Han mal wieder es Update gmacht ....
Wänn ihr bis am 10.12. Wiihnachtsgschänkli bstelled, dänn chani Eui versprächä, diä sind na unter em Wiihnachtsbaum !!
Manchmal verliert man etwas aus den Augen aber niemals aus dem Herzen!
merci vell mal für die mega schöni täsche... be uh froh hesch du sie no vor wihnachte gmacht.. danke tussig
ech dänke mim Mami gfaut die täsche secher ou und wen ned..cha sie mini alti ha und ech nehme die neu
Ich möcht mich ganz härzlich bi allnä minä Kundinnä bedankä. Ich han mich immer gfreut, für Eui dörfä z'nähä und Augä zum glänzä chönä bringä.
Jetzt isch aber Ziit, das mini Nähmaschinä e Pausä macht. Ich machä chli Wiihnachtsferiä und gnüssä mini Familiä. Bstelligä nimm ich wiiterhin gärn entgägä und fangä grad Afangs Januar au wieder a.
Eui allnä friedlichi Adventsziit, schöni Wiihnachtä und dänn fürs kommendi Jahr alles Gueti, Glück und Gsundheit ! Dankä für Eui Treui und Eui Witerempfehligä.
Dankä vielmal für das schöni Föteli .. Bin ja so froh, han ich Eui e Freud chönä machä.
Ich wünschä Dir en super Rutsch und fürs neui Jahr nur sAllerbeschti. Chunt ja viel Neus, Spannends und Gfreuts uf Eui zuä
@pfüdi
Ich danke dir herzlich für die zwei wunderschönen Like a Bike-Täschli. Die Kleine meiner Schwester hatte uh Freude da sie es bereits bei einem Mädchen gesehen hat. Auch Timo freute sich riesig nur konnten wir es noch nicht ausprobieren
merci vüu mou für das tolle like-a-bike-täschli. es gseht super us und öise chlii hett megafröid dra, ändlech chaner sis sammelsurium nöime versorge. leider ischs jo im momänt nit grad gäbig mitem velo voruse... aber der früehlig chunnt sicher.
Wow, vielen herzlichen Dank für das super schöne Like a Bike-Täschli!!! Es ist noch viel schöner, als ich es mir vorgestellt habe. Jetzt hoffen wir auf schönes Wetter, damit wir es bald ausprobieren können .
Selma
Das isch Eui Chindsgitäschä. Uf em Bild schiint das Violett eher Blau isch es aber nid. Isch hüt uf Poscht, häsch sie also am Dunschtig !! Viel Spass und dankä für dä Uftrag