum uf d welt cho bzw sich müesse duresetze und die plante ks kind hend das ja nöd müesse die sind ja sozäge uf d welt grisse worde... i find das merkt me achli...

Mir sind in brissago i de feriewohnig vo de schwiegereltere...

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Blöd i frog, weiss öpert öb mer zu dem forum au über es App chunt? Früehner hät nämli mol es Swissmom app gäh.. 🤔

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

@sara da gits ebe glaub nüme ha au scho gsuecht und immer über s internet isch so mühesam gel

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Jo i machs scho übers Handy oder über sTablet aber bim Handy chani sPasswort nöd gespeichert loh.. 🙈 i ha Benachrichtigung per Mail aktiviert.

Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@sara, glaub das APP gits nüm bzw het amel nie recht funktioniert. Hehe mer müesste doch uf Whatsapp wechsle wer ringer ;-)

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Jo ich cha susst mini Nummere au churz do ine tue oder i schicke si allne per pn wo wönd

Jojo-92
Junior Member
Beiträge: 51
Registriert: Mi 24. Apr 2019, 19:19
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Jojo-92 »

Hallo Zusammen
Ich würde mich gerne zu euch gesellen, wir haben letzte Woche positiv getestet. Ich hatte im Mai eine Fehlgeburt und war bei den Dezemberlis19. Ich hoffe fest, dass es dieses mal klappt, bin noch ein wenig verhalten mit meiner Freude, habe dieses mal aber ein besseres Gefühl (keine Ahnung ob man auf das gehen kann;-)).

Beschwerden habe ich Brustspannen und Übelkeit (interessanterweise vor allem am Abend und in der Nacht und nicht wie üblich am Morgen:-))
ET wäre am 07.06. wie du love19:-)
Mit dem Frauenarzttermin eilt es mir dieses mal nicht so, ich warte noch ein paar Wochen bis man auch sicher etwas sehen kann.

Meine Angaben: ET: 07.06., Jojo-92, Jahrgang: 1992, Kanton: GR, 1.Kind

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

hoi Jojo-92,
Schö bisch bi üs.. 👍😘
I gratuliere dir ganz herzlich. Das mol chunts sicher guet.. ich han im August en angang gha. Aber do bin i selber au nöd so sicher gsi. Ha wie chli müeh gha das mer wieder vo vorne afanget mit eme Baby. Üsi sind jo mit 4ri und 6i scho chli grösser. 🤷‍♀️🙈

-Alea-
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 17:50
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von -Alea- »

@Sakanas: jo das mit em Spiegel vo de Eltere isch scho so.

@Sara: super Geburidatene händ dini Chind. De hesch jo mit dim ET gueti verussätzige für e Geburt am 20.06.20 :mrgreen:

@wicki: cool hän d Schwiegereltere en Feriewohnig. Gniess d Ferie no

@app: ha se au gsuecht ka aber nid gfunde. Aber i glaub dört isch es sowieso en anderi Gruppe.
I kumm de hoffentlich am Mändig id Whats app und FB Gruppe :wink:

@Jojo-92: gratuliere zum pos. Tescht und willkomme. Schön wye dye Gruppe wachst :)
Tuet mr leid hesch au du es Stärnli zieh lo müesse. E guets Gfühl und de no positiv Dänke sind doch scho mol gueti vorussätzige.

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

@jojo herzlichi gratulation und schön hesch zu üs gfunde. Ich drucke dir ganz fest dume.. e guets gfühl isch immer guet 😊

@all i ha irgendwie do eui gspröch über geburte ger nöd gseh 🙈🤣 i han zwar d istellig dine dass i es mail überchume aber da klappet glob nöd immer... 🤷‍♀️

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Genau Alea. Ich glaub nämlich dass ich au das mol werde überträge.. 🙈😂🤣😂🤣

Macht nünt Wicki ich schriibs dir susst nomol per Whatsapp wen willsch.. 😉😂🤣

schnubbel
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 14:33
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von schnubbel »

huch, komme gar nicht nach mit lesen und antworten..

an alle neuen: herzliche gratulation & schön, seid ihr hier:) & positiv denken tut uns sicher allen gut!

bezüglich geburten, kaiserschnitte etc. kann ich mich gar nicht äussern, ist ja meine erste ssw:)

hab immer noch nicht realisiert, was gerade alles so abgeht in meinem körper. meine freude ist zwar riesig, aber ich bin auch eher noch "zurückhaltend" und werde dies glaubs noch bis ende der 12. woche sein irgenwie... ist alles noch so neu:D
bin vor allem damit beschäftigt, eine gute ätzliche betreuung hier in brasilien zu finden. den ersten richtigen untersuch/termin, werde ich wohl erst so in 2-3 wochen haben können. Aber ich konnte gestern spontan einen ultraschall machen - war zwar keine gynäkologin, aber die ärztin konnte mir trotzdem alles zeigen und bestätigen, dass es sich um eine richtige ssw handelt, alles am richtigen fleck ist und wir konnten sogar den herzschlag sehen. war echt speziell und ungewohnt und hat mir seehr gut getan; zu sehen, dass alles in Ordnung ist. sie konnte mir ausserdem die woche bestätigen, zumindest plusminus. heute wäre es wohl ca. 6+1 :)

@wickie: das mit den emails funktioniert so: du kriegst eine email für einen neuen beitrag. wenn du den nicht im forum anschauen gehst, kriegst du keine weitern emails - bis du wieder im forum warst. ah, es steht beim email auch: "Du erhältst keine
weitere Benachrichtigung, bis du das Thema besucht hast."


@all was gibts bei euch allen so neues? gehts euch gut? beschwerden noch erträglich? seid ihr alle schon in der facebook/whatsapp gruppe?

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Nein, aktuell sind wir drei in der Whatsapp Gruppe und 2 bald drei bei fasebook.. 😉😂

Antworten