Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hät susch no öpper um de 13.2. ume sin et berechnet?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

@Babalicious_79 Ooh wie cool!! Sind ihr au jedi Wuche am Naläse was ir nägschte SSW entwickled wird bim Baby und wie gross es öppe isch?

Ich ha übrigens dr Idruck dass min Underliib chli grösser und vor allem feschter isch. Di letschte Täg denkt seg vo de Blähige, aber hüt bini sicher. Hend ihr das au scho?

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Liebi alfiriel, das sind aber kei gueti Nachrichte :(
Alles Gueti für dich und hoffe mit dir das doch na alles guet chunnt.

Benutzeravatar
Babalicious_79
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Mi 12. Jun 2019, 12:15
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Babalicious_79 »

@Maiblume Jo ich lies au täglich was grad los isch im Buuch obwohls sdritte isch vergisst me immer wieder mol öbbis.
Ich ha au scho chli e Wölbig scho bim letschte so frueh gsi.

Wobi bi mir wirds Baby allwaeg wieder fruehner igleitet oder KS will ich scho wieder Gestationsdiabetes han

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@maiblume
luschtig dass du das frögsch. ich han grad vorletscht wuche binere kollegin das ss buech im gstell gseh stah. und dänn händ mir drüber gwitzlet, dass mirs am afang vo de ss ganz gnau glese händ und denn zum schluss nümm so. 😉 ich han wieder die ss app abeglade wo täglich infos bechunsch.

au ich han s'gfühl dass de buch scho grösser worde isch und dass mrs bestimmt scho gseht 🙈
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

@zürimum ich ha am 11.2. de berächnet ET...😁

@maiblume i ha au es app woni täglich lise...i de erste SS hani es buech und s app gha👍

und ha au s gfühl min buch isch herter wie normal und chli wie ufbläiht...

Bärnermeitschi2
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 13. Jun 2019, 13:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bärnermeitschi2 »

I ha albä so z‘gfüel i high der ganz Buch voller elastig wils so heftig Ziet. Vomä Buch isch bi mir no ke spur😀 i füelemi eh net so schwanger vergisses o vil. Bim erschtä hanis viel intensiver erläbt. Obschon mir mega früd hi Isches bi mir nonet ganz acho😏

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@saereli
euses risiko de 29.2. ztreffe isch somit nöd sehr gross. 😉 was häsch du für e app? ich han schwangerschaft+ isch dis erschte zfrüeh, zspat oder richtig uf d'welt cho? min chline Grosse isch pünktlich wie errechnet 40+0 uf d'welt cho.

@bäremeitschi
ich vergiss amigs au wieder dass ich ss bin. 🙈 und denn spannts plötzlich.

wie mached ihr das eigentlich mit em träg e vo eune erschte chind? min chline grosse bringt ca. 14kg uf d'waag. ich gang eimal i de wuche is kanga, denn träg ich ihn ufem rugge und susch hät er sit es paar täg immer wie meh s'bedürfnis treit zwerde. "mami täge" 😍
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Bin bis ezt wohl eher de Nachzügler da, lut SS App (woni natürli au täglich gan go nahlese) hani de Termin am 20.02.! Das wer ja mal es Datum :lol:
Sust gad na öpper da wo eher geg endi Feb ET het - ja bin gspannt ob öpper de 29. tüpft :wink:

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

@zürimum, Danke für de Tipp mit de Mamalila Winterjacke :D
Ich verstah dini Gedanke bezüglich Zuekunft. Bi mir chömed sit es paar Täg au meh kritischi Gedanke. Frag mich ob ich überhaupt geigned bin Mami zsii. Ob ich das handle wiir. Ob min Ma und ich das handle werded. Es isch alles so schnell gange, kum hämmer üs entschide bini schwanger gsi. Bruch nochli Ziit zum adaptiere. Aber ich gspür dass alles guet cho wird.

@Babalicious_79 Ich ha gar nöd gwüsst dass bi Schwangerschaftsdiabetes muss früehner igleitet werde oder sogar KS. Hauptsach ihr werdet beidi gsund sii :)

@Mira Bella, Musch luege am Schluss stimmt dReihefolg vo de Geburte überhaupt nömm, haha. Aber 20.02.20 wär wükli cool :)

Schön dass es paar vo eu au scho e chli e Wölbig hend :) Muss di ganz Ziit drüber streichle. Het nöd denkt dass das scho so früeh cha cho. Und danke für de Tipp mit de SS App, isch mir gar nöd in Sinn cho.

Stünggu
Junior Member
Beiträge: 67
Registriert: Di 7. Jun 2011, 13:02
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Aargau

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Stünggu »

Min et wer am 24.2.2020aber gseht grad ned guet us han hüt morge bluetige becho. Min fa meint mer müesse abwarte was passiert. Aber da ich jo mit bluetige ned würkli positivi erfahrige gmacht ha fallt mer positiv denke grad cheibe schwer
Mit mine drü 🌟🌟🌟 im Härzä und eim ♥️ a de Hand
🌟 1.8.2011
🌟 4.1.2017
🌟 27.2.2019
♥️ 10.2.2020

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@maiblume
bitte sehr gern gscheh. mir isch es ehrlich gseit au bitz zschnell gange. bim erschte versuech! freu mich aber glich mega fescht.

@stünggu
ohnei. fühl dich druckt. bisch du dämfall scho bi dim fa gsi? oder wenn chasch denn gah? bitte versuech trotzdem positiv zbliebe. ich denk a dich. 😘
🌟 September 2016
💙 August 2017

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

@Stünggu Das tut mir mega leid :( Ich hoffe dass alles in Ornig isch und dass es sich bald klärt. Cha verstah dass positiv Denke mega schwirig isch i dem Moment. Denke au a dich

Bärnermeitschi2
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 13. Jun 2019, 13:28
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bärnermeitschi2 »

@stünggu hey das duet mir u lid i hoffä fescht das alles guet chunt u vorallem vil chraft für di Wartezeit, das chunt eim doch ewig vor, dänkä a di.

Benutzeravatar
Saereli
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: So 30. Okt 2016, 00:37
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Saereli »

@stünggu das tuet mer so leid, aber probier no betz positiv z dänke😘

@zürimum ich ha au s schwangerschaft+ app, sesch aber anderst wie im 2017😁 min chlii gross esch be 40+2 cho, au ned sooo vell denäbe🤭
wägem träge...solang ich kei wehwehli gspühre nach em träge wird ichs wiiterhin mache😊 bin denn gspannt wies isch wenn de buch grösser wird🙈

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

guete morge😊

ich möcht mich au zu eu gsellä. han am letschte dunnstig positiv testet.😍 de et isch am 21.2.
ich bin 35i, wohne in wil sg (vorher lang in züri) und es isch euses 2. chind. mi händ e tochter, wo im märz 2i worde isch.
bin mega happy, dass es klappet hät. und glichziitig nervös, wills na sooo früeh isch.

freu mi uf de ustuusch mit eu!

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

zu mine azeiche: ich ha sitem eisprung spannendi brüst gha. das hani aber oft im zyklus gha. und ez isch es weniger worde. ich han mega hunger, iss grad uuu vil! han jede tag hi und da es steche/zieh im underliib und merke au mis chrüz. schlecht isch's mer nöd, mängisch ganz fiin flau. und das mitem mega früeh wach sii hani leider au. isch bi mir wohl wegem gedankekarrussell. momentan hani eher durchfall, ich denke, willi nervös bin und mich so freuä. alles i allem sehr ähnlich wie ide erste schwangerschaft.
s'warte uf de ersti termin (am 12. juli) findi nöd ganz eifach. es gat so lang!

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hoi lilly. schön bisch du au da. ❤️lich willkomme. ich han min erschte termin vorsorge termin au am 12. juli und chans au chum erwarte.

luschtig, bis jetzt händ glaub alli mit 2 chind s'erschte im 2017 becho.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Hallo Lilly willkomme!
Schön namal es neus Februarmami- hend öppe zur gliche Ziit ET, bi gad froh hesch du au scho so Azeiche ide 5 Wuche..Ha scho denkt ob ich mir echt alles ibilde :lol: han au scho mega zieh im unterlieb und brüscht am schlimmste, chan scho gar nüm ohni BH umelaufe.
Schlecht ischemr au nanig und bi eigentli tiptip fit mun eifacht luege mitem esse da mini verdauuig chli müeh het und ich den total ufbläht bin!

Lilly20
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: So 16. Jun 2019, 06:14
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lilly20 »

@ zürimam
hey kuul, händ mir de erst termin am gliche tag! ich hoffe, die ziit gat irgendwie ume bis denn! 😊 häsch du en bueb? wenn isch er ufd welt cho?

Antworten