Märzli 24

Der Treffpunkt für Mamis in spe mit demselben Entbindungsmonat

Moderator: stella

torah
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 3. Mär 2020, 07:58
Geschlecht: weiblich

Märzli 24

Beitrag von torah »

Aui wo es chlises Wunder im März 2024 erwarte.

Millie
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 4. Jul 2023, 21:37
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Millie »

03.03. :D Schön wärs!

torah
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 3. Mär 2020, 07:58
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von torah »

Bim erste hani au 10 oder 12 wuche gwartet, bis igs irgendwo ha mitteilet.
Klar cha no vüu passiere… das chas jederziit.
Aber ab däm momänt woni weiss, dassi schwanger bi isches mis baby. U das wirds immer si! U ig wot mi jetz scho fröie… :)

Cori85ZH
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 9. Mär 2020, 15:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Cori85ZH »

Hallo zämä, bi mir isch es au afangs März sowiit, aber weiss nonig genau wele Tag, je nach Rechner chömed anderi Date use. Und Schaltjahr isch ja au no, vilicht wirds dänn doch no de 29. Februar. :lol:

Wie gahts eu so? Wänn händer de 1. Ultraschall? Die wievielti Schwangerschaft isch es? Freu mi uf e chli Ustusch und hebet eu Sorg.

Janina87
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mi 5. Jul 2023, 14:06
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Janina87 »

JAAAAA 10.03.24 <3 <3 <3

Millie
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 4. Jul 2023, 21:37
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Millie »

Liebi Cori 85ZH
Bi miär isches s erste, bzw. hani s erste im Februar ide 7. Wuche wieder verlore. Hoffe ganz fest, dasses das Mal klappt. Bi chli verunsicheret, wili ich usser de schmärzende Brüst kei Symptom ha. Aber vilicht ghör ich au eifach zude Glückliche ohni Übelkeit. De ersti US hani am 20. Juli. Bi etz scho ufgregt. Und du?

Sabi1993
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: So 17. Jan 2021, 20:42
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Sabi1993 »

In wellere Wuche bisch denne du jetzte? Dass du scho am 20. Juli dr ersi US hesch? Ich ha ganz frisch positiv testet, bi jetzte ir 4. Wuche und ha erst am 10. August mi ersti FA Termin 🙈

Quirl
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Mo 16. Aug 2021, 13:42
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Quirl »

Hoi zämä
Au mir händ positiv teschtet und usgrechnet, dass es am 3.3.24 sowiit sött si. Erschte Ultraschall händ mir am 17.07.2023. Mir freued üs mega uf üses zweite Wunder, au wenn di erschte 3 Mönet au sehr vill Angst däbi isch. D'Übelkeit isch wiä bi dä letschte Schwangerschaft starch vorhande.🙈

Cori85ZH
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 9. Mär 2020, 15:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Cori85ZH »

Liebi Millie, de Verlust tuet mär uuu leid :cry: und chan mär gar nöd vorstelle wie nervös du jetzt bisch. Druck eu ganz fest Duume!

Fast kei Symptom ha, isch aber keis schlechts Zeiche. Ich han zum Glück au kei, usser dassi viel müed bin. Ich bin aber au recht nervös, wil mir scho ein e halb Jahr versuecht händ schwanger z'werde und ich halt au scho 37i bin. Mir händ aber scho en 3-jährige Sunneschii.

Ich han min Ultraschall au am 17.07.2023, wie Quirl. :lol: Chans chum erwarte.

Hallo Quirl, au dir Glückwunsch zum positive Test. :D Bisch e Armi mit de Übelkeit, wünsch der viel Durchhaltevermöge.

Cori85ZH
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 9. Mär 2020, 15:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Cori85ZH »

Hallo Sabi, au dir herzliche Glückwunsch! Isch es dini 1. Schwangerschaft? Wie fühlsch di? Also ich han am 24. Juni scho positiv testet und bin jetzt i de 7. Wuche.

Sabi1993
Newbie
Beiträge: 6
Registriert: So 17. Jan 2021, 20:42
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Sabi1993 »

Danke, glichfalls ☺️🍀

aah klaar, denne erkläre sich natürli die 2-3 wuche wo dir entr dr ersti Termin heit 👍

Nei, mini 2ti 🥰 ha scho e 2 jährige Sunneschiin dähei 😍

Abgseh vo dr Müedigkeit und amigs biiz schlecht sii bis jetzte alles guet..

Wie gohts dir? Isches dini ersti Schwangerschaft?

torah
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Di 3. Mär 2020, 07:58
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von torah »

Hallo zäme!

Schön si scho es paar meh aktiv do.
Ig weiss nid wies öich geit, aber ig finge, whatsapp-chat wär chli eifacher zum schriebe. (Chame au stumm schalte, wenns too much isch ;) )

Ig bi mou so frei gsi u ha e gruppe gmacht. Do wär dr link:

https://chat.whatsapp.com/KQzinWQGesO98elvthGASq

Hoffe es geit öich aune guet!?
Für mi isches die 2. SS u es wär s 3. ching. 😎
Bis uf mini brüscht, wo übelscht schmärze, merki au no nüt. Aber d übelkeit het letscht mou au erst ir 9. wuche agfange.
Ig ha am 11.7. dr erst ultraschall… ma chuum warte!

Heits guet…

Cori85ZH
Newbie
Beiträge: 5
Registriert: Mo 9. Mär 2020, 15:40
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Cori85ZH »

Das findi super torah, heti au vorgschlage, aber het nöd gwüsst wie mache. :lol: ich chume gern id Whatsapp Gruppe und hoffe, die andere sind au debi.

Millie
Newbie
Beiträge: 3
Registriert: Di 4. Jul 2023, 21:37
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Millie »

@Sabi
Ich bi Mitti 6. Wuchä und de ersti US isch gwöhnlich ide 8. Wuchä. Das isch gnau hüt i zwei Wuchä, 20.07. Mi errächneti Termin isch de 03.03. (schön wärs aber d Chance stönd gring hehe!). Das gaht scho uf :-)

Amalavida
Newbie
Beiträge: 2
Registriert: Di 17. Jan 2023, 19:28
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Amalavida »

Hallo zemme

Wenn alles guet chunt, hend mir au es März - Baby 🙂 wär euses 1. Chind.
Die ganz vorfreud haltet sich na seehr in grenze. Einersits ischs na sehr früeh, anderersits hani im januar eis ide 6. Wuche velore. Was halt eifach cha passiere. Etz hoffi, demal klappts und vielicht möged ihr mir au nachli muet mache 😊 id whatsapp gruppe würdi denn cho, wenni chli wiiter bin. Lg Karin

Jessica89
Newbie
Beiträge: 12
Registriert: Do 13. Okt 2022, 02:07
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Jessica89 »

Hallo mitenand und herzlichi Gratulation ah alli

Mier erwartet au es März-Baby, 15.03.24 wär de errechneti Geburtstermin. Mier hend scho en zweijährige Sunneschii! Es wär also die zweiti bzw. Dritti schwangerschaft. Ich bin auno biz vorsichtig einersiits willi hald ersch ide 5. Wuche bin und anderersiits willi im november letscht jahr ide 10. Wuche eis verlore han.
Ich bin aber optimistisch, fühl mi au guet und hungrig so wie ide erschte erfolgriche SS. Aber würd mich au ersch so in eis, zwei wuche zude whatsapp gruppe gselle. En FA Termin mueni au erscht no abmache ^^

Ganz liebi Grüess und wiiterhin alles Gueti
Jessica

Luckyme
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Fr 21. Apr 2023, 04:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Luckyme »

Hallo zäma

i würd uuuh gära ind whats app gruppa ko, aber i glaub dr Link funktioniart amigs nu 24h oder so.. jedafalls tuat er bi miar nüma 🙈 kann miar dä nomol öpert schicka (do im forum oder als privatnochticht do uf swissmom)
Dankaaa

Liabi Grüassli Karin

Luckyme
Newbie
Beiträge: 7
Registriert: Fr 21. Apr 2023, 04:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Luckyme »

torah hat geschrieben:
> Hallo zäme!
>
> Schön si scho es paar meh aktiv do.
> Ig weiss nid wies öich geit, aber ig finge, whatsapp-chat wär chli eifacher
> zum schriebe. (Chame au stumm schalte, wenns too much isch ;) )
>
> Ig bi mou so frei gsi u ha e gruppe gmacht. Do wär dr link:
>
> https://chat.whatsapp.com/KQzinWQGesO98elvthGASq
>
> Hoffe es geit öich aune guet!?
> Für mi isches die 2. SS u es wär s 3. ching. 😎
> Bis uf mini brüscht, wo übelscht schmärze, merki au no nüt. Aber d übelkeit
> het letscht mou au erst ir 9. wuche agfange.
> Ig ha am 11.7. dr erst ultraschall… ma chuum warte!
>
> Heits guet…

Hey bi miar funktioniart dr Link nit. Kasch du miar an iladig schicka im whats app? i gib diar mini nummera als privatnochricht do uf swissmom..

Samantha
Newbie
Beiträge: 1
Registriert: Mo 17. Jul 2023, 09:17
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von Samantha »

Hoi zusammen

Ich bin auch schwanger und kann mich aber noch gar nicht richtig freuen. Es ist unser grosser Wunsch das erste Mal Eltern zu werden. Leider hatte ich vor 1 1/2 eine Eileiterschwangerschaft. Daher ist unsere Angst gross und die Freude wollen wir noch gar nicht zulassen 💔

Jetzt habe ich eben beim FA angerufen und erst einen Termin am 9.8. (15-20.3. ist der errechnete Termin, ja nach Rechner?!).
Auf der einen Seite will ich nicht zu früh gehen, sondern erst wenn man ganz sicher was sehen kann (letztes Mal hat man nichts gesehen, es hiess vielleicht ist es zu früh oder eben Eileiterssw). Auf der anderen Seite will ich so schnell wie möglich Gewissheit.

Puh, ist jetzt schon wieder eine Achterbahn der Gefühle 🤭
Alles gute euch allen da draussen 🤗

firsttime86
Member
Beiträge: 182
Registriert: Di 8. Aug 2017, 08:36
Geschlecht: weiblich

Re: Märzli 24

Beitrag von firsttime86 »

Hallo miteinander

Herzlichen Glückwunsch an alle! Auch ich habe positiv getestet, auch wenn die Linie noch zart ist. Hoffe morgen auf ein klareres Ergebnis. ET wäre um den 27.3.2024. ich werde mit WhttsApp noch warten, da ich letztes Jahr zwei MA hatte. Ich habe bereits eine 5jährige Tochter.

Antworten