Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Regionalforen in ZH
Antworten
Zwetschge
Member
Beiträge: 116
Registriert: So 24. Feb 2013, 20:03
Geschlecht: weiblich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge »

Hallo zeme

Karambuli schön gats eui guet. Gnüsses die zyt gat schnell verbii.

Shorna wie gats dir abgseh vo termine?

Poly wie gats dir?

Bi eus laufts ado de julien lauft manig aber dtaht amig pasrsekunde ellei. Vercheltet und am zahne simmer au. De xavier het u freud am julien machet nu blötsinn aber isch u herzig. Chani amig fascht nid bös sii. Am mentig het de xavier geburi scho 9i uii. Gescht bi ich im usgang gsi feini spagetti go esse. Es tuet eiifach guet au wenn min maa ifersüchtig isch amig. Ha es ernschthaft wort müsse rede mit ihm.

So miss wieder es daze mitem hh
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

Benutzeravatar
TiFlaYa
Member
Beiträge: 148
Registriert: Do 6. Sep 2007, 08:48
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ca 8.8 Längengrad / 47.5 Breitengrad
Kontaktdaten:

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von TiFlaYa »

Hey hey - meld mich au mal wieder...
Dem neue süässe Erde-Engeli es herzlich willkomme und der Eltere nur die beste Glückwünsch...

Räbeliechtli
ich bin so froh das der dure isch und mich grausläts na vor der nexte 6x wo ig muss go. Ich ha hald mini erst Schuelziit im Toggi verbracht und deh macht meh e Laternli Umzug und das gfallt mir auso viel viiiiel besser...

stress und kei Ziit für mich
Das kenne ich nur zu guet, ohni mini Wüchentliche Käffeliöbig mit mirä BF würd ich dürädrähe um mini Familie wo wies mir vorchunt im Moment nur fordärät...

Kollege mit ohni Chind
Ha immer e Art Kinderfrei Inslä gha, doch sit i mim Umfeld aui Kinderlose zu "junge" Eltäre werdet drä ich am Rad und frag mich, öb ich au so gsii bin!? Bin die Wuche mal, nach Babypause vo därä und jenärä, wieder ame Wiiberobig gsii und bin richtig frustiert heim cho. 4h fast ununterbroche Babytalk und sorge öb ächt die Papis @Home der eige Nachwuchs überhaupt betreue chönd!? Ha glaub gekonnt verdrängt das ich au mal i dem Statium gsii bin :-p

Wünsch euch allne e schöne Start iz Wucheend!
BildBildBild

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Happy Burzeltag liebe Xavier! Ich hoffe, häsch en super Tag gha und en feine Chueche übercho.

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

@ Zwetschge
Ich fühle mich usbrännt, wür am liebschte immer schlafe. Aber abgseh vo dem, bin ich zwäg.

@ TFY
Räbeliechtli, ich liebs! Freu mich, dass ich no es paar Jahr me dörf ga. :wink: So en Laterne Umzug isch sicher au mega schön. Aber das kann ich nid.

Usgang:
Isch bi mir eher sälte. Aber mini Kolleginne sind nid obergluggere und drum gits au no gaaaanz viel Themene ohni Chind und kei kontroll Arüef dihei.

@ mi deseo & Poly
Wie gahts eu? Bi eu lauft de Count down au. :D

@ Krambambuli
Wie gahts dir mit dim Schätzi?

Zwetschge
Member
Beiträge: 116
Registriert: So 24. Feb 2013, 20:03
Geschlecht: weiblich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge »

Shorna danke für gratilation. Ihje usbrenbt chani mich aschlüsse gat mer glich.

Me gats solala ha sitere minet lümpfdrüese gschwulle und renn arzt zu arzt. Ich natürli mini vergangeheit im kopf ws isch wen usw. Min ma seit abwarte ke panik mache. Drum het mir de usgang zum kolleg guet ta. Er het zwar en scheiss tag gha 2std im auto gsesse tum hei fahre de stau umga aber het nid abgseit für much na kicht sini hammer spagetti u d mur hent gschwätzt und gschwätzt. Es het guet ta. Er blibt und usch min beschti kolleg.

Wie gats eui suscht allne?
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

Zwetschge
Member
Beiträge: 116
Registriert: So 24. Feb 2013, 20:03
Geschlecht: weiblich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge »

Hallo

Aso de poly gats guet isch gead am wellnese;-).

Euse tag gescht verschiesse sorry für de usdruck. Bi de xavier go hole ide schuel ha Auto welle ala und batterie dunne supi 2 hungeri kind im Auto portmonaie die hei. Telefon eis nachem andere gmacht. Guet hei go esse nachere 1/2std. Den xavier bracht i mübe vode Mübe hei motorlämpli lüchtet. Gg aglüte er sofort i garage ich super de julien cha jetzt endli mal schlafe. De Xavier er wel nid mit cho ich xavier de Julien schlaft muss ja nu uf töss chani de Julien bi die la stäbli sind dusse chasch ihn so usezeuckle. Er ok natel aber mit ich ja klaro. Wo ich zrug cho bin sinds fruedlich am spiele gsi. De julien seg ellei use kroche seg ufsmal ide stube gsi bi ihm. Sonit bi ich mechtig stolz uf de Xavier und uf de Julien.

So hoffe hüt isch de tag besser.
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

Benutzeravatar
mi deseo
Newbie
Beiträge: 44
Registriert: So 6. Apr 2014, 21:30
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Kanton Zürich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von mi deseo »

huhu ihr liebe

zerscht mal herzlichi gratulation krambambuli und e gueti kennelernziiet.♡

und suscht: tuet mir uh leid das ich mich nöd meh gmolde han. aber im letschte monet hani no d'wänd neu verputzt i eusem (meiteli und ich) zimmer und früsch gstriche, au a de decki! ebefalls hani d'stube und chuchi neu gstriche und pasr möbel abgschmirgled und neu gstriche. jetzt isch baustell weg und ich bin im endspurt mit de fiienarbeit, figürli ad wand male und dekoriere.

mis luusmeitli lieht leider in querlag und es isch en kaisi termin uf de 4.12 feschtgsetzt worde. 1 wuche vor et. ;)

viellicht sötti langsam mis köfferli packe, nur für de fall das mini bohne frühner use will. aber eigentlich hämer en deal. ;) sie wartet no bis alles ganz fertig isch. das wär denn de zieschtig abig. ab denn dörf sie sogar sehr gärn sälber de startschuss gäh. denn hät sie wenigschtens wehe vor em ks.

so muen scho wieder los, han no einiges vor...

liebs grüessli und nächscht mal gangi meh uf eu i... ;)

mi deseo♡
Bild

Und mein Zwillingsstärndli trag ich tief im Herzen... <3

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

@ Poly
Gnüss dis Wellnesse! :D

@ Zwetschge
Hoffe, isch nur ein so blöde Tag gsi.

@ mi deseo
Wo Nimsch du nur die Energie her? Ich bin sooo platt. Hetsch mer nid e Batterie vo dir? :wink:

Alles Gueti für d Geburt, wenn mer bis det hie nüt me vonenand ghöred. :D

Benutzeravatar
Krambambuli
Stammgast
Beiträge: 2773
Registriert: Di 1. Apr 2014, 16:10
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Krambambuli »

Gugguuus

Eus gahts super !! Hüt sogar speziell guet ! Muusmeite het super gschlafe ide Nacht und mini Batterie sind wiedermal ganz voll :D tolls Gfühl.

@mi deseo, läck, Du bisch e Pauerfrau, wahnsinn !

@Shorna, und bi Dir ? Alles im Lot mit Kind und "Kegel" :D :D

@Zwetschge, schööön macht Din Chliine so tolli Fortschritt :)

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Juhuuui, ab hüt bin ich UHU. :-D

Benutzeravatar
Krambambuli
Stammgast
Beiträge: 2773
Registriert: Di 1. Apr 2014, 16:10
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Krambambuli »

Glückwunsch :D :D du UHU :D

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

No 99 Täg. Jetzt lauft Ziet no schnäller. ;-)

Benutzeravatar
mi deseo
Newbie
Beiträge: 44
Registriert: So 6. Apr 2014, 21:30
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Kanton Zürich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von mi deseo »

oh toll, gratuliere!
Bild

Und mein Zwillingsstärndli trag ich tief im Herzen... <3

Zwetschge
Member
Beiträge: 116
Registriert: So 24. Feb 2013, 20:03
Geschlecht: weiblich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge »

Shorna ja jetzt gats schnell;-)

Karambuli ja er het en russe gump gmacht laufe ellei zwar manig aber easy.

Blöde tag hani verdaut nu isch jetzt min maa am Auto luege motorketti isch kaputt. Wür es vermöge koste zum flicke laa. Somit gits na es neus Auto. De xavier het am mentig 39.9 fieber gha somit isch er na die hei gat aber scho besser. De julien chlämt a ihm ind er mag nid blödele mitem jul. Ich dörf na wegte halslümpfdrüese na go rögge und zum arzt ha über en monet links agschwulle und ke shnig wieso. Ich ha chli schisst weg minere vorgschicht. Jenu hoff jetzt mal positiv.

Me deso du hesch ja power wau...toitoi für de ks chunt guet nid berschrecke es rummpler chli aber gspühre tuesch nix aber merksch das öbis am mache sind;-).
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Alles Gueti für de KS, bald dörfsch dis Schäetzi i de Arme hebe. :-D

Benutzeravatar
mi deseo
Newbie
Beiträge: 44
Registriert: So 6. Apr 2014, 21:30
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Kanton Zürich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von mi deseo »

huhu ihr liebe

sorry das ich mich so sälte mälde. bi de dezämberlis hani no viel lääänger nüt me gschriebe.

mini bohne hät sich no dreiht und de ks isch abgseit worde. mit anderne wort, mini chli prinzessin gnüsst no bitz die ruhigi ziiet im mamibuuch. ♡

et isch am do.11.12, aber ich lehn mich mal zum fenschter us und behaubte fräch das sie nöd vorher chunnt. buuch hät sich no nüt gsänkt und üebigs- oder senkwehe han ich au nonig gha.

würkli ungeduldig bin ich nonig. gnüsse s'schwanger sii immer no mega. ok, ganz bitz wasser hani langsam und grad prickelnd isch das nöd. aber git sicher schlimmers. vercheltet bini gsi, shitty! aber das isch scho fascht weg...

s'zimmer isch jetzt bis ufs letscht detail fertig und ich han mega freud. hüt han ich s'auto useputzt und de römer installiert. mini täsche für in spital sind packt und im auto ready. viellicht tueni morn no chli adresse ufd couverts fürd geburtschärtli schriebe.

geburtstafle wartet no. han sie zwar da, pressiert aber nöd. wett sie bewusst nöd z'früeh ufstelle, damit mir weniger bsuech händ. mini chlini chönnti am afang au es recht unterdrückts immunsystem ha und jede chäfer chönnti gföhrlich sii. d'neo kännt mich und mini medis und wenns au nu s'chlinscht azeiche git, das öpis nöd guet isch, denn wird sie verleit.

bin aber zueversichtlich und vertraue uf muetter natur. isch aber guet z'wüsse das es en plan "b" für de notfall git.

was aber sicher isch, niemert mit pfnüsel, gripp, buchweh oder suscht eme bebeli dörf i de erschte 2 mönet i ihri nöchi. drum drossli au bsuecherazahl...

zwetschge, gueti besserig allne patiente bi eu dehei und danke fürs a mich denke. :)

shorna, au dir viele dank das mir alles gueti gwünscht häsch!

krambambuli, schön das dich dis meiteli scho so prima pfuuse laht. wie händ ihr eu als team igspielt? gnüssed s'familieglück in volle züg!!!

und händ ihr alli gschänklis ready? ich glaub ich mach so abwäschmittel mit föteli dinne, will würkli baschtle gaht mit mim chli schätzi nonig. ;) aber das isch liecht gmacht und chan guet brucht werde, also kein staubsammler...

händ ihr scho alles wiehnachtlich dekoriert? ich muen gestah, dass jahr gits nu es minimum a x-mas deko. au wenn ich das suscht mega gern mach, so lieht min fokus momentan uf anderne prioritäte... eme chlini meiteli wo grad mit mine rippli klavier spielt.

s'nächscht mal mäld ich mich vermuetlich erscht wieder wenn sie da isch... mal luege. ;)

schöni adventsziiet ihr liebe
Bild

Und mein Zwillingsstärndli trag ich tief im Herzen... <3

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

@ mi deseo
Oh so schön, hät sie sich no dreiht. Wünsch der gaanz e schöni Geburt! :-D

Säg mal, wo nimmsch du die Energie her? Das isch ja mega!

Das ev. unterdrückte Immunsystem, isch das e Folg vo dine Medis? Chan verstah, dass vorsichtig bisch, grad jetzt im Winter, wo d Vire und Bakterie Party fiered.

Gschänkli:
Ich glaub, es isch dir niemer bös, wenns das Jahr nid so viel oder gar nüt git. Vo de Chline erwartet sicher niemer öpis, isch aber schön, damit öpis planet häsch. :-D

Me:
Ich han hüt de Zucker belaschtigstest gha. Alles super, bin froh. Mit em Baby isch au alles beschtens. :-D

Zwetschge
Member
Beiträge: 116
Registriert: So 24. Feb 2013, 20:03
Geschlecht: weiblich

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Zwetschge »

Hallo zeme

Eusi avents zyt isch grad scheiss zyt. Ha doch en knolle entdeckt und denkt jaja vercheltig chunt na. Bi den nacheme monet glich zum arzt det de student het mer medis gäh nach 14 tag nix ghulfe.namal zum Arzt und den ärztin hmm de student get chli doof ghandlet. Sie het es bluet bild gmacht und mich agmulde zum ultraschall den namal bluet bild und den biobsi müsse mache. Gescht nachricht tumor und scho am streue:-(. Jetzt warti uf tel vom onkolog. Den luege was de meint.

Sorry das ich nid si igange bi uf eui.
Euse zwei wunder sind:
Xavier (euses Müggli) 17.11.05
Julien (euse Schöberli) 17.09.13

Zwei engeli mir werdet eui nie vergesse

Benutzeravatar
Shorna
Senior Member
Beiträge: 762
Registriert: Sa 8. Dez 2007, 22:29
Geschlecht: weiblich
Wohnort: ZH

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Shorna »

Oh nei, das dörf nid wahr sie! :cry: :cry: Ha dänkt, hegsch de sch... überstande. Hoffe, damit jetzt ganz schnäll öpis lauft. Meinsch, gits wieder Chemo?

Macht mi grad hässig, damit mer mit dinere Vorgschicht nid vo afang a nid besser häre gluegt hät. :cry:

Benutzeravatar
Krambambuli
Stammgast
Beiträge: 2773
Registriert: Di 1. Apr 2014, 16:10
Geschlecht: weiblich
Wohnort: Winterthur

Re: Winti Mamis Teil 87 *Neue Willkommen*

Beitrag von Krambambuli »

scheisse ....

zwätschge... es tuet mir so leid.

los, ich wohn nid wiit. sobald was isch, egal was, tue whatsappe, ich bi da !!!

Antworten