Neu hier und bald fängt die Übungsphase an

Schwanger oder noch nicht?

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Valeria01
Member
Beiträge: 135
Registriert: Fr 16. Mai 2014, 15:56
Geschlecht: weiblich

Neu hier und bald fängt die Übungsphase an

Beitrag von Valeria01 »

Hoi zäme

Ich heisse Valeria bin 25 und wott bald schwanger werde. Ich bin sit 7 Jahr mit mim Maa zeme und au scho eis Jahr verhüüratet.
Verhüete duni momentan mitem Nuvaring (sit ca. 2 Jahr) und nimme de letschti am 30.05.2014 und nimmen denn am 20.06.2014 wieder use und ab denn wird nümm verhüetet. Folsüüri bini scho am neh sitem Sunntig... nimme im Moment DrossaFol und sobald ich die fertig han denn s'Elevit.

Ich freu mi mega ufs Schwanger werde hoffe aber ich wird mier denn nöd zviel druck mache selber.
Hett öpper vo eu au mitem Nuvaring verhüetet und wie schnell sinder denn schwanger worde? Nemmt mi no Wunder. :oops:

Ganz liebe Grüess
Valeria

Benutzeravatar
Strelinha
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 19. Okt 2010, 16:30
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Basel-Stadt

Re: Neu hier und bald fängt die Übungsphase an

Beitrag von Strelinha »

Hallo :)

Ich ha jetzt dängt ich muess dir jetzt eifach schriebe.. 8)
Ich ha im Februar d Pille abgsetzt, aber mir hän no witer verhietet, do mir zerscht mi körper hän welle ohni Hormon lo.. das ischs beschte gsi, ich ha erscht zwei mönet spöter s erschte mol d tr becho.. :roll:
ich nimm sit zwei mönet s elevit.. mir hän nit extra bim ES ghärzlet, ha au mit längerem ipendle grechnet.. jetzt hani aber letschte fritig dörfe positiv teschte und ha morn dr erschti untersuech.. :) *Freu* :mrgreen:
bim erschte mol vor drei joor, hani grad richitgi zykle ka.. wobi es im 3 ÜZ igschlage het..
es isch also nit nur vo frau zu frau sondern au vo zit zue zit verschiede.. :roll:
ich dängg de machsch es super, wenns uff di zue losch cho..
Wie hesch dr nuvaring verdreit?
Mitem Sternli (03/12) und em Möndli:
Bild

Benutzeravatar
Valeria01
Member
Beiträge: 135
Registriert: Fr 16. Mai 2014, 15:56
Geschlecht: weiblich

Re: Neu hier und bald fängt die Übungsphase an

Beitrag von Valeria01 »

Hoi Strelinha

Das freut mi dass du mier schribbsch :)
Ich freu mi scho wenni denn de letschti Nuvaring chan useneh.. eigentlich würdi scho gern nach dem Nuvaring afange üebe aber mier hend no im Dezember Ferie i de Maledive bueched (eusi 2. Flitterwuche) und ich möchti nonig all zu wiit sii wenn mer gönd...
Ich weiss ja au nöd wenns ischlaht aber naja, verstahsch mini Überlegig? =)
Min maa freut sich mega. Mir hend im August ghüürate und am liebste hetti er grad agfange aber ich bin erst de September mit minere Wiiterbildig fertig daher hani no chli gwartet :)

De Nuvaring find ich absolut genial!
Ich wott kei Werbig mache oder so aber ich bin meeega zfride... hanen übercho willi ebe mit de Pille sones Problem bez. Vergesse ect gha han und mit em Nuvaring gahts perfekt... hans nonie vergesse! Und Nebewürkige hani au kei. Min Maa seit er gspüren amel bim GV aber ja...
Du hesch demfall scho es kind?

Musch mer denn morn nomal schribe wies gsii isch :)
lg

Benutzeravatar
Strelinha
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Di 19. Okt 2010, 16:30
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Basel-Stadt

Re: Neu hier und bald fängt die Übungsphase an

Beitrag von Strelinha »

hihi..
das glaubi, die vorfreud isch soooo schön.. wird aber au no nervig.. hihi..
klar, verstand was de meinsch.. ich glaub eifach, dass es eso chunnt, wies muess und wenns friener ischlot, denne muess es so si.. :) wenn dir beidi sowiet sind, würd ich jetzt dä scho lo.. d ferie gniesse chasch sicher au chugelnd.. :mrgreen: :lol:

ok, ich überlegt mir dr nuvaring znä, nach däre ss.. ha gmerkt, dass ich d pille nach dr 1. ss nit glich vertrag wie vorher.. wie wohl au mi körper jetzt nachem absetzte zeigt..

jä, unser sternli isch zwei gsi im märz.. isch echt e schatz (mit Trotzphase und kopfdurchdwand) ha ichs echt super.. hoff s negschte wird au so.. hihi.. 8)
jä machi.. freu mi sooooo..
Mitem Sternli (03/12) und em Möndli:
Bild

Benutzeravatar
Valeria01
Member
Beiträge: 135
Registriert: Fr 16. Mai 2014, 15:56
Geschlecht: weiblich

Re: Neu hier und bald fängt die Übungsphase an

Beitrag von Valeria01 »

hihihihi :)

Ja klar... min maa isch scho lang parat... er isch 6 Jahr älter und wott scho lang chind und hett eifach uf mich gwartet... ich denke mir halt eifach dassi gschider nomal ein Nuvaring nimm will wenns iischlaht grad bim erste ES denn weri wenni id Ferie gang über Neujahr scho ca. im 7 Monat und denn lönd di viel Gsellschafte au nümm flüüge... darum... udn ich wott unbedingt und soooo gern die Ferie mache...

Also de Nuvaring findi supper... han no nie Komplikatione gha und usegheit ischer au no die... wenner bim GV sött störe chaschne useneh für max 4 Stund... lah dich vo dim FA berate... mine isch mega Fan devo und ich au :)

Antworten