Juni Babys 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@schnubbel wie ist das in Brasilien. Auch so Frauenärzte wie hier oder wie ist das Gesundheitswesen so?

@WA-Gruppe; klein und fein. Hehe gell Sara? :-)

Geburten; nur nicht zuviele und zufrühe Gedanken machen. Kommt eh anders als man denkt. Hahahah...

Benutzeravatar
Mariechäferli
Newbie
Beiträge: 28
Registriert: Fr 10. Feb 2017, 18:04

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Mariechäferli »

Hallo mittenand

Ich han am Samschtig au törfe positiv teste und freue mi scho uf en interessante Ustusch mit Eu. :D Irgendwie realisier ich’s no überhaupt nid.

Ich chume usem Kanton GR und han es Töchterli wo am Samschtig grad zwei worde isch.

Mir isch scho sit einere Wuche oft übel und han immer wieder so Chrämpf im Unterlieb. Das kenn ich vo mindere letschte SS gar nid.

Min erste FA Termin hani erst am 1.11. do mini FA so viel ztue hät. Weiss denn nonig obi soviel Geduld han. :wink:

Mini Agabe:
11.06.2020 / mariechäferli / 1987 / GR / 2. Kind

Corni88
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Di 8. Okt 2019, 21:35
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Corni88 »

Hallo zäme..
Mir sind us em AG..
Ha e Tochter 4i und ET isch luut App 8.6..
Ich bin ihrgendwie no gar ned richtig i dere Schwangerschaft acho🙈
Freu mich mit Gliichsinnte mich z Unterhalte😊

Corni88
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Di 8. Okt 2019, 21:35
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Corni88 »

Ich wet au gern id Whats App Gruppe aber cha no kei PN sende..

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Hoi Corni und Mariechäferli..
Willkommen i üssere Gruppe.. 🙋‍♀️😘
Herzlichen Glückwunsch zu eune positive tests.. 😉

Corni ich mach dir gad e pn wens goht.

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

@ schnubbel ah jetzt isch alles klar weg de mails 🙈 cool hesch chöne us mache bim erst kind isch das doch no ganz ufregend und speziell... also nöd dass bi de wietere kind nöd speziell und ufregend isch aber es isch anderst. 😊 aber irgendwie hanis das mal nöd so pressant mit eme termin z mache mit de fa... weiss ger nöd warum 🤷‍♀️ sust hani amig sofort zum telefon griffe 🤣

Bekka
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 9. Okt 2019, 13:36
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Bekka »

Hallo zeme :)

Es isch mega spannend z'läse wies eu so gaht. Ich wür mi drum anno gern eure Gruppe aschlüsse. Ha gester, nachdem ich 5 Täg überfällig gsi bin und mich vode einte uf die ander Sekunde han müsse übergeh, en SS-Test kauft und positiv testet. Bin immerno total baff und realisiers gar nonig. :shock: Min Maa und ich wünsched eus zwar bald es Baby, aber händ eigentlich erst im neue Jahr welle mit de "Produktion" starte. Ez freuemer eus aber riesig und chönd euses Glück chum fasse. Ahh ja und es isch für eus so speziell wills eues 1. Chind isch. :D

Da ich immer alles mega plane, fühli mi mega unvorbereitet und han ez zerst mal müsse luege wasi nüm ässe sött etc. :lol:
Händ ihr alli scho bevor ihr schwanger worde sind Folsäure gah? Ha hüt de Gynäkologin anglüte & sie het mer gad ez biz Angst macht, will sie gseit heg ich müsse das dringend näh. :shock:

Ich verseuch mi ez aber mal nonig allzu fest druf zerstiefe, da ich leider sehr viel Fründinne/Kollegine han wo scho paar Fehlgeburte gah händ. Vor dem hani scho biz Respekt, insbesondere da mir das Wuchenend anno züglet & ich no einigi Kiste zpacke han & denn ebe de großi Umzug. Ich werde aber versuche nur liechti Kiste z'träge und hoffe, dass niemerd vo eusne Hälfer öppis märkt. Eusi Families fraged scho sit em Hochzeit (Juli 18) wenn's denn äntli Nachwuchs git und drum möchtemers ihne erst säge, wenn die kritisch Phase dure isch. Obwohl ich würs ez scho sooo gärn allne verzehle... :D

Ah ja und no kurz zu mir... Ich wohne ab däm Weekend in Uster ZH, bin 33gi und sit eim Jahr glücklich verhüratet.

Ich freu mich uf en spannende Ustusch mit eu. :)

Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@bekka, jeee gratuliere und schö bisch bi eus. Und es chunt alles guet eifach immer positiv bliebe.

Folsüri würdi ab sofort wirklich ineh. Isch wichtig. I has bereits vorher gno gha also nimmes siit mer nüm verhüetet (Mai). Aber loh dir kei Angscht irede...

Cool Uster :-) det simmer eppe die im hallebad :-)

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

@bekka au vo mir herzlichi gratulation und herzlich willkomme bi üs...

Ja also i würd folsüri au ab sofort i neh da isch jetzt am afang sehr wichtig... chasch ja schnell bim fa go hole... 😊

slinka
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Mi 9. Okt 2019, 18:13
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von slinka »

Hallo allerseits
Ich habe vorgestern auch positiv getestet. Das erste Mal nach einem Jahr üben. :D Jetzt hoffe ich das Alles klappt...

SaraB86
Junior Member
Beiträge: 62
Registriert: Di 6. Aug 2019, 20:32
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von SaraB86 »

Willkomme i üsere Gruppe Bekka und slinka und herzliche Gratulation 👍
@ bekka nim doch dFolsüri eifach ab jetzt. Sicher isch es guet wen mer si vorher scho gnoh hät, aber ich has bi de Grosse au erst spöter gnoh ubd si isch trotzdem gsund uf dWelt cho.

Benutzeravatar
Mariechäferli
Newbie
Beiträge: 28
Registriert: Fr 10. Feb 2017, 18:04

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Mariechäferli »

@slinka: wir habens auch ein Jahr lang probiert bis es jetzt endlich geklappt hat fürs zweite. Wird bestimmt alles gut gehen. :)

@bekka: ich nehme die Folsäure bereits seit einem Jahr. Ich würde sie auch einfach sofort beginnen einzunehmen. Bei einer „ungeplanten“ Schwangerschaft geht das ja gar nicht anders. :wink:

an diejenigen von Euch die bereits Kinder haben: wie verträgt ihr das Windeln wechseln im Moment? Wenn unsere kleine Gross macht muss ich mich fast übergeben. :? Hatte damit bisher überhaupt keine Mühe.

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

@slinka herzlich willkomme bi üs und herzlichi gratulation 😊

@Mariechäferli i ha bi mim chline au grad mega mühe wenn er gross macht. Und die letschte 2 nächt het er au no erbroche vor luter hueste das macht mir normal nüt us aber da het mi fast glupft vor allem letscht nacht 😏

-Alea-
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mi 2. Okt 2019, 17:50
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von -Alea- »

Willkomme Mariechäferli, Corni88, Bekka und Slinka. Gratuliere zum positive Tescht :D

@Schnubbel: toll hesch s Schlagende Härz seh dörfe. Isch scho öbis unbeschrieblichs <3
Hoff du findsch gli en guete FA.

@Bekka: i würd mr kei Sorge mache wäg de Folsäuri.
Unseri Eltere hän d Folsäuri au nid gno und mir sind fit jnd munter. I würd se aber jetzt sicher afo neh.
I han sälber d Folsäuri au erscht syt em Auguscht gno (eigentlich seit mr 3Mönert sigi Ideal zum es Depot ufbaue), mr hän de uns doch scho entschiede vorhär afo z Über und sind de au chli überrumplet worde, dass es so schnäll klappt het :mrgreen:

@Mariechäfer: i han jetzt kei Problem mit Windle wächsle. Mir isch aber sunscht au nid schlächt.

Benutzeravatar
Sakanas
Senior Member
Beiträge: 774
Registriert: So 28. Aug 2016, 09:54
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Sakanas »

@mariechäferli, nei bis jetzt no nid aber mir isch au sust nid schlecht. Mol nochli zuewarte.

@schnubbel, oh wie toll.

Benutzeravatar
Mariechäferli
Newbie
Beiträge: 28
Registriert: Fr 10. Feb 2017, 18:04

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Mariechäferli »

@wickie: oje grad au no erbreche. Das wüssti au nid obi das wür verträge. Wie gohts ihm jetzt? Wünsche ganz gueti Besserig am chline.

Mir isch au suscht immer wieder recht übel. Und das scho i dä 5 SSW. :shock:

@schnubbel: so schön dass Du s Härzli scho häsch chönne gseh und dass du d Bestätigung häsch das alles am richtige Ort isch. ❤️

wickie
Newbie
Beiträge: 42
Registriert: Mo 19. Dez 2016, 14:24
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von wickie »

@Mariechäferli es goht ihm blendend... er chunt znacht eifach sit mir do i de ferie sind immer en hueste afall über und den so fest dass er muess erbreche... gönd hüt wieder hei mal luege obs dehai besser isch... ha sgfühl d luft isch do une so troche...

Nanou
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Do 20. Jun 2019, 22:06
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Nanou »

Hallo Zusammen,

Auch wir haben nen positiven Test ! Nach 2 Fehlgeburten in diesem Jahr sind wir frohen Mutes dass es jetzt klappt :)

Freu mich den Chat beizutreten und mich mit euch auszutauschen ! Ist unser erstes Kind und wir wohnen in Uitikon Waldegg :)

Bekka
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mi 9. Okt 2019, 13:36
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von Bekka »

Hoi Zäme

Viele Dank für eui beruhigende Wort bzgl. Folsäure. Bin gad gestern go poste. Ich bin sust wükli überhaupt nöd ängstlich, aber da es i dem Momänt ja nöd nur um mich gaht und das alles so neu für mich isch, fühlimi scho biz unsicher. Das wird sicher aber sicher mit jedere Woche meh lege. :)

@Sakanas: Ahh lässig. Ich ha ebe denkt, dassi in Zukunft 1 Mal pro Woche dete is Hallenbad go schwümme chönti. :)

@Nanou: Herzlichi Gratulation! Alle guten Dinge sind Drei... das Mal klappets sicher. :D

Benutzeravatar
rainbow_86
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 7. Nov 2017, 12:40
Geschlecht: weiblich

Re: Juni Babys 2020

Beitrag von rainbow_86 »

Hallo zäme

Auch ich durfte am 8.10.2019 positiv testen und kann es kaum glauben, dass ich so schnell schwanger wurde. Wir habe bereits einen 18 monatigen Wirbelwind. :-)

Gestern habe ich zusammen mit unserer Tochter meinen Mann mit dieser tollen Neuigkeit überrascht.

Ich freue mich auf den Austausch mit euch und lese mich jetzt mal in dieser Gruppe ein. :-)

Hier noch meine Angaben für die erste Seite.
12.06.2020 / -_86 / 1986 / LU / 2. Kind

LG -_86

Antworten