Maichäferli 2021

Moderator: Züri Mami

Antworten
fruitjuicetab
Newbie
Beiträge: 13
Registriert: Mo 14. Sep 2020, 11:14
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von fruitjuicetab »

Hallo zäme

Vonere Wuche hani ä Schwangerschaftstest gmacht, wo doch ergebnis sehr häu rosa gsi isch und i doch chli unsicher bi gsi. Aber mit au dene näbewürkige wie übukeit und schmärzendi Brustwarze und natürlech dr fählende Menstruation chani gloub ganz klar säge, dass i Schwanger bi.
Ou we mr ersch Jahrgang 94 hei, freue mir üs sehr.

Ds isch mini ersti Schwangerschaft und i fühu mi ou hüfig unsicher. Aber gloub ou wüu i sehr wenig Persone kenne woni mi cha ustusche und bi sehr froh gits so fore. Ou i würd mi gärn dr Facebook Gruppe aschliesse. @Mom3257 da i gläse ha, dass bereits einigi schwierigkeite hei gha, ä Nachricht schicke, chöntisch du mir eini sände?

reglu
Newbie
Beiträge: 38
Registriert: Do 10. Sep 2020, 13:17
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von reglu »

@Mom3257 wenn grad scho dra bisch würd ich mich freue wenn mir au grad e Nachricht schicksch für d Facebook Gruppe. Danke :)

Mom3257
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: Mo 24. Aug 2020, 10:09
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Mom3257 »

ha nech aune e Nachricht gmacht :-)

Rex89
Newbie
Beiträge: 31
Registriert: Do 7. Feb 2019, 08:12
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Rex89 »

@zwink - ich verstahne dini gedanke! mir hend au immer gseit mir wend en chliine abstand, aber wenns den doch mega schnell ischlaht, den ischmer glich mega überrascht und überrumpled.. oise bueb im isch im oktober 19 gebore☺️

Nöi-Mami-91
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mo 7. Sep 2020, 16:41
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Nöi-Mami-91 »

Mom3257 hat geschrieben: Fr 11. Sep 2020, 15:01 Hallo Zämä
I ha üsi Übersicht uf dr erschte Site probiert z aktualisiere. I wär froh, wenn Dir mir öii Agabe no chöntet ergänze, falls öpis fehlt.
@ Nöi-Mami-91, ym_babyglück, Sandy_21, reglu, Rex89 im Moment fehle mir no vo öich es paar Sache ☺️

Aui nöiie Mitglieder, tüe doch bitte unter ihrem erschte Post gad ihri Agabe dri. Mercii viu mou für öii Mithiuf! ❤️
Excuse :)
Dr Termin luut App wäri 11.05.2020, JG 1991, Kanton Solothurn, no keis Chend und s erste Mou schwanger ;)

Valeria87
Newbie
Beiträge: 18
Registriert: Fr 12. Aug 2016, 06:20
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Valeria87 »

Hoi zäme

Ich muess mi leider scho wider vo euch vrabschiede. Ha am Samschtig zobe zersch Schmierbluetige bechu und am Sunntig ischs denn in regelrächte Schwäll abegloffe. Het wohl nit sölle si.. :(

Ich druck euch ganz fescht d Duume dasses bi euch besser usechunnt und ihr im Mai euri Schätzli dörfet ind Arm nä. :)

Mom3257
Newbie
Beiträge: 22
Registriert: Mo 24. Aug 2020, 10:09
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Mom3257 »

Oh nei ds duet mir leid! Hoffe es klappt gli wieder bi öich u ds o du dis nöchschte wunder baud darfsch id arme näh! Wünsche dir aues guete u viu kraft! 🌟🍀

Rex89
Newbie
Beiträge: 31
Registriert: Do 7. Feb 2019, 08:12
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Rex89 »

oh nai, ich denke a oii Valeria87! das ihr bald oies wunder ide arme hend und chönd gnüsse!!

kimS
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 20. Nov 2019, 11:28
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von kimS »

Hallo zusammen

Ich habe letzte Woche positiv getestet :) Es ist unser 3. Kind.

Bei der FB-Gruppe wäre ich auch dabei.

Ich wünsche allen, dass sich die Kleinen gut festkrallen!

@Valeria: Fühl dich gedrückt! Alles Liebe!!

kimS
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 20. Nov 2019, 11:28
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von kimS »

Meine Angaben noch für die 1. Seite:

19.05.2021 / kimS / 1985 / ZH / 2016 + 2018

Bänzli21
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 7. Sep 2020, 18:50

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Bänzli21 »

Gratuliere allne wo do neu derzue cho sind!

E ha gester de ersti untersuech bim frauearzt gha, so wieni do lese esch das jo ned immer üblich so früeh. E be trotzdem no froh gsi hani gseh dass alles in Ordnig esch ond paar Froge ha chöne stelle.

Jetz hani mi aber glich no öpis womi chli beschäftigt und denkt e froge mol was der wöred mache: e hätt 4 Täg afangs Oktober en Wiiterbildigs-Kurs in Berlin. Hefahrt wär nachem schaffe via Nachtzug, denn 4 Täg Kurs döt und denn mitem Flugzüg zrugg und am nächste Tag grad weder e volli Wuche schaffe..
s Flüge macht mer grad am meiste Sorge, bezüglich em Corona Virus, derzue beni jo ou no Asthmatikerin. Aso e Infektion wetti drum scho sehr ungern usprobiere :?
Was wöred der mache?

Gylfie
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Di 13. Nov 2018, 21:51
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Gylfie »

Bänzli21 hat geschrieben: Di 15. Sep 2020, 09:29 Gratuliere allne wo do neu derzue cho sind!

E ha gester de ersti untersuech bim frauearzt gha, so wieni do lese esch das jo ned immer üblich so früeh. E be trotzdem no froh gsi hani gseh dass alles in Ordnig esch ond paar Froge ha chöne stelle.

Jetz hani mi aber glich no öpis womi chli beschäftigt und denkt e froge mol was der wöred mache: e hätt 4 Täg afangs Oktober en Wiiterbildigs-Kurs in Berlin. Hefahrt wär nachem schaffe via Nachtzug, denn 4 Täg Kurs döt und denn mitem Flugzüg zrugg und am nächste Tag grad weder e volli Wuche schaffe..
s Flüge macht mer grad am meiste Sorge, bezüglich em Corona Virus, derzue beni jo ou no Asthmatikerin. Aso e Infektion wetti drum scho sehr ungern usprobiere :?
Was wöred der mache?

I dem Schwangerschafts App woni nutze hetz hüt gray en Bricht übers Flüge gha. S Flüge an und für sich ich keis Problem wenn mer kei Risikoschwangerschaft hät oder Bluetdruck problem und so. Aber jetzt mit Corona umd Asthma isch viellicht scho chli doof. Chasch nöd au mitem Zug retour?

kimS
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 20. Nov 2019, 11:28
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von kimS »

@Bänzli21: Hast du die FA darauf angesprochen? Sonst ruf doch nochmals an und Frag nach ihrem Rat. Ich persönlich würde wohl gehen, aber ich gehöre auch nicht zur Risikogruppe.

kimS
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: Mi 20. Nov 2019, 11:28
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von kimS »

Also ausser durch die SS jetzt meine ich.

NiggeliBoerni
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Mo 14. Sep 2020, 13:37
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von NiggeliBoerni »

@ bänzli21
Vo dere Frog bini vorere Wuche au gstande (wege Ferie in Kreta). Ich ha den jedoch khört dass Flüge gar ned so e grossi Gfohr isch wie me afangs gmeint hed, da döt d Luft stetig erneuret und durch so HEPA-Filtet greinigt wird... darum seit me sogar, dass d Asteckigsgfohr gringer isch als imene Zug wo d Luft ned stetig erneueret wird (ha i imene Bricht gläse, klar gits do natürli au anderi Meinige ich selber has jedoch plausibel gfunde😅) . Min Gynäkolog hed do au kei bedenke gseh obwohl i wege MS au zuesätzlichi Risikopatientin be. Aber au be de Ärzt isches glich wie überall....sie händ verschiedeni Meinige und jede seit öbis anders. Ich selber ha ned sgfühl dass Zug fahre gschieder wär. Ich denke wichtig isch, dass de dich ned imene z grosse Stress ussetzisch, dich wohl fühlsch und so guet wies möglich isch de Stosszyte und grosse Menscheasammlige usem weg gosch.

Griessli

Benutzeravatar
Fanki
Member
Beiträge: 113
Registriert: Mi 16. Okt 2013, 12:34
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Fanki »

Hallo zäme

Darf i mi o zu euch gselle?
Ha hüt o ändlech e positive Test dörfe i de Händ ha 🥰
Wär o ds ha für fb.
Mir erwarte üses dritte Wunder u fröi mi sehr hets nach dr Spirale so schnäu klappt u hoffe es blibt bi üs aune ✊🏻🍀
Heit dir scho viu symptom? Wi geits euch so?

Mi ET hani vore App, weiss nid öbs de vor FÄ dr glich git 😉
Mini date:

22.5.21 / Fanki / Sohn 14 / Tochter 16

Nöi-Mami-91
Newbie
Beiträge: 8
Registriert: Mo 7. Sep 2020, 16:41
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Nöi-Mami-91 »

Es liebs Hallo a aui wo nöi do inne si.. :-)
Mer wärde emer meh, dasch mega schön...

Eg ha leider set letscht Friti mega Buchweh (unregelmässig u sehr krampfartig) ond oft Durchfau.
Hed öper vo üch ou Efahrige gmacht med sörige Symptom?

E mache mer wörkli Sorge, ha Angst vorere Eilleiter-Schwangerschaft... :(

Bänzli21
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 7. Sep 2020, 18:50

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Bänzli21 »

Merci für üchi antworte bezöglich em flüge und corona :) werde gloub de spontan entscheide
@ Fanki gratuliere Dir ganz herzlich :D

@Nöi-Mami: hmm aso Durchfall hani au momentan ond ab und zue es zwicke im buuch, aber das schliessi eher uf d verdauigsproblem.. hesch de so Buchweh au scho vor de schwangerschaft mol gha? oder sinds ganz "neui" schmerze?

Rex89
Newbie
Beiträge: 31
Registriert: Do 7. Feb 2019, 08:12
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Rex89 »

@Noi-Mami - wie gahts dir eze? ich chanmich bi mim erste Chind nöd speziell a Durchfall und Krämpf erinnere.. aber ich han ez aktuell au teilwiis zimli es Zieh im Buuch.. ich schiebe das ufd Muetterbänderdehnig.. ich ha min Gyntermin ersch afang Oktober😏 susch lütisch lieber a dim Gyn a!

wie gahts oi allne? wen hender oii ersti gynitermin?

Gylfie
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Di 13. Nov 2018, 21:51
Geschlecht: weiblich

Re: Maichäferli 2021

Beitrag von Gylfie »

Hoi Zämme
@Rex89 Ich ha scho zwei Termin gha (wege de Insemination) bim letzte hani s Herzli gseh schlah und es gseht alles besser us alls i minere letschte Schwangerschaft mit eusem Sternli. Am 28.9 hani denn de erst ofiziell Termin wos mer au Bluet nämed und denn wenn alles guet isch dörfi zu minere normale FA. Ich merk nix bin eifach mega müed und mag nöd so Esse es vergaht mer immer nachem erste Biss.

Wie gahtz dir?

Antworten