Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Herzlich willkomme moon89 🤗 schön bisch au da 😃
Hesch den fest übelkeit und isches dini ersti Ss?
Ja het es paar usem Kt Züri debi 👍🏻(inkl. mir)

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

Danke! Es wird euses erste chind si. :)

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

[quote="Mira Bella" post_id=7721143 time=1563988708 user_id=46801]
Herzlich willkomme moon89 🤗 schön bisch au da 😃
Hesch den fest übelkeit und isches dini ersti Ss?
Ja het es paar usem Kt Züri debi 👍🏻(inkl. mir)
[/quote]

Exgüsi, ich chum noni so drus wie antworte etc.
Aso, ja s erschte Chind. Han im Früehlig bi 5+6 en nat. abgang gha.
Ja, übelkeit isch zimli heftig, aber zum glück nie erbreche. zudem fühli mi sehr erschöpft, was es no chli heftiger macht findi.
Wi wit bisch du und wi gahst dir?

Benutzeravatar
Mira Bella
Newbie
Beiträge: 15
Registriert: So 29. Mär 2015, 19:47
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Mira Bella »

Macht doch nüt ☺️
Ok, ned toll.. aber schön hets gad wider klappet 👍🏻
Mir gahts ganz guet ich ha au ned so grossi beschwerde- zum glück 🤗 bi mir sinds nu mini brüscht wo mal me mal weniger fescht spanned.. müed wäri eigentli nöd aber schlafe eifacht schlecht, d wärmi macht mer chli z schaffe 😅 schlecht ischmer au nie xi ev chli en flaue mage i mim blähbuuch 🙈
Ich bin ezt ide 10 ssw min ET isch 21.02.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

hello moon89. schön dass du au da bisch. ich bin us züri selber und du? ich bin morn i de 12ssw und min et sött de 13.2. sie.
🌟 September 2016
💙 August 2017

moon89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Di 19. Sep 2017, 19:34
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von moon89 »

Hoi zürimum! ja ich au. wird das dis zweite chind si?

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@moon89 bi eus wirds zweite chind. de chli gross wird im august 2. wo isch sie nur hi die zit? ich han damals im september au e fg gha und bin denn im dezember wieder ss gsi. ich han am afang ständig angscht gha, dass öppis nöd guet chönt sie. wie gahts dir demit? denn ab de 12 ssw isch es immer wie besser worde und ich han denn au e tolli ss gha. wo wohned ihr denn in züri? mir im chreis 7.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Müüsi89
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 26. Jul 2019, 08:56

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Müüsi89 »

Guete Morge zäme

Ich bin neu do inne :)
Bin aktuell ide 9. SSW und han de Termin Endi Februar 20. Ich freu mi met eu ustusche und d'erfahrige zteile :)
Es isch euses 1 und dementsprechend au nervös. I han relativ wenig Beschwerde. Ich gspür ab und zue dmuetterbänder zieh, ha ide 7. Woche brustspanne gha, jetzt aber nüm, es isch mer ab und zue es biz flau im mage und bis vor es paar tag bini recht müed gsi… aber teilwiis fühl ich mich u guet und so richtig unschwanger…
Muess aber bis zur 13. Woche warte bis ich zum FA cha.. kenned ihr da?
Ich wünsch mal en guete start in tag liebi Mamis

Bolle
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 26. Jul 2019, 11:39
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bolle »

Hallihallo
ich bin grad vor kurzem uf das Forum gstosse und han gfunde, dass wär doch öbis. Ich bin jetzt glii in dr 11SSW und freu mii riesig mit miim Partner. Es isch miis erte Baby zudem bini au no kli jünger (20).

Ich selber will die ganzi Ziet schlofe und uf‘s WC goh... :D am Morge hani kli es übl sii im Mageberiech, aber goht wieder weg wenni was kleins gesse han.

Miim Baby gohts wunderbar, sehr aktiv und bewegigsfreudig luut Ultraschal, es erwärmt jedesmol miis Herz mit Glück und Liebi, wenni es gseh :D

Und wie gohts euch so? :)

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Bolle hat geschrieben: Fr 26. Jul 2019, 11:46 Hallihallo
ich bin grad vor kurzem uf das Forum gstosse und han gfunde, dass wär doch öbis. Ich bin jetzt glii in dr 11SSW und freu mii riesig mit miim Partner. Es isch miis erte Baby zudem bini au no kli jünger (20).

Ich selber will die ganzi Ziet schlofe und uf‘s WC goh... :D am Morge hani kli es übl sii im Mageberiech, aber goht wieder weg wenni was kleins gesse han.

Miim Baby gohts wunderbar, sehr aktiv und bewegigsfreudig luut Ultraschal, es erwärmt jedesmol miis Herz mit Glück und Liebi, wenni es gseh :D

Und wie gohts euch so? :)
Willkomme @bolle!

Schön, gahts euch beidne guet! Bin au eher jünger (24) und isch au mis erste Chind.

Leider hani mega mit Übelkeit und Brechreiz z kämpfe. Bin momentan 10+1 und hoffe, dass ich mich bald chli besser fühle.

Bolle
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 26. Jul 2019, 11:39
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bolle »

@Bebn danke viel Mol!
Ouh ich hoff und wünsch es dir vo Herze, dass es dir glii besser goht! Hesch denn vo dr FA keini Medikament kriegt oder suscht was zur Linderig?:( hesch sicher dii Partner, wo dii guet unterstützt in dere Ziet?:)

Freut mii sehr, dass es au no e jüngeres Mameli git do :) wie gohts diim kleine Baby denn?

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Han so e Liste übercho was ich alles mache cha geg verschiedeni Symptom/Chrankheite und han halt alles wo uf natürlicher Basis isch usprobiert. Möcht ned grad zu de Medikament griffe da ich zurziit Dihei bin chani viel umeligge, aber wenni denn wieder ahfang schaffe und es immer no so isch, denn muessi was neh..
Ha nonig so viel über mis Baby erfahre, da ich no kei Termin defür gha han. Han eifach d Jahreskontrolle gha, denn het sie gschnell gluegt, aber das het recht schnell müesse gah. Es het aber alles guet usgseh. :)
Ja, min Partner unterstützt mich, isch aber selber brueflich unterwegs und cha drum ned mit mir sii. Dezue chund no, dass ich no dihei bi de Eltere wohne.
Du hesch erwähnt din Partner freut sich mega? Isch es denn plant gsi?

Liebi Grüessli

Bolle
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 26. Jul 2019, 11:39
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bolle »

Hmm ich hoff trotzdem sehr, dass es bald nochlosst, damit du problemlos kasch goh schaffe glii.. :/ hesch denn Ferie? Schaffsch öbis körperlichs?:/ hilfts dir denn umez‘liege oder die natürliche Produkt?
Wottsch denn nit e Termin mache? Müesstisch doch eigentlich all Monet goh :)
Oh man immerhin bisch nie allei :) isch doch guet, solang er zu dir stoht :)!
Nei isch es nit, isch es Pillekind, aber er isch klii älter und wünschst sich scho klii länger es Kind.
Liebi Grüess :)

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Bolle hat geschrieben: Fr 26. Jul 2019, 19:02 Hmm ich hoff trotzdem sehr, dass es bald nochlosst, damit du problemlos kasch goh schaffe glii.. :/ hesch denn Ferie? Schaffsch öbis körperlichs?:/ hilfts dir denn umez‘liege oder die natürliche Produkt?
Wottsch denn nit e Termin mache? Müesstisch doch eigentlich all Monet goh :)
Oh man immerhin bisch nie allei :) isch doch guet, solang er zu dir stoht :)!
Nei isch es nit, isch es Pillekind, aber er isch klii älter und wünschst sich scho klii länger es Kind.
Liebi Grüess :)
Ja, ich au.😅 ich schaffe ide Kinderbetreuig und han zum Glück oft Ferie. Machts mer im Moment echli liechter, da mini Chefinne no nüd vo de Schwangerschaft wüssed. Wo schaffsch du?

Han en Termin am 09.08. und denn grad nomal am 13.08. bi de FA. Denn bini au scho ide 12. Wuche und somit hoffentlich uf de sichere Siite und chas denn allne verzelle. Hesch du‘s scho vielne verzellt?

Ach so, schöni Überraschig!!🥰

Bolle
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 26. Jul 2019, 11:39
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bolle »

Heii heii @Bebn hättisch Lust uf Insta z‘schriebe do antwortet grad keine isch glaub doch klii agnehmer?:)
Wow au e Knochejob... immerhin gueti Ferie :) ich schaff in dr Pfleg... als Altepflegerin :D

Ja ich han am 16. und will denn au de sichere Siete sii :) hoff für dii, dass es denn bliebt 🥰
Nei nei han es nur miim Partner und de beste Freundin verzählt ☺️

Ja für ihn scho, für mii isch es die erste zwei Wuche gwöhnigsbedürftig gsi 🙈

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Bolle hat geschrieben: Fr 26. Jul 2019, 19:39 Heii heii @Bebn hättisch Lust uf Insta z‘schriebe do antwortet grad keine isch glaub doch klii agnehmer?:)
Wow au e Knochejob... immerhin gueti Ferie :) ich schaff in dr Pfleg... als Altepflegerin :D

Ja ich han am 16. und will denn au de sichere Siete sii :) hoff für dii, dass es denn bliebt 🥰
Nei nei han es nur miim Partner und de beste Freundin verzählt ☺️

Ja für ihn scho, für mii isch es die erste zwei Wuche gwöhnigsbedürftig gsi 🙈
@bolle, ha leider kei insta. Chönd höchstens uf Whatsapp schriebe. Es het aber glaub en Whatsapp-Gruppe. Falls Lust hesch chömer det bitrette. Ich glaub da im Forum sinds nümm so aktiv.

Ohh, ja din Bruef isch au ned ohni. Muess sicher ahstrengend sii. 🙈

Bolle
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Fr 26. Jul 2019, 11:39
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bolle »

Ich glaubs au nit, zwar schad aber git schlimmeres :)
Isch es isch es, aber es goht... de isch au ohni Schwangerschaft ziemlich astrengend 😂
Zuletzt geändert von Bolle am Sa 27. Jul 2019, 10:51, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

es herzlichs hallo a alli neue. schön sinder alli da. 😘 ich hoff es gaht eu allne, nebed allfällige beschwerde, sowiit guet und ihr chömed mit de hitz klar. zum glück chüelts jetzt bitz ab.

mir händ a whatsapp und e facebook gruppe, beidi chli aktiver wis forum. wenn ihr det au wettet bitrette, mached mir doch e pn. ahja ihr müend 5 biträg gschriebe ha, damit ihr chönd pn schriebe.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

Müüsi89 hat geschrieben: Fr 26. Jul 2019, 09:06 Guete Morge zäme

Ich bin neu do inne :)
Bin aktuell ide 9. SSW und han de Termin Endi Februar 20. Ich freu mi met eu ustusche und d'erfahrige zteile :)
Es isch euses 1 und dementsprechend au nervös. I han relativ wenig Beschwerde. Ich gspür ab und zue dmuetterbänder zieh, ha ide 7. Woche brustspanne gha, jetzt aber nüm, es isch mer ab und zue es biz flau im mage und bis vor es paar tag bini recht müed gsi… aber teilwiis fühl ich mich u guet und so richtig unschwanger…
Muess aber bis zur 13. Woche warte bis ich zum FA cha.. kenned ihr da?
Ich wünsch mal en guete start in tag liebi Mamis
hallo müüsi. dass mr ersch i de 11. oder 12. ssw zum fa gaht isch eigentlich ganz normal. d'kk-kasse zahled ebe bis i die 16 ssw nur ein vorsorgeuntersuech. wenn häsch du denn din erschte us?
🌟 September 2016
💙 August 2017

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@bebn
han glese, dass du no dihei wohnsch und din partner viel unterwegs isch. staht denn neb de ss au no en umzug ines gmeinsams dihei a? #gwunder
🌟 September 2016
💙 August 2017

Antworten