märzli 2021😍

Moderator: Züri Mami

Antworten
Julia333
Newbie
Beiträge: 20
Registriert: Mo 13. Jan 2014, 18:47
Geschlecht: weiblich

märzli 2021😍

Beitrag von Julia333 »

no ganz ganz ganz frisch❤️
susch no öppr wo scho pos. testet het?

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Gratuliere! Wann hast du den Test gemacht?

Ich hab gestern den positiven Test gemacht. Bin ein bisschen ein Wrack, mein Termin bei der Frauenärztin ist erst in 2.5 Wochen. Das ist noch soo lange und es kann noch viel zuviel schiefgehen... :roll:

edelsteinchen11
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Do 27. Nov 2014, 03:06
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von edelsteinchen11 »

Huhuu :D

Hie o ganz frisch positiv testet :shock: NMT wer erst morn aber ha nid chönne warte... Bi gspannt wies witer geit :wink:

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Gratuliere!

Ich ha min Test au zwei Täg zfrüeh gmacht, wär erst hüt fällig gsi. Han aber au scho recht Symptom. Aber irgendwie macht s wüsse um de chlii Blubb alles erträglicher. Was merket ihr scho so?

Hend ihr scho en Termin bi de Ärztin? Ich ha erst eine am 13. Juli. Das isch no sooo lang weg.

edelsteinchen11
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Do 27. Nov 2014, 03:06
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von edelsteinchen11 »

Gratuliere dir o vo Herze!!

Demfall hesch o hüt NMT? Was hesch de für Symptom? I bi extrem müed sit paar Tag das hettmi o chli uffällig dünkt aber cha ja verschiedeni gründ ha... I bi no chli vorsichtig, ha im Januar schomal vor NMT liecht positiv testet (weniger stark als iz) und de Täg glich becho bi NMT +2 :roll:

I lüte mim Frouearzt de erst nächst Wuche mal ah, weiss dementsprechend no nid wenni de ga

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Ja genau, hüt wär NMT. Mini brüst tünd choge weh, was sie im normale zyklus nu selte und viel weniger machet. Mir isch scho einigermasse unwohl, noni gad erbreche, aber immer chli en flaue mage. Ich mues v.a. i de nacht sicher eimal ufs wc (schlafe aber allgemein eher unruhig, scho die ganz wuche, das sind glaub eher d nerve). Müed bini noni speziell, eifach so, wie mer müed isch wemmer e wuche schlecht schlaft. Sochli chrämpf im buch und untere rugge, das chönnt aber au PMS sie, vllt eifach chli länger als susch amig. Am eidütigste sind aber sicher d brüst.
Ich bin immer chli hin und her grisse zwüschet begeisterig und angst. Wemmer so im internet lueget, denn schiints im moment so chli 50/50 chance zsie, dasses überhaupt hebet. S isch mini erst schwangerschaft und die wahrschinlichkeite und die lange warteziite sind mir nöd soo bewusst gsi. Klar, s cha was schiefga und es brucht geduld, aber mit dene stressgfühl hani nöd so grechnet... :oops:

Mini schwöster hät im Januar e FG gha i de 9. Wuche und im Mai eini i de 5/6 Wuche. Drum bini jetz au nomal extra sensibilisiert.

So viel zu mir... :)

edelsteinchen11
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Do 27. Nov 2014, 03:06
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von edelsteinchen11 »

I gloub die Angst bliebt v. A. Die erste 12 wuche sowieso und o ner hettme immer es gwüsses Angst ir schwangerschaft u o ner wes uf der Welt isch hettme doch immer angst um sis kind...
Das tuetmer fest leid für dini Schwöster :(
Mini einti schwöster kämpft sit Jahre mit unerfülltem Kinderwunsch, o nid ä eifachi situation für aui...
Hesch du dr test mit dim partner zäme gmacht? I überlege gengno winis mim kreativ chönt mitteile mir hei iz doch o es zytli g üebt...

annatao
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Fr 26. Jun 2020, 12:56

Re: märzli 2021😍

Beitrag von annatao »

Gugus mitenand. He gratulierä oi au no! Ich bi mit 31gi ez au s erschtmal schwanger und weisses sit gester. Ich ha drum noni würkli ä ahnig. E internetsiite hät gseit de termin wär grad um dä 1. März. Ha dä erschti kontrolltermin am 15.7., mal gügslä wiä das wird. Ich ha sitde inistig immer sones zieh im buch und zwar numä links. Drum machimer au scho sorgä wäg eileiterschwangerschaft. D arztassistentin hät aber gmeont solangs nöd sehr schmerzhaft sig, sigs no ok. D brüscht tünd au chli weh, aber sus hani zum glück no nüt. Das wuchenänd wämer no ufe grossi wanderig. Ich versuech im momänt au mich nöd z fescht z froiä wiä du, Pia89. Es isch irgendwie schono schwierig wämer so nüt weiss. :) gnüssäd s baldige wuchenändi!

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Hoi annatao, gratuliere dir au ganz herzlich!

Isches für eu au so surreal? Ich han irgendwie s gfühl, ich seg no zjung für chind, debie bini au gad 31gi worde. :D Es isch aber uf jede fall es wunschchind gsi, mi freuet eus mega!

Mi sind das wuchenend zum glück nochli weg, das hemmer aber scho vorher plant gha. Tuet, chli en luftwechsel. Wünsch eu viel spass bim wandere, anna!

annatao
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Fr 26. Jun 2020, 12:56

Re: märzli 2021😍

Beitrag von annatao »

Mir gahts gnau glich, ha au s gfühl ich sig no so jung. ;) Irgendwie isches no so färn und chas no gar nöd glaubä sones chliises im buch z ha. Mi händ meh sponti entschide dasmers ez emal chönnted probierä und s hät zimmli gschwind klappet. Drum wart ich ez irgendwie uf de hagge ade gschicht... Edelsteinchen11, ich ha min fründ vorgwarnt das glaub öbbis nöd so sig wi immer undi drum en tescht machä - aso völlig langwilig. :) im internet gits aber no luschtigi sachä, wiä en strampler ufs chopfchüssi leggä odereso. So schön Pia, demfall hebäds au guet!

edelsteinchen11
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Do 27. Nov 2014, 03:06
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von edelsteinchen11 »

Gratuliere dir annatao!

Jung mami si isch doch öppis tolls :) u schön hets schnäll klappet! I finde kinderwunsch zyt zwar öppis mega spannends u i denke i wirdes irgendwie vermisse aber es cha o nerveufriebend si...

Ja mi ma isch de nächst wuche brueflech paar tag weg i hoffe i schaffes i dere zyt öppis härä z brösmele :) aber er kennt mi zyklus o fang er chunt de viellech selber ufd idee :)

Gniesset öii wucheend mit ablenkih, mir si im wohnwage am see

Hüt nmt+1 yayy

miramum86
Newbie
Beiträge: 28
Registriert: Mo 23. Dez 2019, 20:52
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von miramum86 »

Hallo alle zusammen! Wir haben seit 9 Mt geübt und nun bin ich 4 Tage drüber. Daher habe ich den Test gemacht und bin so überglücklich, dass es nun geklappt hat. Beim Arzt war ich noch nicht, müsste aber ca. 1.3.21 sein. Ich bin sooooo tief bewegt und habe aber auch Respekt vor der kritschen Zeit! Ich wünsche euch allen auch alles Gute!! ✊🏼✊🏼✊🏼. Glg :D

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Gratuliere miramum! So schön hat es geklappt!

@edelsteinchen: ich ha u schlecht gschlafe die ganz letscht wuche und han denn am mittwuch am viertel vor 5i de test gmacht, willi denkt ha, vllt schlafi denn besser. Er isch den aber positiv gsi und ich ha min maa mit em schwangerschaftstest denn usem schlaf grisse. :D Mi hend zwar erst de zwei mönet probiert aber er hät genau gwüsst, woni stahn und dass gli de test chunnt, vo dem her hani au nüt grosses plant gha.

Wüsset ihr, obs bi euem erste arzttermin scho en ultraschall git? Wür u gern d herztön lose, aber wuche 6+5 (denn hani de termin) isch für das wohl no zfrüeh.

NMT +4, yay!

edelsteinchen11
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Do 27. Nov 2014, 03:06
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von edelsteinchen11 »

Gratuliere dir o Miramum 😍

@Pia das tönt nid dernah dass dir ner no viu schlaf verwütscht heit 😂 i gloub es isch abhängig vo dim Frouearzt ob er ä US macht, mache aui chli chli angers

Mir isch iz sit gester im verlauf vom tag geng wieder chli flau im buch, würd no grad nid säge dass mer übel isch aber so chliiii ebe glich 😱😱 bi doch erst NMT +3 (YAYY)

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Ich ha gester mal aglütet und sie machet aso en ultraschall und erwartet au, dass mer s herzli ghöre wür! 🥰 Nöd emal meh zwei wuche, ich freu mi mega. Im hinterchopf bliibt halt d angst, dass nüt schlaht, gar nüt dine isch, vorher no was passiert... Aber ich versuech positiv zbliibe und mich trotz allne sorge vorallem au zfreue. 😊

Raja
Newbie
Beiträge: 35
Registriert: Sa 6. Jun 2020, 08:34

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Raja »

Hoi Pia

I ha mi Termin bi 6+6 gha und mä het zwar no nid würklech erkennt dasses äs Chind sött si :) Aber ds Härz hettme gseh schla und ghört 🥰

miramum86
Newbie
Beiträge: 28
Registriert: Mo 23. Dez 2019, 20:52
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von miramum86 »

Ich versuech immer wieder die Stimm nöd z luut werde laa wo mer seit, was alles schief ga chönnt. Ich ha immer mal wieder Buchweh (aso meh es Zieh) und denk denn, öb echt alles guet isch. Aber letschtlich wird immer d Natur entscheide und mir chönd nur Vertraue ha, eus guet behandle und viel meh nöd.. Händ ihr au mängmal chli Schiss wege Covid? Das wär en mega Mist, das ide SS becho (susch au, aber schwanger nameh findi). Glg

annatao
Newbie
Beiträge: 4
Registriert: Fr 26. Jun 2020, 12:56

Re: märzli 2021😍

Beitrag von annatao »

Gratuliere dir auno ganz fescht, miramum!
Ja gälled, fü mich isches würkli au nöd eifach mich nöd echli drizsteigere. Bi mir isch ez umgekehrt und das buchzieh isch weniger worde. Öb das ez guet isch oder nöd weissi au nöd. Wänn s zieh aber nu zwüschetine immer wider uftritt sigi das ganz normal hani ghörä sägä. Wäg Covid machimer nöd so gedankä. Ich zellä da uf äs guets und gsunds immunsystem wo au s chliinä mag mitschützä. He so läss wännd scho chasch d töndli losä. Hesch du ez scho en termin edelsteinchen? Ich has ersch bi 7+3 damitme chli öbbis gsächi händs gmeint. Huiuiui. :)

edelsteinchen11
Newbie
Beiträge: 30
Registriert: Do 27. Nov 2014, 03:06
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von edelsteinchen11 »

Neii i ha geng no nid aglüte wegeme Termin 🙈... Hoffe i denke morn zude Praxisöffnigszyte mal dra 😂 i ha gar nid so zyt mir Gedanke zmache das merki... Isch ja o guet so, es isch eifach ä "aues oder nüt zyt".
i gspüre v. A. am Morge Übelkeit, z Elevit findi ebe o irgendwie grüselig...
Übers Covid machi mer nid eso Gedanke, bis iz isches trotz Pflegebruef o geng irgendwie wit enfernt gsi. I denke wes iz i mire nechi öpper hätt wäri o nomaö meh vorsichtig weg dr Ss.

Pia89
Newbie
Beiträge: 9
Registriert: Do 25. Jun 2020, 14:49
Geschlecht: weiblich

Re: märzli 2021😍

Beitrag von Pia89 »

Ich bin scho beschäftiget mit allem wo susch chönnt schief ga, Covid isch bi mir au nöd so im Vordergrund. 😅

Buchweh, sochli wie während de Täg, hani au immer wieder. Das isch au das Symptom, wo mi amig chli beunruhigt. Aber ich glaub uf dem Level isches würkli no ganz normal.

@Raja, du hesch demfall scho es älter chind?

@edelsteinchen, hesch scho öpis zemebrösmelet für de künftig Papi? 🤭

Antworten