Juni Chäferli 2017

Moderator: Züri Mami

Antworten
ida13
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Do 29. Sep 2016, 16:06
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von ida13 »

Guten Morgen

@Neue: Herzlich Willkommen! Freu mich auf den Austausch.

@SoBü: Gratuliere zu den Zwillingen! So schön :D . Ich war vor knapp zwei Jahren in einer ähnlichen Situation. Nichts ahnend zur 1. Kontrolle in der 11. Woche... und da waren zwei Herzli. Kann dir also ziemlich gut nachfühlen. Freu dich auf das was kommt...und der besonders grosse Bauch wird schon noch kommen :wink: .

@verena: Gratuliere zum positiven ETT! Hoffe mit dir, dass sich dieser notch noch verwächst bis zur nächsten Kontrolle.

@nuschelis: Davon kann man kaum zuviele haben. Besonders mit Zwillingen.

Benutzeravatar
joly
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Do 27. Okt 2016, 19:01
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von joly »

[quote="SoBü231214"]

Heeey Willkomme und härzlichi Gratulation wünsch ich :)

Heri
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Di 29. Nov 2016, 18:22
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Heri »

Hallo zusammen

Ich lese schon seit Wochen mit und gratuliere erst mal allen herzlich zur Schwangerschaft. Entlich traue ich mich auch zu euch dazu zustossen und würde mich freuen mich zukünftig mit euch auszutauschen. Unser erstes Kind soll am 7.juni 2016 zur Welt kommen. Ich hatte diese Woche den ETT und bin sehr erleichtert, dass alles gut aussieht. Die Nackenfaltenmessung ist unauffällig und auch sonst scheint alles so wie es in der 13 SSW sein sollte. Der Artz hat sogar schon gesagt es könnte ein Junge sein, auch wenn es selbst gesagt hat die Aussage sei nich recht ungenau. Uns ist es sowieso egal was es gibt, hautpsache gesund.

Ich wäre gerne auch bei Facebook dabei, dort scheint der Austausch reger zu sein. Hatte bisher jedoch kein Konto, habe jetzt aber eines erstellt.

Allen weiterhin eine gute Kugelzeit! Übrigens aus dem Kt. GL

Benutzeravatar
Engelchen87
Member
Beiträge: 142
Registriert: Fr 14. Jan 2011, 13:40
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Engelchen87 »

Hallo heri
Herzlichen glückwunsch :) mach doch julia eine pn mit deinem namen, dann kann sie dich zufügen :)
Sternchen Jui11 und Dezember11 werde euch nie vergessen.
Prinzessin 2012 an der Hand
2te Prinzessin 2017 an der Hand
Prinz 2021 an der Hand

Benutzeravatar
kiwi 85
Member
Beiträge: 121
Registriert: Mo 18. Apr 2016, 13:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von kiwi 85 »

:(
Irgendwie geht meine PN an Julia nicht raus ... kennt das Problem noch jemand?
Meine PN-Box ist so gut wie leer (hab nur noch 3 Nachrichten drinn...)

Benutzeravatar
Julia25
Member
Beiträge: 215
Registriert: Fr 22. Jul 2016, 11:00
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Julia25 »

Kiwi ich hab sie erhalten und dir einen Freundschafsanfrage auf FB geschickt =)

Smacks
Newbie
Beiträge: 21
Registriert: Do 27. Sep 2012, 20:51
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Smacks »

Hallo zusammen

Waren heute Morgen wieder beim Ultraschall, alles i.o :) , Nackentransparenz war 1.1mm und das Nasenbein bereits gut sichtbar. Wir haben daher auf weitere Tests verzichtet und hoffen und glauben nun dass alles gut kommt. Bin so was von erleichtert und langsam lasse ich auch Freude aufkommen.
Nun überlegen wir uns, wie wir es unseren Familien sagen. Wir möchten morgen irgendwas mit dem Nikolaus machen, dass er ein spezielles Geschenk oder so in seinem Sack hat. Falls jemand eine gute Idee hat, gerne her damit :D .

Speziell war heute, dass ich nun doch schon wieder weiter zu sein scheine. Die FÄ wollte sich aber noch nicht festlegen, mal schauen was beim nächsten US kommt. Bon jetzt also irgendwo zwischen 11+3 und 12+1.....

Julia schick dir gleich noch eine PN für FB

Benutzeravatar
Verena0815
Vielschreiberin
Beiträge: 1364
Registriert: Mi 27. Jan 2016, 14:46
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Verena0815 »

schön das bei allen der ETT so gut war :)

hatte ja am Montag noch mal Doppler-US wegen dem Notch. und ja er hat sich verwachsen. ich bin soooo happy!!!! muss ich nicht noch eine Tablette nehmen die mir auf den Magen schlägt. langen ja schon die Folsäure und die Omega-3. Obwohl vegan (also kein Fischgeschmack) stösst sie mir auf. :/
______________________
12.ÜZ, es wird ein Meitli :mrgreen:
Bild Bild

Benutzeravatar
Julia25
Member
Beiträge: 215
Registriert: Fr 22. Jul 2016, 11:00
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Julia25 »

liebi froue

i flüge morn für 1 wuche id ferie und wirde nid wük online si. lise abr weni hei chume PN's und öii biträg.

LG

Benutzeravatar
Sandy28
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 8. Dez 2016, 13:41
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Sandy28 »

Hallo zäme und juhuu ich freu mi au eini vo eu sii därfe

❤️ Sandy28 ❤️ ZH ❤️ 1. Kind ❤️ 06.06.2017

Da ich eigentlich au gar kei beschwerde oder suschtigs liide han ussert das jetzt mit de ssw15 liechti übelkeit igsetzt hät obwohl ich das vorher nie gha han, tueni doch gern bi eu läse was so lauft.

freu mi uf e tolli ziit mit eu und wünsche allne ä schöni schwangerschaft

Benutzeravatar
02Juni
Junior Member
Beiträge: 69
Registriert: So 25. Sep 2016, 14:35

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von 02Juni »

@sandy: Welcome. D Übelkeit isch bi mir au erst ide legste wuche da gsi. Vor allem bim Bus fahre...

Jasmin1310
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Fr 9. Dez 2016, 11:17
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Wettswil a.A. (ZH)

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Jasmin1310 »

Hoi zeme
E Juni-gruppe :D Ich und min chline chäfer hend jetz denn di erste 3 Monet au überstanden. Villicht hetteder ja Lust es teeniemami i eui Gruppe ufneh :D

SoBü231214
Newbie
Beiträge: 24
Registriert: Fr 27. Feb 2015, 14:35
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von SoBü231214 »

@sandy: Bi mir isch das Mal au alles chli spöter, z.B. Brustspanne chunt ersch jetzt langsam. Hani letscht Mal viel früehner gha und das obwohls das Mal Zwilling sind... Usserdem ischs doch super, wennd nöd so viel Beschwerde häsch!

Willkomme Jasmin1310! Klar, sind glaub alli Mamis willkomme. :) Wie alt bisch dänn genau? (Dörf me das fröge?) Und wie gahts der bis jetzt so?

me: Ha mi bi Facebook bi sonere Zwillingsgruppe agmäldet, aber ha d Nachrichte nach paar Täg wieder abgstellt. Ha gad chli Panik übercho, vor allem wo da uf mich zuechunt. Die Fotene vo riiiiese Büüch, all wo ihri Sorge über ultramässigs Sodbränne, Elefantebei, Erschöpfig usw teiled... All das hät mi meh gstresst als beruhigt. Jetzt probier ich jede Tag z näh, wie er chunt und hoffe, ich cha d Schwangerschaft chli gnüsse. S gaht mer eigentli nöd so schlächt.
Ussert das am Mäntig euses Büsi überfahre worde isch. Hät mi zimli troffe, er isch die ganz letscht Schwangerschaft debi gsi und hät mit mir kuschlet, wo ich mit Vorwehe znacht uf em Sofa gläge bin. (Im Gägesatz zu mim Ma, dä hät gschlafe :D ) Und mit de Hormon zäme bini rächt emotional gsi... :cry:

Jasmin1310
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Fr 9. Dez 2016, 11:17
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Wettswil a.A. (ZH)

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Jasmin1310 »

Ich bin 17ni und unerwartet schwanger worde. Am Afang hani mega Angst gha vor allem aber mitlerwiile freui mi eifach nurno :D mittlerwile gats mer super. Bis afangs wuche isch mer di ganz ziit schlecht gsi und Mini brüst hend mega weh ta wills so wachsed. Ich Chan kein einzige BH meh alegge und s chline büchli laht sich au nümm verstecke :P

Jasmin1310
Newbie
Beiträge: 11
Registriert: Fr 9. Dez 2016, 11:17
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Wettswil a.A. (ZH)

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Jasmin1310 »

Wasi ehrlich gseit am meiste liide isch, das min schatz di ganz Schwangerschaft ned bi eus, sondern i de RS isch und quasi nüt mitüberchunt :cry: er verpasst so vill und i so villne situatione hetti en gern bi mir und denn fühli mi trotz allne scho chli allei...

Benutzeravatar
Sandy28
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Do 8. Dez 2016, 13:41
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Sandy28 »

@SoBü, Wow gratuliere zu Zwilling das isch sicher au es speziells Gfühl wemer grad zwei so chliini Chnöpf i siich umetreit :) Das mit dim Büsi tuet mer mega leid und wünsche dir/eu vill Chraft, ich weiss leider wie truuurig das isch :(
Ich nim mini Schwangerschaft mitlerwiile au vo Tag zu Tag, han es ziitli au vill zvill im Internet googlet unt denn müesse höre, das macht di nur verruckt. So chanis jetzt aber richtig gnüsse und chas chum erwarte z erfahre wases git unds denn endlich uf d Welt chunt :D

@Jasmin, Ja da bisch aber würkli es jungs Mami aber ich finde das toll wie du das machsch, gnüsses! Das din Fründ das alles verpasst isch würkli schaad aber er chunt ja sicher zwüsched dure hei und du chasch ihm alles verzelle was wider neus erläbt häsch und er dis immer grössere büchli bestuune und wenns denn sowiit isch denn isch d RS sicher verbii und ihr chönds ufwachse gemeinsam erläbe. Er dänkt sicher i jedere freie Minute a sini zwei Schätz dehäi und vermisst eu bestimmt genau so :)

Benutzeravatar
Julia25
Member
Beiträge: 215
Registriert: Fr 22. Jul 2016, 11:00
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Julia25 »

hallo jasmin und sandy herzlich willkommen.

@sandy i aktualisiere d lischte so bald ig vo de ferie zrug bi. schön bisch da =)

@jasmin, toll es jungs mami =) ig bi nimm es teeniemami abr mit 22 immer no eher jung. schad isch do schatz solang ir RS... müässt z weekend eifach um so me gniesse. vo wo bisch du eig?

Benutzeravatar
02Juni
Junior Member
Beiträge: 69
Registriert: So 25. Sep 2016, 14:35

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von 02Juni »

@SoBü: ou das tuetmer leid. Das isch scho so truurig&mit de Hormon schüttlets eim grad no meh... ich lis au nüme viel im Internet. Mer machtsich nur selber verruckt. Und s Buuchgfühl isch immerno s Wichtigst...

@jasmin: welcome. Ja du bisch sicher eini vode jüngste da. Findi cool, dasses so durchmischt isch.

@julia: wie sind d Ferie? Hesch ja es perfekts Timing mit 3. Trimester.

Me: d Energie isch wieder da und han doch no eusi Wohnig chöne wiehnächtlich dekoriere. Mittlerwiile wüsseds scho viel und mir fanged aa, die erste Planige fürs Chinderzimmer etc. zmache...
Bim schaffe wirdi wohl zimli sicher im muetterschutz müesse chünde, da ich no maximal 60% zrugg wür und mit dem nöd de glichi job chan mache. Wie gsehts bi eu us mitm Schaffe?

Benutzeravatar
02Juni
Junior Member
Beiträge: 69
Registriert: So 25. Sep 2016, 14:35

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von 02Juni »

@jasmin: chline tipp: grösseri BHs ohni Bügel. Sind viel agnehmer zum träge.

Benutzeravatar
Julia25
Member
Beiträge: 215
Registriert: Fr 22. Jul 2016, 11:00
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Chäferli 2017

Beitrag von Julia25 »

@02Juni, naja.. der flug u d reise isch soo astrengend gsi und am 1 tag magedarm verwütsch. geschtr übr dr schüssle verbracht u hüt geids bizi bizi berg uf.. i würds im nachhinein nimm mache. es isch A schad fürs geld und B soo astrengend für mi, also oh ohni magedarm. were gschidr ga wellnesse.
toll hesch widr biz meh energie, chames gd vill meh gniesse gell?

@schaffe, i cha blibe u bi sehr froh. nimme 4-5 mönet nach dr geburt u gah ner 50% zrugg. evtl. reduzieri de no uf 40% mal luege wis geit

Antworten