Warten, warten, warten, warten... und doch nicht aufgeben?!?

für regelmässigen Austausch unter Gleichgesinnten
Antworten
floris25
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Do 29. Okt 2015, 20:38
Geschlecht: weiblich

Warten, warten, warten, warten... und doch nicht aufgeben?!?

Beitrag von floris25 »

Hallo Zämä

Ich bin neu da und weiss gar nöd so recht, wo ich afangä söll...

Ich bin 25i, und min Maa isch 38i. Im Früählig 2013 hend mir ghüratä und sit do sind mir am Kinderwunsch drannä. Am Afang mit tempi mässä, wieter zum Fertilitätsmonitor, bis zum Androlog für Spermiogramm und jez heissts wartä uf de OP Termin für ä Buuchspieglig, wägä Verdacht uf Endometriose. Leider han i d OP erst churz vor Wiehnachtä, d.h. es lit nach dem Zyklus na ein Zyklus dinnä wos chönt klappä. Aktuell isch min ES durä und ich wartä bis den innere Wuche evtl. mini Täg chömed... Langsam mag i nümmä wartä und mini Stimmig wechslet zwüschet hoffä und hülä... Im eintä Moment dänki, chum viellicht klappets ja jetzt nach und im andere es wird NIÄ klappä... Wie hend ihr diä Ziit vom Wartä durägstandä? Hend ihr au s Gfühl irtraiet jetzt den durä?

Wär u cool, wenn die eint oder ander sich mäldä wür und mir viellicht au zämä wartä chönd...?

En schönä Obig, eui Floris

gefühlschaos: :D :( :) :twisted: :? :evil: :lol: :?: :cry:

taichi
Junior Member
Beiträge: 69
Registriert: Sa 9. Mai 2015, 18:15

Re: Warten, warten, warten, warten... und doch nicht aufgebe

Beitrag von taichi »

Hoi floris25 und herzlech willkomme hie im forum! I kenne das nume zu guet, ou die stimmigswächsel.
Mir hei itze grad agfange mit de abklärige, si sit em summer letscht johr am üebe.
Würdmi auso ou fröie wenni chli öper ha zum usdusche, es isch nid s gliche wenn das öper nid ou düre macht, mini kolleginne hei nid so s gliche verständnis.......

Antworten