hallo ihr liäbä
wiä gahts eui? das wetter isch ja dä oberhammer!!!!!
@deidelina
hey so cool mit äm ET....das muäss dir zerst mal no öper nahmachä

würsch äs dänn lässig findä wänns am glichä tag geburtstag hettäd? min ET fahlt ebä au ziemlich näch uf min geburtstag und ich hoff also scho dass äs nöd genau dänn chunt! schön isch bim untersuäch alles tip top gsi...das freut mich!
@sarenz
dankä
gnüss dini feriä und immer schön entspannä zwüschäd durrä
wieso häsch dänn du s'gfühl dass dis team und dä chef nöd freud wärdäd ha a dinärä SS?
ich wünsch dir hüt ganz än guätä untersuäch!
@carina
machs ganz guät hüt...druck dir düümä dass alles tip top isch!
@mutterpass/schwangerschaftspass
dä han ich bim zweitä termin übercho!
@alessa
schön, dä söll nur flissig wachsä
@smack
jupppi ändlich weisch wänn du dis smackli därfsch go aluägä

isch würklich ganz ä süässli signatur!
magnesium hilft so ziemlich gägä alles i dä SS

mer bruchts vor allem gägä chrämpf, härtä buuch oder verstopfig...ich dänk das ziäh im UL isch völlig normal...aber mal magnesium usprobiärä chasch sicher mal guät....diä vom coop und migros sind eifach nöd so höchdosiert wiä diä vo dä apo aber sie helfed sicher au!
min GG isch nöd bi jedem termin däbi gsi...isch au vom arbetsweg nöd würklich möglich! bim ETT und bim organscreening hät er wellä mitcho und detä hämer eifach gluägäd dass mer än randtermin überchömäd! ich muäss än au nöd jedes mal däbi ha
@angelina-a
herzlichi gratulation zum positivä test und herzlich willkommä bi euis
mini zyklä sind au unregelmässig gsi und vor allem sehr lang...und doch häts bi minärä erschtä tochter im erschtä ÜZ und dasmal bim zweitä ÜZ iigschlagä...ich säg nur, wänns wennd cho dänn chömäds au egal wiäs mit äm zyklus usgseht! sooo schööööön....freut mich sehr für dich!
@me
bin jetzt i dä 23. wuchä und äs gaht mir tip top...mir flügäd am mäntig für 10 täg ab id feriä....freui mich soooooo fescht! nach dä feriä muäss ich dänn zum zuckertest atrabä...freui mich nonig würklich
also ihr liäbä....machäds ganz guät...wird i dä feriä sicher flissig mitläsä (muäss ja wüssä wiäs eui gaht) aber sicher nöd flissig mitschriebä....aber nachher natürlich dänn wieder
gnüssäd d'sunnä...liäbs grüässli rafa