Februarchnöpf 2020

Moderator: Züri Mami

Antworten
Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

es guets nois jahr eu allne.

mir wüsseds jetzt - es git es meitli! 😍 am 30.12 bi 33+2 isch sie scho 2350g schwer und 47cm gross gsi. mal. luege wie gross und schwer sie denn bi geburt isch.

- mir chömed innere wuche euses neue auto "seat alhambra" über.
- mir chömed au no euses rima familiebett über und müend no zimmer zügle.
- ich dörf no babychleider wäsche und no ein/zwei rosa sache poschte. 💞
- und ich sött no d'spitaltäsche packe. 🙈

lg, zürimami

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

so schön, es meitli:)
jo wäsche ond d täsche packe setti au no nor beni recht rotlos was do alles dri sell, am liebschte nor s allernötigschte

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

@jil9
weisch du denn jetzt au was es git? häsch vom spital kei checkliste becho? es brucht imfall gar nöd so viel.

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Hallo ihr Lieben

Ich hoffe euch gehts gut. Hab mich schon lange nicht mehr gemeldet :)

Ich hab meinen Termin in etwa 5 Wochen. Letzte Nacht hatte ich bis am Morgen durchgehend Kontraktionen, alle paar Minuten. Bisher hatte ich das nicht so regelmässig und auch nicht wirklich schmerzhaft. Aber letzte Nacht musste ich sie veratmen, warmes Bad nehmen, laufen etc. Ich dachte aufgrund der “Stärke“ und vor allem Dauer und Regelmässigkeit sei dies die Latenzphase, also dass mein Kleiner schon in den Startlöchern ist. Als es heute Morgen auf einmal aufhörte und ich eine Spitalhebamme am Telefon um Rat gefragt habe meinte sie, das seien wohl Senkwehen gewesen.
Habt ihr das auch schon so lange oder so stark gespürt?

War ziemlich irritiert. Hoffe einfach ich kann das wenn's dann wirklich losgeht richtig unterscheiden.

Liebe Grüsse
Maiblume

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

@maiblume
wie häsch du das solang usghalte ohni im spital azlüte? ich hetti nöd bis am morge usghalte. bis jetzt han ich nöd würklich wehe gha oder sie als söttigi wahrgno. zwüsched dure en härte buch und es paar minute mensschmerze, denn isch wieder rueh oder die chlini hät no e turnstund buecht. 😍

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

nei mer wüssed ned wases get de ultraschall i de 30 esch jo de letscht gsi ha am 23. nor nomol en hebamme termin das esches de au gsi....

puh do wäri also au nervös worde. i ha am fritig s erscht mol so chli chrämpf em unterlieb gha, also ned i regelmässige abständ sondern am stöck ca. 20minute. de hani au gseit wenn da jetzt nomol chont lüti also au mol ah.

also so mind. 3 woche sets no warte, de semer de glaub ready

Maiblume
Newbie
Beiträge: 47
Registriert: Do 30. Mai 2019, 00:11
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Maiblume »

Danke für eui Antworte und eui Erfahrige :)

Ha grad no vo miner Schwigermuetter, wo in Marokko ufem Land läbt und vili Geburte begleitet het erfahre, dass das ganz normal seg. Seged wükli Üebigs- und Senkwehe. Chäng no paar Mal vorcho, meischt so 2-3 Wuche vor Geburt. Denn wämmer mal luege :) Uff.

@zürimami, ich hann scho nachere Stund det aglüte :) Denn het dHebamme gmeint das chängi no lang gah, am beschte blibi dihei und chämi ersch weni mi “nömm wohl fühli dihei“'. Das hends üs scho im Vorbereitigskurs gseit. Da das Gfühl nie cho isch unds irgendwenn eifach verbi gsi isch bini nöd det hi :) Aber hend scho mal alles bereit gstellt.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

i be jo echt gspannnt was do no alles chont, wies chont ond vorallem wenn

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

Chas chum glaube, dass es in wenige Wuche scho so wiit isch.

Min chline liggt leider immerno ide BEL (35+2 hüt) und ich hoffe er drüllt sich no. Süst wirds denn wohl doch en Kaiserschnitt geh.
Ich bin do aber au relativ offe und nimmes wies chunnt. Ha am DO de nöchsti Termin, ha jetzt uf de Endspurt no de Arzt gwächslet, willi mit mim gar ned z friede gsi bin (ha ihn au noni so lang gha).

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

Kühnli hat geschrieben: Di 7. Jan 2020, 14:52 Chas chum glaube, dass es in wenige Wuche scho so wiit isch.

Min chline liggt leider immerno ide BEL (35+2 hüt) und ich hoffe er drüllt sich no. Süst wirds denn wohl doch en Kaiserschnitt geh.
Ich bin do aber au relativ offe und nimmes wies chunnt. Ha am DO de nöchsti Termin, ha jetzt uf de Endspurt no de Arzt gwächslet, willi mit mim gar ned z friede gsi bin (ha ihn au noni so lang gha).
het d lag d hebamme festgstellt? i fende da so doof das mer ab de30ssw kei ultraschall meh het
:|

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

Jil9 hat geschrieben: Di 7. Jan 2020, 18:00
Kühnli hat geschrieben: Di 7. Jan 2020, 14:52 Chas chum glaube, dass es in wenige Wuche scho so wiit isch.

Min chline liggt leider immerno ide BEL (35+2 hüt) und ich hoffe er drüllt sich no. Süst wirds denn wohl doch en Kaiserschnitt geh.
Ich bin do aber au relativ offe und nimmes wies chunnt. Ha am DO de nöchsti Termin, ha jetzt uf de Endspurt no de Arzt gwächslet, willi mit mim gar ned z friede gsi bin (ha ihn au noni so lang gha).
het d lag d hebamme festgstellt? i fende da so doof das mer ab de30ssw kei ultraschall meh het
:|
Nei, bi mir ischs de Arzt gsi. Ei Vorteil dört isch gsi, dass ich würkli jedes Mol en Ultraschall becho ha bim Arzt. D Hebamme het mer denn eifach no Üebige zeigt, dass sich de Chli evt. no dreiht.

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

de beni gspannt öbersech no dreit :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

okay nun ist fertig mit "meine schwangerschaft läuft ohne probleme“ habe wehenhemende medikamente bekommen...

Kühnli
Newbie
Beiträge: 27
Registriert: So 9. Jun 2019, 09:08
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Kühnli »

Jil9 hat geschrieben: Mo 13. Jan 2020, 20:50 okay nun ist fertig mit "meine schwangerschaft läuft ohne probleme“ habe wehenhemende medikamente bekommen...
Oh nei, hesch denn vo jetzt uf plötzlich Wehe becho? Wenn isch schowieder din ET?

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

ende februar.
zwischendurch unterleibskrämpfe, nicht schlimm, dachte dss sei "normal"

Lissi14
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 28. Nov 2019, 03:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lissi14 »

Ich melde mich auch einmal zu Wort :)
Habe ET am 15. Februar. Ich hatte schon ab der 26 SSW wehenhemmende Medikamente + 3x Spitalaufenthalt und muss seit 2 Monate nur liegen. niemand hätte gedacht, dass wir soweit kommen :)

@ Jil9 was für Medikamente muss du nehmen? Hatten die Wehen Auswirkungen auf den GMH?

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

Lissi14 hat geschrieben: Di 14. Jan 2020, 11:15 Ich melde mich auch einmal zu Wort :)
Habe ET am 15. Februar. Ich hatte schon ab der 26 SSW wehenhemmende Medikamente + 3x Spitalaufenthalt und muss seit 2 Monate nur liegen. niemand hätte gedacht, dass wir soweit kommen :)

@ Jil9 was für Medikamente muss du nehmen? Hatten die Wehen Auswirkungen auf den GMH?
toll dass ihr so weit gekommen seit, jetzt ist jeder tag noch ein bonus.
glücklicherweise konnte keine verkürzung des Gmh festgestellt werden. nun soll ich mich ausruhen, viel magnesium und bryophyllum nehmen und nächste woche wird nochmals ein ctg geschrieben

Lissi14
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 28. Nov 2019, 03:09

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Lissi14 »

Ja viel ausruhen ist wichtig und wie du siehst bin ich weit gekommen :) Ich muss noch dazu seit 2 Monate nifedipin nehmen und am Samstag absetzen bin gespannt wie mein Körper reagiert :)
Lavendelwickel helfen auch sehr gut. Wünsche dir alles gute und viel Geduld :)

Jil9
Member
Beiträge: 144
Registriert: Sa 22. Jun 2019, 12:52
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von Jil9 »

vielen dank das wünsche ich dir auch. bin bei mir positiv gestimmt, dass nächste woche alles besser sein wird

Benutzeravatar
tzzh
Newbie
Beiträge: 37
Registriert: Mo 12. Sep 2016, 02:51
Geschlecht: weiblich

Re: Februarchnöpf 2020

Beitrag von tzzh »

oha. da isch ja grad chli bewegig bi eu.

@jil9
das erinneret mich starch a mini letschti ss. ich bin au das mal 2 mönet vorem termin chrankgschriebe worde. das mal aber eher vorsichtshalber.

@lissi14
das ich super, dass ihrs so wiit scho gschafft händ. jetzt gahts ja nümm solang. ich han au am 15.2. termin. isch es dis erschte chind oder häsch du d'betreuiig müese organisiere?

wünsch eu allne witerhin e gueti ss. lg

Antworten