Februarlis 2022

Moderator: Züri Mami

Antworten
Tigerbüssi
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Sa 12. Jun 2021, 00:58

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Tigerbüssi »

Hallo zämä 😃
I ha die Wuche o ä positive Test gha u bi scho gspannt, wie die Ss wird. 😉
Der Termin wird äuä afangs Februar si (i ha der 3.2.22 usgrächnet).

Faus äs ä Facebookgruppe oder Whats app-Gruppe git, würdi o sehr gärn biträte.

Öich aunä mau ä gueti u spannendi Schwangerschaft! 🤗

Efeu2019
Newbie
Beiträge: 45
Registriert: Mo 13. Jul 2020, 07:48

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Efeu2019 »

Salut @Mira87, @Maybeyes und @Tigerbüssi - Gratuliere eu ganz herzlich zur Schwangerschaft und welcome bi üs, bi de Februarlis.

Ich hab grad vill zue, han aber dene, wo das gschwünscht hend e PN gmacht mit em WhatsApp Zuegang (gaht villicht es Wili bis achunt...). FB gits nonig, falls aber e Person das möcht eröffne, nur zue! Ich würd au biträte.

Liebi Grüess!

rinoabutzile
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: So 13. Jun 2021, 14:10
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von rinoabutzile »

Hoi mitnand!
I hoff as isch ok, wenn i als Vorarlbergerin im Schwitzer-Forum schrieb? Ihr klingand alle so lieb, do hob i denkt do mag i dabei si…

I hob am Dienstag richtig positiv testa dürfa. As isch a künstliche Befruchtung und der zweite Kryo-Transfer. Und endlich, noch 4,5 Johr probiera, bin i tatsächlich schwanger. Min ersta US isch am 24.6. und Geburtstermin um a 13.2.
I hob aber körig angscht dass was passiert und is verlür… und freu mi über jedes ziehen, krampfa und drucka im bauch.

Efeu2019
Newbie
Beiträge: 45
Registriert: Mo 13. Jul 2020, 07:48

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Efeu2019 »

@petrushka: Ich habe dir den Link geschickt.

Rinoasbutzile: Hallo, denn graturlier ich dir! 4.5 Jahr isch scho e lange Ziit! Da verstahn ich die Angscht nomel dopplet!

Cribe
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 8. Jan 2019, 17:54
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Cribe »

Hallo zämä, ha gester ä positive Test gha, und ET wär ca. 20. Feb. Troumi no nid so richtig zfröie, aber ha gliich zBedürfnis, mi usztuusche. Drum isch diä Gruppe sicher genau richtig, wöumer ja im gliiche Boot si😀 i würd sehr gärn id whatsapp-Gruppe, chönntschmer dahär ou ä PN schicke, damitmer chöi Nummere ustuusche? Merci, wär super!

Bergluft
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mi 16. Jun 2021, 09:28

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Bergluft »

Hi zäme, härzlichi Gratulation euch allne! 🤗 Ich han am FR en positive Test gmacht und inere Wuche min erst US 🤞🏻 @efeu2019: Würd au sehr gärn de WhatsApp Gruppe biträte.

Efeu2019
Newbie
Beiträge: 45
Registriert: Mo 13. Jul 2020, 07:48

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Efeu2019 »

Hallo @Cribe und @Bergluft - herzliche Gratulation zur Schwangerschaft. Han eu e PN gschickt. Sie isch no im Poschtusgang, mal luege, wenn sie ahchunt ;-). Bis später!

naturelover
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Do 17. Jun 2021, 07:37

Re: Februarlis 2022

Beitrag von naturelover »

Hoi mitnand
auch von mir herzlichen Glückwunsch allen zur Schwangerschaft und alles Liebe <3
Ich durfte ebenfalls vergangenen Freitag positiv testen, ET wäre lt. App am 19.2. Würde mich sehr freuen, auch per Whatsapp gemeinsam mit euch mitzufiebern :)

rinoabutzile
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: So 13. Jun 2021, 14:10
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von rinoabutzile »

Gratuliere euch allen zur Schwangerschaft und hoffentlich geht alles gut! Ich würde auch noch gerne in die Whatsapp-Gruppe kommen 😊.

esma2022
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Do 17. Jun 2021, 12:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von esma2022 »

Hallo zäme

Gratuliere euch ganz härzlech zur Schwangerschaft :)

Ich bi jetzt au i de 6 SSW und das isch mini erschti schwangerschaft, chas chuum erwarte, mis glöck mit allne zteile :D

Wär mega froh um gueti ratschläg :)

Efeu2019
Newbie
Beiträge: 45
Registriert: Mo 13. Jul 2020, 07:48

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Efeu2019 »

Hallo mitenand

Allne Neue herzliche Gratulation zur Schwangerschaft! @naturlover und @rinoabutzile: ihr hend bald e PN vo mir.

@esma2022: Was für Ratschläge hettisch denn gern?

Scupiduu
Junior Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr 1. Mär 2019, 17:05
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Scupiduu »

Juhuuu au ich ha nach bitz ere Geduldsprob dörfe positiv teste und freue mi sehr, hoffentli de Ändi Februar euses zwöite Schätzi id Arme z schliesse. Gliichziitig hani vo dr nächste paar Wuche rächt Respäkt. Ich bi au amne Uustusch uf Whatsapp interessiert, wür aber gärn zerst no de ersti FA Termin abwarte. Händ ihr scho Termine abgmacht? I welere Wuche gönder? Ich bi gmäss mire Berächnig ez irgendwo i de 5. SSW, also halt scho no sehr am Aafang..

Mariposasuiza
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Mo 14. Dez 2020, 17:56

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Mariposasuiza »

Hallo zämme

Ich ha leidr e Fehlgeburt ka😥😥
Meld mi somit schwäre Härzens vo dere Gruppe ab.

Wünsch euch, dass es bi euch alles guet verlauft!

naturelover
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Do 17. Jun 2021, 07:37

Re: Februarlis 2022

Beitrag von naturelover »

Oh nein, das tut mir so leid Mariposasuiza :cry:
Wünsche Dir ganz viel Kraft in der schweren Zeit und dass es bald wieder einschlägt, und dann alles gut geht!

flavia__l
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 18. Jun 2021, 19:40
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von flavia__l »

Hallo zäme,
Min Test isch vorere Wuche au positiv gsi, usgrechnete Termin isch de 18. Februar <3
Wür mega gern au i eui Gruppe @Efeu2019 chasch du mich kontaktiere? :)

Scupiduu
Junior Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr 1. Mär 2019, 17:05
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Scupiduu »

Ojee das tuet mer Leid Mariposasuiza!

Scupiduu
Junior Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr 1. Mär 2019, 17:05
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Scupiduu »

Ich ha hüt en Termin bi de FÄ gmacht, isch aber erst am 12.7. weni ca i de 8. Wuche bin... Händ ihr euen erste Termin au erst so spat? Ich weiss, vorher gseht mer nid vill aber di drüü Wuche bis dert ane fühled sich für mich a wie e halbi Ewigkeit 🙈

Bluna69
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 13. Apr 2021, 14:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Bluna69 »

Ig gselle mech ou mol vorsechtig dezue. Han da joor scho zwöi Fählgeborte gha ond be emmer diräkt weder schwanger worde.

Ben damol (för de 3. Aalouf) i de KiWu Klinik gse ond döt händ si en wöchentlechi US gmacht, das het mech mega beruhigt. Es het mer de Schtress gno.

De uusgrächneti/uusgmässeni Termin esch de 5. Februar. Ond damol gsets ou zemli guet uus: Ig hoffe, dasses damol klappet!

Efeu2019
Newbie
Beiträge: 45
Registriert: Mo 13. Jul 2020, 07:48

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Efeu2019 »

Oh, Mariposasuiza, das tuet mir au wahnsinnig leid. Ich hoffe, du chasch es guet verarbeite und hesch die richtige Menschen um dich ume!

Salut scupiduu. Ich han min erschte Ultrasschall ide 7. SSW gha, was sehr frühe isch und jetzt de zweit ide 9.

@flavia: Han dir e Iladig gschickt.

@Bluna69: Schön, dass alles guet usgseht! Hoffed mir, dass üsi Schwangerschafte es glücklichs End hend!

Scupiduu
Junior Member
Beiträge: 65
Registriert: Fr 1. Mär 2019, 17:05
Geschlecht: weiblich

Re: Februarlis 2022

Beitrag von Scupiduu »

@Efeu2019 wieso de so früeh bi dir?

@alli: händer scho e gueti App fürd Schwangerschaft?

Antworten