DE/FR/ENG Playdates! (Oerlikon/Schwamendingen:Herbstweg)

Regionalforen in ZH
Antworten
MFC
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Fr 7. Nov 2014, 20:14
Geschlecht: weiblich

DE/FR/ENG Playdates! (Oerlikon/Schwamendingen:Herbstweg)

Beitrag von MFC »

Hallo zusammen

ich wohne in der Nähe von Oerlikon und Schwamendingen (Herbstweg) und suche andere Mütter, um Playdates zu haben. Mein 2-Jähriger Sohn liebt es, mit anderen Kindern zu spielen.

Meine Muttersprache ist Französisch, aber ich möchte auch mein Deutsch/Züridütsch verbessern. Wir sprechen auch English (sowie mein Sohn, der viele englische Lieder kennt).

Bis bald!
MFC

-----------------

Hello everyone,

We live close to Oerlikon and Schwamendingen (Herbstweg) and I'd love to find other moms to have playdates together. My 2-yr old son loves playing with other children and misses his friends a lot, as we just moved here.

My first language is French, but we also speak English, including my son, who speaks and sings a lot in English.

Don't hesitate to contact me, I'd love to hear from you!

See you soon!
MFC

Antworten