Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Tarja
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Sa 25. Aug 2018, 12:54
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Tarja »

Muesch mol em Administrator schriebe. Hani gester zobe au gmacht gha ond höt am morge esches gange :)

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Hallo ihr Lieben

Ich habe heute gerade einer meiner Freundinnen erzählt, dass ich schwanger bin, weil ich es nicht mehr ausgehalten habe. Sie hat ganz komisch reagiert. Sie konnte sich zuerst gar nicht richtig freuen und war irgendwie schockiert, dann freute sie sich doch kurz und strahlte aber statt mit mir darüber zu reden begann sie zwanghaft über andere Dinge zu reden. Wir sprachen während des ganzen Treffens nicht mehr darüber, sondern vor allem über sie. Da das bei den meisten Treffen mit ihr so ist und es mir heute richtig eingefahren ist glaube ich ich werde mich in Zukunft eher von ihr distanzieren. Das war so schräg. Ich hoffe meine andere Freundin wird sich etwas mehr darüber freuen können :)

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

liebi maiblume. kei schöni situation, wo du häsch müese erlebe. fühl dich druckt. isch sie e gueti fründin vo dir?

ich glaub mini fründinne freued werded sich alli freue, wobi bi einere weiss ich, dass sie gern selber chind hetti aber will sie muen medis neh (sie het ms) gaht das jetzt nöd.

was ich bim erschte chind gmerkt han, dass sich min fründeschreis sehr verändert hät. was ich teilwiis schad gfunde han und bi de andere schtimmts für mich. neui fründe hets aber weniger geh.

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Danke liebi Zürimum. Sie isch nöd würkli e engi Fründin, aber mir kenned eus halt scho es Wiili. Mal luege... villicht wachst sie ja no dri. Sus isch au ok. Ich hoff ich finde suscht neui (Mami-)Fründinne. Freut mi, dass du en Fründeschreis hesch wo da meh Begeisterig zeige wird :) :)

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Sali zäme, ich darf schomal mini erste freudegümp ne- es git, wenn alles klappet au es Februarchnöpfli!! Mir hend gester serscht mal „liecht“ positiv teschtet und hüt den endli dütlich de ersehnti positiv Test :D
Ich freu mi, mich mit euch chöne usztusche!

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hallo mira bella. ich freu mich sehr mit dir. es isch es schöns gfühl wenn mr positiv dörf teschte. du schriebsch de ersehnti positivi tescht hend ihr lang müese üebe? isch es eues erschti chind? vo wo bisch und wie alt bisch du? uiuiui so viele frage grad zum starte. 😲

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Hallo zürimum, danke für dini Wort :)
Ja es isch oises erste Chnöpfli, drum au de ersehnti positiv Tescht!
Sind ned sicher xi we lang das echt duured da ich scho 38 bin und siteme knappe 3/4 Jahr uf Grund Chinderwunsch zerst na han müse mini SD Unterfunktion behandle.
Es het ezt aber doch bereits im 5. Zyklus klappet :D
Und na zu dinere letschte Frag- ich chume vom ZH Oberland.
Wie isch den dini Gschicht, isch dis zweite hani gläse?
LG

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Liebe Mira Bella

Herzliche Gratulation!! Ich freue mich sehr mit dir. Mir gings genau gleich, erst ein ganz blasser Strich und später das klarere Resultat. Einfach toll dieses Gefühl :D

Ganz liebe Grüsse
Maiblume

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

Mira Bella hat geschrieben: Mo 10. Jun 2019, 22:10 Hallo zürimum, danke für dini Wort :)
Ja es isch oises erste Chnöpfli, drum au de ersehnti positiv Tescht!
Sind ned sicher xi we lang das echt duured da ich scho 38 bin und siteme knappe 3/4 Jahr uf Grund Chinderwunsch zerst na han müse mini SD Unterfunktion behandle.
Es het ezt aber doch bereits im 5. Zyklus klappet :D
Und na zu dinere letschte Frag- ich chume vom ZH Oberland.
Wie isch den dini Gschicht, isch dis zweite hani gläse?
LG
ja genau. bi eus isch wieder u schnell gange. bim erschte mal scharf schüsse, was mich irgendwie erstuunt und glichzitig au nöd, wills au letscht mal scho so gschnell gange isch. und äswie bringts alles chli durenand aber plane chan mr das ja eineweg nöd. zh-oberland tönt spannend ich bin det ufgwachse.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Danke vielmal Maiblume
Au dir herzlichi gratulation!! :D
Han gläse isch au dis erschte gel- recht ufregendi Ziit wo da uf ois alli zuechunnt aber ich freu mich riesig.

Zürimum, so cool ja isch natürli mega wenns gad klappet het aber verstahni scho mer denkt immer es dured schona es bizeli und den isch de Moment da womer weis- Jezt gahts los :o
So guet da muschmer de gnauer verzelle sind ja au öppe im gliche alter :wink:

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@all
ich han nahgfröget bi de admin. nach 5 biträg chan mr nachrichte verschicke. :wink:
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

Herzlich willkomme und herzlichi gratulation allne neue :-)
das tuet mir leid liebi maiblume, dass du die situation mit dere kollegin hesch müsse erläbe...ich hoffe, dass ihr no en gmeinsame wäg findet für die situation :-)

bi mir isches bim erste chind chli gliich gsi, wie bi de zürimum...einigi kolleginne gsehn i chum meh, deför sind neui fründschafte entstande...

wänn hend ihr eue FA Termin?

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

[quote=zürimum post_id=7715073 time=1560145632 user_id=58295]
guete morge zäme. ich chan au kei nachrichte schriebe. han anschienend no zwenig biträg gschriebe. chli e doofi regelig 🙄 aber saereli wenn du chasch nachrichte schriebe mach das doch du bitte.
[/quote]

Han gad gmerkt bin au nanig freigschalte zum Nachrichte schribe.. Au Antworte gaht irgendwie ned :?: Han zumindest kein Antwortknopf gfunde :roll:

Benutzeravatar
Tarja
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Sa 25. Aug 2018, 12:54
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Tarja »

Ich han höt mine ersti Termin gha. Weli vor 4 mönet en FG met verdacht of Eileiterschwangerschaft gha han het sie mi welle früehner gseh. Gseht so wiit alles guet us, es het sech det ignestet wos set ond sherzli pompet wie verrockt.
Vell het mer aber noni gseh, esch fang 2,2 mm gross :o

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Liebi Saereli

Danke dir vill mal. Ich lueg jetzt mal wis wiitergaht. Chann mir jetzt guet vorstelle dass sich Fründschafte durch das Thema verändered oder ended und defür neui dezue chömed :) Das isch scho in Ornig so. Gits halt i gwüsse Phasene im Läbe gäll.

Ich ha no kein FA-Termin. Solang ich mich guet fühle wart ich bis ich i di erscht SS-Kontrolle is Geburtshuus cha gah woni mi agmolde ha. Ich glaub das isch so im 4. Monet. Am Sunntig hani sUfnahmegspräch :) Bi ganz gspannt. Am Infobsuech simmer scho gsie und s'hät eus sehr gfalle.

@Tarja, Schön dass du hüt din erschte FA-Termin gha hesch und scho weisch dass alles guet lauft :) Freu mi für di. Isch sicher sehr beruhigend!

Benutzeravatar
Tarja
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Sa 25. Aug 2018, 12:54
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Tarja »

Jo esch scho beruhigend. Nochdem ich serste verlohre han ond de echli öppis öber 2 Mönet ohni onderbroch bluetige gha han. Aber au jetzt esch jo no nüt 100%, bes 12 Woche semmer leider alli no em gföhrliche Abschnitt

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

ich han hüt min erste fa-termin abgmacht. am 12.7.19, das müessti öppe die 8./9. wuche sie.

@maiblume
ersch im 4. monet? ui das wär mir viel zspat. au mit em geburtshuus chan ich mich persönlich nöd so äfründe aber jede dörf so wie mr wett. 😉

@tarja
tuet mir leid zlese, dass du e fg häsch müese mitmache. vor mim erschte wunder han ich au e fg gha. es het aber mich und min maa no viel nöcher zäme bracht.

@mira bella
ich freu mich denn uf dini antwort, wenn du dini 5 biträg au gschriebe häsch. 😉

@saereli
danke für d'ufnahm i de fb-gruppe 😘
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Liebi Tarja das duet mer leid zghöre.
Ich weiss we das isch und verstah das da wetsch früeziitig en Ultraschall mache. Drum han au ich scho bereits in 2 Wuche de erschti Untersuech bim FA - wet wüsse ob alles so isch wes sett sii, bin den 6/7 Wuche.
We wiit bisch den du?

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

ich bruch scho es erschts mal eui unterstützig. 🙈

wenn seged ihrs euem arbetgeber? ich bin
grad sehr unschlüssig. eigentlich wett ichs de fairness halber früeh gnueg säge, damit mir chönd afange d'übergab ufgleise. und denn find ich wieder, das ich das nöd muen. ich han eigentlich es guets verhältnis zu mine vorgsetzte und vilicht gnau drum, chönt ich mir vorstelle, dass sies mir übel neh chöntet, wenn ichs ersch i de 12. wuche säge. bin so hiundher grisse. denn chunt no dezue, dass mis neue arbetsgspöndli am 1.7. afangt und ich sie eigentlich han welle langsam ifüere und begleite. tja, so isch das mit dene plän. 😉 händ ihr villicht en tipp / ratschlag?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Didiber
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 11. Jun 2019, 10:02
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Didiber »

Hoi mitenand
Bi ganz neu do und wür mi freue mich mit eu uusztuuschä. I bi 28, 7ssw und vo sanggalle.
Fahre de moment mit em erste bildli vo üsem erste chnopf hei und freu mi scho das em papi z zeige. Es isch ganz en bsundrige moment xi woni s herzli ha xe schloh, sus xeht me aber noni vill, isch ja verständlich bi 5mm :D

Ha mi au scho gfrogt wenn ichs em arbetgeber säge... mir sind nämli bis vor churzem xi go reise und i fang d stell erst am 1.8. a... do hani fasch echli e schlechts gwüsse denn scho wider zmitteile, dass es ä verträtig brucht... aber plane chame das alles jo ebe nöd is detail. warte aber trotzdem bis zur 12. Wuche, es passiert jo leider glich no oft öpis i de zwüscheziit.

Antworten