Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Janw
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Do 30. Nov 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Janw »

Hoi zäme
Das isch so schön das bi allne so guet usgseht. Bi eus isch au alles tip top ett hät chli ä höchi zahl gseit drum händ mir no dä nipt test gmacht. Da isch alles guet use cho. Bin froh das mir jetzt ganz öffentlich chönd mitteile wil ich chan min buuch praktisch nüme verdecke. Wiiterhin alles gueti allne ich wür mi au bi 5 iiträg für whatsapp und Fb mälde.

songbird
Newbie
Beiträge: 16
Registriert: Do 18. Jul 2019, 15:30
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von songbird »

mer hend hüt au ett gha und es gseht alles super uus. jetzt chömer morn entspannt für e wuche id ferie go ;)
i hoff es goht eu au alnne guet..

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@songbird
schön isch bi dir alles guet. wohi gahts id ferie? ich gang au die nöchst wuche - uf italie mit minere familie.
🌟 September 2016
💙 August 2017

songbird
Newbie
Beiträge: 16
Registriert: Do 18. Jul 2019, 15:30
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von songbird »

@zürimum mer gönd uf zypere..no s‘letschd mol z‘zweite & es sind quasi au vorzogni flitterwuche wel mer bald no still und heimlich hüroted :wink:

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

@songbird
das häsch glaub scho mal gschriebe. denn gnüsseds ganz fescht. ihr wohned au nonig zäme, bin ich da richtig? 🙈 mis hirni isch es riese milchsieb.
🌟 September 2016
💙 August 2017

songbird
Newbie
Beiträge: 16
Registriert: Do 18. Jul 2019, 15:30
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von songbird »

@ zürimum mer sind bald 10 johr zäme und wohned siit öppe 8 johr zäme..hürote hend mer nie wölle aber chind scho, für s ganze büro isches halt eifacher wenn mer alli de gliich name hend..

i bi momentan au mega vegesslich..i fha nöd drü sache go poste ohni postizettel 😂

Raahel
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mi 21. Aug 2019, 08:48
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Raahel »

Hallo liebi Februarchnöpf-Mamis :-)

Ig bi 28gi und chume us dr Agglomeration Solothurn. Am 05. Juni hei mir dr erst positiv SST dörfe ide Häng ha u erwarte üse Wurm am 10.02.20.

Würd mi überne ufnahm ir whatsapp gruppe äbäfaus sehr fröie ;-)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

het vo euch öpper erfahrig metemene negative rhesusfaktor? werd wohl 2 zusätzlichI Sprötze geh, aber schösch?

Janw
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Do 30. Nov 2017, 13:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Janw »

@Jil9 ich han das au chunsch i dä schwangerschaft ä sprütze über mit Antikörper und wäns Baby da isch luegeds öbs au negativ hät und wänn nöd chunsch nomal ä sprütze über. Ich han vo dene nie öppis bemerkt.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

@Janw
danke der vell mol, tönt ja alles total easy :)

Benutzeravatar
zürimum
Junior Member
Beiträge: 97
Registriert: Sa 8. Jun 2019, 08:16
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von zürimum »

mir händ hüt s'resultat vom ett becho und nur es grings risiko für t21, t18 und t13. 🙏🏻 mir isch en riese stei vom herze gheit. vermuetlich händ ihrs sogar ghört poldere. 🤣

@songbird
dänn han ich da wohl öppis verwechslet. äxcüsi. das mit em hürate, wegem name händ mir au scho besproche - bis jetzt isch aber no nüt passiert. ich würd zwar gern aber min partner findets nöd zwingend nötig. wer weiss aber scho, was i sim hirni so passiert. 🤣 falls ich aber ufhöre würd schaffe, denn müesstets mir nomal gnauer aluege.

@raahel
herzlichi gratulation zur ss. schön dass du au da bisch. wie gahts dir so? was häsch so für wehwechen oder häsch au so glück wie ich - und häsch fasch nüt? übrigends für d'whatsapp gruppe, chasch mir nach 5 biträg, gern e pn mache.
🌟 September 2016
💙 August 2017

Glück_2020
auf Wunsch deaktiviert
Beiträge: 21
Registriert: Mi 31. Jul 2019, 09:22
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Glück_2020 »

@zürimum - gratuliere, da freut mi mega für eu! wie schnell hesch s resultat übercho? machsch demfall de NIPT nöd?

wie gohts dir/eu? i fühl mi gar nöd schwanger und freu mi wenn i entli zum arzt cha. nur müed bin i und schlof am obig zwüsched halb 7ni und 15 vor 7ni ii, nocher weckt mi min schatz meistens. i weis nöd ob da etz weg de SS isch oder ob is mir im erste trimester eifach agwohnt han :lol: :oops:
und i mues erlich säge i fang etz a sache zdenke wie : omg wie werd i mit nem grosse buch usgseh, i cha jo nocher nüt meh alegge (i bi gross und cha no nie im läbe problem mit mim gwicht gha), etc, i glaub da wird e mega umgwöhnig für mich.

Raahel
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Mi 21. Aug 2019, 08:48
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Raahel »

Hallo dir Liebe :-)

Schön, dasi darf Teil si vo dere Gruppe! Ig wirde ou zum erste mau Mami und würd mi riesig fröie, mi hie chli chönne mit angerne us z'tusche.

@zürimum
Merci viu mau für dini Glückwünsch! Gratuliere dir äbäfaus zu dim Wunder - aune anderne natürlich ou!! :) Sit ca. 2 Wuche - auso ungefähr sit dr 14. SSW geits mir tiptop! :) Vorhär isches mir meh oder weniger ganztags schlächt gsi und i bi uuungloublich müed gsi. Du hesch i dämfau gar gar nüt gha? Oder eifach nid so usgeprägt?
Alles klaro - machi so! :)

biinle
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mo 5. Aug 2019, 21:46

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von biinle »

Ech mälde mech ou weder mou...bis üs si die legschte Täg sehr turbulänt gsi. Mer ond ech hoffe, üsem Wörmli ou gohds aber guet. Obwohls för mech chli komisch esch, do ech i de erschte Schwangerschaft i de 15. Woche scho de erschti Buuchtrett öbercho han ond dä mou no nix ond be doch scho ir 18. Woche!? Ou de Buch fendi gsehd mer no ned werkli vöu, mis Büüchli woni grondsätzlich scho han esch e Müh grösser worde, sodassi mou vorsorglech d'Schwangerschaftshose före gno han... :)

Mer hend grad die Woche üsi Ferie för ändi September / afangs Oktober buechet. Werd s'erscht Mou flüge met Sohnemann ond die legschte Ferie zu dritt. :)

Geds Froue wo i dem Forum aktiv send wo usem Ruum Lozärn chömid? Ech wörd mi öberne ustusch mega fröie!

@zürimum, i gloube, dass es meh Biiträg weder nor die 5 brucht, chan nämli no kei pn schecke... :roll:

biinle
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mo 5. Aug 2019, 21:46

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von biinle »

@ zürimum, ach 6 Biiträg bruchts. etz söttis klapet ha met de PN. :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

ach wieso muss bei bei meiner ersten sschwangerschaft alles so "belastend" sein. ich spreche extrem ungerne darüber es den eltern zu sagen war scho fast eine strafe, nun steht der arbeitgeber noch an.
ich bin soweit glücklich dass ich die schwangeeschaft optisch solange geheim halten konnte aber jetzt frage ich mich, ist denn alles in Ordnung, iste s okay in ssw 14 noch keinen Bauch zu haben?

Ich sehne mich danach den oder die kleine zuhause in den armen halten zu könnnen alles zu realisieren und danach unser neues Leben beginnen zu könnnen.

Wie geht es euch?

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Jil9 hat geschrieben: Mo 26. Aug 2019, 11:31 ach wieso muss bei bei meiner ersten sschwangerschaft alles so "belastend" sein. ich spreche extrem ungerne darüber es den eltern zu sagen war scho fast eine strafe, nun steht der arbeitgeber noch an.
ich bin soweit glücklich dass ich die schwangeeschaft optisch solange geheim halten konnte aber jetzt frage ich mich, ist denn alles in Ordnung, iste s okay in ssw 14 noch keinen Bauch zu haben?

Ich sehne mich danach den oder die kleine zuhause in den armen halten zu könnnen alles zu realisieren und danach unser neues Leben beginnen zu könnnen.

Wie geht es euch?
Liebe Jil

Warst Du denn schon beim Frauenarzt? Wichtig ist, dass es Dir und deinem Baby gut geht, egal was Andere sagen. Ich kann gut nachvollziehen, dass Du Angst hast. Ich hatte zu Beginn auch Angst. Trotzdem musst Du an Dich denken. Es überträgt sich alles auf das Baby. Die Schwangerschaft soll schön sein und Du sollst sie geniessen.

Ich (14+4) habe auch noch keinen Bauch. Oft ist es so, dass es bei der ersten Schwangerschaft etwas länger dauert bis man was erkennen kann.😊

Lass Dich nicht unterkriegen, es kommt alles gut. Positiv denken👍🏻😊

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

@Bebn
Danke dir, das tat gut!
ich bin 13+3 und zumindest heute for einer Woche hüpfte da ein kleines wesen noch muter in meinem Bauch rum

Bebn
Newbie
Beiträge: 34
Registriert: So 30. Jun 2019, 21:07
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Bebn »

Jil9 hat geschrieben: Mo 26. Aug 2019, 14:48 @Bebn
Danke dir, das tat gut!
ich bin 13+3 und zumindest heute for einer Woche hüpfte da ein kleines wesen noch muter in meinem Bauch rum
Super, da vergisst man gleich alle Sorgen😊

songbird
Newbie
Beiträge: 16
Registriert: Do 18. Jul 2019, 15:30
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von songbird »

@Jil9 warum denn belastend? d‘eltere hend sich jo sicher gfreut, oder? i bi au i de 14.ssw und finds eher komisch dasi scho so en buuch han ;) vilicht liits au eifach am esse..i denk da mitm realisiere kunnt sicher scho wennd denn merksch das sich öppis bewegt..i hoff du fühlsch di bald besser..

Antworten