Holle vs Aptamil

Rat bei Stillproblemen und Säuglingsernährungsfragen

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Jessimaus27
Member
Beiträge: 280
Registriert: Di 18. Mai 2010, 18:00
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Steffisburg

Holle vs Aptamil

Beitrag von Jessimaus27 »

Hallo Mädels

Frage wer kennt sich mit Holle aus ?
Wir hsbem zur Zeit Aptamil HA 1 da unsre kleine mit der Pre einfach wohl nicht Satt wurde.
Nun auch mit Aptamil HA 1 scheint sie nichtcwirklicg glücklich. Mir ist klar auch Schoppwn nach bedarf aber nichtvwenn sie erst 45min vorher 100ml getrunken hat und meist trinkt sie auch nach 2std. Fast wieder soviel.und hat danach dafür Bauchschmerzen. Brwmsen bringt es nicht.
Wie ist es mit Holle da sind die Kohlenhydrate usw. Ja anders verteilt.

Weil ganz ehrlich für mich ist es momentan kein zustand so wenn das Kind nicht die Flasche hat wird entweder geschriehen oder mam trägt Sie rum. Und ja tragetuch hab ich aber meine Nerven sind momentan unten...
* 2009
Bänz 14.12.2010
Tanja Sophia 22.10.2018

Puempi
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Fr 9. Feb 2018, 21:43
Geschlecht: weiblich

Re: Holle vs Aptamil

Beitrag von Puempi »

Ich dänk du muesches eifach usprobiere, jedes chind isch da anderst... wasi dir wür empfehle isch weg vo HA, luut neuste Studie bringt das gar nüt und s isch halt chlii anderst ide ufspaltig vo de milcheiwiis under anderem... wenn bi aptamil wetsch bliebe probier doch mal s sensivia oder s confort (bi blähige, kollike)

Benutzeravatar
Jessimaus27
Member
Beiträge: 280
Registriert: Di 18. Mai 2010, 18:00
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Steffisburg

Re: Holle vs Aptamil

Beitrag von Jessimaus27 »

Danke

Has mit dr Hebamme jetzt ht no agluegt. SIE het grad life mit erlebt wie die chli tuet und ratet o zum Sensivia. Dänke wirde dr rat befolge.
Isch ja nit mis erschtecaber ou bi ihm heimer ou es mega knorz gha bis es mit de Milch gstumme het. Nur bini bi ihm nit so ines töif gheit. Trotz das er ou no im spital gsi isch nach dr Geburt. Aber sie halt glich zwöi paar schueh
* 2009
Bänz 14.12.2010
Tanja Sophia 22.10.2018

Benutzeravatar
Wildfräulein
Member
Beiträge: 166
Registriert: Mo 14. Mai 2018, 15:30
Geschlecht: weiblich

Re: Holle vs Aptamil

Beitrag von Wildfräulein »

Liebi jessi :-)

Wie gahts dir so? Sinder guet acho nachem tuebulente start? Dini muus isch ja glaub paar tag älter wie mini 2 mädels... isst sie denn scho breili? Viellicht bruucht sie eifach anderi und meh nährstoff...
I ha vom aptamil 1 uf holle pre gwächslet, im 4. Monet. Jo vo 1 uf pre, nid umgekehrt :-D aber i ha nid ptoblem gha wägem satt werde oder so, sondern i ha ihne eifach i mine persönliche auge öppis "gschieders" wele gäh wäni scho nid cha stille. Und i bi super zfriede mitem holle. Es schmöckt ihne besser. Aber das isch ja nöd dini frag gsi :-)

Antworten